преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Beem Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди месец акаунта ми беше блокиран без да се посочва причина. В чата ми казаха, че ще получа имейл с причината. нищо до днес. някой друг имал ли е такъв опит с beem?
a month ago my account was blocked without giving a reason. I was told in the chat that I would get an email with the reason. nothing until today. has anyone else had such experiences with beem?
vor einem monat wurde mein konto ohne gründe zu nennen gesperrt. im chat wurde mir gesagt das ich eine mail mit der begründung bekomme. bis heute nichts. hat noch wer solche erfahrungen mit beem gemacht?
попита отново днес в чата. Моят акаунт е блокиран от съображения за сигурност. ти самият не знаеш повече.
asked again today in the chat. My account has been blocked for security reasons. you don't know more yourself.
heute wieder im chat nachgefragt. aus sicherheitsgründen wurde mein konto gesperrt. mehr wisse man selber nicht.
Здравейте, бих се опитал да се свързвам с чата всеки ден. Казаха ли ви/писаха колко време обикновено отнема?
Hello, I would try contacting the chat on a daily basis. Did they tell/write you for how long does it usually take?
Честно казано, не мисля, че ще ти кажат повече. Имахте ли баланс в казиното или предстоящо теглене?
Honestly, I don't think they'll tell you more. Did you have any balance in the casino or pending withdrawal?
Ще бъда информиран в следващите дни, казаха те, вече е повече от месец.
I will be informed in the next few days, they said, it is now more than a month.
ich bekomme in den nächsten tagen bescheid sagten sie, ist jetzt über einen monat.
Е, наистина очаквам с нетърпение да чуя каква причина за сигурност са намерили и трябва да бъдат оценени за повече от месец. Проверих последните потребителски отзиви и някой спомена, че имат твърде много играчи, с които да се справят в момента. Не съм сигурен обаче дали е свързано.
Well, I'm really looking forward to hearing what security reason they found and needs to be evaluated for more than a month. I checked recent user reviews and someone mentioned that they have too many players to handle at the moment. Not sure if it is related, however.
Просто исках да се регистрирам, но след това прочетох, че мога да изплатя максимум 10 пъти повече от това, което съм депозирал? Звучи несправедливо.
I just wanted to register but then I read that I can pay out a maximum of 10 times what I deposited? Sounds unfair.
Ich wollt mich gerade anmelden doch dann lese ich das ich max das 10fache auszahlen kann von dem was ich eingezahlt habe? Klingt unfair.
Здравейте, изглежда, че говорите за правилата и условията за бонус за първи депозит. Това е често използвано правило и е наред.
Hi, it seems you're talking about the 1st deposit bonus terms and conditions. This is a commonly used rule and it's alright.
Десеткратният депозит, който сте направили, е за всички печалби с активен бонус. Бях разочарован, когато се опитах да изтегля 1400 €, които спечелих, докато имах 220% бонус за депозит в сила. Бях платил 70 и получих 154 бонус и можех да изтегля само 700 €. Предполагам, че трябваше да прочета условията по-добре, но никога не бих могъл да си представя толкова драстично ограничаване. Но сега виждам как могат да имат толкова щедри бонуси 🙂
The ten times the deposit you made is for all winnings with an active bonus. I was disappointed when trying to withdraw 1400 € that I had won while I had a 220% deposit bonus in effect. I had paid 70 and got 154 in bonus and could only withdraw 700 €. Should have read the terms better I guess, but I never could have imagined such a drastic capping. But I now see how they can have so generous bonuses 🙂
Доказано е, че това казино е много перфидно в измамите. Долу ръцете ! Нечестно и непрофесионално.
This casino has been proven to be very perfidious in cheating. Hands off ! Dishonest and unprofessional.
Dieses Casino Betrügt erwiesenermassen ganz perfid. Finger Weg ! Unseriös und Unprofessionel.
Здравейте,
Спомням си, че няколко играчи говореха как пренебрегват всяка бонус оферта, само за да се уверят, че в случай, че спечелят, няма да има „максимален кеш аут" или нещо подобно 🙂.
Бих казал, че това е най-лесният начин. Всяко казино може да има различни T&C, плюс някои специални за всеки вид бонус... 😀 (говорейки най-общо)
Както и да е, получихте ли вече своите 700 евро?
Hello,
I remember several players talking about how they ignore every bonus offer just to make sure that in case they win there will be no "max cash out" or anything similar 🙂.
I'd say it's the easiest way. Every casino can have a different T&C, plus some special one for each kind of bonus... 😀 (speaking in general)
Anyway, have you already received your €700?
Не, не съм, но смятам, че не е нужно да мамят клиентите направо, ако имат условия, които ограничават повечето от изплащанията до 10 пъти, независимо от това, което клиентът е депозирал последно. 🧐 Те имат тези наистина мастни депозитни бонуси (използвах 220% за моя депозит от 70 €) през цялото време, така че смятам, че повечето изплащания ще бъдат ограничени като моите.
Ще ви държа в течение за последните ми 700 €.
No I haven’t but I recon they don’t need to cheat customers outright if they have terms that limit most of the payouts to 10x whatever the customer deposited last. 🧐 They have these really fat deposit bonuses (I used a 220% for my 70 € deposit) all the time so I recon most payouts will be limited like mine.
I’ll keep you posted on my last 700 €.
Да, звучи ми разумно 😀.
(Благодарим ви предварително, че ни държите в течение.)
Yeah, it sounds reasonable to me 😀.
(Thank you in advance for keeping us updated.)
Все още чакам да обработят плащането от 700€ / 7000NOK, което споменах. Получих този отговор, след като не получих отговор в чата, който не беше в момента: Изпратиха ми по пощата:
не се забавлявам.
Still waiting for them to process the 700€ / 7000NOK payment i mentioned. Got this answer after not getting an answer in the chat that was down at the moment: They mailed me:
I’m not amused.
И така, колко време чакате общо?
So how long time have you been waiting in total?
Е, нямам търпение да видя какво означава това ускоряване на практика...
Well, I'm eager to see what this speed-up means in practice...
Не съм привърженик на ескалацията, но ги попитах дали предпочитат жалба или официален спор, така че се надявам да разберат съобщението. Това обаче не изглежда добре.
I’m not a fan of escalating but I asked them if they preferred a complaint or a formal dispute, so I hope they get the message. This does not look good though.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.