НачалоФорумКазинаBetfoxx измами с теглене и поддръжка

Betfoxx измами с теглене и поддръжка (страница 27)

преди 4 месеца от marvinrossififa
|
23 447 преглеждания 547 отговора |
|
1...26 27 28
Jaro
преди 2 седмици

Здравей Джаро,


Комисията взе страната на казиното, което не ме изненадва, но не ми изпратиха никакви доказателства.


Ето техните съобщения:


здравей

Благодарим ви, че се свързахте с Kahnawake Gaming Commission (KGC).

Свързахме се с оператора, който потвърди, че вашият акаунт е окончателно затворен поради нарушение на техните Общи условия, относно намесата или прикриването на IP адреси, използвани за достъп до сайта:

12.10 Уебсайтът си запазва правото, по свое усмотрение, да анулира всички печалби и да загуби баланс (печалби и депозити) във вашата сметка за залагания, да прекрати Споразумението и/или да спре предоставянето на Услугите или да деактивира акаунта ви, ако:

i) ние идентифицираме, че сте прикрили, или сте се намесили, или сте предприели стъпки за прикриване или намеса по какъвто и да е начин с IP адреса на което и да е Устройство, използвано за достъп до нашия сайт (като използване на виртуална частна мрежа „VPN")

ii) забелязахме, че клиентът е използвал фалшиви документи (снимки, сканирани документи, екранни снимки и т.н.) по време на процедурата за проверка или във всеки момент, когато Споразумението е активно

iii) има основателно подозрение, че сте извършили или сте се опитали да извършите злоупотреба с бонус, самостоятелно или като част от група

iv) участвате в каквато и да е измама, тайно споразумение, фиксиране или друга незаконна дейност във връзка с Вашето участие или участие на трети страни или използвате подпомогнати от софтуер методи или техники или хардуерни устройства за Вашето участие в някоя от услугите, предоставяни от Уебсайта .

Въз основа на техния преглед беше установено, че сте влезли от множество IP адреси и след приключване на тяхното разследване беше взето решение за конфискуване на вашите печалби.

Освен това, бихме искали да ви напомним, че Nalu Casino решава с кого да взаимодейства на тяхната платформа съгласно техните Правила и условия:

12.11 Уебсайтът си запазва правото да закрива съществуващи акаунти без обяснение. В този случай или в случай на закриване на сметка от клиент, пълният баланс ще бъде изплатен, освен ако не се подозира измамно поведение (напр. арбитраж и т.н.). В случай на измамно поведение, печалбите ще бъдат анулирани и депозитите ще бъдат възстановени, след като приспаднем съответните административни и транзакционни такси и всички такси, които Уебсайтът е длъжен да плати на компетентните органи поради жалба на клиент. Уебсайтът също така си запазва правото да докладва на съответните власти, ако някой клиент е замесен в някаква форма на предполагаемо измамно поведение.

Вярваме, че това е внесло яснота във вашето запитване и ще считаме този въпрос за приключен.


След това второ съобщение:


здравей

Благодарим ви, че се обърнахте към Kahnawake Gaming Commission (KGC).

Разбираме, че може да не сте съгласни с решението. Въпреки това, след внимателен преглед и обмисляне, нашето решение остава в сила и решението е окончателно.

Освен това няма да продължим по-нататъшна комуникация по този въпрос.

По отношение на дублираните игри, операторът се е свързал с доставчика на играта и ще се върне обратно веднага щом има някаква информация.

С уважение,


Не виждам никакви доказателства в тези съобщения, те просто повтарят същото като казиното.


Затова искам да подам жалба, въпреки че няма да получа печалбите си, искам да видя доказателството, което имат. Знам, че съм невинен и доказателството може да бъде прикрито само от тях

Странно, но при първия имейл оставиха 50 евро в акаунта ми, сега изведнъж, след като беше отворен 2 седмици, акаунтът ми беше затворен.


Свързах се с техния сайт с компютъра и телефона си, като и двата имат различен доставчик на връзка, но и двете връзки са швейцарски и не използвах vpn.


Играх в казино ritz и казино bitspin365 същата вечер и мога да помоля тези 2 казина да потвърдят, че не съм използвал vpn онази вечер, когато играх в nalucasino.


Искам да подам жалба, така че да ви изпратят доказателството, защото наистина искам да видя и дори да ви изпратят такова, аз все още твърдя, че съм невинен, никога не съм използвал vpn, за да играя в казино.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 седмица

Опасявам се, че ако искате да подадете жалба и нашият екип установи, че лицензиращият орган се е произнесъл в полза на казиното, нищо повече не може да се направи. По принцип те са най-високите и ние няма да променим решението им. Така че случаят няма да бъде разгледан повече от нашия екип.

Ако по някаква случайност в този случай стигне по-далеч (което няма да стане), когато казиното предостави някакво доказателство, не можем просто да го покажем на играчите. Вероятно ще получите и обяснение какво сте нарушили и защо е решено така.

Така че, както казах, няма да стигнете много далеч.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Хей, надявайки се на малко спокойствие, глупаво не прочетох никакви отзиви относно betfoxx и в момента чакам £5500 в няколко чакащи тегления. Първият е висящ от 27 ноември. Какви са шансовете ми да получа пари? Моят акаунт също е напълно потвърден.

Автоматичен превод:
melrao007
преди 1 седмица

здрасти

Определено ще получите част от него, просто се опитайте да бъдете търпеливи, но продължавайте да чатите с поддръжката, за да могат да го прокарат. Бях изплатен общо £2k и получих всяко теглене.

Също така зависи от това колко сте депозирали. Имайте T & C, при които не можете да изтеглите повече от 250% от вашите депозити.

Дълго време бях много скептичен с това казино и ги заплашвах многократно, но това е нов сайт и обърка някои неща, особено бонуси и никакви изисквания за залагане и имаше огромен приток на тегления, но нека само да кажа, че има много по-лошо там точно сега и тези от МОЯ опит изплащат.

Успех

Анди


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Така че депозирах общо само £410, така че няма начин да получа всичките си тегления. Абсолютно изкормен! Не искам просто да играя всичко. Мога ли да депозирам, да не играя, след това да поискам теглене

Автоматичен превод:
melrao007
преди 1 седмица

Просто изчаквам първо, получавам одобрение за първите ви две тегления от £500 и след това ще видя какво ще се случи със следващите ви, как разработих, че за всеки £500 трябва да сте депозирали £200. Опитайте се да не играете нищо от това.

Да, това е опция за депозиране, но съм сигурен, че ще трябва да я заложите веднъж. Но все още не бих го направил.

честно казано, това е шокиращо и се надяваме, че условията са премахнати.


Автоматичен превод:
melrao007
преди 1 седмица

Освен това депозирах само £50 преди и спечелих £500 и ги получих в рамките на една седмица.

Така че £250% от депозитите може да не са нещо сега, тъй като те са увеличили изискванията си за залагане и са намалили залога на безплатни завъртания и т.н.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Също така се чудя дали анулирането на теглене е същото като депозирането, защото анулирах няколко и спечелих повече, така че успях да тегля отново и салдото ми за връщане на пари все още се покачва и това е без депозити, само анулиране на теглене, ако знаете какво Искам да кажа.

Автоматичен превод:
melrao007
преди 1 седмица

Ако отмените тегления, можете да удължите целия процес, тъй като винаги ще има нов период на изчакване, когато правите ново теглене. Опитайте се да не залагате с пари и оставете тегленето да мине и всичко ще бъде наред. Ако е така, тогава можете да решите дали все още ще е добре да играете в това казино.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Получих одобрение за първото си теглене от £500 и вчера сутринта получих имейл от тях в акаунта си, че изостават с тегленето и работят, за да наваксат.

Автоматичен превод:
melrao007
преди 1 седмица

Това е доста добра новина. Това, което ви е казано, е казано от много играчи преди вас, така че не е изненадващо. Но когато получавате парите постепенно, това е може би най-важното. Колко тегления чакате и какъв метод на плащане сте избрали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Имам общо 8 чакащи за 4k и теглене чрез дебитна карта. Мразя как мога да го получа само на капчици и седмици след това, когато други онлайн казина го правят в рамките на един ден без строгите ограничения.

Автоматичен превод:
melrao007
преди 1 седмица

О, стига толкова. Ще видим какъв стил ще продължат сега и дали ще дойдат поне по едно и също време.

Чувствайте се свободни да ме държите в течение за развитието.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Някой теглил ли е с карта Получих имейл, в който се казваше, че „акаунтът ви е потвърден и тегленето ви ще бъде обработено скоро", но имам чувството, че ще бъде отхвърлено и те казват, че трябва да е крипто и ще отнеме много време отново

Автоматичен превод:
andol234
преди 1 седмица

Нямам крипто, използвам само нормални банкови дебитни карти, получих първото си теглене преди няколко дни. Все още чакам още 8 да бъдат одобрени.

Автоматичен превод:
melrao007
преди 1 седмица

Колко време отне това, за да стане ясно Вчера получих пълна проверка и те казаха по имейл, че скоро ще бъде обработено, успех на другите, мисля, че ще се опитат да ви объркат за тях

Автоматичен превод:
andol234
преди 1 седмица

Бях напълно потвърден веднага след като 8 открих акаунт при тях, тъй като току-що го направих, но те ми изпратиха имейл в събота следобед, че трябва да изпратя друга снимка на дебитната си карта, въпреки че вече имах, така че говорих на живо чат и изпрати друг чрез тях. Минаха 2 седмици от заявяването на първото ми теглене до получаването му в съботния час за чай. Но нямам представа кога ще получа другите, те казват до 15 работни дни, което е смешно да чакаш 3 седмици за пари, които си спечелил, нали?

Говорих с тях за притесненията си, че не изплащат и те току-що изпратиха имейл, успокояващ ме, че ще получа средствата си, че наистина са заети с натрупване. Стискайте палци скоро да го получите. Тази събота е 3 седмици за две от моите тегления, които са в очакване.

Автоматичен превод:
melrao007
преди 1 седмица

15 дни само за един! Това не ме изпълва с надежда хаха

изглежда, че всички останали в тяхната нишка са получили другата си след крайния срок, така че все още може да имате надежда за тях, все още нямате

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това, което наистина не разбирам, е колко трудно може да бъде за тях, след като са в акаунта на играч, да одобрят теглене, защо да не одобрят по две наведнъж.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Някой теглил ли е с карта Получих имейл, в който се казваше, че „акаунтът ви е потвърден и тегленето ви ще бъде обработено скоро", но имам чувството, че ще бъде отхвърлено и те казват, че трябва да е крипто и ще отнеме много време отново

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, това означава ли, че е трябвало да предоставите някакви документи на казиното и сега чакате резултата? Или проверяват нещо друго?

Автоматичен превод:
1...26 27 28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини