ФорумКазинаAmunRa Casino - обща дискусия

AmunRa Casino - обща дискусия

преди 3 години от markusfuerst91
|
11717 преглеждания 73 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с AmunRa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Никога досега не съм виждал толкова лошо казино. Подкрепата е много съмнителна.

Проверката отнема завинаги, а изплащането ми все още не е обработено.


Ще получа ли някога парите си?


Автоматичен превод:
markusfuerst91
преди 3 години

Здравейте, от колко време работите за тегленето?

Автоматичен превод:
преди 3 години

От 2 септември 2021 г. днес най -накрая успях да проверя, сега изчакайте и вижте дали ще бъде изплатена.

Автоматичен превод:
markusfuerst91
преди 3 години

Ако акаунтът е потвърден, това е половината от успеха. Надявам се най -накрая да успеете да получите тегленето.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Никога досега не съм виждал толкова лошо казино. Подкрепата е много съмнителна.

Проверката отнема завинаги, а изплащането ми все още не е обработено.


Ще получа ли някога парите си?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Шокиращо казино и въпреки това все още има рейтинг 8,6 тук

Автоматичен превод:
canning5004
преди 1 година

Какво толкова шокиращо има в това казино, чудя се?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Оценката 8,6 е шокираща

Автоматичен превод:
canning5004
преди 1 година

Разбрах, но по какъв начин? 😀

Дали е шокиращо високо или ниско? Какво ти се случи там? Желаете ли да споделите с други играчи?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, просто съм стресиран, хаха, защо не мога да намеря хубаво добро казино, дори новите са лоши и виждам, че поне си положил усилия да кажеш, че някои нови казина не са добри, когато ги проверя

Автоматичен превод:
canning5004
преди 1 година

Съжалявам да го чуя.

Опитахте ли да прегледате най-новите потребителски отзиви ? Напълно разбирам, че оценката, която присвоихме, е по-фокусирана върху общите аспекти. За съжаление такива неща като плавно KYC или светкавични тегления не се броят, което е точно това, което повечето играчи смятат за важно. 🙂 тази „дупка" трябва да бъде запълнена от потребителски рейтинг.

Това е само малък намек.

Успех в скорошното намиране на приличен!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще опитам да потърся, да, благодаря

Автоматичен превод:
canning5004
преди 1 година

Когато намерите такъв – да, оптимист съм – не забравяйте да споделите някои прозрения. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

НЕ ИГРАЙТЕ ТОВА Е ИЗМАМА!

ДЕПОЗИРАХ ПЪРВО С МОЯТА КАРТА И СЛЕД ТОВА С МАЙКА МИ С НЕЙНО СЪГЛАСИЕ, ДЕПОЗИТИТЕ БЯХА УСПЕШНИ И С ДВЕТЕ КАРТИ, СПЕЧЕЛИХ €22 000 ПО МОМЕНТА НА ТЕГЛЕНЕТО ЗАТВОРИХА СМЕТКАТА МИ, ЗАЩОТО НЕ БЕШЕ ВЪЗМОЖНО ДА ДЕПОЗИРАМ С ЕДНА КАРТА, КОЯТО НЯМАШЕ ПРАВО ЗА МЕН ВСИЧКО ТОВА Е ОТЧЕТЕНО В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ.

ВЪПРОСЪТ, КОЕТО СИ ЗАДАВАМ ТОГАВА Е ЗАЩО ЗА ДЕПОЗИТНИ КАРТИ НА ДРУГИ СА ОК, НО В МОМЕНТА НА ТЕГЛЕНЕ ВИЕ ИСКАТЕ СМЕТКИТЕ? АКО НЕ МОЖЕТЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ТОВА, ТРЯБВА ДА Е ЗА ДЕПОЗИТИ И ТЕГЛЕНИЯ. СЪЩО ТО МИ ПИШАТ, ЧЕ ВЪЗСТАНОВЯВАТ ПОСЛЕДНИЯ МИ ДЕПОЗИТ ОТ 100 €, КОЙТО Е ОТ КАРТАТА НА МАЙКА МИ, НО В ТОЗИ МОМЕНТ ТРЯБВА ДА ВЪЗСТАНОВЯТ ВСЕКИ ДЕПОЗИТ, НАПРАВЕН ОТ ТАЗИ КАРТА, АКО НЕ Е ВЪЗМОЖНО ДА Я ИЗПОЛЗВАТ.

ТОВА Е ИЗМАМА НЕ ГО ИГРАЙТЕ. ВЪПРЕКИ ТОВА ЩЕ ОСИГУРЯ ДА СЕ НАПРАВИ БАЛАН ДОКЛАД В ПОЛИЦИЯТА!


Автоматичен превод:
Andrea93
преди 1 година

Здравей.

Съжалявам - направихте грешка. 🙁

Нито едно казино не ви позволява да захранвате сметката си с нечии други опции за плащане - това е строго забранено и затова е посочено в правилата и условията, които трябва да прочетете първо.

Никое казино не проверява депозитите в реално време, защото всичко това е посочено в правилата и нямате право да нарушавате правилата.

Знам, че звучи грубо, но играта в онлайн казино изисква определено ниво на познания.

Забелязали ли сте, че със създаването на акаунт в крайна сметка сте се съгласили с всички условия, които очевидно изобщо не сте прочели?

Не искам да те притискам повече, искам да разбереш, така че помисли за това за секунда, ако можеш.

Всяка игра има правила.

Но ако наистина се чувствате измамени, подайте жалба точно тук:

https://casino.guru/complaints/create

Безплатно е, не се притеснявайте. Ще видим дали има начин да го успокоим.

Можете ли да го направите, може би?



Автоматичен превод:
преди 4 години

Съгласен съм, че 17 дни за обработка на документи са достатъчно време ...

Автоматичен превод:
преди 1 година

искам помощ за теглене в Amunra Casino, не мога да тегля с никакви методи на плащане

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах теглене с моята законна банкова сметка и всичко, което пише, че е отхвърлено или нещо подобно, създадох и други методи на плащане, но никой от тях изглежда не работи сега, имам последна надежда за ezeewallet, моля, помогнете ми с това Amunra Casino

Автоматичен превод:
minglama999
преди 1 година

Здравейте, преместих публикациите ви под казиното, с което изглежда имате проблем. Мога ли да попитам колко време не можете да изтеглите? Вашият казино акаунт бил ли е напълно потвърден? Проверихте ли в казиното каква е причината, поради която не можете да изтеглите средствата си? Обикновено се препоръчва да теглите, като използвате същия метод като депозирания, но предполагам, че сте опитвали това.


Както и да е, можете ли да ни уведомите, за да се опитаме да ви помогнем?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Напълно потвърдих акаунта си според уебсайта, защото той казва, че не се изисква проверка и опитах от другия акаунт, че го имах ezeewallet и отнема цяла вечност за изтегляне, този път не казва отхвърлен или нещо подобно, но какъв е смисълът да правя когато не получавам парите си навреме, но когато става въпрос за депозиране, става за секунди, така че можете ли да говорите с екипа на Amunraa, те дори не отговарят на пощата ми

Автоматичен превод:
minglama999
преди 1 година

Здравейте

Съжалявам, че го казвам, но опцията, която мога да предложа, е да подадете жалба за момента. И все пак бих искал да знам откога вашите тегления се отхвърлят, моля? Тъй като обикновено ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката (не е така?) и да продължат с изплащането.

Кажете ми, а междувременно можете да прочетете това ръководство:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини