преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с AmunRa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Никога досега не съм виждал толкова лошо казино. Подкрепата е много съмнителна.
Проверката отнема завинаги, а изплащането ми все още не е обработено.
Ще получа ли някога парите си?
Never seen such a bad casino before. Support very questionable.
Verification is taking forever to complete and my payout is still unprocessed.
Will I ever get my money?
Noch nie so ein schlechtes Casino gesehen. Support sehr fragwürdig.
Verifizierung dauert ewig bis dato nicht abgeschlossen und meine Auszahlung ist immer noch unbearbeitet.
Ob ich mein Geld jemals erhalte?
Здравейте, от колко време работите за тегленето?
Hi, how long time have you been working for the withdrawal?
От 2 септември 2021 г. днес най -накрая успях да проверя, сега изчакайте и вижте дали ще бъде изплатена.
Since September 2nd, 2021 today finally managed to verify, now wait and see whether it will be paid out.
Seit 02.09.2021 heute endlich geschafft zu verfizieren jetzt noch abwarten ob auch ausgezahlt wird.
Ако акаунтът е потвърден, това е половината от успеха. Надявам се най -накрая да успеете да получите тегленето.
If the account is verified, it's a half of the success. I hope you'll finally manage to get the withdrawal.
Никога досега не съм виждал толкова лошо казино. Подкрепата е много съмнителна.
Проверката отнема завинаги, а изплащането ми все още не е обработено.
Ще получа ли някога парите си?
Never seen such a bad casino before. Support very questionable.
Verification is taking forever to complete and my payout is still unprocessed.
Will I ever get my money?
Noch nie so ein schlechtes Casino gesehen. Support sehr fragwürdig.
Verifizierung dauert ewig bis dato nicht abgeschlossen und meine Auszahlung ist immer noch unbearbeitet.
Ob ich mein Geld jemals erhalte?
Какво толкова шокиращо има в това казино, чудя се?
What is so shocking in this casino, I wonder?
Разбрах, но по какъв начин? 😀
Дали е шокиращо високо или ниско? Какво ти се случи там? Желаете ли да споделите с други играчи?
I got it, but in what manner? 😀
Is it shockingly high or low? What happened to you there? Care to share with fellow players?
Добре, просто съм стресиран, хаха, защо не мога да намеря хубаво добро казино, дори новите са лоши и виждам, че поне си положил усилия да кажеш, че някои нови казина не са добри, когато ги проверя
Its ok im just stressed out lol why cant i find a nice good casino even new ones are bad and i see at least ye made effort to say some new casinos not good when i check them
Съжалявам да го чуя.
Опитахте ли да прегледате най-новите потребителски отзиви ? Напълно разбирам, че оценката, която присвоихме, е по-фокусирана върху общите аспекти. За съжаление такива неща като плавно KYC или светкавични тегления не се броят, което е точно това, което повечето играчи смятат за важно. 🙂 тази „дупка" трябва да бъде запълнена от потребителски рейтинг.
Това е само малък намек.
Успех в скорошното намиране на приличен!
I'm sorry to hear that.
Have you tried browsing the latest user reviews? I perfectly understand the rating we assigned is more focused on general aspects. Sadly, such things as smooth KYC or lightning-speed withdrawals are not counted, which is exactly what most players deem important. 🙂 this "hole" should be filled by user rating.
It's just a small hint.
Good luck finding a decent one soon!
Когато намерите такъв – да, оптимист съм – не забравяйте да споделите някои прозрения. 😉
When you find one - yes, I'm optimistic - don't forget to share some insights. 😉
НЕ ИГРАЙТЕ ТОВА Е ИЗМАМА!
ДЕПОЗИРАХ ПЪРВО С МОЯТА КАРТА И СЛЕД ТОВА С МАЙКА МИ С НЕЙНО СЪГЛАСИЕ, ДЕПОЗИТИТЕ БЯХА УСПЕШНИ И С ДВЕТЕ КАРТИ, СПЕЧЕЛИХ €22 000 ПО МОМЕНТА НА ТЕГЛЕНЕТО ЗАТВОРИХА СМЕТКАТА МИ, ЗАЩОТО НЕ БЕШЕ ВЪЗМОЖНО ДА ДЕПОЗИРАМ С ЕДНА КАРТА, КОЯТО НЯМАШЕ ПРАВО ЗА МЕН ВСИЧКО ТОВА Е ОТЧЕТЕНО В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ.
ВЪПРОСЪТ, КОЕТО СИ ЗАДАВАМ ТОГАВА Е ЗАЩО ЗА ДЕПОЗИТНИ КАРТИ НА ДРУГИ СА ОК, НО В МОМЕНТА НА ТЕГЛЕНЕ ВИЕ ИСКАТЕ СМЕТКИТЕ? АКО НЕ МОЖЕТЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ТОВА, ТРЯБВА ДА Е ЗА ДЕПОЗИТИ И ТЕГЛЕНИЯ. СЪЩО ТО МИ ПИШАТ, ЧЕ ВЪЗСТАНОВЯВАТ ПОСЛЕДНИЯ МИ ДЕПОЗИТ ОТ 100 €, КОЙТО Е ОТ КАРТАТА НА МАЙКА МИ, НО В ТОЗИ МОМЕНТ ТРЯБВА ДА ВЪЗСТАНОВЯТ ВСЕКИ ДЕПОЗИТ, НАПРАВЕН ОТ ТАЗИ КАРТА, АКО НЕ Е ВЪЗМОЖНО ДА Я ИЗПОЛЗВАТ.
ТОВА Е ИЗМАМА НЕ ГО ИГРАЙТЕ. ВЪПРЕКИ ТОВА ЩЕ ОСИГУРЯ ДА СЕ НАПРАВИ БАЛАН ДОКЛАД В ПОЛИЦИЯТА!
DO NOT PLAY IT IT'S A SCAM!
I DEPOSITED FIRST WITH MY CARD AND THEN WITH MY MOTHER'S WITH HER CONSENT, THE DEPOSITS WERE SUCCESSFUL WITH BOTH CARDS, I WON €22,000 AT THE TIME OF WITHDRAWAL THEY CLOSED MY ACCOUNT BECAUSE IT WAS NOT POSSIBLE TO DEPOSIT WITH ONE CARD WHICH WAS NOT ENTITLED TO ME, ALL THIS REPORTED IN THE TERMS AND CONDITIONS.
THE QUESTION I ASK MYSELF THEN IS WHY FOR DEPOSITS CARDS OF OTHERS ARE OK BUT AT THE TIME OF WITHDRAWAL YOU ASK FOR THE ACCOUNTS? IF YOU CAN'T USE THIS IT MUST BE FOR DEPOSITS AND WITHDRAWALS. ALSO THEY WRITE ME THAT THEY REFUND MY LAST DEPOSIT OF €100 WHICH WAS FROM MY MOTHER'S CARD BUT AT THIS POINT THEY SHOULD REFUND ANY DEPOSIT MADE FROM THAT CARD IF THEY WERE NOT POSSIBLE TO USE IT.
IT'S A SCAM DO NOT PLAY IT. HOWEVER I WILL PROVIDE TO MAKE A TRITE POLICE REPORT!
NON CI GIOCATE E UNA TRUFFA!
HO DEPOSITATO PRIMA CON LA MIA CARTA E POI CON QUELLA DI MIA MADRE CON IL SUO CONSENSO, I DEPOSITI SONO ANDATI A BUON FINE CON ENTRAMBE LE CARTE, VINCO 22000€ AL MOMENTO DEL PRELIEVO MI CHIUDONO IL CONTO PERCHE NON ERA POSSIBILE DEPOSITARE CON UNA CARTA CHE NON ERA INTESTATA A ME, TUTTO QUESTO RIPORTATO NEI TERMINI E CONDIZIONI.
LA DOMANDA CHE MI PONGO ALLORA É PERCHE PER I DEPOSITI VANNO BENE CARTE ALTRUI MA AL MOMENTO DEL PRELIEVO CHIEDETE I CONTI? SE NON SI POSSONO USARE QUESTO DEV'ESSERE SI PER DEPOSITI CHE PER PRELIEVI. INOLTRE MI SCRIVONO CHE MI RIMBORSANO IL MIO ULTIMO DEPOSITO DI 100€ CHE VENIVA DALLA CARTA DI MIA MADRE MA A QUESTO PUNTO MI DOVREBBERO RIMBORSARE OGNI DEPOSITO EFFETTUATO DA QUELLA CARTA SE NON ERA POSSIBILE USARLA.
É UNA TRUFFA NON CI GIOCATE. COMUNQUE PROVVEDERO A FARE UNA DENUNCIA TRITE POLIZIA POSTALE!
Здравей.
Съжалявам - направихте грешка. 🙁
Нито едно казино не ви позволява да захранвате сметката си с нечии други опции за плащане - това е строго забранено и затова е посочено в правилата и условията, които трябва да прочетете първо.
Никое казино не проверява депозитите в реално време, защото всичко това е посочено в правилата и нямате право да нарушавате правилата.
Знам, че звучи грубо, но играта в онлайн казино изисква определено ниво на познания.
Забелязали ли сте, че със създаването на акаунт в крайна сметка сте се съгласили с всички условия, които очевидно изобщо не сте прочели?
Не искам да те притискам повече, искам да разбереш, така че помисли за това за секунда, ако можеш.
Всяка игра има правила.
Но ако наистина се чувствате измамени, подайте жалба точно тук:
https://casino.guru/complaints/create
Безплатно е, не се притеснявайте. Ще видим дали има начин да го успокоим.
Можете ли да го направите, може би?
Hello there.
I'm sorry - you made a mistake. 🙁
Not a single acasino allows you to fund your account with someone elses payment options - this is strictly forbidden and therefore it is stated in the terms and conditions which you should read first.
No casino checks deposits in the real time, because all of this is stated in the rules and you are not allowed to cross the rules.
I know it sounds harsh, but playing in an online casino requires a certain level of knowledges.
Have you noticed that by creating an account you ultimately agreed with all terms you have not obviously read at all?
I don't wan to push you further I want you understand, so think about that for a second if you can.
Every game has a rules.
But if you truly feel scammed, submit a complaint right here:
https://casino.guru/complaints/create
It's free, don't worry. We shall see whether there is a way to calm it down.
Are you up to it, perhaps?
Опитах теглене с моята законна банкова сметка и всичко, което пише, че е отхвърлено или нещо подобно, създадох и други методи на плащане, но никой от тях изглежда не работи сега, имам последна надежда за ezeewallet, моля, помогнете ми с това Amunra Casino
i tried withdrawl with my legit bank account and everything its says it was rejected or something i created other payment methods also but non of them seem to work now i have last hope on ezeewallet please help me with this Amunra Casino
Здравейте, преместих публикациите ви под казиното, с което изглежда имате проблем. Мога ли да попитам колко време не можете да изтеглите? Вашият казино акаунт бил ли е напълно потвърден? Проверихте ли в казиното каква е причината, поради която не можете да изтеглите средствата си? Обикновено се препоръчва да теглите, като използвате същия метод като депозирания, но предполагам, че сте опитвали това.
Както и да е, можете ли да ни уведомите, за да се опитаме да ви помогнем?
Hi, I've moved your posts under the casino you seem to have a problem with. May I ask how long you have been unable to withdraw ? Has your casino account been fully verified ? Have you checked with the casino what is the reason why you cannot withdraw your funds ? Usually it is recommended to withdraw using the same method as deposited, but I assume you have tried that.
Anyway, can you let us know so we can try to help you ?
Напълно потвърдих акаунта си според уебсайта, защото той казва, че не се изисква проверка и опитах от другия акаунт, че го имах ezeewallet и отнема цяла вечност за изтегляне, този път не казва отхвърлен или нещо подобно, но какъв е смисълът да правя когато не получавам парите си навреме, но когато става въпрос за депозиране, става за секунди, така че можете ли да говорите с екипа на Amunraa, те дори не отговарят на пощата ми
I have fully verified my account according to the website because its says no verification required and i tried from the other acc that i had it ezeewallet and its taking forever to withdrawl it doesn’t say rejected or anything this time but what the point of doing when am not getting my money on time but when its about depositing it done in seconds so can you please talk to the Amunraa team they don’t even reply my mail
Здравейте
Съжалявам, че го казвам, но опцията, която мога да предложа, е да подадете жалба за момента. И все пак бих искал да знам откога вашите тегления се отхвърлят, моля? Тъй като обикновено ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката (не е така?) и да продължат с изплащането.
Кажете ми, а междувременно можете да прочетете това ръководство:
Hey there.
I'm sorry to say that, but the option I can offer is to submit a complaint for the moment. Yet I would like to know since when your withdrawals get rejected, please? Because normally, we allow casinos 14 full days to verify the account (not the case right?) and proceed with the payout.
Let me know, and meanwhile feel free to read this guide:
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.