преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Atlantis Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казино, управлявано от PENNYTECH HOLDING BV , въпреки че е обявено за друга фиктивна компания, която не работи от 2021 г.: TIC TAC TOE BV. До миналия месец гореспоменатата компания управляваше и PLAYZAX CASINO', вече затворено, казино, известно с това, че не изплаща печалби на своите клиенти, чийто свързан сайт www.playzax-real.com/en/ доскоро пренасочваше към www. atlantisslots.com (друго ново казино, отворено наскоро). Поради тази причина скоро ще подам жалба срещу тази компания с искане за плащане на все още дължимата сума в игралната сметка, едностранно закрита от тези господа преди време (приблизително 2600,00 евро). Също така подчертавам как STERINVEST SE (компания на CARAMBOLA SRO) осигури плащанията както на Casino Intense, така и на Playzax Casino (имам разписка за банков превод за първоначално авансово плащане, получено по това време от тази компания), като са свързани с Intensive Affiliates програма, впоследствие управлението на Playzax Casino беше продадено на Pennytech Holding BV преди окончателното му закриване (вижте приложените екранни снимки) , следователно последното все още ми дължи баланса на игралната сметка, който никога не е бил платен (както всъщност беше публично обявено от тях в жалбата отворено преди известно време, което никога не е последвано от дължимото плащане):
ЕДИН ЧУДЕСЕН СЪВЕТ
НЕ ИГРАЙТЕ В ЛИЦЕНЗИРАНИ КАЗИНА ОТ GAMING CURACAO (GC):
ТАЗИ ВЪТРЕШНА КОМИСИЯ ЗАЩИТАВА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗАЯВОТО КАЗИНО, КАТО ОЧЕВИДНО ИМА ОБЩИ ИКОНОМИЧЕСКИ ИНТЕРЕСИ!
Casino operated by PENNYTECH HOLDING BV despite being declared another fictitious company not operating since 2021: TIC TAC TOE BV. Until last month, the aforementioned company also managed PLAYZAX CASINO', now closed, a casino known for not paying winnings to its customers, whose related site www.playzax-real.com/en/ until recently redirected to www. atlantisslots.com (another new casino recently opened). For this reason I will shortly open a complaint against this company with a request for payment of the amount still due and present in the gaming account unilaterally closed by these gentlemen some time ago (approximately Euro 2,600.00) . I also underline how STERINVEST SE (a company of CARAMBOLA SRO) provided for the payments of both Casino Intense and Playzax Casino (I have a bank transfer receipt of an initial down payment received at the time from this company) being affiliated with the Intensive Affiliates program, subsequently the management of Playzax Casino was sold to Pennytech Holding BV before its definitive closure (see the attached screenshots) therefore the latter still owes me the balance of the game account that was never paid (as indeed publicly announced by them in the complaint opened some time ago which was never followed by the payment due):
A WONDERFUL ADVICE
DO NOT PLAY AT LICENSED CASINOS BY GAMING CURACAO (GC):
THIS INTERNAL COMMISSION DEFENDS EXCLUSIVELY THE CLAIMED CASINO, OBVIOUSLY HAVING COMMON ECONOMIC INTERESTS!
Casinò gestito dalla PENNYTECH HOLDING BV nonostante fosse dichiarata altra società fittizia non operante dal 2021: la TIC TAC TOE BV. La suddetta società fino allo scorso mese gestiva anche PLAYZAX CASINO' ad oggi chiuso, casinò noto per non pagare le vincite ai propri clienti, il cui relativo sito www.playzax-real.com/en/ fino a poco tempo fa reindirizzava su www.atlantisslots.com (altro nuovo casinò aperto di recente). Per tale motivo aprirò a breve un reclamo contro tale società con la richiesta del pagamento di quanto ancora dovuto e presente nel conto gioco chiuso unilateralmente da questi signori tempo addietro ( circa euro 2.600,00 ). Sottolineo inoltre come STERINVEST SE (società di CARAMBOLA SRO) provvedeva ai pagamenti sia di Casino Intense che di Playzax Casinò (ho tanto di ricevuta del bonifico di un primo acconto ricevuto a suo tempo da tale società) essendo affiliata al programma Intensive Affiliates, successivamente la gestione di Playzax Casinò è stata ceduta alla Pennytech Holding BV prima della sua definitiva chiusura (vedasi gli screenshot in allegato) pertanto quest'ultima rimane comunquesia debitrice nei miei confronti del saldo conto gioco mai liquidato (come del resto anunciato pubblicamente da loro stessi nel reclamo aperto tempo addietro a cui non ha mai fatto seguito il pagamento dovuto):
UN CONSIGLIO SPASSIONATO
NON GIOCATE SU CASINO CON LICENZA DELLA GAMING CURACAO (GC):
TALE COMMISSIONE INTERNA DIFENDE A PRESCINDERE ESCLUSIVAMENTE IL CASINO' RECLAMATO, AVENDO EVIDENTEMENTE INTERESSI ECONOMICI IN COMUNE!
Благодаря ви, бихте ли изпратили тази информация директно на Peter? Виждам, че сме пропуснали тази информация, така че съм сигурен, че той ще я оцени и съответно ще актуализира подробностите за казиното.
Thank you, could you please send this information directly to Peter? I can see we were missing this information so I'm sure he'll appreciate it and update the casino detail accordingly.
Здравейте, имам проблеми с наемането на Atlantis Slots, винаги трябва да чакам, когато той се връща към финансовата си служба, можете ли да ми кажете как се справям
Hello I have problems with renting on Atlantis Slots always always have to wait where he goes back to his financial service can you please tell me how I do
Bonjour j'ai des problèmes de rentait sur d'Atlantis Slots toujours toujours de patienter où il remonte sa service financier pouvez me dire s’il vous plaît comment je fais
Здравей.
Сега само предполагам - тегленето ви е отхвърлено и средствата се връщат обратно във вашата казино сметка, нали? Е, най-добре би било да попитате поддръжката на казиното или да чатите.
Както и да е, вашият акаунт вече беше ли напълно потвърден? Обикновено това е доста важна първа стъпка.
Hello there.
I'm only guessing now - your withdrawal is rejected, and the funds are given back to your casino account, right? Well, would be best to ask the casino support or chat.
Anyway, have your account been fully verified yet? It's usually quite an important first step.
Здравейте, да, акаунтът ми е валидиран, изпратих всички документи и все още чакам тегленето. Винаги ми казват, че той се свързва с финансовия отдел и винаги е едно и също от
Hello yes my account is validated I sent all the documents and I am still waiting for the withdrawal They always tell me that he contacts the finance department and it's always the same since
Bonjour oui mon compte est validé j’ai tout envoyé les documents et je suis toujours en attente du retrait Ils me disent toujours qu’il contacte le service financer et c’est toujours pareil depuis
Здравейте!
Добре е, че вече преминахте проверката, едно нещо по-малко, за което да се тревожите! Не съм сигурен какво забавя финансовия работник, трудно е да се каже. Въпреки че е доста гадно, първо бих изчакал някаква актуализация. Проверявайте редовно входящите си имейли, за да сте сигурни, че „топката" не е от вашата страна на игрището.
Иска ми се да мога да направя повече, ще изчакам друга актуализация. Опитайте се да бъдете търпеливи за малко. 🤞
Hello!
That's good you already passed the verification, one less thing to worry about! Not sure what delays the financial worker, hard to say. Despite it kind of sucks, I would wait for some update first, however. Check your incoming emails regularly to ensure the "ball" isn't on your side of the playground.
I wish I could do more, I'll wait for another update. Try to be patient for a bit. 🤞
Здравейте, платиха ли ви нещо..? Чакам и одобрение от финансовия отдел
Hello, have you been paid anything..?I'm also waiting for approval from the finance department
Hallo, wurde Ihnen was ausgezahlt..?ich warte auch auf gehnmigung vom Finanzabteilung
Мога ли да знам от колко време чакахте досега?
May I know for how long have you been waiting so far?
Чакам от 29.06. ВИП мениджър ми писа вчера след заявка, че ще бъде одобрен до 16 часа днес
I've been waiting since 29.06. VIP manager wrote to me yesterday after request that it will be approved by 4 p.m. today
Ich warte seit 29.06 VIP Manager hat mir gestern nach Anfrage geschrieben das es heute bis 16 Uhr genehmigt wird
OK Одобрение за плащане е налице, според ВИП мениджъра са необходими около 48 часа, за да бъдат парите по сметката
OK Payment approval is there, according to the VIP manager, it takes about 48 hours for the money to be on the account
OK Auzahlung gehnmigung ist da laut VIP Manager dauert ca24 48 Stunden bis Geld auf Konto da ist
Добре, да се надяваме, че парите са в сметката ви сега. Така ли? 🤞🙏
Fine, let's hope the money is in your account now. Is it? 🤞🙏
Какъв щастлив петък имаме! Страхотно е, че плащането мина, както беше обещано.
Бихте ли преминали този проблем със забавянето? Заслужава ли си да остана?
What a lucky Friday we have! It's great the payment went through as promised.
Would you pass this delay issue? Is it worth staying?
Бих казал да ☺️ Трябва само да имате търпение с одобрението на плащането
I would say yes ☺️ You only have to be patient with payment approval
Ich würde sagen ja ☺️ Nur bei Auzahlung gehnmigung muss man geduldig sein
Това е добра новина за казиното! Разбира се, понякога тегленията могат да отнемат повече време и разбирам, че чакането понякога е болка. Но както се казва, "всичко е добре, което свършва добре", нали? 😉 Надявам се следващото ви преживяване да е положително и да го споделите с нас тук във форума.
That's good news for the casino! Of course, sometimes withdrawals can take longer and I understand that waiting is sometimes a pain. But as they say, "all's well that ends well", right? 😉 I hope your next experience will be positive and that you will share it with us here on the forum.
Здравейте, имам много проблеми с тегленето от ATLANTIS SLOTS CASINO, можете да ми помогнете, моля
Hello I have a lot of withdrawal problems with ATLANTIS SLOTS CASINO you can help me please
Bonjour j’ai énormément de problèmes de retrait avec ATLANTIS SLOTS CASINO vous pouvez m’aider s’il vous plaît
Здравейте, мога ли да попитам какъв проблем срещнахте? Аз също играя там, но трябва да имате много търпение с това казино
Hello, may I ask what problem you encountered? I play there too but you have to have a lot of patience with this casino
Hallo, darf ich fragen was für Problem bei ihnen aufgetreten sind.?ich spiele auch dort aber man muss viel Geduld haben bei diesem Casino
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.