ФорумКазинаAmunRa Casino - обща дискусия

AmunRa Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от markusfuerst91
|
12655 преглеждания 85 отговора |
|
1...4 5
преди 3 дни

здравей

Трябва да получа 25% кешбек от казино на живо (всеки понеделник получавам всеки играч, който е поискал в чат/имейл), но „администраторът реши", не мога да получа никакви бонуси в бъдеще! (без подробности)

затворих сметката си в това казино, неучтиво


Автоматичен превод:
Vartyi
преди 3 дни

Хм, точно същото нещо случи ли ви се в две казина? От една група ли са или как е възможно? В публикацията, която ви написах във второто казино, обясних как работи. Така че, за съжаление, понякога се случват такива неща.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравей Джаро!

Да:

Rtbet, Myempire (затворих акаунта си), Slotpalace (затворих акаунта си), Amunra (затворих акаунта си), Posido (там съм VIP и се опитвам да говоря с мениджъра на моя VIP акаунт, какъв е проблемът)

Има подобна платформа... и е свързана с моя FunId (Моят FunId също е проверен)

Е, но имам подобни платформи, където мога да използвам всякакви бонуси, но сега съм разочарован и няма да играя никъде след това!

Не съм изневерил, нито съм извършил някакво „грешно действие", просто загубих около 4000 EUR за 3 месеца!

Знам, че те могат да решат без никакви обяснения, но... знаете ли малко интересно!

поздрави

Габор

Автоматичен превод:
Vartyi
преди 2 дни

Да, напълно разбирам и също бих бил разочарован. Ако исках да използвам бонусите и ми отказаха достъп навсякъде, т.е. в една и съща група, щеше да ми е неприятно. Знам, че това може да се случи, когато играчите взимат бонуси често и основно се фокусират върху тях. Не знам какъв е вашият случай, но не е задължително да е само това, което споменавам.

Както и да е, ако искате да използвате бонуси, вероятно ще трябва да е другаде.😥

Автоматичен превод:
вчера

Казиното не отговаря и не знам как да стигна до сайта, защото поддръжката на живо не работи... какво друго мога да направя?


Автоматичен превод:
Paul.Ortner
преди 16 часове

Във вашия случай бих прибегнал до подаване на жалба. Онзи ден си писахме и не ми се струва съвсем нормално да нямаш отговор.

Можете да го изпратитетук на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини