преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betify Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
https://casino.guru/betify-casino-player-s-account-unexpectedly-deleted
В жалбата изглежда се твърди, че казиното е определило минимален залог от €1 за промоцията, но такива правила и условия не съществуват никъде на сайта.
Къде, за бога, представителят на Casino Guru намери такъв език?
https://casino.guru/betify-casino-player-s-account-unexpectedly-deleted
The complaint seems to allege that the casino had set a minimum wager of €1 for the promotion, but no such terms and conditions existed anywhere on the site.
Where on earth did the Casino Guru representative find such language?
Вероятно не знаете, че това затваряне е маркирано като чувствително, така че предполагам, че не сте напълно информирани и поради същия факт не мога да обясня.
Да кажем, че въпросът беше друг.
You probably don't know this closure was marked as sensitive, so I'm assuming you are not fully informed, and due to the same fact, I'm unable to explain.
Let's just say the issue was different.
Познавам собственика на тази жалба.
Така че знам съдържанието на жалбата.
Изглежда, че казиното дава неверни обяснения на казино гуруто и бих искал да потвърдя фактите за това.
I know the owner of this complaint.
So I know the contents of the complaint.
It seems that the casino is giving false explanations to the casino guru, and I would like to confirm the facts about it.
Току-що проверих и наистина беше „добавено" относно минималния залог.
Потвърждавам обаче, че това не беше заявено до онзи ден.
Също така потвърдихме, че не е споменато през времето, когато жалбоподателят е играл в това казино.
Никога не съм чувал за твърдение, добавено наскоро, което да се отнася за времето преди това.
Моля, направете проучването си отново и го направете правилно.
I just checked and it was indeed 'added' about the minimum wager.
However, I confirm that this was not stated until just the other day.
We have also confirmed that it was not mentioned during the time the complainant played at this casino.
I've never heard of a statement being added recently that applied to the time before that.
Please do your research again and do it properly.
Най-добре би било вашият приятел да говори за себе си, в крайна сметка той няма нужда от вас като посредник, тъй като това е негова жалба, а не ваша.
Що се отнася до самата жалба, разбира се ще са необходими доказателства, за да се докаже, че казиното ни казва нещо невярно. Ако можете да кажете само, че нещо е добавено, не мисля, че това е най-доброто доказателство. 😕
It would be best if your friend speaks for himself, after all he doesn't need you as a mediator, since it is his complaint and not yours.
Regarding the complaint itself, of course evidence would be needed to prove that the casino is telling us something false. If all you can say is that something has been added, I don't think that's the best evidence. 😕
Аз знам повече за казината от него, така че ние посредничим.
Като доказателство представям протокола от описанието на промоцията от преди малко.
Мога да потвърдя, че нямаше формулировка за минимален залог поне по времето, когато играех в това казино и по времето, когато играеше потребителят, който изпрати жалбата.
Аз също веднъж се възползвах от промоция в това казино, но нямаше минимален залог, разбира се, и казиното сметна играта ми за добра.
PS
Проверих в казиното и изглежда, че тази формулировка е добавена „миналата седмица".
Става ясно, че жалбоподателят е играл в казиното преди това и е подал заявка за теглене.
I know more about casinos than he does, so we are mediating.
As evidence, I submit the minutes of the promotion description from a little while ago.
I can confirm that there was no minimum bet wording at least during the time I was playing at this casino and during the time the user who submitted the complaint was playing.
I also once took advantage of a promotion at this casino, but there was no minimum bet, of course, and the casino deemed my game play to be fine.
PS
I checked with the casino and it appears that this wording was added 'last week'.
It is clear that the complainant played at the casino before that and submitted a withdrawal request.
Затова, моля, кажете на приятеля си да подаде жалба, след като е готов. Няма друг начин да бъдеш честен. 🤷♀️
So please, tell your friend to submit a complaint once he's ready. There is no other way to be honest. 🤷♀️
О, това е тъжно. Знаеш ли и в какво точно е изневерил? Понякога е добре да запазите хладнокръвие и след като сте 100% сигурни в ситуацията, опитайте да помогнете.
Но знам, че го мислиш по добър начин.
Oh, that's sad. You also know in what exactly he cheated ? Sometimes is good to keep cool head and after you are 100% sure of the situation, try to help.
But I know you meant it in a good way.
Здравейте, опитвам се да изтегля сума пари от Betify от 3 дни и вече изпратих повече от 15 пъти всички документи, които искат, и сега не ми позволяват достъп до моя акаунт. Това е ограничено. Говорих с поддръжката и те продължават да искат същата документация. Знам какво друго да направя и не е честно да губя тези пари.
Hello, I've been trying to withdraw an amount of money from Betify for 3 days and I've already sent more than 15 times all the documents they ask for and now they won't let me access my account. It's restricted. I talked to support and they keep asking for the same documentation. I know what else to do and it's not fair to lose this money.
Hola llevos 3 dias tratando de retirar una cantidad de dinero de betify y ya envie mas de 15 veces todos los documentos que me piden y ahora no me dejan tampoco acceder a mi cuenta la tiene restringida hable con el suport y siguen pidiendo las misma documentacion no se que mas hacer y no es justo perder este diner
Видях вашата жалба , където нашият екип вече е започнал да проучва ситуацията, така че се надяваме скоро да успеят да разберат какво се случва там. Причината казиното да иска същата документация може да е, че всъщност сте я предоставили в грешен формат. Обикновено казината се нуждаят от всички документи в .pdf формат. Може би това проверихте ли? Моля, уведомете ни, ще чакаме да отговорите.
I have seen your complaint, where our team has already started to investigate the situation, so hopefully soon they will be able to find out what is going on there. The reason casino is asking for the same documentation might be, that you have provided it in the wrong format, actually. Usually the casinos need all the documents in a .pdf format. Have you checked that, perhaps? Please let us know, we'll be waiting for you to reply.
Ще го изпратя в pdf и ще чакам отговора им да видя какво ще стане и ще ви уведомя.
I'm going to send it in pdf and I'll wait for their response to see what happens and I'll let you know.
Voy a enviar en pdf y esperaré la respuesta de ellos a ver que pasa y os avisare
Не може ли Betify да задържи парите ми? Те наистина или трябва да ми плащат пенсията, независимо от всичко, нали?
Can't Betify keep my money? They do or do have to pay me my retirement no matter what, right?
Los de betify no pueden quedarse con mi dinero? Ellos si o si tienen que oagarme mi retiro como sea verdad?
Изпратих документацията в pdf и не ми отговориха
I have sent the documentation in pdf and they have not given me any response
He enviado la documentación en pdf y ellos no me han dado ninguna respuesta
Здравейте, имам нужда от помощ за акаунта в Betify, вече изпратих документацията няколко пъти и в PDF, но не ми отговарят и не ми активират акаунта.
Hello, I need help with the Betify account, I have already sent the documentation several times and in PDF and they do not respond and they do not activate my account.
Hola nesecito ayuda con la cuenta de betify ya envie varias veces la documentación y en pdf y no responden y no me activan la cuenta
Съжалявам, но не можем да ви помогнем с това веднага. Първо, трябва да позволим на казиното да се погрижи за вас. И според мен не е минал нито един работен ден, откакто изпратихте .pdf версиите.
Някои казина не поддържат KYC проверка през почивните дни. 🤷♂️
Затова бъдете търпеливи, моля.
Бихте ли ни актуализирали по-късно? Ние ще бъдем тук и ще стигнем до вас в крайна сметка.
I'm sorry but we can't help you with that right away. First, we must allow the casino to take care of you. And in my opinion, it has not been a single working day since you sent the .pdf versions.
Some casinos don't handle KYC verification during the weekends. 🤷♂️
Thus, be patient, please.
Could you update us later on? We will be here and will get to you eventually.
Здравейте
Вчера ми отговориха с искане за същата документация и изпратих отново и вече изпратих тези документи около 20 пъти и те отговориха със същото нещо, вече изпратих в pdf и без да съм в pdf, изпратих по два начина и те също блокираха акаунта ми, не е честно. Дадоха ми срок до 11 април за проверка, знаейки, че провалът е техен. Имам нужда от заявка възможно най-скоро.
Hello
Yesterday they responded to me asking for the same documentation and I sent again and I already sent these documentations about 20 times and they responded with the same thing, I already sent in pdf and without being in pdf I have sent in two ways and they also blocked my account, it is not fair They gave me until April 11 for verification, knowing that the failure is theirs. I need a request as soon as possible.
Hola
Ayer me respondieron pidiendo las mismas documentación y volvi a enviar otra vez mas y estas documentaciones ya envie unas 20 veces y responden con lo mismo ya envie en pdf y sin ser en pdf de dos maneras he enviado y ademas me bloquearon la cuenta no es justo ellos me dieron hasta dia 11 de abril para la verificación sabiendo que el fallo son de ellos yo nesecito una solicion cuanto antes
Здравейте, благодаря за актуализацията. Виждам, че нищо не се е променило и казиното ви помоли да направите същото. Но също така попитахте защо е така и какъв е проблемът с отхвърлянето на документите?
Както и да е, видях, че сте подали жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне. Важно е да се каже, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене и KYC, така че докато изтече това време, нашият екип ще разбере всичко необходимо от вас.
Надявам се, че междувременно всичко ще се разреши.
Hi, thanks for the update. I see that nothing has changed and the casino asked you to do the same. But you also asked why is that and what is the problem with the documents being rejected ?
Anyway, I saw that you filed a complaint so our team will try to help you. It is important to say that we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and KYC, so until that time has passed our team will find out everything relevant from you.
I hope everything will be resolved in the meantime.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.