ФорумКазинаBeem Casino - обща дискусия

Beem Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от franztheuerw
|
37985 преглеждания 143 отговора |
|
1 2 3...8
erikolsen
преди 2 години

Има няколко отворени жалби за забавени плащания в момента, бих им дал още няколко дни - да речем до понеделник. Ако нищо не се промени, мисля, че е време за вашата жалба, страхувам се.

Автоматичен превод:
erikolsen
преди 2 години

Съвсем сигурен съм, че сме в близък контакт с представителите на казино Beem, така че бих ви предложил да подадете жалба на нашия уебсайт. Вярвам, че това може да помогне в случая.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, някой тук имал ли е проблем с регистрацията? Обвинен съм, че съм направил грешна регистрацията си, тъй като не съм въвел страната, от която идвам в полето „страна" или държава. Или моята националност. Не въвеждате ли автоматично в това поле държавата, в която живеете? Точно както в други казина. LG

Автоматичен превод:
преди 2 години

Закрих акаунта си там. Имах лошо предчувствие от поддръжката и други неща.

Автоматичен превод:
Ella092
преди 2 години

Здравейте,

имаш ли право да попълниш полето за липсваща държава и националност ретроспективно, може би?

Поддръжката предложи ли някакво решение?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

За съжаление, поддръжката не предложи решение. Посочих, че съм представил всичките си италиански документи и съм представил доказателства, че живея в Германия като италианец. Продължаваше да се утешава, и то не особено приятно. Като отговор на въпросите ми в чата дали най-накрая има нещо ново от проверката, отговорът все още се чака. Нищо друго.


Дори изпратих доказателство за адрес, банково извлечение, всичко, когато потвърдих. Надявам се да намерим решение.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Ella092
преди 2 години

Виждам. Само за да сте сигурни, че в момента преминавате KYC проверка, нали? Има ли някакъв документ, който ви е трудно да им предоставите? Или чакате проверката да бъде обработена и завършена, моля?

Както и да е, виждам, че сте изпратили жалбата. Това е добре.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Подадох документите за проверка в края на февруари. Днес е 15 март, това казва всичко, нали? След като подадох документите си, получих съобщение от beemcasino с молба да кача немски идентификационен номер, тъй като влязох в Германия в полето за държава на сайта, но нямам немско самоличност, тъй като имам италианско гражданство. Въпреки това живея в Германия! Сайтът beemcasino има моята италианска лична карта от края на февруари. Сега се утешавам, че финансовият отдел трябва да прегледа този случай, защото не съм влизал в Италия в тази област! Но аз живея в Германия защо трябва да влизам в Италия? Благодаря за вашата помощ.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако е това, което казиното казва, че е. Тъй като в това поле трябва да въведете държавата на гражданство, не трябваше ли автоматично да въведа италианска улица и пощенски код? Но определено не мога да направя това, тъй като живея в Германия!

Автоматичен превод:
Ella092
преди 2 години

О, сега виждам проблема.

Трябваше да влезете в Италия, защото все още сте италиански гражданин - дори ако живеете в Германия. Но този проблем трябва да бъде решен в момента, в който предоставите личната си карта.

Искам да кажа, ако сте предоставили всички необходими документи, казиното трябва да може да ви потвърди, независимо от полето за държава, което сте попълнили по-рано. Всички можем неволно да посочим грешна държава, така че не трябва да е толкова голяма работа.

Честно казано си мисля, че може би са претоварени в момента и персоналът не е в най-добрата форма. 🙂

Моля, изчакайте малко, докато нашият екип за жалби ще разгледа вашата жалба.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Чувствам се по същия начин. Качих всички необходими документи, от които се нуждае казиното. Независимо какво е въведено в профила, всеки може да направи грешки. Особено неща, ако вече сте влезли в Германия в няколко казина в тази област. Надявам се beemcasino да намери подходящо за вида решение. И че получавам парите си. В този момент много им благодаря. Най-добри пожелания

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Получих 7000 NOK, които Beem ми дължи, и дори изплащането да отне повече от седмица по-късно, отколкото те са заявили в условията си, че трябваше да стане, аз съм доволен. Оттогава открих, че не съм играл с „бонус пари", когато спечелих повечето от общо 14 000, които поисках да ми платят. Бях заложил цялата сума на депозита и бонуса, така че ще ги помоля за обяснение за какво.


В никакъв случай не бих препоръчал казиното поради ограничаването на печалбите при игра с бонус пари. Имам потвърдени сметки в толкова много казина, че нямам нужда да депозирам, без да получа бонус за депозит без ограничения за максимално изплащане. По правило играя само с активни бонуси от всяко казино, което ми предложи бонус.


Предполагам, че Beem Casino е наред - платиха ми, така че ако имате търпение да изчакате и сте доволни от относително ниските RTPs и 10x таван на всички печалби - продължете. В бъдеще ще се придържам към обичайните си казина.


Автоматичен превод:
Ella092
преди 2 години

Честно казано, когато видя "държава" в описанието на полето, тогава бих добавил държавата, в която живея. Ако пише националност, тогава във вашия случай ще бъде италианска.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря, това видях досега. Но за съжаление казиното създава свои собствени правила! Много поздрави 🙂

Автоматичен превод:
Ella092
преди 2 години

Нека видим как ще се развие оплакването. Виждам, че вече сте изпратили такъв.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Да, вече е подадена жалба. Днес казиното beem отговори на моя преглед. Те отново изброиха своята политика за поверителност вместо мен. На това сега изведнъж е в точка В) националност. Но на техния сайт, в политиката за поверителност (и сега имам екранна снимка на това)... пише държава. Няма нищо за четене за националност или гражданство. Да видим 🙂

Автоматичен превод:
Ella092
преди 2 години

Здравейте.

Хубаво е, че имате тази екранна снимка 🙂. Ще бъдете ли толкова любезен да го добавите към вашата тема за оплаквания, моля?

(Ако вече не сте го направили, разбира се.)


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Моля! Много благодаря!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте. Същото и с мен. 16 дни чакам изплащането си от 500 евро. За съжаление подкрепата едва ли може да помогне. Предстои ми да предупредя за Beem Casino във форума за партньори и в Twitch. Това определено е твърде дълго. Именно защото те изплащат само 10 пъти депозита, Beem трябва да изплаща бързо. нали така? Подадох жалба. Досега нищо положително не излезе. Какви други опции има? освен да пишете twitch Instagram партньорски форуми и да питате кога най-накрая ще дойдат парите? Има общо 2 изплащания. Веднъж 500 евро и веднъж 600 евро. И нищо не идва.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Здравейте,

Прочетох оплакването ви: https://casino.guru/beem-casino-player-s-bonus-winnings-have-been-reduced

Това ограничение за депозит от 10 пъти е приемливо, когато се прилага към бонус средства. Искам само да поясня, че не е добре, когато се прилага към истинските пари на играча, което не е случаят тук.

Също така разбрах, че вече сте получили първото плащане от 399€, 14 дни чакане.

Сигурен съм, че в крайна сметка ще получите заплата. Да кажем, че не са най-бързите в обработката на плащанията.

Какво е положението с липсващия депозит от 31€, моля?





Автоматичен превод:
1 2 3...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини