НачалоФорумКазинаbcgame измама казино

bcgame измама казино

преди 1 година от serzkezus8372xf
|
3 919 преглеждания 12 отговора |
|
преди 1 година

това възможно ли е? 4 месеца да източа всичко до последната стотинка. Да остана без нова година. Как може глупак да тича през нощта и да търси банкомат, след това да го намери и да вземе пейка?

при първото посещение имаше такъв знак:

вид бонус за добре дошли

видях след регистрация този бонус, само за депозит от 80 USD беше обещано 150% ($ 120) Направих депозит от $ 87 (всички средства са скорошни), не видях бонус за депозит.

Поддръжката носеше някакви глупости, за всеки 500 долара, положени, се таксува 1 долар, започнах да търся мениджъри по искане на bcgame в skype и telegram - изпратих приложения на приятели в skype на всички. Видях 2 групи, в които играчите общуват в едната 17 хиляди души https://t.me/bcgameofficial , в другата 7 хиляди https://t.me/bcgameofficiaI (абониран и за двете), където 7 хиляди души видяха, че има администратор в групата https://t.me/BCGame_Max


Отписах го - мислех, че вече трябва да изтегля средствата си обратно. Залагам на плащането, те отхвърлят, пишат, че трябва да направите обрат x1. Започнах да усуквам спретнато за 10 цента. И ето го началото. Балансът ми е 110 usd (остава да довърша оборота от 25 usd, за да е успешно плащането), пише ми администраторът на тяхната група. https://t.me/BCGame_Max

Не съм въвеждал никакви пароли. Има двуфакторна защита на пощата ми. Току-що последвах връзката http://url2010.bc.game

пише, че типът rcn е блокиран въз основа на статията

Затворих страницата

, включих VPN и щракнах отново върху тази връзка - бях прехвърлен на оф сайта

на тази връзка имаше и знак с бонус и пълно описание на информацията за играта bc

върху това и го последва

по-нататъшен опит за влизане - изисквам двуфакторен ключов код

свързано с моя акаунт не беше. Повтарям, не съм въвел паролата и бях авторизиран само на https://bcfun .games/


Започвам да влизам в акаунта, в който съм играл



пише, че паролата е неправилна



на имейла ми не идваха съобщения с повторно задаване на парола



Не му казах имейла и паролата от акаунта, в пощата има двуфакторен идентификатор



в резултат на това възстанових паролата и виждам, че балансът ми е 0



Шокиран съм. Влизам в историята на игрите и той изтече всичко в някаква мини-игра

Автоматичен превод:
serzkezus8372xf
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, че сега се сблъсквате с такива проблеми с казиното. Ако разбирам добре, акаунтът ви е потвърден, но се затруднявате да изтеглите парите си. След грешката и коригирането на вашата парола и след ново влизане балансът ви внезапно изчезна. Прав ли съм? 🤔 Това е странно. Имате ли връзка с казиното сега? Казахте ли им какво се е случило? За съжаление не мога да видя комуникацията какво са ви отговорили. Мога да ви предложа да подадете жалба тук, на уебсайта на Casino Guru и да опишете ситуацията на нашия екип за жалби, който ще се опита да ви помогне.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година


Да, след нулиране на паролата си загубих баланса си. Писах жалба, но не я публикувахте

Автоматичен превод:
serzkezus8372xf
преди 1 година

Здравейте,

за съжаление екипът по жалбите оцени вашата жалба - и двете - като глупост. Помолих Даниел да провери с екипа и изглежда, че причината е, че току-що сте въвели някакъв препис, така че той беше открит като спам.

Така че, изпратете нова жалба, моля - опитайте се да обясните ситуацията с наши собствени думи, НЕ поставяйте никакви автоматизирани преводи или скриптове.

Свързаната комуникация любезно предоставя, след като жалбата бъде прегледана. Това трябва да работи.

Просто исках да кажа, че бих избегнал всякакви специални оферти, представени в Telegram или други социални медии, както виждате, това не е нещо, което можем да оценим. Интернет е пълен с измамни партньори и други видове търсещи пари хора.

Винаги общувайте само чрез официален казино чат + правете екранни снимки и запазвайте всички официални имейли.

Във всеки случай много казина посочват в общите си правила, че играчът е този, който трябва да пази своите идентификационни данни за вход в безопасност, така че с тях не може да се злоупотребява. 🙁

Така че ще видим какво ще излезе от жалбата. 🤞


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Този играч най-вероятно е попаднал на превантивни мерки за злоупотреба с бонус от BC.game и след това е бил измамен от някой по телевизиите, който е извършвал фишинг... bcgames.fun (<-- не е легитимен) НЕ е свързан с BC.game (<-- легитимни) или някой от техните огледални сайтове като bc.fun (<-- законни)


От друга страна, който и да ви е измамил, проблемът също не може да тегли

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
kcolvin2929
преди 1 година

здравей

Предполагам, че това звучи доста реалистично 🙁 - твърде много за моя вкус обаче...

Изпитвал ли си нещо подобно?

Изглежда си добре ориентиран.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

беше така. Измамникът загуби всички средства в мини игра

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Уморен съм и няма да подам друга жалба. Вече изпратих 3 от тях. Вие сте измамници, които са измамили с бонус за невярна информация. И приятел измамник току-що открадна средствата ми

Автоматичен превод:
serzkezus8372xf
преди 1 година

Въпреки че разбирам чувствата ви, вярвам, че не сме измамници. Помолих ви отново да подадете жалба срещу това казино:

„И така, изпратете нова жалба, моля – опитайте се да обясните ситуацията с наши собствени думи, НЕ поставяйте никакви автоматизирани преводи или скриптове.

Свързаната комуникация любезно предоставя, след като жалбата бъде прегледана. Това трябва да работи."

Не мога да те принудя да ни дадеш шанс да ти помогнем.

Третият случай беше за друго казино и вие действахте от името на друго лице, съжалявам, но не можем да приемем това. Дори жалбите имат някои правила.

Съжалявам, че се чувствате измамени, в случай че промените решението си, ние ще бъдем тук.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

можете ли да подадете жалба вместо мен? Тук ще дам текста. факт е, че не знам английски и ми е трудно да се ориентирам

Автоматичен превод:
serzkezus8372xf
преди 1 година

Честно казано, не мога - проблемът все още е същият, разбирате ли? Чрез жалбата не можете да действате от името на ваш приятел например, така че за мен е същото, не мога да подам жалба от ваше име тук.

Проверих настройките на вашия профил и трябва да можете да видите целия уебсайт на руски език, но вместо това сте задали ПРЕДПОЧИТАНИЕТО ЗА ПРЕВОД на английски, но никой не ви кара да използвате английски език.

Така че, за по-добра ориентация, любезно сменете езика и след това можете да подадете жалбата на руски език.

За да промените държавата или предпочитания език, използвайте тези икони до страницата на вашия профил:

file

Кажете ми дали ви помага малко, моля.



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да те са измама. Най-лошото казино някога

Автоматичен превод:
Retard
преди 9 месеца

Можем ли да ви предложим някаква помощ? Би ли било възможно да опишете проблема, който имате с това казино?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини