Добре, вече съм доста объркан. За мен звучи така, сякаш сте се оттеглили успешно само веднъж, но след тежка битка, въпреки това, вие също казахте „Не, не се оттеглих".
Обикновено бих предложил да подадете жалба, но на този етап е важно да споменем, че разрешаваме на казината 14 пълни дни:
„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."
Любопитен съм да науча повече за вашата история с това казино, така че, моля, разкажете ми повече.
Ok, I'm quite confused now. To me, it sounds like you have successfully withdrawn just once, yet after a tough fight, despite that, you also said, "No, I didn't withdraw".
I would normally suggest submitting a complaint, but at this point, it's important to mention that we allow casinos 14 full days:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
I am curious to learn more about your history with this casino, so please tell me more.
Автоматичен превод: