ФорумКазинаBeem Casino - обща дискусия

Beem Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от franztheuerw
|
25482 преглеждания 143 отговора |
|
12 3 4...8
Добавете пост
преди 2 години

До ден днешен не съм получил 31-те евро. И вече са почти 3 седмици от изплащането на 500 евро. Това все още ли е приемливо?

Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Бих казал, че не е.

Ако казиното не може да докаже, че е имало някои неща като проверка за сигурност или допълнителна финансова проверка, поради което тегленето се е забавило.

Знам, че това не е грижа на играча, но може да имат и недостиг на персонал в момента или просто да са претоварени по някакъв начин. Тук мога само да гадая.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тогава Beem Casino трябва поне да каже кога ще бъде изплатено безопасно. И не оставяйте плейъра на тъмно със седмици. Не мога да депозирам повече, защото имам 2 неизплатени изплащания. Защото не мога да съм сигурен дали ще го получа. Това също не е добре за Beem Casino.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Със сигурност би било по-справедливо да уведомим играча поне нещо - да.

Мина ми през ума, ще играеш ли пак там, когато ти платят?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е добър въпрос. Честно казано не мога да отговоря в момента. Още един ден наоколо. Без отговор или изплащане. Това наистина е несправедливо от Beemcasino. Имам чувството, че вече не плащат. И никой не ми помага. Много лошо. Харесваше ми да играя там. Имам и около 1100 евро на сметката си. Което спечелих, като изплатих депозита 10 пъти. Това означава, че BEEMcasino дори не е прегледал акаунта ми или не го е редактирал! В противен случай салдото по сметката ми би било нула. И това след 7 дни отново. Оттогава BEEMcasino дори не е проверил акаунта ми. Това е просто невероятно и необяснимо. И затова BEEMcasino не може да се играе. И 8,5 точки от casinoguru в никакъв случай не са оправдани. Поне ако BEEMcasino не се промени там.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Достатъчно справедливо 🙂

Е, просто изчакайте следващото развитие.

Знам, че е много досадно, но изглежда, че може да работи.

Все пак може да свърши добре, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Откъде знаеш, че може да се получи добре? От 20 дни нищо не се е случило.

Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Здравейте,

Прочетох оплакването ви и останах с впечатлението, че в крайна сметка казиното ще ви плати.

Вече сте получили порция.

Следващото нещо е, че почти всички оплаквания за забавено плащане все пак бяха решени .


Автоматичен превод:
преди 2 години

Според чата на живо казиното има проблеми с получаването на средства от банката в момента поради ситуацията в цяла Европа. Но, разбира се, Beem Casino позволява на всеки да депозира добре и не отчита. Beem Casino може да изпрати имейл до всеки: Съжаляваме, че отнема повече време, не се притеснявайте, че всички играчи получават парите си. Но не, нищо не идва от тяхна страна.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Xestery
преди 2 години

Здравейте, благодаря за тази информация.

Чудех се и какво се случи, след като броят на подадените жалби нараства почти всеки ден.

Даниел установи, че ситуацията е свързана с допълнителни проверки за сигурност на банката:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/beem-casino-good-reputation-very-bad-payout#post-19487


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря за информацията Радка


Надявам се да е вярно и накрая всичко да се окаже добре и всеки да си вземе парите.


Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти,


И аз чакам парите си и проверката. Ако това е вярно, че имате проблеми поради нахлуването, казиното със сигурност трябва да съобщи това на играчите.


Казиното не прави лошо впечатление и бих продължил да играя тук, но някои неща трябва да бъдат съобщени.

Тогава да се надяваме, че все пак ще получим парите си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Според чата на живо казиното има проблеми с получаването на средства от банката в момента поради ситуацията в цяла Европа. Но, разбира се, Beem Casino позволява на всеки да депозира добре и не отчита. Beem Casino може да изпрати имейл до всеки: Съжаляваме, че отнема повече време, не се притеснявайте, че всички играчи получават парите си. Но не, нищо не идва от тяхна страна.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, получих същата информация от представителите на казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, получих същата информация от представителите на казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това може да е вярно, но не разбирате какво общо имат парите в банката с проверката на сметката в казиното?

Автоматичен превод:
Tobias111
преди 2 години

Здравейте,

Виждам връзката в увеличения обем работа на персонала на казиното. Представете си, че същите хора се грижат за KYC, проверки на плащания и оторизация и сега те трябва да се сблъскат с допълнителни проверки на сайта на банките. Това си мисля аз.

Все още мисля, че трябва да бъдат по-честни с играчите с предстоящи тегления, това е сигурно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря за информацията Радка


Надявам се да е вярно и накрая всичко да се окаже добре и всеки да си вземе парите.


Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Ксестери,

Вие сте добре дошъл.

Бих искал да ви дам някакво честно предположение относно времето за изчакване на теглене, но мога да си представя, че дори персоналът на казиното е несигурен в този момент. 🙁

Но все пак смятам, че всички играчи заслужават някакво обяснение и допълнителна комуникация. Може да намали напрежението във въздуха.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е добър въпрос. Честно казано не мога да отговоря в момента. Още един ден наоколо. Без отговор или изплащане. Това наистина е несправедливо от Beemcasino. Имам чувството, че вече не плащат. И никой не ми помага. Много лошо. Харесваше ми да играя там. Имам и около 1100 евро на сметката си. Което спечелих, като изплатих депозита 10 пъти. Това означава, че BEEMcasino дори не е прегледал акаунта ми или не го е редактирал! В противен случай салдото по сметката ми би било нула. И това след 7 дни отново. Оттогава BEEMcasino дори не е проверил акаунта ми. Това е просто невероятно и необяснимо. И затова BEEMcasino не може да се играе. И 8,5 точки от casinoguru в никакъв случай не са оправдани. Поне ако BEEMcasino не се промени там.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Знам, че все още чакате останалите си печалби. Имаме информация от казиното, че всички ужасни забавяния се дължат на допълнителни банкови проверки, свързани с руската инвазия.

Мисля, че трябва да знаеш.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Какво не разбирам, сега има толкова много казина в Кюрасао, които нямат такива проблеми въпреки нашествието.

Проверката и плащането протичат безупречно.


Ето защо не разбирам защо Beem Casino има толкова много отворени дела наведнъж.


Не трябва ли да има много случаи, отворени в други казина в Casino Guru?

Притеснително е, че толкова много дела са открити в Beem Casino за толкова кратък период от време.

Въпреки това се надявам всичко да има щастлив край и всички играчи да получат парите си

Автоматичен превод:
Tobias111
преди 2 години

Здравейте,

Бих казал, че и други казина са засегнати. Опасявам се, че има по-голям брой оплаквания относно забавени плащания.

Предполагам, че заради огромните промоции Beem Casino страда много сега.

По-добре да се каже, че и техните играчи страдат много🙁.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здрасти,


Благодаря ви за обратната връзка. Да се надяваме, че всичко ще се случи бързо и че отново ще можем да играем с увереност в Beem Casino.

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини