ФорумКазинаAtlantis Slots Casino - обща дискусия

Atlantis Slots Casino - обща дискусия

преди 1 година от Natav
|
7009 преглеждания 46 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Atlantis Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Казино, управлявано от PENNYTECH HOLDING BV , въпреки че е обявено за друга фиктивна компания, която не работи от 2021 г.: TIC TAC TOE BV. До миналия месец гореспоменатата компания управляваше и PLAYZAX CASINO', вече затворено, казино, известно с това, че не изплаща печалби на своите клиенти, чийто свързан сайт www.playzax-real.com/en/ доскоро пренасочваше към www. atlantisslots.com (друго ново казино, отворено наскоро). Поради тази причина скоро ще подам жалба срещу тази компания с искане за плащане на все още дължимата сума в игралната сметка, едностранно закрита от тези господа преди време (приблизително 2600,00 евро). Също така подчертавам как STERINVEST SE (компания на CARAMBOLA SRO) осигури плащанията както на Casino Intense, така и на Playzax Casino (имам разписка за банков превод за първоначално авансово плащане, получено по това време от тази компания), като са свързани с Intensive Affiliates програма, впоследствие управлението на Playzax Casino беше продадено на Pennytech Holding BV преди окончателното му закриване (вижте приложените екранни снимки) , следователно последното все още ми дължи баланса на игралната сметка, който никога не е бил платен (както всъщност беше публично обявено от тях в жалбата отворено преди известно време, което никога не е последвано от дължимото плащане):

filefilefilefile

ЕДИН ЧУДЕСЕН СЪВЕТ

НЕ ИГРАЙТЕ В ЛИЦЕНЗИРАНИ КАЗИНА ОТ GAMING CURACAO (GC):

file

ТАЗИ ВЪТРЕШНА КОМИСИЯ ЗАЩИТАВА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗАЯВОТО КАЗИНО, КАТО ОЧЕВИДНО ИМА ОБЩИ ИКОНОМИЧЕСКИ ИНТЕРЕСИ!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Сайтът е отворен на 30 януари 2023 г.:

file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Natav
преди 1 година

Благодаря ви, бихте ли изпратили тази информация директно на Peter? Виждам, че сме пропуснали тази информация, така че съм сигурен, че той ще я оцени и съответно ще актуализира подробностите за казиното.


filefile



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам проблеми с наемането на Atlantis Slots, винаги трябва да чакам, когато той се връща към финансовата си служба, можете ли да ми кажете как се справям

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
charlotedemestre
преди 1 година

Здравей.

Сега само предполагам - тегленето ви е отхвърлено и средствата се връщат обратно във вашата казино сметка, нали? Е, най-добре би било да попитате поддръжката на казиното или да чатите.

Както и да е, вашият акаунт вече беше ли напълно потвърден? Обикновено това е доста важна първа стъпка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, да, акаунтът ми е валидиран, изпратих всички документи и все още чакам тегленето. Винаги ми казват, че той се свързва с финансовия отдел и винаги е едно и също от

Автоматичен превод:
charlotedemestre
преди 1 година

Здравейте!

Добре е, че вече преминахте проверката, едно нещо по-малко, за което да се тревожите! Не съм сигурен какво забавя финансовия работник, трудно е да се каже. Въпреки че е доста гадно, първо бих изчакал някаква актуализация. Проверявайте редовно входящите си имейли, за да сте сигурни, че „топката" не е от вашата страна на игрището.

Иска ми се да мога да направя повече, ще изчакам друга актуализация. Опитайте се да бъдете търпеливи за малко. 🤞

Автоматичен превод:
charlotedemestre
преди 1 година

Здравейте, платиха ли ви нещо..? Чакам и одобрение от финансовия отдел

Автоматичен превод:
Melocan
преди 1 година

да

Автоматичен превод:
Melocan
преди 1 година

Мога ли да знам от колко време чакахте досега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам от 29.06. ВИП мениджър ми писа вчера след заявка, че ще бъде одобрен до 16 часа днес

Автоматичен превод:
преди 1 година

OK Одобрение за плащане е налице, според ВИП мениджъра са необходими около 48 часа, за да бъдат парите по сметката

Автоматичен превод:
Melocan
преди 1 година

Добре, да се надяваме, че парите са в сметката ви сега. Така ли? 🤞🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, плащането стана много бързо, парите бяха в сметката до 24 часа.

Автоматичен превод:
Melocan
преди 1 година

Какъв щастлив петък имаме! Страхотно е, че плащането мина, както беше обещано.

Бихте ли преминали този проблем със забавянето? Заслужава ли си да остана?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Бих казал да ☺️ Трябва само да имате търпение с одобрението на плащането

Автоматичен превод:
Melocan
преди 1 година

Това е добра новина за казиното! Разбира се, понякога тегленията могат да отнемат повече време и разбирам, че чакането понякога е болка. Но както се казва, "всичко е добре, което свършва добре", нали? 😉 Надявам се следващото ви преживяване да е положително и да го споделите с нас тук във форума.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам много проблеми с тегленето от ATLANTIS SLOTS CASINO, можете да ми помогнете, моля

Автоматичен превод:
charlotedemestre
преди 1 година

Здравейте, мога ли да попитам какъв проблем срещнахте? Аз също играя там, но трябва да имате много търпение с това казино

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини