ФорумКазинаBet24-7 Casino - обща дискусия

Bet24-7 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Tillykke
|
7181 преглеждания 68 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
ZWIERZAK
преди 11 месеца

Здравейте! Бих казал, че ви е дадена грешна информация или информацията от чат оператора е правилна, но не е спазена след това. По един или друг начин, подаването на жалба беше умна стъпка . Моля, не забравяйте да предоставите екранна снимка, показваща отговора на най-важния чат оператор на вашето запитване. Вярвам, че това ще ни помогне много.

Имате ли такава екранна снимка, моля?

Автоматичен превод:
Публикация на Jaro е изтрит
Публикация на kristofer е изтрит
преди 11 месеца

Здравейте. Направих екранна снимка на този разговор

Автоматичен превод:
ZWIERZAK
преди 11 месеца

Добре че си ги направила, защото със сигурност ще ти е от полза. Както и да е, предоставихте ли и тези екранни снимки на Вероника на нейния имейл, който тя ви даде в жалбата?

Въпреки това, ако изникне нещо ново във вашия случай, не се колебайте да ни уведомите.

Ние ще чакаме.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ето как изпратих екранните снимки на имейл адреса, който тя ми даде

Автоматичен превод:
ZWIERZAK
преди 11 месеца

Умен ход. Винаги е по-добре да изпратите всичко, което можете, и да оставите отговорника по жалбата да реши от какво има нужда.

Надяваме се, че скоро ще намерим начин да разрешим проблема ви.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Някой знае ли защо не теглят средства толкова дълго? Чакам повече от седмица. Не е нормално! Други клиенти също се оплакват от забавянето на тегленето на средства! Те имат толкова висок рейтинг, но не плащат!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

ЕДНА СЕДМИЦА ВРЕМЕ Е НИЩО. ГОТЕТЕ СЕ ЗА 1 МЕСЕЦ... ОЧАКВАНИЯ


Автоматичен превод:
ZWIERZAK
преди 11 месеца

Как може това казино да има толкова висок рейтинг, ако изплаща с месеци? Между другото платиха ли ти за един месец?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

ИМАМ ПРИЯТЕЛИ ВЪВ ФБ ГРУПАТА И ТЕ ЧАКАХА ТОЛКОВА ДЪГО

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

И ЗАПОЧНАХ СПОР, ЗАЩОТО ВЗЕМАХА ПЛАЩАНЕ ЗА ЗАЛОЖЕНИЯ НАД 25Е. И МОЯТ ЗАЛОГ БЕШЕ 2 ЕВРО, НО КУПИХ БОНУС. ПРЕДИ ДАМАТА ПИШЕ НА ЖИВО, ЧЕ НИЩО НЯМА ДА СТАНЕ, ЗАЩОТО ИМА ИСТИНСКИ ПАРИ. И ИМАШЕ БЛОКИРАНЕ НА ПЛАЩАНЕТО.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Някой знае ли защо не теглят средства толкова дълго? Чакам повече от седмица. Не е нормално! Други клиенти също се оплакват от забавянето на тегленето на средства! Те имат толкова висок рейтинг, но не плащат!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, казиното каза ли защо отнема повече от седмица? Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето. Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното?

Както и да е, виждам, че сте успели да подадете жалба , така че нека да видим докъде ще стигне всичко това.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

И ЗАПОЧНАХ СПОР, ЗАЩОТО ВЗЕМАХА ПЛАЩАНЕ ЗА ЗАЛОЖЕНИЯ НАД 25Е. И МОЯТ ЗАЛОГ БЕШЕ 2 ЕВРО, НО КУПИХ БОНУС. ПРЕДИ ДАМАТА ПИШЕ НА ЖИВО, ЧЕ НИЩО НЯМА ДА СТАНЕ, ЗАЩОТО ИМА ИСТИНСКИ ПАРИ. И ИМАШЕ БЛОКИРАНЕ НА ПЛАЩАНЕТО.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Виждам, че имате проблеми от дълго време и според оплакването ви очакваме отговор от казиното. Засега не изглежда розово, но се надявам да се промени и накрая да се получи добре, макар че малко се притеснявам в случая.

Стискам палци. 🤞🤞

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Вече минаха 14 дни! Нито една от заявките ми все още не е потвърдена! Не разбирам кога ще получа средствата си!

Автоматичен превод:
xray200
преди 11 месеца

Това е доста, а също и средното ни време. Нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин, тъй като имате оплакване.

Въпреки това се чудех дали казиното ви е казало причината, поради която все още не сте потвърдили тегленето си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Не, те не осъществяват контакт. Написах около 10 съобщения до пощата за поддръжка, както и около 10 съобщения до финансовия отдел. За съжаление не получих никакъв отговор.

Автоматичен превод:
xray200
преди 11 месеца

Е, съжалявам, защото от това, което видях, казиното е разрешило всичките си оплаквания досега. Ще видим как ще се развие ситуацията, когато нашият екип се намеси. Колкото и да ми е неприятно да го кажа, ще трябва да изчакаме.🙁

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ТОВА КАЗИНО ТЕ НЕ СЕ ПОМИСЛИХА ДА ОТГОВОРЯТ НА ЖАЛБАТА МИ "Нашата присъда"

Без реакция, пасивен регулатор

НЕРЕШЕН

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Имам точно същия проблем.

Тегленето предстои от 13 дни, поддръжката ми каза, че съм проверен и не могат да се свържат с финансовия отдел.

Електронният адрес на finance@ не отговори на никакви имейли.

Поддръжката също не отговаря от една седмица.


Абсолютна измама-казино...



Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още