ФорумКазинаAtlantis Slots Casino - обща дискусия

Atlantis Slots Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Natav
|
5956 преглеждания 46 отговора |
|
12 3
Добавете пост
alexmanconi82
преди 4 месеца

Здравейте, тъй като чакахте от доста време за оттеглянето си, няма да се поколебая и бих ви препоръчал да подадете жалба. Почти месец не е добре да чакам теглене и би било добре да знам от казиното какво се случва, тъй като казахте, че всичко е наред досега. Значи не са ви казали никаква причина защо тегленето е забавено, а само че трябваше да получите парите до понеделник?

Както и да е, можете да подадете жалбата, която споменахтук, на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Мислите ли, че ще предприемете тази стъпка?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, казаха ми, че имат финансови проблеми, но всичко е решено, че също имат проблеми с чата и че също са го решили, но от 24.04 до 8.05 не са платили нищо и аз си помислих, че заявката за теглене се обърка и го направих отново на 8-ми! Изпращам им имейли непрекъснато, но нищо, те не отговарят... Направиха го веднъж миналата седмица, като казаха, че ще бъде платено в понеделник, но нищо друго. Вече наистина не знам какво да мисля.

Автоматичен превод:
alexmanconi82
преди 4 месеца

Да, знам, разбрах това от предишния ви отговор и затова ви предложих да подадете жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Просто щракнете върху зелените букви от предишния ми отговор и можете да отворите такъв. Мисля, че това вероятно би била най-добрата стъпка в този случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам предстоящо теглене от 23 май с atlantis slots от 1000 евро, акаунтът ми е напълно потвърден. Имах успешно теглене преди седмици, което отне 8 дни.


Чатът не работи, имейлите се връщат и казват, че системата за поща е неправилна. Получих имейл преди повече от седмица, в който се посочва, че тегленето предстои, но все още е в очакване 12 13 дни по-късно

Автоматичен превод:
caoimhesna
преди 4 месеца

Така че изглежда не е имало значително подобрение след последното ви теглене. 🙁

Но не се притеснявайте, въпреки не толкова високата стойност на индекса на безопасност на казиното, нашият специален екип за жалби ще го разгледа, след като подадете официална жалба. Това е доста лесно и безплатно, ако предпочитате да знаете повече подробности, прегледайте инструкциите 👈, моля.

Звучи ли си струва? Не се колебайте да поискате допълнителни подробности, ако желаете. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Да, как да направя жалба...имам чакащо теглене 13 дни от 1000 . Напълно потвърден съм (5 месеца) Това не са бонус пари .. Преди това спечелих 1000 и те дойдоха в рамките на 8 дни.. Опитах чата и не ми позволява да говоря с агент. Не мога да се свържа по имейл като продължават да се връщат, въпреки че пише, че билетът е създаден.

Автоматичен превод:
caoimhesna
преди 3 месеца

Ако искате да подадете жалба, можете да използвате тази връзка, за да го направите. Получихте ли случайно някакво обяснение за забавянето?

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини