ФорумКазинаBet24-7 Casino - обща дискусия

Bet24-7 Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Tillykke
|
7205 преглеждания 68 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
преди 9 месеца

Казиното ми взе печалбата от €84 000!!


Играйте на свой собствен риск!!!

Автоматичен превод:
Rolexesh
преди 9 месеца

Здравейте, съжалявам, че сте попаднали в такава ситуация. Какво се случи, когато казиното не иска да ви плати пари? Даде ли ви някаква причина? 84 000 са твърде много пари, така че разбирам, че сигурно сте ядосан.

Забелязах обаче, че сте подали жалба при нас повече от месец и чакате отговора на казиното, който трябва да пристигне до няколко часа. Така че ми е интересно дали ще го направят и ще отговорят на жалбата ви и как ще се развие целият този случай.

Бихте ли ме уведомили, ако имате актуализации? Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравейте, казиното каза, че съм нарушил правилото за Max Bet, което е скрито в правилата и условията.

Според мен това е капан за всеки играч и всички печалби бяха конфискувани.


Играх различни игри и направих някои хубави печалби, въпреки че трябва да подчертая, че не играх само един ден, но няколко дни преди това се опитах да изплатя до 4-5 000 и след няколко дни те отмениха всичко и го оттеглиха Те също отделиха време!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Случаят беше неразгадан и приключен, какъв е смисълът да се вземат всички точки от казиното и да се пише, че никой не трябва да депозира там, какъв е смисълът от това!

Автоматичен превод:
Rolexesh
преди 9 месеца

Е, благодаря ви, че описахте вашата ситуация и виждам, че в крайна сметка тя се оказа неразрешена - срещу честния хазарт. Въпреки това, като казиното получава черни точки, то понижава своя индекс на безопасност, което разбирам, че не е това, което искате да видите, но това е единственото нещо, което можем да направим в този случай. Михал се опита да помогне с каквото може, но за съжаление не намери консенсус с казиното.

Въпреки това все още има възможност да подадете жалба до орган, както ви е посъветвано да направите във вашата жалба.

Съжалявам, че случаят се разви така, но повярвайте ми, опитахме се да направим всичко възможно.

Надявам се, че няма да се сблъскате с такъв лош опит в бъдеще. 🙁

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Регистрирах се в казиното, наречено bet24-7, това казино направих 400, изтеглих те поискаха депозит от 25, завърших депозита, тук съм от петък, за да разреша проблема и нищо от тяхната поддръжка винаги ви казва не. Свържете се за разрешаване с техния финансов отдел

И техният финансов отдел не отговаря на имейлите ми, но поддръжката никога не предлага скучно решение.

Имам нужда да ми помогнеш, те имат казино гуру и ме подкрепят, супер ме е срам

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

filefile Не искат да ми плащат, имам нужда от помощ, остават дни да ми дадат парите

Автоматичен превод:
marcelolopes8246
преди 9 месеца

Здравейте. Това звучи така, сякаш за съжаление сте се озовали в трудна ситуация. Бихте ли се опитали да ми го обясните по-добре, моля? Играли ли сте в това казино с бонус в началото? Може би бонус без депозит? И от този бонус вие спечелихте парите. Вярно ли е? За да изтеглят вашите печалби, те са ви помолили да направите депозит. Това е доста необичайна тактика, както бих казал, за казината. По този начин те всъщност могат да започнат с процеса KYC. Може да отнеме няколко дни, за да завършите проверката си, преди тегленето ви да може да бъде завършено.

Даваме на казината 14 дни, за да завършат процеса на проверка. Препоръчвам ви да бъдете малко търпеливи и да изчакате още няколко дни. Позволете ми да добавя само малко подробности тук. Само имайте предвид, че идват коледните празници, където нещата се забавят и предполагам, че тук няма да е по-различно.

Моля, предоставете допълнителна информация, така че нашият екип да може да ви помогне с проблема ви.

Ще чакам вашия отговор.🙂


Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
marcelolopes8246
преди 9 месеца

Няма да видите пари в казиното, взеха ми 84 000 евро

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Казиното затвори, без да плати обещаните пари

Автоматичен превод:
haper
преди 7 месеца

Здравейте

Сигурен ли си, че е затворено? Искам да кажа, изпратиха ли ти поне бележка? Не че ще реши проблема с парите, но предпочитам да попитам дали нямате нищо против.

Изпратих сайта за проверка, но за съжаление сега не мога да направя много за вас. Чувствайте се свободни да подадете жалба .

Честно казано, това беше ужасен сайт за работа, така че ще оставя решението на вас. Поне няма разходи за изпробване. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Как може да ми помогне една жалба, ако казиното е затворено и дори са изтрили всичките си контакти?

Автоматичен превод:
haper
преди 7 месеца

Бихте ли могли да подадете жалбата, като използвате връзката, която изпратих?

Опита ли? Кликнете или докоснете тук 👈 и опитайте, моля.

Но честно казано, трябва да ви напомня, че се опасявам, че не можем да направим много. Затворените казина обикновено не отговарят.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още