Здравейте, тъй като чакахте от доста време за оттеглянето си, няма да се поколебая и бих ви препоръчал да подадете жалба. Почти месец не е добре да чакам теглене и би било добре да знам от казиното какво се случва, тъй като казахте, че всичко е наред досега. Значи не са ви казали никаква причина защо тегленето е забавено, а само че трябваше да получите парите до понеделник?
Както и да е, можете да подадете жалбата, която споменахтук, на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Мислите ли, че ще предприемете тази стъпка?
Hello, since you have been waiting for quite a long time for your withdrawal, I would not hesitate and I would recommend you to file a complaint. Almost a month is not good for me to wait for a cashout and it would be good to know from the casino what's going on since you said that everything was fine so far. So they didn't tell you any reason why the withdrawal was delayed, only that you were supposed to get the money by Monday ?
Anyway, you can lodge the complaint I mentioned here on this link and our team will try to help you.
Do you think you will take this step ?