ФорумКазинаAmunRa Casino - обща дискусия

AmunRa Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от markusfuerst91
|
11635 преглеждания 70 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 9 месеца

Добър вечер, направих заявка за теглене на 2/2 и все още чакам одобрение. В комуникацията с тях отговорът винаги е, че ще бъде завършен до 3 дни. Попитах дали има нужда от документи за самоличност и ми казаха, че не. Колко време трябва да чакам парите да бъдат кредитирани по картата ми? Не съм използвал никакъв бонус и тегленето, което поисках, беше със същия метод като депозитите. В никое друго казино не забавят тегленията. Можете ли да ми помогнете да си взема парите? Сума, която поисках за теглене 220 евро

Автоматичен превод:
Evangelia
преди 9 месеца

Здравейте, мисля, че ако изчакате само няколко дни, това не е бедствие. Някои казина не правят тегления през уикенда, така че може да се наложи да бъдете малко търпеливи. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене.

Имали ли сте обаче успешни тегления в миналото в това казино?

Видях, че сте подали и жалба , така че ако не получите парите си в срока, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Твърдо вярвам, че ще получите средствата и жалбата ще бъде разрешена успешно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Всичко е наред! Получих парите! Благодаря ти

Автоматичен превод:
Evangelia
преди 9 месеца

перфектен 🎉🎉😊

Както казах, понякога просто трябва да сте малко търпеливи и да изчакате. Такъв беше и случаят тук. Насладете се на победата си.

Но ако мога да ви попитам, бихте ли написали тази информация и на Петронела в жалбата си , за да може тя да я затвори? Това би било подходящо.

Благодаря и хубав ден. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте...Доста съм притеснен, тъй като се регистрирах от Испания и нямах никакви проблеми, въпреки че видях тук, че казино Amunra не се предлага в Испания. Изтеглих средства и все още чака...Доста съм притеснен, тъй като имам голяма сума за теглене и виждайки негативните оплаквания от потребители, не знам дали ще успея. Можеш ли да ми помогнеш?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е най-лошото казино, където има само пари, изяждат от това казино, играчът никога не печели, изяждат само казиното

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте...Доста съм притеснен, тъй като се регистрирах от Испания и нямах никакви проблеми, въпреки че видях тук, че казино Amunra не се предлага в Испания. Изтеглих средства и все още чака...Доста съм притеснен, тъй като имам голяма сума за теглене и виждайки негативните оплаквания от потребители, не знам дали ще успея. Можеш ли да ми помогнеш?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, забелязах също, че играчи от Испания не се приемат от това казино според нашия сайт.

Но имате ли вече потвърден акаунт тук? Имахте ли право да се регистрирате тук и играехте ли тук по-дълго време и имахте ли няколко депозита или това беше първият ви? Не забелязахте ли по-рано, че играчи от вашата страна не могат да играят тук?

Уведомете ме и ще видим какво можем да направим.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е най-лошото казино, където има само пари, изяждат от това казино, играчът никога не печели, изяждат само казиното

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, имате ли проблем и тук или просто сте загубили пари в казиното и не сте успели? Казиното винаги има предимство пред играча, който винаги губи парите си накрая, така че не е необичайно за съжаление.

Както и да е, кажи ми къде си.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей, искаш ли да кажеш нещо и за това казино? Имате ли опит, който бихте искали да споделите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Все още не е потвърдено, тъй като на страницата пише, че все още не е необходимо и говорих с оператор и той ми каза, че все още не е необходимо, но въведох информацията и адреса си в Испания и успях регистрирайте се и депозирайте парите без проблем. Проблемът е в тегленето и още повече, че виждам толкова много негативни коментари...

Автоматичен превод:
rsalgado1997
преди 9 месеца

Да, разбирам това, но ако не сте заобиколили казиното и сте въвели всичките си данни вярно и сте успели да депозирате и да загубите пари тук, тогава според нашия справедлив кодекс за хазарта трябва да имате право и на печалби.

Въпреки това, когато попълнихте регистрационния формуляр, трябваше ли да влезете и в страната? Освен това, когато говорихте с оператора, казахте ли му, че сте от Испания?

Така или иначе, в този случай бих препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне, ако има проблем с вашето теглене.

Просто щракнете тук и го отворете . ⬅️

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравейте, в момента ми направиха първото влизане, въпреки че не са ми искали проверка, влязох в страната при регистрацията и нямах проблем. Ще коментирам как минават дните. Благодаря много

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Проблемът е, че помолих казиното да затвори окончателно акаунта ми сега и всеки ден в продължение на една седмица, а те ме игнорират и дори не отговарят на имейлите ми

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, в момента ми направиха първото влизане, въпреки че не са ми искали проверка, влязох в страната при регистрацията и нямах проблем. Ще коментирам как минават дните. Благодаря много

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Засега звучи добре. 🙌 Във всеки случай ние сме тук. Очаквам скоро да се чуем!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Проблемът е, че помолих казиното да затвори окончателно акаунта ми сега и всеки ден в продължение на една седмица, а те ме игнорират и дори не отговарят на имейлите ми

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Виждам. Преди няколко дни казахте, че не можете да спечелите в това казино, но истинският проблем е в неразкритата сметка.

Мога ли да знам каква причина сте предоставили на казиното, както и как (в чата или по имейл) и кога сте поискали затварянето?

Обикновено приемаме 72 часа като приемливо време за покриване на всички подробности за закриване на акаунта.

Освен това, моля, имате ли активен баланс в казиното?

Благодаря ви предварително за всички тези подробности. 🙏

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, имам 4 хиляди евро в сметката си и искам да ги изтегля. Направих заявка за теглене на 500 евро на 11 март и друга на 500 на 12 март. Днес е 13 март и те казаха, че ще влязат до 3 дни. Ако не влязат, какво ще правя?

Автоматичен превод:
Panos0rf01
преди 8 месеца

Изчакайте и вижте дали са верни на обещанието си, това е всичко, което можете да направите за момента.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, имам 4 хиляди евро в сметката си и искам да ги изтегля. Направих заявка за теглене на 500 евро на 11 март и друга на 500 на 12 март. Днес е 13 март и те казаха, че ще влязат до 3 дни. Ако не влязат, какво ще правя?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, ще имам търпение за сега. Даваме на казината 14 дни, за да решат цялото теглене, така че тепърва започвате. Тъй като казиното ви даде времева рамка, ще видим дали ще я спазят. Ако не, уведомете ни, но запазването на хладнокръвие ще бъде важно.

Както и да е, вече имате ли верифициран акаунт в казиното? Играхте ли с бонуса или не?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Не, нямам бонус, направих депозит от 300 евро и имам 4 хиляди. Тези дни спечелих от лудо време. Изпратих им съобщение как да верифицирам акаунта и те ми отговориха, че не е необходимо да бъдете верифицирани и че тегленето ми предстои.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини