преди 2 години
Виждам, че Петронела вече реагира на това. Да се надяваме, че ще получите парите в разумен срок.
I can see that Petronela already reacted to it. Let's hope you'll receive the money within a reasonable time.
1
Виждам, че Петронела вече реагира на това. Да се надяваме, че ще получите парите в разумен срок.
I can see that Petronela already reacted to it. Let's hope you'll receive the money within a reasonable time.
Здравейте,
борите ли се и с проверката в Beem Casino?
Виждам, че сте изпратили жалбата срещу Casinoin и проверката е била успешна.
Моля, поискайте теглене в Casinoin.
Hello,
are you struggling with the verification in Beem Casino as well?
I can see that you submitted the complaint against Casinoin and the verification was successful.
Kindly request the withdrawal in Casinoin.
Здрасти,
изглежда ли Beem Casino се справя по-добре с настоящите проблеми?
Както виждате, откритите дела намаляват и в резултат на това все повече дела се решават?
Какво е вашето мнение за това?
Hi there,
does Beem Casino seem to be getting a better handle on the current problems?
As you can see, the cases opened are decreasing and as a result more cases are being solved ?
What is your opinion about this ?
Hallo,
scheint das Beem Casino die aktuellen Probleme besser in den Griff zu bekommen ?
Wie man sehen kann, nehmen die eröffneten Fälle ab und es werden dadurch mehr Fälle gelöst ?
Wie ist eure Meinung dazu ?
Здрасти,
изглежда ли Beem Casino се справя по-добре с настоящите проблеми?
Както виждате, откритите дела намаляват и в резултат на това все повече дела се решават?
Какво е вашето мнение за това?
Hi there,
does Beem Casino seem to be getting a better handle on the current problems?
As you can see, the cases opened are decreasing and as a result more cases are being solved ?
What is your opinion about this ?
Hallo,
scheint das Beem Casino die aktuellen Probleme besser in den Griff zu bekommen ?
Wie man sehen kann, nehmen die eröffneten Fälle ab und es werden dadurch mehr Fälle gelöst ?
Wie ist eure Meinung dazu ?
Здрасти,
Мисля, че се справят с това, някои играчи вече са платили и виждам, че платените суми варират, така че бих казал, че работят върху тази купчина. Нямам вътрешни подробности за споделяне, за съжаление.
Hi there,
I think they're dealing with it, some players got already paid and I can see that amounts paid vary so I'd say that they are working on this pile. I do not have any inside details to share, sadly.
Добре, тогава нека се надяваме, че положителната тенденция ще продължи и че останалите все пак ще си получим парите.
Ok, then let's hope that the positive trend will continue and that the rest of us will still get our money.
Ok , dann hoffen wir mal, das sich der positive Trend fortsetzt und auch wir anderen unser Geld noch erhalten.
Здравей,
говориш ли за KYC проблем в Beem Casino, моля? Ако е така, имате ли нужда от помощ или просто коментирайте скорошния си опит с Casinoin, моля? 🙂
Hello there,
are you talking about KYC problem in the Beem Casino, please? If so, do you need any help or just comment your recent experience with Casinoin, please? 🙂
Здравейте, екип на Casino-Guru, зададох някои въпроси в чата на живо на Beem относно баланса ми, след като завърших залога на бонус - поради 10-кратното максимално изплащане от бонус. Бях напълно объркан какво се случва с моя баланс, ако имам повече от 10 пъти сумата на депозита.
По принцип ми казаха, че мога да изтегля 10 пъти сумата и да играя с останалите пари - за забавление.. това означава, че предишните пъти, когато завърших залаганията и се опитах да повиша баланса си и не успях, просто изхвърлих пари - помислих си след като заложих би било като истински баланс, с който мога да играя. Много подвеждащо, но добре.
След това попитах какво трябва да знам, ако искам да направя още един депозит, докато все още имам тези "забавни" пари в баланса си - при което екипът за поддръжка не ми даде истински отговор, просто ме обвини, че искам да измамя системата и че ще уведомят финансовия си екип, за да ме следят - много добър помощен персонал..
Мога ли да изпратя дневниците на чата на всеки, за да види какво прави от този разговор?
С Най-Добри Пожелания
Hello Casino-Guru Team, i asked the Beem Live Chat some questions regarding my balance after finishing the wager of a bonus - because of the 10x max payout from a bonus. I was completely confused what happens with my balance if I have more than 10 times the deposit amount.
They basically told me i can withdraw 10 times the amount and play with the rest of the money - for fun.. that means previous times where i finished wagering and tried to up my balance and failed I just threw away money - i thought after wagering it would be like a real balance that i can play with. Very missleading but okay.
I then asked what i have to be aware of if I want to make another deposit, while still having that "fun" money in my balance - whereupon the Support Staff didnt give me a real answer just accused me of wanting to cheat the system and that they will notify their finance team to keep an eye out for me - very nice support staff..
Can I send the chat logs to anyone to see what they make out of that conversation?
Best regards
Здравейте,
Трябва да кажа, че не бих играл с никакъв бонус, ако само 10x депозит може да бъде изплатен поради този бонус, точно поради причината, че не бих искал парите ми да бъдат "преобразувани" в забавни пари - никакво забавление, Бих казал.
Много играчи предпочитат да не вземат никакъв бонус изобщо.
Чувствайте се свободни да публикувате скрийншотите тук. Други играчи може да имат някои коментари и може да се интересуват да видят и този разговор.
Hello,
I must say that I would not play with any bonus if only a 10x deposit can be paid out due to this bonus, exactly for the reason that I would not want my money to be "converted" to fun money - no fun at all, I'd say.
Lots of players prefer not to take any bonus at all.
Feel free to post the screenshots here. Other players may have some comments and may be interested to see this conversation as well.
Здравейте, можете ли да ми препратите регистрационните файлове за чат на daniel@casino.guru? Бих искал да го разгледам.
Между другото, наистина е добре, че поискахте поддръжката, но частта с парите, които можете да използвате за "играене за забавление", ми звучи много неясно. Ако изтеглите 10 пъти депозита си, тогава останалите печалби трябва да бъдат анулирани. Това е.
Какво би се случило, ако ударите джакпот, докато играете с парите, които биха били истински баланс, но преди да играете само за забавление? Знам, че шансовете са много ниски, но в случай, че ударите голям джакпот, доставчикът на играта изплаща джакпота на казиното. Тогава казиното може да ви каже - Добре, но ние ви казахме, че можете да играете само за забавление, така че ние запазваме джакпота.
Ситуацията, в която имате пари, които не можете да използвате за нищо, освен да играете за забавление, никога не трябва да съществува. Или имате бонус пари, където изискването за залагане трябва да е пълно, или имате реални пари, които можете да използвате за игра, печалба и след това можете да изтеглите печалбите си. Няма нищо между.
Hi, could you please forward me the chat logs to daniel@casino.guru? I'd like to take a look at it.
By the way, it's really good that you asked the support, but the part with the money that you can use for "playing for fun" sounds very vague to me. If you withdraw 10x your deposit, then the rest of the winnings should be voided. That's it.
What would happen if you hit a jackpot while playing with the money that would be real balance, but only used to play for fun? I know that the chances are very low, but in case you hit a big jackpot, the game provider pays out the jackpot to the casino. Then the casino could tell you - OK, but we told you that you can play only for fun so we keep the jackpot.
The situation where you have money that you can't use for anything than playing for fun should never exist. You either have bonus money where the wagering requirement must be complete or you have real money that you can use for playing, winning and then you can withdraw your winnings. There's nothing between.
Здравей Даниел, благодаря ти за отговора! Изпратих ти дневниците.
нали така? От други казина с максимални изплащания от бонуси съм свикнал, че останалата част от баланса ми се анулира след приключване на залога или след теглене.
В друг чат с поддръжката ги попитах дали могат поне да анулират баланса ми (защото нямам абсолютно никакъв интерес да играя 450€ само за "забавление") и поддръжката ми каза, че не могат да направят това и трябва да играя до нула..
Никога не съм мислил за сценария на джакпота, но това също е добра точка, просто си помислих какво ще се случи с дневните цени от доставчици и т.н.
Благодаря предварително за отделеното време.
С Най-Добри Пожелания
Hi Daniel, thank you for your reply! I sent you the logs.
Right? From other casinos with max payouts from bonuses I'm used to that the rest of my balance is voided after finishing the wager or after withdrawing.
In another chat with the support I asked them if they can atleast void my balance (because I have absolutly no interest to play down 450€ just for "fun") and support told me that they can't do that and I have to play to zero..
Never thought about the Jackpot scenerio but that's a good point aswell, I just thought about what would happen with Daily prices from providers etc.
Thanks in advance for your time.
Best regards
Благодаря ви, вече се свързах с казиното по въпроса и отговорих на имейла ви 🙂
Thank you, I already contacted the casino regarding it and replied to your email 🙂
Нова актуализация относно моята ситуация: депозирах 20 евро в казиното beem, спечелих 400 евро, разбира се имах само 200 в сметката поради 10 пъти оборота... изплатих тези пари, подадох документи за потвърждение и нищо не се случи за 2 месеца. Моето теглене беше отменено и моите 200 евро бяха изтрити, казиното казва, че съм нарушил процедурата за регистрация, защото трябваше да въведа държавата си по гражданство в полето за държава по време на регистрацията, а не в мястото, където живея. Въпреки всичко в сайта има всякакви мои документи. Кажете доказателство за самоличност на адрес, всичко. За съжаление екипът на Casino guru не можа да ми помогне, защото случаят беше приключен. Но се оплаках на Curacao gaming, те бяха много бързи и много полезни. В момента все още се водят дискусии по имейл, но вече изпратих всичките си документи и съм в добро настроение. Такова казино просто трябва да бъде хванато.
New update on my situation: I deposited 20 euros in the beem casino, won 400 euros, of course only had 200 in the account because of 10 times the turnover... paid out this money, submitted verification documents, and nothing has happened for 2 months. My withdrawal was canceled and my 200 euros deleted, casino says I violated the registration procedure because I had to enter my country of nationality in the country field during registration and not where I live. Despite everything, the site has any kind of my documents. Say ID proof of address, everything. Unfortunately, Casino guru team could not help me because the case was closed. But I complained to Curacao egaming, they were very quick and very helpful. Discussions are still going on via email at the moment, but I have now sent all my documents and am in good spirits. Such a casino simply has to be caught.
Neues Update zu meiner Situation : 20 euro eingezahlt im beem casino, damit 400 euro gewonnen, natürlich nur 200 auf dem konto gehabt wegen 10 fachen umsatz...dieses geld ausgezahlt, Verifizierung Dokumente eingereicht, und seit 2 Monaten passiert nichts. Meine Auszahlung wurde storniert und meine 200 euro gelöscht, casino sagt ich haette gegen das Registrierung verfahren verstößt, da ich bei der Registrierung im Feld Land, das Land meiner Nationalität eingeben musste, und nicht wo ich wohne. Trotz allem hat die Seite jeglicher Art meiner Dokumente. Sprich Ausweis adressnachweis, alles. Casino guru team konnte mir leider nicht helfen da der Fall geschlossen wurde. Ich habe mich aber bei der Curacao egaming beschwert, diese waren sehr schnell und sehr hilfsbereit. Momentan wird per Email weiter diskutiert, aber ich habe jetzt all meine Dokumente geschickt und bin guter Dinge. So ein casino muss einfach ertappt werden.
Здравейте,
затворихме тази жалба като „срещу честния хазарт" просто защото не е честно да не плащаме на играч само за да се придържаме към някаква неясна форма за регистрация:
„Неинтуитивният регистрационен формуляр и несъответствията в превода на правилата и условия на казиното бяха причината за неяснотата."
Запазете добрия дух и споделете напредъка си, моля.
Hello,
we closed this complaint as "against fair gambling" simply because it is not fair not to pay any player just to stick to some unclear registering form:
"The unintuitive registration form and discrepancies in the translation of the casino's T&Cs were the reason for the unclarity."
Keep the good spirit and share your progress, please.
Здравейте, спомням си вашия случай. Казиното дори получи черни точки за него https://casino.guru/beem-casino-player-s-struggling-to-pass-the-kyc
Радвам се, че се свързахте с лицензиращия орган и те наистина реагираха! Не съм сигурен дали споменах тук в тази тема или в друга, но винаги, когато в регистрационната форма пише "Държава", предполагах, че трябва да добавите мястото, където живеете в момента. Когато пише "Националност", разбира се, това е друг случай.
Hi, I remember your case. The casino even received black points for it https://casino.guru/beem-casino-player-s-struggling-to-pass-the-kyc
I'm glad you contacted the licensing authority and they actually reacted back! I'm not sure if I mentioned here in this thread or another one, but whenever a registration form says "Country", I supposed you need to add the place where you live at the moment. When it says "Nationality", then of course, that's another case.
Актуализация: Сайтът на казиното наскоро актуализира условията за ползване, сега изведнъж пише, че трябва да въведете гражданството си, разбира се, те препратиха тази екранна снимка на компанията Curaçao Egaming по имейл и настояха, че е било така през цялото време. но тъй като го направих през март и все още пишеше РЕЗИДЕНЦИЯ НА ИГРАЧА, аз, разбира се, изпратих и тази екранна снимка на Curacao egaming 🙂 за мен изглежда като явен случай на измама. Те също не очакваха да имам скрийншот от него. Надявам се да продължавам да идвам момчета! Определено ще ви държи в течение. Сърдечни поздрави
Update: The casino site recently updated the terms of service, now it suddenly says you have to enter your citizenship, of course they forwarded this screenshot to the Curaçao Egaming company via email and insisted that it was like this all along. but since I took a screenshot of it in March and it still said RESIDENCE OF THE PLAYER, I of course also sent this screenshot to Curacao egaming 🙂 looks like a clear case of fraud to me. They also didn't expect me to have a screenshot of it. I hope I keep coming guys! Will definitely keep you posted. Warm greetings
Update: Die casino Seite hat vor kurzem die nutzungsbedingungen aktualisiert, jetzt steht dort ploetzlich das man die Staatsbürgerschaft eingeben soll,diese Screenshot haben sie per Email natürlich an die Curaçao Egaming company weitergeleitet und darauf bestanden das es die ganze zeit schon so war. da ich aber im März ein Screenshot davon gemacht habe, und dort noch WOHNSITZ DES SPIELERS stand habe ich diesen Screenshot der Curacao egaming natürlich auch geschickt 🙂 sieht fuer mich nach einem klaren Fall von Betrug aus. Sie hatten auch nicht damit gerechnet das ich davon ein Screenshot habe. Ich hoffe ich komme weiter Leute! Werde euch definitiv auf dem laufenden halten. Liebe Grüße
Здравейте и благодаря за вашата актуализация!
Трябва да кажа, че е малко наивно да се преструвам, че условията са били такива през цялото време...
1 солидна точка за вас! 🙂👍
Ще чакаме с нетърпение развитие.
Бъди добре.
Hello and thank you for your update!
I must say I think it's a bit naive to pretend that the terms and conditions were like this all along...
1 solid point for you! 🙂👍
We'll be waiting eagerly for development.
Stay well.
Здравейте zusammen ich wollte euch updaten!
В този случай CEG се произнася в полза на Играча, защото:
Заключихме, че играчът е направил истинска грешка и е влязъл в Германия вместо в Италия, прегледахме представените доказателства и можем да потвърдим, че Carta d'identità, изпратена от играча, може да бъде приета като валиден документ за самоличност със снимка, издаден от правителството.
Играчът е изпълнил необходимата проверка на KYC / акаунт, поискана от Оператора.
В този случай CEG постановява, че спорът между страните трябва да бъде разрешен, както следва:
На играча ще бъдат възстановени €200 (Двеста евро)
Неспазването на това решение от страна на страните може да доведе до дисциплинарни действия от CEG срещу която и да е от страните.
Ich hab es geschafft!!! Ein Danke geht raus an casino guru, ohne euch hätte ich es niemals geschafft!!! Данке❤️
Hallo zusammen ich wollte euch updaten!
In this case, CEG rules in favour of the Player because:
We have concluded The Player has made a genuine mistake and entered Germany instead of Italy, we have reviewed the submitted evidence and can confirm the Carta d'identità sent by the Player can be accepted as valid government issued photo ID.
The Player has completed the necessary KYC / Account Verification requested by the Operator.
In this case, CEG rules that the dispute between parties shall be resolved as follows:
The Player to be reimbursed €200 (Two Hundred Euros)
Failure of parties to abide by this ruling may result in disciplinary action by CEG against any of the parties.
Ich hab es geschafft!!! Ein Danke geht raus an casino guru, ohne euch hätte ich es niemals geschafft!!! Danke❤️
Искам да се оплача от партньорската програма на това казино. Свързахме се с мениджърите, договорихме сделка. От своя страна изпълнихме всички условия, след което мениджърите просто ни игнорират, не отговарят. Те четат чата и просто мълчат. Не можем да получим нашите средства. Ужасно сътрудничество.
I want to complain about the affiliate program of this casino. We got in touch with managers, agreed on a deal. For our part, we fulfilled all the conditions, after which the managers simply ignore us, do not answer. They read the chat and just keep silent. We cannot receive our funds. Terrible collaboration.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.