ФорумКазинаBeem Casino - обща дискусия

Beem Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от franztheuerw
|
38057 преглеждания 143 отговора |
|
1...3 4 5...8
преди 2 години

Моля, разгледайте по-отблизо новите потребителски оценки с 5 звезди. 99,9 процента съм сигурен, че самите те са от Beem Casino. Всички те са нови акаунти само с една дадена оценка... ?

Автоматичен превод:
Xestery
преди 2 години

Това също ме изненада, куп нови случаи и оплаквания и изведнъж нови 5 звездни оценки.

Автоматичен превод:
Tobias111
преди 2 години

Здравей,

на колегата току-що е платено напълно. Много добър знак за останалите, надявам се:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/beem-casino-good-reputation-very-bad-payout#post-19559

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Уау страхотно, това е добър знак, да се надяваме, че всичко ще се окаже добре за всички и че можем да продължим да играем там в бъдеще със спокойствие

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,


Какво не разбирам, сега има толкова много казина в Кюрасао, които нямат такива проблеми въпреки нашествието.

Проверката и плащането протичат безупречно.


Ето защо не разбирам защо Beem Casino има толкова много отворени дела наведнъж.


Не трябва ли да има много случаи, отворени в други казина в Casino Guru?

Притеснително е, че толкова много дела са открити в Beem Casino за толкова кратък период от време.

Въпреки това се надявам всичко да има щастлив край и всички играчи да получат парите си

Автоматичен превод:
преди 2 години

Относно бавния процес на проверка: няма нищо общо с банковите проверки за плащане, но предполагам, че служителите са просто твърде заети в този момент.

Относно въпроса ви за други лицензирани казина в Кюрасао - фактът, че имате лиценз в Кюрасао, не означава, че имате офиси в Кюрасао. Казината са базирани във всички страни, които можете да си представите по целия свят. Ето защо някои казина могат да бъдат засегнати, а някои изобщо не трябва да се интересуват от това.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Добре, благодаря за отговора. След консултация днес трябва да имам търпение за проверка.

За съжаление имам сериозни съмнения дали това някога ще се случи и дали парите ми ще бъдат изплатени.

Но нека продължаваме да мислим позитивно.

Автоматичен превод:
Tobias111
преди 2 години

Здравейте - да, нека бъдем позитивни.

Какво те кара да мислиш, че няма да бъдеш потвърден и няма да получиш печалбите си, чудя се?

Изглежда, че този проблем със закъснението в крайна сметка ще се стабилизира.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здрасти,


Наистина се притеснявам, че има такова натрупване на открити дела.

Надявам се, че проблемите наистина се дължат на факта на инвазията и казиното не е платежоспособно.

Ако проверката и изплащанията все още работят и Beem Casino наистина е в ситуацията поради нахлуването, аз също съм готов да продължа да играя тук и да променя рейтинга си на положителен.

Тогава разбирам и казиното.

Но вероятно можете да оцените ситуацията по-добре от нас, играчите, тъй като сте в контакт с представителите.

Бих искал също така да благодаря на Casino Guru за вече предоставената помощ.

Но все пак имам някои съмнения в момента

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Tobias111
преди 2 години

Здравей, Tobias111.

Разбирам съмненията ви, наистина разбирам.

Нека се придържаме към фактите, те не са толкова негативни като цяло и ще видим.

Нямам намерение да ви занимавам повече с предположения сега,

Ще следя развитието на оплакванията ви.




Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти,


някой правил ли е нещо или нещо ново, което също има проблеми там?


Разбира се, обичайните изказвания отново в чата на живо днес, особено след като не сте имали чувството, че искате да помогнете.

Много разочароващо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Нищо ново за мен, само извинения и извинения за съжаление

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти,


някой правил ли е нещо или нещо ново, което също има проблеми там?


Разбира се, обичайните изказвания отново в чата на живо днес, особено след като не сте имали чувството, че искате да помогнете.

Много разочароващо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам да чуя това.

Нова седмица - нови възможности бих казал.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Нищо ново за мен, само извинения и извинения за съжаление

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Не звучи много оптимистично, но бих казал да изчакаме малко.

Казиното вече е платило на някои играчи, няма много смисъл да спрете незабавно да плащате останалите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вярно е. Но не разбирам как казиното може да плаща на някои играчи, а на други не? Явно казиното не може да си вземе парите в банката.

Автоматичен превод:
Xestery
преди 2 години

Може да ви помогне да ускорите процеса, ако подадете жалба на нашия уебсайт. Броят на оплакванията, които имаме по отношение на тегленията, намалява бавно, така че може да е добър знак.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Тогава да се надяваме, че тръгне нагоре. Не може да е добре за казино, ако има лоши отзиви.

За съжаление процесът на проверка също е много бавен в момента

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря ти Даниел


По ваш съвет току-що подадох жалба

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Xestery
преди 2 години

Здравейте,

Виждам, че таймерът показва допълнителни 4 дни. Предвид обстоятелствата се надявам да издържат до пълните две седмици.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тогава да се надяваме, че тръгне нагоре. Не може да е добре за казино, ако има лоши отзиви.

За съжаление процесът на проверка също е много бавен в момента

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Съвсем сигурен съм, че казиното не иска рейтингът му да бъде намален поради тази ситуация. Честно казано, цялата необходима администрация все още трябва да бъде извършена, независимо колко хора могат да работят директно върху нея.

Да се надяваме, че ще свърши достатъчно скоро.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Току що изпратих всичко отново. Определено за 20-ти път.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини