НачалоФорумКазинаAmunRa Casino - обща дискусия

AmunRa Casino - обща дискусия (страница 5)

 от markusfuerst91
|
17 616 преглеждания 94 отговора |
|
1...4 5

здравей

Трябва да получа 25% кешбек от казино на живо (всеки понеделник получавам всеки играч, който е поискал в чат/имейл), но „администраторът реши", не мога да получа никакви бонуси в бъдеще! (без подробности)

затворих сметката си в това казино, неучтиво


Автоматичен превод:
Vartyi

Хм, точно същото нещо случи ли ви се в две казина? От една група ли са или как е възможно? В публикацията, която ви написах във второто казино, обясних как работи. Така че, за съжаление, понякога се случват такива неща.

Автоматичен превод:

Здравей Джаро!

Да:

Rtbet, Myempire (затворих акаунта си), Slotpalace (затворих акаунта си), Amunra (затворих акаунта си), Posido (там съм VIP и се опитвам да говоря с мениджъра на моя VIP акаунт, какъв е проблемът)

Има подобна платформа... и е свързана с моя FunId (Моят FunId също е проверен)

Е, но имам подобни платформи, където мога да използвам всякакви бонуси, но сега съм разочарован и няма да играя никъде след това!

Не съм изневерил, нито съм извършил някакво „грешно действие", просто загубих около 4000 EUR за 3 месеца!

Знам, че те могат да решат без никакви обяснения, но... знаете ли малко интересно!

поздрави

Габор

Автоматичен превод:
Vartyi

Да, напълно разбирам и също бих бил разочарован. Ако исках да използвам бонусите и ми отказаха достъп навсякъде, т.е. в една и съща група, щеше да ми е неприятно. Знам, че това може да се случи, когато играчите взимат бонуси често и основно се фокусират върху тях. Не знам какъв е вашият случай, но не е задължително да е само това, което споменавам.

Както и да е, ако искате да използвате бонуси, вероятно ще трябва да е другаде.😥

Автоматичен превод:

Казиното не отговаря и не знам как да стигна до сайта, защото поддръжката на живо не работи... какво друго мога да направя?


Автоматичен превод:
Paul.Ortner

Във вашия случай бих прибегнал до подаване на жалба. Онзи ден си писахме и не ми се струва съвсем нормално да нямаш отговор.

Можете да го изпратитетук на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:

НЕ ИГРАЙТЕ ТОВА Е ИЗМАМА!

ДЕПОЗИРАХ ПЪРВО С МОЯТА КАРТА И СЛЕД ТОВА С МАЙКА МИ С НЕЙНО СЪГЛАСИЕ, ДЕПОЗИТИТЕ БЯХА УСПЕШНИ И С ДВЕТЕ КАРТИ, СПЕЧЕЛИХ €22 000 ПО МОМЕНТА НА ТЕГЛЕНЕТО ЗАТВОРИХА СМЕТКАТА МИ, ЗАЩОТО НЕ БЕШЕ ВЪЗМОЖНО ДА ДЕПОЗИРАМ С ЕДНА КАРТА, КОЯТО НЯМАШЕ ПРАВО ЗА МЕН ВСИЧКО ТОВА Е ОТЧЕТЕНО В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ.

ВЪПРОСЪТ, КОЕТО СИ ЗАДАВАМ ТОГАВА Е ЗАЩО ЗА ДЕПОЗИТНИ КАРТИ НА ДРУГИ СА ОК, НО В МОМЕНТА НА ТЕГЛЕНЕ ВИЕ ИСКАТЕ СМЕТКИТЕ? АКО НЕ МОЖЕТЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ТОВА, ТРЯБВА ДА Е ЗА ДЕПОЗИТИ И ТЕГЛЕНИЯ. СЪЩО ТО МИ ПИШАТ, ЧЕ ВЪЗСТАНОВЯВАТ ПОСЛЕДНИЯ МИ ДЕПОЗИТ ОТ 100 €, КОЙТО Е ОТ КАРТАТА НА МАЙКА МИ, НО В ТОЗИ МОМЕНТ ТРЯБВА ДА ВЪЗСТАНОВЯТ ВСЕКИ ДЕПОЗИТ, НАПРАВЕН ОТ ТАЗИ КАРТА, АКО НЕ Е ВЪЗМОЖНО ДА Я ИЗПОЛЗВАТ.

ТОВА Е ИЗМАМА НЕ ГО ИГРАЙТЕ. ВЪПРЕКИ ТОВА ЩЕ ОСИГУРЯ ДА СЕ НАПРАВИ БАЛАН ДОКЛАД В ПОЛИЦИЯТА!


Автоматичен превод:

наистина ли 😀😀

Използвали ли сте чужда карта???

Е, виждате, че все още има поговорка. Играйте глупави игри, печелете глупави награди.

Автоматичен превод:

OMG това казино изглежда е печално известно.


Защо не направите предупреждение на първата си страница за това казино, че може да не плаща и че не заслужава доверие?

Автоматичен превод:
Kallenen88

Мога ли да попитам дали сте имали проблеми там?

Автоматичен превод:

Здравей Джаро!

Да:

Rtbet, Myempire (затворих акаунта си), Slotpalace (затворих акаунта си), Amunra (затворих акаунта си), Posido (там съм VIP и се опитвам да говоря с мениджъра на моя VIP акаунт, какъв е проблемът)

Има подобна платформа... и е свързана с моя FunId (Моят FunId също е проверен)

Е, но имам подобни платформи, където мога да използвам всякакви бонуси, но сега съм разочарован и няма да играя никъде след това!

Не съм изневерил, нито съм извършил някакво „грешно действие", просто загубих около 4000 EUR за 3 месеца!

Знам, че те могат да решат без никакви обяснения, но... знаете ли малко интересно!

поздрави

Габор

Автоматичен превод:

Абсолютно същото се случи и с мен. По решение на администратора всички бонуси и постижения с точки (много пари) са изтеглени от всички казина в тази група (58 казина). Изгубих се като потребител.

Автоматичен превод:
Kallenen88

Те не правеха това преди, но сега, когато искате да изтеглите пари, те ще ви поискат проверка и е практически невъзможно да се верифицирате сами. Те ще поискат транзакции по банкова сметка и няколко снимки. Когато изпратите всичко, ще ви кажат, че не е правилно или че им трябва време (на мен ми се случи във funbet), докато не ви писне да чакате. Повярвайте ми, те са измама.

Автоматичен превод:

Абсолютно същото се случи и с мен. По решение на администратора всички бонуси и постижения с точки (много пари) са изтеглени от всички казина в тази група (58 казина). Изгубих се като потребител.

Автоматичен превод:

И казиното не ви каза нищо повече за това? Знам, че това се случва често, но най-вече в случаите, когато играчите вземат само бонуси и депозират малко. Не знам дали това беше вашият случай, но така или иначе, ако имате достатъчно останали точки, това е тъжно.

Опитахте ли да попитате казиното дали това може да се промени или това е окончателно решение?

Автоматичен превод:
Jaro

На имейл не ми отговарят, а в чата ми казват, че нищо не знаят, че това е решение на администрацията.

Автоматичен превод:

Когато похарчих +10 000€ във Frumzi, без да направя никакви тегления (всички загуби), те се отнесоха към мен като към крал, с личен съветник. Когато имах малко късмет в Rtbet и направих тегления от €500 и €800, се изкачих до VIP ниво) свърши. Важно е хората да знаят, че ако имам някакви печалби, те ще направят всичко възможно да ми попречат да получа плащане или да се върна.

Автоматичен превод:
Nightshow

Да, това най-често чувам от играчи, че това е административно решение. Както и да е, има случаи, в които са казвали на играча, че могат да го отключат при определени условия.

Както и да е, когато имате проблем с теглене в казино, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем. Тези ситуации, които очертахте, все още продължават?

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини