Здравей Джаро,
Комисията взе страната на казиното, което не ме изненадва, но не ми изпратиха никакви доказателства.
Ето техните съобщения:
здравей
Благодарим ви, че се свързахте с Kahnawake Gaming Commission (KGC).
Свързахме се с оператора, който потвърди, че вашият акаунт е окончателно затворен поради нарушение на техните Общи условия, относно намесата или прикриването на IP адреси, използвани за достъп до сайта:
12.10 Уебсайтът си запазва правото, по свое усмотрение, да анулира всички печалби и да загуби баланс (печалби и депозити) във вашата сметка за залагания, да прекрати Споразумението и/или да спре предоставянето на Услугите или да деактивира акаунта ви, ако:
i) ние идентифицираме, че сте прикрили, или сте се намесили, или сте предприели стъпки за прикриване или намеса по какъвто и да е начин с IP адреса на което и да е Устройство, използвано за достъп до нашия сайт (като използване на виртуална частна мрежа „VPN")
ii) забелязахме, че клиентът е използвал фалшиви документи (снимки, сканирани документи, екранни снимки и т.н.) по време на процедурата за проверка или във всеки момент, когато Споразумението е активно
iii) има основателно подозрение, че сте извършили или сте се опитали да извършите злоупотреба с бонус, самостоятелно или като част от група
iv) участвате в каквато и да е измама, тайно споразумение, фиксиране или друга незаконна дейност във връзка с Вашето участие или участие на трети страни или използвате подпомогнати от софтуер методи или техники или хардуерни устройства за Вашето участие в някоя от услугите, предоставяни от Уебсайта .
Въз основа на техния преглед беше установено, че сте влезли от множество IP адреси и след приключване на тяхното разследване беше взето решение за конфискуване на вашите печалби.
Освен това, бихме искали да ви напомним, че Nalu Casino решава с кого да взаимодейства на тяхната платформа съгласно техните Правила и условия:
12.11 Уебсайтът си запазва правото да закрива съществуващи акаунти без обяснение. В този случай или в случай на закриване на сметка от клиент, пълният баланс ще бъде изплатен, освен ако не се подозира измамно поведение (напр. арбитраж и т.н.). В случай на измамно поведение, печалбите ще бъдат анулирани и депозитите ще бъдат възстановени, след като приспаднем съответните административни и транзакционни такси и всички такси, които Уебсайтът е длъжен да плати на компетентните органи поради жалба на клиент. Уебсайтът също така си запазва правото да докладва на съответните власти, ако някой клиент е замесен в някаква форма на предполагаемо измамно поведение.
Вярваме, че това е внесло яснота във вашето запитване и ще считаме този въпрос за приключен.
След това второ съобщение:
здравей
Благодарим ви, че се обърнахте към Kahnawake Gaming Commission (KGC).
Разбираме, че може да не сте съгласни с решението. Въпреки това, след внимателен преглед и обмисляне, нашето решение остава в сила и решението е окончателно.
Освен това няма да продължим по-нататъшна комуникация по този въпрос.
По отношение на дублираните игри, операторът се е свързал с доставчика на играта и ще се върне обратно веднага щом има някаква информация.
С уважение,
Не виждам никакви доказателства в тези съобщения, те просто повтарят същото като казиното.
Затова искам да подам жалба, въпреки че няма да получа печалбите си, искам да видя доказателството, което имат. Знам, че съм невинен и доказателството може да бъде прикрито само от тях
Странно, но при първия имейл оставиха 50 евро в акаунта ми, сега изведнъж, след като беше отворен 2 седмици, акаунтът ми беше затворен.
Свързах се с техния сайт с компютъра и телефона си, като и двата имат различен доставчик на връзка, но и двете връзки са швейцарски и не използвах vpn.
Играх в казино ritz и казино bitspin365 същата вечер и мога да помоля тези 2 казина да потвърдят, че не съм използвал vpn онази вечер, когато играх в nalucasino.
Искам да подам жалба, така че да ви изпратят доказателството, защото наистина искам да видя и дори да ви изпратят такова, аз все още твърдя, че съм невинен, никога не съм използвал vpn, за да играя в казино.
Hello Jaro,
The commission took casino side which doesn't surprise me but they didn't send me any proof.
Here are their messages:
Hello,
Thank you for contacting the Kahnawake Gaming Commission (KGC).
We have contacted the operator who confirmed your account has been permanently closed due to a breach in their Terms and Conditions, concerning the interference with or disguise of IP addresses used to access the site:
12.10 Website reserves the right, in its sole discretion, to void any winnings and forfeit any balance (winnings and deposits) in your betting account, to terminate the Agreement and/or to suspend the provision of the Services or deactivate your account if:
i) we identify you have disguised, or interfered, or taken steps to disguise or interfere, in any way with the IP address of any Device used to access our Site (such as using a Virtual Private Network "VPN")
ii) it comes to our attention that the customer used forged documents (photos, scanned documents, screenshots etc.) during the verification procedure or in any point time the Agreement is active
iii) there is a reasonable suspicion that you have committed or attempted to commit a bonus abuse, either on your own or as part of a group
iv) you are involved in any fraudulent, collusive, fixing or other unlawful activity in relation to Your or third parties’ participation or you use any software-assisted methods or techniques or hardware devices for Your participation in any of the services provided by the Website.
Based on their review, it was determined that you had logged in from multiple IP addresses and upon completion of their investigation, the decision was made to confiscate your winnings.
Furthermore, we would like to remind you it is at Nalu Casino’s discretion whom they choose to interact with on their platform as per their Terms and Conditions:
12.11 Website reserves the right to close down existing accounts without explanation. In this event, or in the event of an account closure by a customer the full balance will be paid out unless any fraudulent (e.g. Arbitrage, etc.) behavior is suspected. In case of fraudulent behavior, winnings will be voided and deposits will be refunded after we deduct the corresponding administrative and transaction fees and any fees that Website is obliged to pay to the competent authorities due to a customer’s complaint. Website also reserves the right to report to the appropriate authorities, if any customer is involved in any form of suspected fraudulent behavior.
We trust this has brought clarity to your inquiry and we will consider this matter closed.
Then 2nd message:
Hello,
Thank you for reaching out to the Kahnawake Gaming Commission (KGC).
We understand that you may not agree with the decision. However, after careful review and consideration, our decision still stands and the decision is final.
Additionally, we will not continue any further communication regarding this matter.
With regard to the duplicated games, the operator has contacted the game provider and will revert back as soon as they have any information.
Kind Regards,
I do not see any proofs in these messages, they are just repeating the same like the casino.
So i want to open a complaint even though i will not receive my winnings, i want to see the proof they have. I know i am innocent and the proof could only be disguised by them
Weirdly, on the first email they left 50 euros on my account, now suddenly after it was open for 2 weeks, my account got closed.
I connected to their site using my computer and my phone, which both have a different connection provider but both connections are swiss and i didn't use vpn.
I played on ritz casino and bitspin365 casino that same night and i can ask those 2 casinos to confirm i didn't use vpn that night when i played on nalucasino.
I want to make a complaint so they send you the proof because i really want to see, and even they send you one, i still claim that I'm innocent, i never used vpn to play on a casino.