НачалоФорумКазинаBeem Casino - обща дискусия

Beem Casino - обща дискусия (страница 3)

 от franztheuerw
|
46 844 преглеждания 143 отговора |
|
12 3 4...8

До ден днешен не съм получил 31-те евро. И вече са почти 3 седмици от изплащането на 500 евро. Това все още ли е приемливо?

Автоматичен превод:
wennertom

Бих казал, че не е.

Ако казиното не може да докаже, че е имало някои неща като проверка за сигурност или допълнителна финансова проверка, поради което тегленето се е забавило.

Знам, че това не е грижа на играча, но може да имат и недостиг на персонал в момента или просто да са претоварени по някакъв начин. Тук мога само да гадая.

Автоматичен превод:

Тогава Beem Casino трябва поне да каже кога ще бъде изплатено безопасно. И не оставяйте плейъра на тъмно със седмици. Не мога да депозирам повече, защото имам 2 неизплатени изплащания. Защото не мога да съм сигурен дали ще го получа. Това също не е добре за Beem Casino.

Edited
Автоматичен превод:
wennertom

Със сигурност би било по-справедливо да уведомим играча поне нещо - да.

Мина ми през ума, ще играеш ли пак там, когато ти платят?


Автоматичен превод:

Това е добър въпрос. Честно казано не мога да отговоря в момента. Още един ден наоколо. Без отговор или изплащане. Това наистина е несправедливо от Beemcasino. Имам чувството, че вече не плащат. И никой не ми помага. Много лошо. Харесваше ми да играя там. Имам и около 1100 евро на сметката си. Което спечелих, като изплатих депозита 10 пъти. Това означава, че BEEMcasino дори не е прегледал акаунта ми или не го е редактирал! В противен случай салдото по сметката ми би било нула. И това след 7 дни отново. Оттогава BEEMcasino дори не е проверил акаунта ми. Това е просто невероятно и необяснимо. И затова BEEMcasino не може да се играе. И 8,5 точки от casinoguru в никакъв случай не са оправдани. Поне ако BEEMcasino не се промени там.

Edited
Автоматичен превод:
wennertom

Достатъчно справедливо 🙂

Е, просто изчакайте следващото развитие.

Знам, че е много досадно, но изглежда, че може да работи.

Все пак може да свърши добре, бих казал.

Автоматичен превод:

Откъде знаеш, че може да се получи добре? От 20 дни нищо не се е случило.

Автоматичен превод:
wennertom

Здравейте,

Прочетох оплакването ви и останах с впечатлението, че в крайна сметка казиното ще ви плати.

Вече сте получили порция.

Следващото нещо е, че почти всички оплаквания за забавено плащане все пак бяха решени .


Автоматичен превод:

Според чата на живо казиното има проблеми с получаването на средства от банката в момента поради ситуацията в цяла Европа. Но, разбира се, Beem Casino позволява на всеки да депозира добре и не отчита. Beem Casino може да изпрати имейл до всеки: Съжаляваме, че отнема повече време, не се притеснявайте, че всички играчи получават парите си. Но не, нищо не идва от тяхна страна.

Edited
Автоматичен превод:
Xestery

Здравейте, благодаря за тази информация.

Чудех се и какво се случи, след като броят на подадените жалби нараства почти всеки ден.

Даниел установи, че ситуацията е свързана с допълнителни проверки за сигурност на банката:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/beem-casino-good-reputation-very-bad-payout#post-19487


Автоматичен превод:
Radka

Благодаря за информацията Радка


Надявам се да е вярно и накрая всичко да се окаже добре и всеки да си вземе парите.


Благодаря

Автоматичен превод:

Здрасти,


И аз чакам парите си и проверката. Ако това е вярно, че имате проблеми поради нахлуването, казиното със сигурност трябва да съобщи това на играчите.


Казиното не прави лошо впечатление и бих продължил да играя тук, но някои неща трябва да бъдат съобщени.

Тогава да се надяваме, че все пак ще получим парите си.

Автоматичен превод:

Според чата на живо казиното има проблеми с получаването на средства от банката в момента поради ситуацията в цяла Европа. Но, разбира се, Beem Casino позволява на всеки да депозира добре и не отчита. Beem Casino може да изпрати имейл до всеки: Съжаляваме, че отнема повече време, не се притеснявайте, че всички играчи получават парите си. Но не, нищо не идва от тяхна страна.

Автоматичен превод:

Да, получих същата информация от представителите на казиното.

Автоматичен превод:

Да, получих същата информация от представителите на казиното.

Автоматичен превод:

Това може да е вярно, но не разбирате какво общо имат парите в банката с проверката на сметката в казиното?

Автоматичен превод:
Tobias111

Здравейте,

Виждам връзката в увеличения обем работа на персонала на казиното. Представете си, че същите хора се грижат за KYC, проверки на плащания и оторизация и сега те трябва да се сблъскат с допълнителни проверки на сайта на банките. Това си мисля аз.

Все още мисля, че трябва да бъдат по-честни с играчите с предстоящи тегления, това е сигурно.

Автоматичен превод:

Благодаря за информацията Радка


Надявам се да е вярно и накрая всичко да се окаже добре и всеки да си вземе парите.


Благодаря

Автоматичен превод:

Здравей Ксестери,

Вие сте добре дошъл.

Бих искал да ви дам някакво честно предположение относно времето за изчакване на теглене, но мога да си представя, че дори персоналът на казиното е несигурен в този момент. 🙁

Но все пак смятам, че всички играчи заслужават някакво обяснение и допълнителна комуникация. Може да намали напрежението във въздуха.

Автоматичен превод:

Това е добър въпрос. Честно казано не мога да отговоря в момента. Още един ден наоколо. Без отговор или изплащане. Това наистина е несправедливо от Beemcasino. Имам чувството, че вече не плащат. И никой не ми помага. Много лошо. Харесваше ми да играя там. Имам и около 1100 евро на сметката си. Което спечелих, като изплатих депозита 10 пъти. Това означава, че BEEMcasino дори не е прегледал акаунта ми или не го е редактирал! В противен случай салдото по сметката ми би било нула. И това след 7 дни отново. Оттогава BEEMcasino дори не е проверил акаунта ми. Това е просто невероятно и необяснимо. И затова BEEMcasino не може да се играе. И 8,5 точки от casinoguru в никакъв случай не са оправдани. Поне ако BEEMcasino не се промени там.

Автоматичен превод:

Здравейте,

Знам, че все още чакате останалите си печалби. Имаме информация от казиното, че всички ужасни забавяния се дължат на допълнителни банкови проверки, свързани с руската инвазия.

Мисля, че трябва да знаеш.

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка,


Какво не разбирам, сега има толкова много казина в Кюрасао, които нямат такива проблеми въпреки нашествието.

Проверката и плащането протичат безупречно.


Ето защо не разбирам защо Beem Casino има толкова много отворени дела наведнъж.


Не трябва ли да има много случаи, отворени в други казина в Casino Guru?

Притеснително е, че толкова много дела са открити в Beem Casino за толкова кратък период от време.

Въпреки това се надявам всичко да има щастлив край и всички играчи да получат парите си

Автоматичен превод:
Tobias111

Здравейте,

Бих казал, че и други казина са засегнати. Опасявам се, че има по-голям брой оплаквания относно забавени плащания.

Предполагам, че заради огромните промоции Beem Casino страда много сега.

По-добре да се каже, че и техните играчи страдат много🙁.


Автоматичен превод:
Radka

Здрасти,


Благодаря ви за обратната връзка. Да се надяваме, че всичко ще се случи бързо и че отново ще можем да играем с увереност в Beem Casino.

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини