Що се отнася до моя случай, всяко съобщение, което им изпратих по имейл, има същия отговор, че съм обвинен в пране на пари, което е нелогично за сумата пари, с която си играех. Но поддръжката на Casino Guru ми изпрати съобщение преди седмица, за да им изпратя данните, които изпратих на казиното, предполагам, че ще ги проверят дали са истински (те са 100% легитимни). Просто искам да го потвърдят, тъй като, както споменах преди, бях препоръчан от "стриймър". По принцип искам повече доказателства, че всъщност не съм извършил никакво "престъпление", за да мога да се оплача на човека, тъй като по принцип му имах доверие, затова не се поколебах да депозирам пари, но се оказа, че той рекламира измамно казино, което просто чакаше да имам повече пари в сметката, за да ме измами
As for my case, every message I sent them via email has the same response that I was accused of money laundering, which is illogical for the amount of money I was playing with. But Casino Guru support sent me a message a week ago to send them the data I sent to the casino, I guess they will verify it if it is real (it is 100% legit). I just want them to verify it since as I mentioned before, I was referred by a "streamer". Basically, I want more proof that I didn't actually commit any "crime" so I can complain to the guy since I basically trusted him, that's why I didn't hesitate to deposit money, but it turned out that he was advertising a scam casino that was just waiting for me to have more money in the account to scam me
Автоматичен превод: