преди 1 година
Опитвам се да намеря това в правилата, но не успях 🙂 можете да попитате в чата за тези правила 😉
i try to find this in rules but i did not 🙂 you can ask on chat about this rules 😉
0
Опитвам се да намеря това в правилата, но не успях 🙂 можете да попитате в чата за тези правила 😉
i try to find this in rules but i did not 🙂 you can ask on chat about this rules 😉
ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ТОВА КАЗИНО ТЕ НЕ СЕ ПОМИСЛИХА ДА ОТГОВОРЯТ НА ЖАЛБАТА МИ "Нашата присъда"
Без реакция, пасивен регулатор
НЕРЕШЕН
BEWARE OF THIS CASINO THEY DID NOT THINK TO RESPOND TO MY COMPLAINT "Our Verdict"
No reaction, passive regulator
UNRESOLVED
UWAZJCIE NA TO KASYNO NA MOJA SKARGE NIE RACZYLI ODPISAC ,,,Nasz werdykt
Brak reakcji, regulator pasywny
NIE ROZWIĄZANY
Хм, забелязах, че казиното не отговори на оплакването ви, за което съжалявам и затова беше затворено. Питър обаче ви посъветва да отнесете жалбата си до властите. Мислиш ли, че ще го направиш?
Hmm I noticed that the casino didn't respond to your complaint, which I'm sorry about and that's why it was closed. However, Peter advised you to take your complaint to the authority. Do you think you'll go for it?
Имам точно същия проблем.
Тегленето предстои от 13 дни, поддръжката ми каза, че съм проверен и не могат да се свържат с финансовия отдел.
Електронният адрес на finance@ не отговори на никакви имейли.
Поддръжката също не отговаря от една седмица.
Абсолютна измама-казино...
I've got exactly the same problem.
Withdrawal is pending since 13 days, the support told my im verificated and they cant contact the financial department.
The finance@ e-Mail Adress didn't answered any E-Mails.
The support isn't answering now since a week too.
Absolute scam-Casino...
Здравейте, мразя да виждам публикации като тази. Мисля, че измина доста време, откакто сте чакали тегленето си и със сигурност не е удобно, ако казиното не знае как да ви отговори.
Предполагам, че е добре, че подадохте жалба и ще видим дали имате повече късмет и казиното ще вземе правилното отношение. Ще се радвам, ако го направят.
Както и да е, всичко, което можем да направим, е да изчакаме и ако научите нещо ново, не се колебайте да ни уведомите. Ще чакам.
Hi, I hate to see posts like this. I think it's been quite a long time since you've waited for your withdrawal, and it's certainly not comfortable if the casino doesn't know how to respond to you.
I suppose it's a good thing you filed a complaint and we'll see if you're more lucky and the casino will take a proper attitude. I'd be happy if they did.
Anyway, all we can do is wait and if you hear anything new, don't hesitate to let us know. I'll be waiting.
Най-накрая получих средствата си! Пишат, че имат технически проблеми!
I finally got my funds! They wrote that they had technical problems!
Мені нарешті вивели мої кошти! Написали що в них були технічні проблеми!
Колко време чакахте парите си, какъв метод на плащане използвахте и какво ви изпратиха, когато най-накрая завършиха вашето теглене?
Чаках теглене от банката вече 27 дни и все още не успях да получа нито една актуализация от техния финансов отдел, въпреки че им изпратих много имейли.
И както всички знаете, поддръжниците на чата не могат да помогнат с нищо..
Наистина се надявам тегленето ми да приключи скоро 🙏🏻
How long did you wait for your moneys, what payment method did you use and What did they text you when they finally completed your withdraw?
I have waited for bank withdraw for 27 days now and I have still not been able to get one single Update from their finance department even though I sent alot of mails to them..
And as you all know, the chat supporters can’t help with anything..
Really hope to get my withdraw completed soon 🙏🏻
Чаках точно 20 дни. Изтеглих средства в крипто сметка. И през тези 20 дни не получих писма по пощата. Но вчера най-накрая получих средствата и писмо, в което се обяснява, че имат технически проблеми.
I waited exactly 20 days. I withdrew funds to a crypto account. I did not receive any letters in the mail during these 20 days either. But yesterday I finally received the funds and a letter explaining that they had technical problems.
Я чекав рівно 20 днів. Виводив кошти на крипто рахунок. Листів на пошту ніяких не отримував також протягом цих 20 днів. Але вчора нарешті отримав кошти і листа в якому пояснювалось що в них були технічні проблеми.
Здравейте.
Мога ли да ви помоля любезно да напишете потребителски преглед, съдържащ тази времева рамка и резолюцията, моля? Мисля, че би било добра стъпка, защото оригиналът беше наистина остарял.
Трябва да кажа, че двадесет дни са по-скоро крайност 🙁
Но разбира се, радвам се за добрите новини!
Hello.
May I ask you kindly to write a user review containing this time frame and the resolution, please? I think it would be a good step to take because the original one was truly out of date.
I must say that twenty days is rather an extreme 🙁
But of course, I'm glad for the good news!
Същото преживяване тук. Чака вече 13 дни за теглене на кредитна карта.
Няма отговор на имейлите ми и поддръжката в чата не може да направи нищо.
@Casino.Guru, наистина трябва да заявите това някъде, защото очевидно е измама, няма "технически проблеми", това е само стратегията, достигнала максимума. Така че играчите може би изхвърлят печалбите си...
Same experience here. Waiting already for 13 days on a credit card withdraw.
No answer to my e-mails, and the chat support can't do anything.
@Casino.Guru, you really should state that somewhere because it's clearly scam, there are no "technical issues" that's just the strategy maxed out. So players maybe throw away their winnings...
Скъпи мой приятел 🙂 Казино гуруто печели пари от вас, загубено, когато се регистрирате чрез препратка към този сайт 🙂 казват, че това е нормална практика да чакате пари 30 дни 😉 Мога да ви науча как да използвате този вид сайт (сайт като казино гуру), ако искам 🙂 казино гуру беше на sigma europe, спонсорирано от хазартния бизнес и те са сертифицирани от gpwa, сайт, където можете да прочетете как наистина работи казино гуру 🙂 ако кажеш „ние помагаме на много хора да те изтеглят", попитайте ги „ооо страхотно и как колко пари печелите от хора, загубени в казино?" 🙂 това е като реклама на Лото в Полша, когато Левандовски казва „Лото помага на хората да изграждат скейтпарк, поле и т.н." 😉 това е просто маркетингов трик приятелю 😉
My dear friend 🙂 Casino guru earning money on you lost when you register via reflink on this site 🙂 they say this is normal practice waiting for money 30 days 😉 i can teach you how to use this kind site (site like casino guru) if you want 🙂 casino guru was on sigma europe sponsored by gambling business and they are certificated by gpwa, site where you can read how casino guru really works 🙂 if the say "we help a lot people get they withdraw" ask them "ooo great and how much money you earn on people lost to casino?" 🙂 its is like Lotto commercial in Poland when Lewandowski say "Lotto help people bulding skatepark, field etc." 😉 this is just marketing trick my friend 😉
Същото преживяване тук. Чака вече 13 дни за теглене на кредитна карта.
Няма отговор на имейлите ми и поддръжката в чата не може да направи нищо.
@Casino.Guru, наистина трябва да заявите това някъде, защото очевидно е измама, няма "технически проблеми", това е само стратегията, достигнала максимума. Така че играчите може би изхвърлят печалбите си...
Same experience here. Waiting already for 13 days on a credit card withdraw.
No answer to my e-mails, and the chat support can't do anything.
@Casino.Guru, you really should state that somewhere because it's clearly scam, there are no "technical issues" that's just the strategy maxed out. So players maybe throw away their winnings...
Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте попаднали, но виждам, че сте успели да подадете жалба . Чакането в продължение на 13 дни е доста и дори по-лошо, ако поддръжката на казиното изобщо не е полезна. Според написаното от теб са ти казали, че имат технически проблеми с тегленията?
Нищо обаче не се губи и нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като даваме на казината 14 дни да разрешат процеса на теглене.
Във всеки случай би било възможно да ни дадете актуализация, ако нещо се промени.
Hi, I'm sorry for the situation you've got yourself into, but I see you've managed to file a complaint. Waiting for 13 days is quite a lot and even worse if the casino support is not helpful at all. According to what you wrote they told you that they have technical problems with withdrawals ?
However, nothing is lost and our team will try to help you as we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process.
Anyway it would be possible to give us an update if something changes.
Скъпи мой приятел 🙂 Казино гуруто печели пари от вас, загубено, когато се регистрирате чрез препратка към този сайт 🙂 казват, че това е нормална практика да чакате пари 30 дни 😉 Мога да ви науча как да използвате този вид сайт (сайт като казино гуру), ако искам 🙂 казино гуру беше на sigma europe, спонсорирано от хазартния бизнес и те са сертифицирани от gpwa, сайт, където можете да прочетете как наистина работи казино гуру 🙂 ако кажеш „ние помагаме на много хора да те изтеглят", попитайте ги „ооо страхотно и как колко пари печелите от хора, загубени в казино?" 🙂 това е като реклама на Лото в Полша, когато Левандовски казва „Лото помага на хората да изграждат скейтпарк, поле и т.н." 😉 това е просто маркетингов трик приятелю 😉
My dear friend 🙂 Casino guru earning money on you lost when you register via reflink on this site 🙂 they say this is normal practice waiting for money 30 days 😉 i can teach you how to use this kind site (site like casino guru) if you want 🙂 casino guru was on sigma europe sponsored by gambling business and they are certificated by gpwa, site where you can read how casino guru really works 🙂 if the say "we help a lot people get they withdraw" ask them "ooo great and how much money you earn on people lost to casino?" 🙂 its is like Lotto commercial in Poland when Lewandowski say "Lotto help people bulding skatepark, field etc." 😉 this is just marketing trick my friend 😉
Бих искал да знам откъде разбрахте, че всичко е наред и също така казваме, че казиното има 30 дни за плащане. Бих искал обаче да добавя, че предупреждаваме играчите, че казиното има предимство пред тях и че в крайна сметка те ще загубят парите си. Това означава, че ние не съветваме играчите да ходят в казиното, за да играят.
I'd like to know where you got that it's okay and we also say that the casino has 30 days to pay. However, I would also like to add that we warn players that the casino has an advantage over them and that they will eventually lose their money. This means that we do not advise players to go to the casino to play.
добре, имам публикация в този форум, която можете да прочетете, отговорете на приятелката Радка какво мисли тя за 30 дни забавяне на тегленето и защо това е добре за нас, клиентите и защо това е нормално 😉 И искам да добавя, че трябва да предупредите играчите, че казиното има предимство пред тях, защото това е законът 🙂 трябва да предупредите играчите за последствията от хазарта 😉 всички сайтове за хазарт имат такава информация ;p или... сайтът, който печели пари от хазарт, трябва да има такава информация 🙂 ако няма информация можете да получите наказание 🙂
well i have some post on this forum you can read answer you friend Radka what she think about 30 days delay withdraw and why this is ok for us, the customers and whyt this is normal 😉 And i want to add that you must warn players that the casino has an advantage over them because this is the law 🙂 you must warn players about gambling consequence 😉 all gambling site have this kind info ;p or... site earning money on gambling must have this kind info 🙂 if there is no info you can get penalty 🙂
Всяка ситуация е различна и понякога, за съжаление, не е по силите ни да направим повече. Радка, разбира се, е администратор на форума, така че говори от опит с други играчи, но не мисля, че казва, че е добре да чакате 30 дни за теглене от казино. Това е много време и ние винаги препоръчваме незабавна жалба, ако постъпи такава. Това е всичко.
Every situation is different and sometimes, unfortunately, it is not in our power to do more. Radka is of course an admin on the forum so she speaks from experience with other players, but I don't think she is saying that it's ok to wait 30 days for a casino withdrawal. It's a long time and we always recommend an immediate complaint if one comes in. That's about it.
да, всяка ситуация е различна, затова отговорът на Радка винаги е един и същ 🙂 тя убеждава хората, че това е политика на KYC и това е нормално 🙂 никакви букмейкъри с лиценз в ЕС нямат глупави правила (незаконни в ЕС 😉) и в Кюрасао KYC не съществува 😉 това е просто бизнес 🙂 като Sigma Europe е просто бизнес, спонсориран от букмейкъри или GPWA, спонсориран от букмейкъри/казина 😉
yes every situation is different thats why Radka answer is always the same 🙂 she convince people this is KYC politics and this is normal 🙂 no bookies with EU license have shit kind rules (illegal in EU 😉) and on Curacao KYC not exist 😉 this is just business 🙂 like Sigma Europe is just business sponsored by bookies or GPWA sponsored by bookies/casinos 😉
Мисля, че не ме познавате толкова добре, за да можете да говорите от мое име. 🙂 Вашите идеи, тенденции и всякакви други конструкции, които изграждате тук, са повече или по-малко фокусирани върху същата точка.
Като тази част за SiGMA например. Знаеш ли, когато искаш да видиш света в черно, винаги ще намериш начин. Но всички знаехме, че нещата не са само черни или бели, законни или незаконни, нали?
Трябва ли да ви повтарям, че тук имаме работа с честност? Така че не, в причинно-следствена ситуация не е добре да оставите играча да чака 30 дни за редовно спечелени печалби.
Но това не е дебатът, който имахме преди. Нито пък целим да повтаряме това отново.
Имаш ли да кажеш нещо или току-що се събуди да ме дразниш тук по някаква причина отново? Тъй като това е форум, ние не седим в кафенето и си чатим.
Започнете да действате разумно. Ако не можете да публикувате нелични публикации с валидна информация за тази общност, просто губите време. ясно?
I think you do not know me so well to be able to actually speak on my behalf. 🙂 Your ideas, tendencies, and any other constructs you build here are more or less focused on the very same point.
Like this part about SiGMA for instance. You know, when you want to see the world in black, you'll always find a way. But we all knew that things are not just black or white, legal or illegal, right?
Do I have to tell you again that we deal with fairness here? So no, in a causal situation, it is not okay to let the player wait 30 days for regularly gained winnings.
But this is not the debate we had before. Nor do we aim to repeat that again.
Do you have something to say, or have you just woken up to tease me here for some reason again? Because this is a forum, we are not sitting in the cafe chatting.
Start acting reasonably. If you can't post non-personal posts with valid information for this community, you're just wasting time. Clear?
Здравейте, съжалявам, че сте попаднали в такава ситуация. Какво се случи, когато казиното не иска да ви плати пари? Даде ли ви някаква причина? 84 000 са твърде много пари, така че разбирам, че сигурно сте ядосан.
Забелязах обаче, че сте подали жалба при нас повече от месец и чакате отговора на казиното, който трябва да пристигне до няколко часа. Така че ми е интересно дали ще го направят и ще отговорят на жалбата ви и как ще се развие целият този случай.
Бихте ли ме уведомили, ако имате актуализации? Ще чакам.
Hi, I'm sorry you got into such a situation. What happened when the casino doesn't want to pay you money? Did it give you any reason? 84,000 is too much money, so I understand that you must be angry.
However, I noticed that you have filed a complaint with us for over a month and are waiting for the casino's response, which should arrive within a few hours. So I'm curious if they will do so and respond to your complaint and how this whole case will develop.
Could you let me know if you have any updates? I will be waiting.
Здравейте, казиното каза, че съм нарушил правилото за Max Bet, което е скрито в правилата и условията.
Според мен това е капан за всеки играч и всички печалби бяха конфискувани.
Играх различни игри и направих някои хубави печалби, въпреки че трябва да подчертая, че не играх само един ден, но няколко дни преди това се опитах да изплатя до 4-5 000 и след няколко дни те отмениха всичко и го оттеглиха Те също отделиха време!
Hello, the casino said I had violated the Max Bet rule, which is hidden in the terms and conditions.
In my opinion this is a trap for every player and all winnings were confiscated.
I played various games and made some nice winnings, although I have to emphasize that I didn't play for just one day, but several days before that I tried to pay out up to 4-5,000 and after a few days they canceled everything and withdrew it They also took their time!
Guten Tag, das Casino meinte ich habe gegen die Max. Bet Regel verstoßen was in der AGB‘s versteckt ist.
Meiner Meinung nach ist dies eine Falle für jeden Spieler somit wurde auch das gesamte Gewinn beschlagnahmt.
Ich habe verschiedene Spiele gespielt & schöne Gewinne erspielt wobei ich betonen muss das ich auch nicht ein Tag lang gespielt habe sondern mehrere Tage zuvor hab ich auch versucht bis zu 4-5.000 auszuzahlen sie haben dann im Anschluss nach paar Tage alles storniert und entzogen & dabei haben sie sich auch Zeit gelassen!
Случаят беше неразгадан и приключен, какъв е смисълът да се вземат всички точки от казиното и да се пише, че никой не трябва да депозира там, какъв е смисълът от това!
The case was unsolved and closed, what's the point of taking all the points away from the casino and writing that no one should deposit there, what's the point of that!
Der Fall wurde ungelöst und geschlossen was soll das nehmt alle Punkte weg von dem Casino und schreibt doch das da keiner einzahlen soll was soll das !
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.