ФорумКазинаBetify Casino - обща дискусия

Betify Casino - обща дискусия

преди 7 месеца от andandjonnyx
|
3096 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betify Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 7 месеца

https://casino.guru/betify-casino-player-s-account-unexpectedly-deleted


В жалбата изглежда се твърди, че казиното е определило минимален залог от €1 за промоцията, но такива правила и условия не съществуват никъде на сайта.

Къде, за бога, представителят на Casino Guru намери такъв език?

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 7 месеца

Вероятно не знаете, че това затваряне е маркирано като чувствително, така че предполагам, че не сте напълно информирани и поради същия факт не мога да обясня.

Да кажем, че въпросът беше друг.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Познавам собственика на тази жалба.

Така че знам съдържанието на жалбата.

Изглежда, че казиното дава неверни обяснения на казино гуруто и бих искал да потвърдя фактите за това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Току-що проверих и наистина беше „добавено" относно минималния залог.


Потвърждавам обаче, че това не беше заявено до онзи ден.

Също така потвърдихме, че не е споменато през времето, когато жалбоподателят е играл в това казино.


Никога не съм чувал за твърдение, добавено наскоро, което да се отнася за времето преди това.

Моля, направете проучването си отново и го направете правилно.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 7 месеца

Най-добре би било вашият приятел да говори за себе си, в крайна сметка той няма нужда от вас като посредник, тъй като това е негова жалба, а не ваша.

Що се отнася до самата жалба, разбира се ще са необходими доказателства, за да се докаже, че казиното ни казва нещо невярно. Ако можете да кажете само, че нещо е добавено, не мисля, че това е най-доброто доказателство. 😕

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file

Аз знам повече за казината от него, така че ние посредничим.


Като доказателство представям протокола от описанието на промоцията от преди малко.

Мога да потвърдя, че нямаше формулировка за минимален залог поне по времето, когато играех в това казино и по времето, когато играеше потребителят, който изпрати жалбата.


Аз също веднъж се възползвах от промоция в това казино, но нямаше минимален залог, разбира се, и казиното сметна играта ми за добра.



file


PS


Проверих в казиното и изглежда, че тази формулировка е добавена „миналата седмица".

Става ясно, че жалбоподателят е играл в казиното преди това и е подал заявка за теглене.



Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 7 месеца

Затова, моля, кажете на приятеля си да подаде жалба, след като е готов. Няма друг начин да бъдеш честен. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Явно някой, когото познавам, е изневерявал по някакъв начин.

Вдигнах много шум, без да го осъзнавам, съжалявам.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 7 месеца

О, това е тъжно. Знаеш ли и в какво точно е изневерил? Понякога е добре да запазите хладнокръвие и след като сте 100% сигурни в ситуацията, опитайте да помогнете.

Но знам, че го мислиш по добър начин.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, опитвам се да изтегля сума пари от Betify от 3 дни и вече изпратих повече от 15 пъти всички документи, които искат, и сега не ми позволяват достъп до моя акаунт. Това е ограничено. Говорих с поддръжката и те продължават да искат същата документация. Знам какво друго да направя и не е честно да губя тези пари.

Автоматичен превод:
tataregina92
преди 7 месеца

Видях вашата жалба , където нашият екип вече е започнал да проучва ситуацията, така че се надяваме скоро да успеят да разберат какво се случва там. Причината казиното да иска същата документация може да е, че всъщност сте я предоставили в грешен формат. Обикновено казината се нуждаят от всички документи в .pdf формат. Може би това проверихте ли? Моля, уведомете ни, ще чакаме да отговорите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ще го изпратя в pdf и ще чакам отговора им да видя какво ще стане и ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не може ли Betify да задържи парите ми? Те наистина или трябва да ми плащат пенсията, независимо от всичко, нали?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте

Изпратих всичко в pdf и не съм получил никакво съобщение от betify

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Изпратих документацията в pdf и не ми отговориха

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Здравейте, имам нужда от помощ за акаунта в Betify, вече изпратих документацията няколко пъти и в PDF, но не ми отговарят и не ми активират акаунта.

Автоматичен превод:
tataregina92
преди 6 месеца

Съжалявам, но не можем да ви помогнем с това веднага. Първо, трябва да позволим на казиното да се погрижи за вас. И според мен не е минал нито един работен ден, откакто изпратихте .pdf версиите.

Някои казина не поддържат KYC проверка през почивните дни. 🤷‍♂️

Затова бъдете търпеливи, моля.

Бихте ли ни актуализирали по-късно? Ние ще бъдем тук и ще стигнем до вас в крайна сметка.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте

Вчера ми отговориха с искане за същата документация и изпратих отново и вече изпратих тези документи около 20 пъти и те отговориха със същото нещо, вече изпратих в pdf и без да съм в pdf, изпратих по два начина и те също блокираха акаунта ми, не е честно. Дадоха ми срок до 11 април за проверка, знаейки, че провалът е техен. Имам нужда от заявка възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
tataregina92
преди 6 месеца

Здравейте, благодаря за актуализацията. Виждам, че нищо не се е променило и казиното ви помоли да направите същото. Но също така попитахте защо е така и какъв е проблемът с отхвърлянето на документите?

Както и да е, видях, че сте подали жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне. Важно е да се каже, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене и KYC, така че докато изтече това време, нашият екип ще разбере всичко необходимо от вас.

Надявам се, че междувременно всичко ще се разреши.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини