ФорумКазинаAmunRa Casino - обща дискусия

AmunRa Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от markusfuerst91
|
12073 преглеждания 79 отговора |
|
1...3 4
преди 4 месеца

Здравейте, когато щракнах върху връзката, за да подам жалба в казино amunra

Случвало се е да не мога да пиша в колоната, където исках да опиша ситуацията си, когато пишех, буквите започнаха да изчезват, така че не знам какво се случва. Можете ли да ми помогнете защо се случва това?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, на линка към темата за оплакване думите се изтриват веднага, така че не мога да опиша моята ситуация.

Не знам защо не работи

Някой има ли опит със стим.

Автоматичен превод:
Paja1000
преди 4 месеца

Е, в този случай бих препоръчал да опитате да изтриете бисквитките, алтернативно друго устройство и браузър. Ако все още е проблем, не забравяйте да се свържете с нас и ще се опитаме да разберем какво се случва.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, установявам, че съм изгонен от казино amunra, защото като попитах в чата на живо в кой момент беше моето оттегляне, ме обявиха за пристрастен към хазарта и в този случай ми казаха, че щях да загубя печалбите си и ме изгониха. Сега казвам, че изиграх цялата си заплата, надявах се на печалбата от €500, която направих със собствените си пари, а не с бонуси, какво мога да направя, за да си върна тегленето? Очаквам вашата помощ.

Автоматичен превод:
masciaripietro71
преди 3 месеца

Хей, правилно ли разбирам, че взеха всичките ти пари, защото казаха, че си пристрастен към хазарта? Искам да кажа, че това не изглежда като честен ход от казиното.

Ако случаят е такъв, тогава не бих се поколебал да подам жалба веднага, където нашият екип ще се опита да проучи и да ви помогне.

Можете да намерите връзката тук . ⬅️

Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей Аз също имах проблеми с това казино веднага щом поисках теглене. От 5 месеца не мога да реша този проблем. от април 2024 г. Сега подадох жалба тук на сайта, но все още не съм получил отговор от казиното. Надявам се по някакъв начин да реша проблема си.

Автоматичен превод:
yevhen100100
преди 2 месеца

Виждам, че за съжаление досега казиното не е било склонно да сътрудничи с вашата жалба . Жалко е, когато едно казино дори не се опита да обясни ситуацията и нашият екип не може да продължи напред.

Да попитам обаче какъв точно е проблема? Защо им трябва документът за разрешение за пребиваване от вас?🤔

Просто се опитвам да разбера по-добре ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И аз не разбирам защо им трябва този документ. Предоставих на казиното много други документи като паспорт, задграничен паспорт, шофьорска книжка, банково извлечение, сметки за комунални услуги. Kazhino просто не иска да изплаща пари, постоянно идва с нови искания. В същото време сумата, която спечелих от Казиното е 96 евро.

Автоматичен превод:
yevhen100100
преди 2 месеца

Обзалагам се, че Роми се е интересувала дали казиното ви е обяснило целта. Направиха ли?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не, не обясниха ситуацията. Наистина е лоша ситуация, когато казино поиска документ, който не може да предостави, за да избегне изплащане. Вероятно по този начин се опитват да избегнат задълженията си.

Автоматичен превод:
yevhen100100
преди 2 месеца

Както виждам сега, казиното е отговорило в нишката ви за оплакване , но все още не е дало отговор защо им е нужен този документ, ако вече не можете да го получите, поради причината, че не е необходимо.🤷‍ ♀️

За съжаление, трябва да изчакаме още малко, за да разберем как ще се развие тази ситуация.

Със сигурност ще стискам палци за бързото му разрешаване.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Опитвам се да тегля от казино „AmunRa" от дни и то продължава да казва „в очакване"... Опитвах отново и отново да отменя тегленето и да опитам отново. Следващото нещо е, че искам да тегля към Mastercard, но когато го избера, до сумата пише Visa. Осъзнавам, че няма да стане и затова пиша тук, за да видя дали някой може да ми помогне. Имам екранни снимки и имейли за всичко.

Автоматичен превод:
Paul.Ortner
преди 1 седмица

Здравейте, първо бих казал, че не е най-доброто нещо да отменяте тегления през цялото време, защото това удължава времето, през което трябва да получите парите.

Кога обаче за последен път направихте теглене? Използвате ли същия метод, който сте използвали за депозиране? Попитахте ли казиното защо тегленето ви все още е висящо и колко време чакате? Понякога трябва да бъдете малко търпеливи, докато тегленето бъде одобрено, ако е било например първото или ако казиното поиска някакви документи за проверка. Нищо от това не беше необходимо?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Изчаках ~7/8 работни дни и не получих никакви отговори от поддръжката за чат на живо за изпращане на документи или други инструкции - пише само „чака". Това е първата ми транзакция, така че съм изненадан, че все още не са поискали никакви документи. Относно системата за депозит/теглене: Използвам същата карта, но когато щракна върху теглене чрез Mastercard, винаги пише Visa до сумата за теглене...? Благодаря за отговора, ще изчакам и след това ще се свържа с вас 👌🏽

Автоматичен превод:
Paul.Ortner
преди 1 седмица

Благодаря ви за отговора, ясно ми е, че казиното все още не комуникира с вас, което също няма да е приятно за мен. Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко, което е необходимо за теглене и ако ви пренебрегнат и нямате парите дотогава, тогава ще се опитаме да ви помогнем, ако подадете жалба при нас. Но в никакъв случай не отменяйте тегленето, което имате сега, защото времето, което споменах, се брои от момента, в който го направите. Ако не сте чули нищо ново и все още го виждате като висящо и казиното не е отговорило, не се колебайте да се свържете отново. Ако не се нуждаете от документите и не трябва да преминавате през процеса на проверка, това е добре, казината не винаги го правят първия път, когато правите теглене и можете да преминете през процеса по-късно.

Също така бих препоръчал да не залагате с парите си и да изчакате, докато всичко се уреди.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 дни

много ви благодаря Все още нищо не съм получил, но все пак ще подам документите.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Благодаря ви, сайтът сам отмени тегленето ми от 11/14 и все още не получавам отговори... все още не са необходими документи. filefile

Автоматичен превод:
Paul.Ortner
преди 4 дни

В такъв случай вече щях да се замисля за жалба, защото не ми се вижда съвсем нормално да не ти отговорят. Не ми трябват документите, така че и от твоя страна това е добре. Не знам защо е така и би било най-добре да разберете от казиното. Ако нищо не се случи през следващите няколко дни, уведомете ме и ще се опитаме да помогнем. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 дни

Благодаря, ще подам жалба и ще ви уведомя, ако се свържат 🙂 Благодаря за помощта

Автоматичен превод:
Paul.Ortner
преди 2 дни

Няма за какво, стискам палци всичко да се оправи накрая.🤞

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини