НачалоФорумКазинаBet24-7 Casino - обща дискусия

Bet24-7 Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Tillykke
|
10 141 преглеждания 70 отговора |
|
12 3 4
xray200
преди 1 година

Опитвам се да намеря това в правилата, но не успях 🙂 можете да попитате в чата за тези правила 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ТОВА КАЗИНО ТЕ НЕ СЕ ПОМИСЛИХА ДА ОТГОВОРЯТ НА ЖАЛБАТА МИ "Нашата присъда"

Без реакция, пасивен регулатор

НЕРЕШЕН

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хм, забелязах, че казиното не отговори на оплакването ви, за което съжалявам и затова беше затворено. Питър обаче ви посъветва да отнесете жалбата си до властите. Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам точно същия проблем.

Тегленето предстои от 13 дни, поддръжката ми каза, че съм проверен и не могат да се свържат с финансовия отдел.

Електронният адрес на finance@ не отговори на никакви имейли.

Поддръжката също не отговаря от една седмица.


Абсолютна измама-казино...



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, мразя да виждам публикации като тази. Мисля, че измина доста време, откакто сте чакали тегленето си и със сигурност не е удобно, ако казиното не знае как да ви отговори.

Предполагам, че е добре, че подадохте жалба и ще видим дали имате повече късмет и казиното ще вземе правилното отношение. Ще се радвам, ако го направят.

Както и да е, всичко, което можем да направим, е да изчакаме и ако научите нещо ново, не се колебайте да ни уведомите. Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Най-накрая получих средствата си! Пишат, че имат технически проблеми!

Автоматичен превод:
xray200
преди 1 година

Колко време чакахте парите си, какъв метод на плащане използвахте и какво ви изпратиха, когато най-накрая завършиха вашето теглене?


Чаках теглене от банката вече 27 дни и все още не успях да получа нито една актуализация от техния финансов отдел, въпреки че им изпратих много имейли.

И както всички знаете, поддръжниците на чата не могат да помогнат с нищо..


Наистина се надявам тегленето ми да приключи скоро 🙏🏻

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чаках точно 20 дни. Изтеглих средства в крипто сметка. И през тези 20 дни не получих писма по пощата. Но вчера най-накрая получих средствата и писмо, в което се обяснява, че имат технически проблеми.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Най-накрая получих средствата си! Пишат, че имат технически проблеми!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Мога ли да ви помоля любезно да напишете потребителски преглед, съдържащ тази времева рамка и резолюцията, моля? Мисля, че би било добра стъпка, защото оригиналът беше наистина остарял.

Трябва да кажа, че двадесет дни са по-скоро крайност 🙁

Но разбира се, радвам се за добрите новини!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Същото преживяване тук. Чака вече 13 дни за теглене на кредитна карта.

Няма отговор на имейлите ми и поддръжката в чата не може да направи нищо.


@Casino.Guru, наистина трябва да заявите това някъде, защото очевидно е измама, няма "технически проблеми", това е само стратегията, достигнала максимума. Така че играчите може би изхвърлят печалбите си...

Автоматичен превод:
преди 1 година

посетител

Автоматичен превод:
Matex0
преди 1 година

Скъпи мой приятел 🙂 Казино гуруто печели пари от вас, загубено, когато се регистрирате чрез препратка към този сайт 🙂 казват, че това е нормална практика да чакате пари 30 дни 😉 Мога да ви науча как да използвате този вид сайт (сайт като казино гуру), ако искам 🙂 казино гуру беше на sigma europe, спонсорирано от хазартния бизнес и те са сертифицирани от gpwa, сайт, където можете да прочетете как наистина работи казино гуру 🙂 ако кажеш „ние помагаме на много хора да те изтеглят", попитайте ги „ооо страхотно и как колко пари печелите от хора, загубени в казино?" 🙂 това е като реклама на Лото в Полша, когато Левандовски казва „Лото помага на хората да изграждат скейтпарк, поле и т.н." 😉 това е просто маркетингов трик приятелю 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Същото преживяване тук. Чака вече 13 дни за теглене на кредитна карта.

Няма отговор на имейлите ми и поддръжката в чата не може да направи нищо.


@Casino.Guru, наистина трябва да заявите това някъде, защото очевидно е измама, няма "технически проблеми", това е само стратегията, достигнала максимума. Така че играчите може би изхвърлят печалбите си...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте попаднали, но виждам, че сте успели да подадете жалба . Чакането в продължение на 13 дни е доста и дори по-лошо, ако поддръжката на казиното изобщо не е полезна. Според написаното от теб са ти казали, че имат технически проблеми с тегленията?

Нищо обаче не се губи и нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като даваме на казината 14 дни да разрешат процеса на теглене.

Във всеки случай би било възможно да ни дадете актуализация, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Скъпи мой приятел 🙂 Казино гуруто печели пари от вас, загубено, когато се регистрирате чрез препратка към този сайт 🙂 казват, че това е нормална практика да чакате пари 30 дни 😉 Мога да ви науча как да използвате този вид сайт (сайт като казино гуру), ако искам 🙂 казино гуру беше на sigma europe, спонсорирано от хазартния бизнес и те са сертифицирани от gpwa, сайт, където можете да прочетете как наистина работи казино гуру 🙂 ако кажеш „ние помагаме на много хора да те изтеглят", попитайте ги „ооо страхотно и как колко пари печелите от хора, загубени в казино?" 🙂 това е като реклама на Лото в Полша, когато Левандовски казва „Лото помага на хората да изграждат скейтпарк, поле и т.н." 😉 това е просто маркетингов трик приятелю 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих искал да знам откъде разбрахте, че всичко е наред и също така казваме, че казиното има 30 дни за плащане. Бих искал обаче да добавя, че предупреждаваме играчите, че казиното има предимство пред тях и че в крайна сметка те ще загубят парите си. Това означава, че ние не съветваме играчите да ходят в казиното, за да играят.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

добре, имам публикация в този форум, която можете да прочетете, отговорете на приятелката Радка какво мисли тя за 30 дни забавяне на тегленето и защо това е добре за нас, клиентите и защо това е нормално 😉 И искам да добавя, че трябва да предупредите играчите, че казиното има предимство пред тях, защото това е законът 🙂 трябва да предупредите играчите за последствията от хазарта 😉 всички сайтове за хазарт имат такава информация ;p или... сайтът, който печели пари от хазарт, трябва да има такава информация 🙂 ако няма информация можете да получите наказание 🙂

Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 1 година

Всяка ситуация е различна и понякога, за съжаление, не е по силите ни да направим повече. Радка, разбира се, е администратор на форума, така че говори от опит с други играчи, но не мисля, че казва, че е добре да чакате 30 дни за теглене от казино. Това е много време и ние винаги препоръчваме незабавна жалба, ако постъпи такава. Това е всичко.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

да, всяка ситуация е различна, затова отговорът на Радка винаги е един и същ 🙂 тя убеждава хората, че това е политика на KYC и това е нормално 🙂 никакви букмейкъри с лиценз в ЕС нямат глупави правила (незаконни в ЕС 😉) и в Кюрасао KYC не съществува 😉 това е просто бизнес 🙂 като Sigma Europe е просто бизнес, спонсориран от букмейкъри или GPWA, спонсориран от букмейкъри/казина 😉

Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 1 година

Мисля, че не ме познавате толкова добре, за да можете да говорите от мое име. 🙂 Вашите идеи, тенденции и всякакви други конструкции, които изграждате тук, са повече или по-малко фокусирани върху същата точка.

Като тази част за SiGMA например. Знаеш ли, когато искаш да видиш света в черно, винаги ще намериш начин. Но всички знаехме, че нещата не са само черни или бели, законни или незаконни, нали?

Трябва ли да ви повтарям, че тук имаме работа с честност? Така че не, в причинно-следствена ситуация не е добре да оставите играча да чака 30 дни за редовно спечелени печалби.

Но това не е дебатът, който имахме преди. Нито пък целим да повтаряме това отново.

Имаш ли да кажеш нещо или току-що се събуди да ме дразниш тук по някаква причина отново? Тъй като това е форум, ние не седим в кафенето и си чатим.


Започнете да действате разумно. Ако не можете да публикувате нелични публикации с валидна информация за тази общност, просто губите време. ясно?





Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното ми взе печалбата от €84 000!!


Играйте на свой собствен риск!!!

Автоматичен превод:
Rolexesh
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, че сте попаднали в такава ситуация. Какво се случи, когато казиното не иска да ви плати пари? Даде ли ви някаква причина? 84 000 са твърде много пари, така че разбирам, че сигурно сте ядосан.

Забелязах обаче, че сте подали жалба при нас повече от месец и чакате отговора на казиното, който трябва да пристигне до няколко часа. Така че ми е интересно дали ще го направят и ще отговорят на жалбата ви и как ще се развие целият този случай.

Бихте ли ме уведомили, ако имате актуализации? Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте, казиното каза, че съм нарушил правилото за Max Bet, което е скрито в правилата и условията.

Според мен това е капан за всеки играч и всички печалби бяха конфискувани.


Играх различни игри и направих някои хубави печалби, въпреки че трябва да подчертая, че не играх само един ден, но няколко дни преди това се опитах да изплатя до 4-5 000 и след няколко дни те отмениха всичко и го оттеглиха Те също отделиха време!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Случаят беше неразгадан и приключен, какъв е смисълът да се вземат всички точки от казиното и да се пише, че никой не трябва да депозира там, какъв е смисълът от това!

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини