преди 1 месец
0
Те се подобряваха. Получавах 2 одобрени тегления в рамките на една седмица за последните 3 седмици, но имам едно чакащо за последната седмица и имам пари в сметката, които искам да изтегля, но не мога, докато това чакащо не бъде одобрено.
They were getting better I was getting 2 withdrawals approved within a week for the past 3 weeks but have one pending for the last week and I have money in the account that I want to withdraw but can't until this pending one is approved.
Успяхте ли да изтеглите повече, отколкото сте депозирали?
Have you been able to withdraw more than you deposited ?
преди да ме забранят
Депозирах с помощта на криптовалута, но все пак отне повече от 12 дни
Разбира се, това беше преди декември миналата година
before I got banned
I deposited using cryptocurrency but it still took more than 12 days
Of course that was before December of last year
Забраната ми беше много несправедлива. Беше само 1240 долара и все още ме забраниха за пране на пари
Мога да ви посъветвам да не депозирате повече пари в тези казина, които нямат лиценз, те напускат и понякога затварят уебсайта си нещо като "bitdice", което беше друго казино, което излъга, че има лиценз и откраднаха много пари дори аз който открадна около 500 долара в BTC
My ban was very unfair. It was only $1,240 and they still banned me for money laundering
I can advise you not to deposit more money in these casinos that do not have a license, they leave and sometimes close their website something like "bitdice" which was another casino that lied about having a license and they stole a lot of money even I who stole about 500 dollars in BTC
Така че изобщо няма да депозирам повече пари в тях. Какви извинения измисляха по отношение на прането на пари? Акаунтът ми беше напълно потвърден и сега имам около £9500 там, честно казано, не мога да се доближа до това, за да бъда честен, което е просто ужасно
So I won’t be depositing anymore money into them at all. What excuses were they coming up with regarding money laundering ? My account has been fully verified and now I have around £9500 in there I honestly can’t see myself getting anywhere near that back to be honest which is just awful
В моя случай, моите документи уж не са преминали проверката срещу пране на пари, разбира се, преди това бях направил друга проверка, която беше проверена правилно
In my case, my documents supposedly did not pass the anti-money laundering verification, of course I had previously done another verification that was verified correctly
Странно, имам £10 500 в сметката си, сега сметката ми е потвърдена, но мисля, че скоро ще ми изпратят имейл с някакво извинение. Мисля си за начини, по които мога да се подготвя или дали мога да ги съдя
Strange I have £10,500 in my account now my account is verified but I think they will email me soon giving some excuse. Thinking of ways I can prepare myself or if I can sue them
Във вашия случай мисля, че най-доброто нещо би било да изчакате и да поддържате акаунта си активен (понякога те също ви банват за неактивност). Не казвам, че ще загубите всичко, но винаги играйте малко. Освен това не използвайте други IP адреси в тези измамни казина, всичко може да се случи
Друго нещо, което исках да ви спомена е, че трябва да прочетете правилата и условията на казиното, тъй като се свързах с Askgambler и те ми казаха, че имат лиценз да играят в gaming Curacao, което се съмнявам, но мога да ви уведомя, ако намери нещо
In your case I think the best thing would be to wait and keep your account active (sometimes they also ban you for inactivity). I'm not saying you're going to lose everything, but always play a little. Also, do not use other IP addresses at these scam casinos, anything can happen
Another thing I wanted to mention to you is that you should read the terms and conditions of the casino since I contacted Askgambler and they told me that they are licensed to play at egaming Curacao, which I doubt, but I can let you know if I find anything
Добре, благодаря и ако намеря нещо, ще се върна тук.
Ok thank you and if I find anything out I’ll come back here.
Здравейте, получавате ли всичките си тегления чрез кредитна карта, както ми казаха вчера по имейл, само кредитна карта или крипто
Hi was you getting all your withdrawals via credit card as they have told me via email yesterday only credit card or crypto
Вашите тегления само с кредитна карта ли бяха направени?
Was your withdrawals made via a credit card only?
Моят беше направен и изтеглен на банковата ми дебитна карта.
Mine was made and withdrawn to my bank debit card.
Получихте ли оттеглянето си?
Подадох заявка за теглене миналия понеделник и все още чакам. Изпратих им имейл днес с въпрос дали има проблем, тъй като последните ми 4 тегления бяха одобрени в рамките на няколко дни след заявката им.
Have you received your withdrawal?
I put in a withdrawal request last Monday and still waiting. I've emailed them today asking if there is a problem as my last 4 withdrawals were approved within a couple of days of requesting them.
Досадно е, че това е първото извинение, въпреки че моята беше дебитна карта Mastercard, но не трябва да мисля, че има значение. Просто сложете кредитната си карта Visa, за да видим какво ще кажат следващия път
That’s annoying that this is there first excuse although mine was a Mastercard debit card though but shouldn’t think it make a difference. Just put my visa credit card see what they say next time
Така че вчера получих имейли, можете ли да ми изпратите имейл на там ще отговоря по-бързо
So I had emails yesterday, can you email me at jakesoul@hotmail.com ill reply back faster there
Понякога си мисля, че тъй като са чужденци, наричат всички банкови карти кредитни карти. Не съм получавал имейл само с кредитна карта.
I sometimes think because they are foreign they call all bank cards credit cards. I've not had an email saying credit card only.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.