Благодаря ви за отговора, ясно ми е, че казиното все още не комуникира с вас, което също няма да е приятно за мен. Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко, което е необходимо за теглене и ако ви пренебрегнат и нямате парите дотогава, тогава ще се опитаме да ви помогнем, ако подадете жалба при нас. Но в никакъв случай не отменяйте тегленето, което имате сега, защото времето, което споменах, се брои от момента, в който го направите. Ако не сте чули нищо ново и все още го виждате като висящо и казиното не е отговорило, не се колебайте да се свържете отново. Ако не се нуждаете от документите и не трябва да преминавате през процеса на проверка, това е добре, казината не винаги го правят първия път, когато правите теглене и можете да преминете през процеса по-късно.
Също така бих препоръчал да не залагате с парите си и да изчакате, докато всичко се уреди.
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Thank you for your reply, it is clear to me that the casino is not communicating with you yet, which would not be pleasant for me either. We give casinos 14 days to sort out everything that is necessary to withdraw and if they ignore you and you don't have the money by then, then we would try to help you if you opened a complaint with us. But by all means don't cancel the withdrawal you have now because the time I mentioned is counted from the time you make it. If you haven't heard anything new and still see it as pending and the casino hasn't responded, feel free to get in touch again. If you don't need the documents and you don't have to go through the verification process, that's fine, casinos don't always do it the first time you make a withdrawal and you can go through the process later.
I would also recommend not to gamble with your money and wait until everything is sorted out.
Think you can handle it?
Автоматичен превод: