ФорумКазинаAtlantis Slots Casino - обща дискусия

Atlantis Slots Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Natav
|
2970 преглеждания 36 отговора |
|
1 2
Добавете пост
charlotedemestre
преди 9 месеца

Здравейте, мога ли да знам какъв конкретен проблем имате с тегленията в това казино? От колко време не можете да теглите пари? Дайте ни повече информация, за да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте 👋 Направих плащането във вторник и 72-те часа вече изтекоха в петък, но плащането не беше одобрено и въпреки че написах имейл, не получих отговор 😕 бутонът ми за чат на живо вече не е наличен 😔 това не не означава нищо добро, предполагам, че няма да ми платят парите 💸 🤔 първия път, когато писах напред-назад след 72 часа, получих парите си, но този път те избягват контакт в чата на живо наистина странно .. това е просто възмутително, че залагате парите си там и когато правите това, което сте спечелили, трябва да молите, за да получите поне част от парите си 💸...

Автоматичен превод:
Melocan
преди 8 месеца

Хм, не звучи много удобно... Теглили ли сте някога от казиното или това е първият ви опит?

Нека да му дадем още няколко работни дни, твърде рано е да губим надежда.✨🤞


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте 👋 не, не теглих, винаги бях активен и имах първо плащане, но също писах напред-назад, но накрая бях одобрен, но с второто плащане дори не мога да се свържа с чат на живо. Днес направиха бутона на живо видим, но никой няма време да остави съобщение 😕

Автоматичен превод:
Melocan
преди 8 месеца

Добре, вече съм доста объркан. За мен звучи така, сякаш сте се оттеглили успешно само веднъж, но след тежка битка, въпреки това, вие също казахте „Не, не се оттеглих".

Обикновено бих предложил да подадете жалба, но на този етап е важно да споменем, че разрешаваме на казината 14 пълни дни:

„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."

Любопитен съм да науча повече за вашата история с това казино, така че, моля, разкажете ми повече.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Радка, благодаря ти много за информацията и отговорите, вчера най-накрая успях да се свържа с теб в чата на живо. Тя каза, че плащането ще бъде одобрено само днес или утре, защо казвате 72 часа и няма да бъде обработено, отнема два пъти повече, става дума за принципа на това, което ме е яд...ще изчакам за 2 дни. LG

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, получих имейл, че плащането ще бъде одобрено след 3-5. Парите ще бъдат в сметката ми след 3-5...трябва да имате много търпение с това Casino.lg

Автоматичен превод:
Melocan
преди 8 месеца

Здравей Мелокан!

Предполагам, че да питам поддръжката за причините за забавянето би било загуба на време, но най-важната част звучи обещаващо! Съгласен съм обаче, че трябва да е по-гладко.

От друга страна, този форум е пълен с много по-лоши сценарии 😀. Засега се чудя дали ще си намерите друго казино, в което да играете?

Както и да е, не забравяйте да ни позволите сега, веднага щом получите пълното плащане!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, парите пристигнаха, няма да играя повече, починете си. Любезно ви благодаря

Автоматичен превод:
Melocan
преди 8 месеца

Страхотно, страхотно и прекрасно наведнъж! 🙌✨😊

Радвам се, че оттеглянето най-накрая успя!

Честно казано, почивката вероятно е добър начин да се възстановите от това преживяване. Така че междувременно се пазете добре и ще се видим по-късно!👍

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Hello Atlantis Slots Casino няма да затвори акаунта ми, въпреки че потвърдих акаунта си, но не искам да играя повече, често съм писал в чат и изпращал имейли, но те все още не затварят акаунта ми какво мога да направя сега

Автоматичен превод:
Melocan
преди 3 седмици

Хей, каза ли ви казиното някаква причина, поради която имат проблем със затварянето на акаунта ви, когато казвате, че се опитвате да го направите чрез чат на живо и имейли? Мисля, че такива искания винаги трябва да се приемат сериозно. Колко дълго чакахте отговор?

Ако смятате, че имате нужда от помощ, защото казиното ви е игнорирало известно време, можете да подадетежалба тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Мислите ли, че ще опитате по този начин или ще изчакате още малко, за да чуете от тях?

Автоматичен превод:
Melocan
преди 3 седмици

Получавам само такива отговори 😔 и мога да влизам всеки път, но акаунтът ми не се затваря отново

Автоматичен превод:
Melocan
преди 3 седмици

Не мога да кажа, най-добре би било казиното да отговори. Но както казах, не мисля, че трябва да го приемат леко. Въпреки това, ако казиното каже, че ще се свърже с вас, ще се опитам да им дам малко повече време. Ако нищо не се промени и акаунтът ви не бъде закрит, тогава ще подам жалба.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Добре благодаря..

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

file Писах им отново и получих помощ чрез чат. Блокираха ми акаунта, слава богу

Автоматичен превод:
Melocan
преди 3 седмици

Хей! Толкова се радвам да го чуя.

Вземате ли нова почивка?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини