ФорумКазинаAtlantis Slots Casino - обща дискусия

Atlantis Slots Casino - обща дискусия

преди 1 година от Natav
|
2997 преглеждания 37 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Atlantis Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Казино, управлявано от PENNYTECH HOLDING BV , въпреки че е обявено за друга фиктивна компания, която не работи от 2021 г.: TIC TAC TOE BV. До миналия месец гореспоменатата компания управляваше и PLAYZAX CASINO', вече затворено, казино, известно с това, че не изплаща печалби на своите клиенти, чийто свързан сайт www.playzax-real.com/en/ доскоро пренасочваше към www. atlantisslots.com (друго ново казино, отворено наскоро). Поради тази причина скоро ще подам жалба срещу тази компания с искане за плащане на все още дължимата сума в игралната сметка, едностранно закрита от тези господа преди време (приблизително 2600,00 евро). Също така подчертавам как STERINVEST SE (компания на CARAMBOLA SRO) осигури плащанията както на Casino Intense, така и на Playzax Casino (имам разписка за банков превод за първоначално авансово плащане, получено по това време от тази компания), като са свързани с Intensive Affiliates програма, впоследствие управлението на Playzax Casino беше продадено на Pennytech Holding BV преди окончателното му закриване (вижте приложените екранни снимки) , следователно последното все още ми дължи баланса на игралната сметка, който никога не е бил платен (както всъщност беше публично обявено от тях в жалбата отворено преди известно време, което никога не е последвано от дължимото плащане):

filefilefilefile

ЕДИН ЧУДЕСЕН СЪВЕТ

НЕ ИГРАЙТЕ В ЛИЦЕНЗИРАНИ КАЗИНА ОТ GAMING CURACAO (GC):

file

ТАЗИ ВЪТРЕШНА КОМИСИЯ ЗАЩИТАВА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗАЯВОТО КАЗИНО, КАТО ОЧЕВИДНО ИМА ОБЩИ ИКОНОМИЧЕСКИ ИНТЕРЕСИ!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Сайтът е отворен на 30 януари 2023 г.:

file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Natav
преди 1 година

Благодаря ви, бихте ли изпратили тази информация директно на Peter? Виждам, че сме пропуснали тази информация, така че съм сигурен, че той ще я оцени и съответно ще актуализира подробностите за казиното.


filefile



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, имам проблеми с наемането на Atlantis Slots, винаги трябва да чакам, когато той се връща към финансовата си служба, можете ли да ми кажете как се справям

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
charlotedemestre
преди 11 месеца

Здравей.

Сега само предполагам - тегленето ви е отхвърлено и средствата се връщат обратно във вашата казино сметка, нали? Е, най-добре би било да попитате поддръжката на казиното или да чатите.

Както и да е, вашият акаунт вече беше ли напълно потвърден? Обикновено това е доста важна първа стъпка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Здравейте, да, акаунтът ми е валидиран, изпратих всички документи и все още чакам тегленето. Винаги ми казват, че той се свързва с финансовия отдел и винаги е едно и също от

Автоматичен превод:
charlotedemestre
преди 11 месеца

Здравейте!

Добре е, че вече преминахте проверката, едно нещо по-малко, за което да се тревожите! Не съм сигурен какво забавя финансовия работник, трудно е да се каже. Въпреки че е доста гадно, първо бих изчакал някаква актуализация. Проверявайте редовно входящите си имейли, за да сте сигурни, че „топката" не е от вашата страна на игрището.

Иска ми се да мога да направя повече, ще изчакам друга актуализация. Опитайте се да бъдете търпеливи за малко. 🤞

Автоматичен превод:
charlotedemestre
преди 10 месеца

Здравейте, платиха ли ви нещо..? Чакам и одобрение от финансовия отдел

Автоматичен превод:
Melocan
преди 10 месеца

да

Автоматичен превод:
Melocan
преди 10 месеца

Мога ли да знам от колко време чакахте досега?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Чакам от 29.06. ВИП мениджър ми писа вчера след заявка, че ще бъде одобрен до 16 часа днес

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

OK Одобрение за плащане е налице, според ВИП мениджъра са необходими около 48 часа, за да бъдат парите по сметката

Автоматичен превод:
Melocan
преди 10 месеца

Добре, да се надяваме, че парите са в сметката ви сега. Така ли? 🤞🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, плащането стана много бързо, парите бяха в сметката до 24 часа.

Автоматичен превод:
Melocan
преди 10 месеца

Какъв щастлив петък имаме! Страхотно е, че плащането мина, както беше обещано.

Бихте ли преминали този проблем със забавянето? Заслужава ли си да остана?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Бих казал да ☺️ Трябва само да имате търпение с одобрението на плащането

Автоматичен превод:
Melocan
преди 10 месеца

Това е добра новина за казиното! Разбира се, понякога тегленията могат да отнемат повече време и разбирам, че чакането понякога е болка. Но както се казва, "всичко е добре, което свършва добре", нали? 😉 Надявам се следващото ви преживяване да е положително и да го споделите с нас тук във форума.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, имам много проблеми с тегленето от ATLANTIS SLOTS CASINO, можете да ми помогнете, моля

Автоматичен превод:
charlotedemestre
преди 9 месеца

Здравейте, мога ли да попитам какъв проблем срещнахте? Аз също играя там, но трябва да имате много търпение с това казино

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини