Казиното Royale

преди 4 години от Luckyr
|
8520 преглеждания 15 отговора |
|
преди 4 години

Има ли някой, който се е регистрирал тук?


Те пишат, че ще ви се обадят след първия депозит и ще потвърдят депозита с лична информация.


Английският ми изобщо не е добър.

Някой има ли опит с това?


И как работи проверката тук?

Чувал съм, че тук е много трудно и искат документите над средното ниво.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте,

Бихте ли могли да препратите връзка за казино? Мога да проверя за вас (моля, натиснете бутона „Отговор", когато отговаряте лично на мен 😊)

Автоматичен превод:
преди 4 години

Неговият elroyalecasino.com опитвам nodep бонус $ 40 и го прехвърлих на някакви $ 240, максималното теглене е $ 120, така че след завъртането ми хвърли $ 120, минималната сума за теглене е $ 150. Така че трябва да депозирам определена сума и да залагам тази сума веднъж.


Сега изпратих всички необходими документи и сега не ми остава нищо друго, освен да изчакам.

Автоматичен превод:
преди 4 години

бихте могли да кажете как мина с това казино, за да разберете дали е сериозно или може би не ви позволяват да изтеглите печалбите, моля, за да можете да играете там в бъдеще

Автоматичен превод:
преди 4 години

Скъпи Лъкир,

Бихте ли могли да подадете официална жалба https://casino.guru/complaints ? Ще проучим и ще се свържем с казиното, за да разберем какъв е проблемът. Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Вероятно не разбираме Петронела.


Писах само ако някой има опит с това казино.


Засега не се появи проблем, просто прочетох техните условия, където например те призовават за депозит.


Вчера им предоставих всички документи, така че ще видим, възможно е да задам жалба, но все още няма причина, просто попитах дали някой има опит с това казино, защото то имаше добра репутация.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Ще изчакам още няколко часа, но след това ще подам жалба


Изпратих документите 7/27/20 днес е 13/20/20 и все още нямам потвърден акаунт.


Очевидно е, че го правят нарочно


Автоматичен превод:
Luckyr
преди 4 години

Съгласен съм, че 17 дни за обработка на документи са достатъчно време ...

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

27,7 - 14,8 неговите 18 дни


Не знам дали някой го е чел от тях тук, но час след публикуването акаунтът ми накрая е напълно проверен.


Сега най-накрая съм отключил плащането. Затова поисках плащане, така че се надявам всичко да е наред.


Така че все още няма да подам жалба.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте,

Бихте ли могли да препратите връзка за казино? Мога да проверя за вас (моля, натиснете бутона „Отговор", когато отговаряте лично на мен 😊)

Автоматичен превод:
преди 2 години

Много хубави отговори, но когато зареждаме парите си в сметката, няма проверка, това не е същата фалшива игра, която краде хора, голяма измама Опитах се да изтегля парите си и дори няма банкова сметка, която можем да прехвърлим, а все още има фактът на съобщението, който казва, че има малко пари за теглене, те ще бъдат обработени

Автоматичен превод:
MetaspinsExtortion
преди 1 година

Здравейте, вече отговорих на подобна публикация тук: https://casino.guru/forum/casinos/metaspins-casino---general-discussion/3#post-72029 , така че не бих искал да се повтарям. Знайте, че нашият екип се опитва да даде най-доброто от себе си.

Автоматичен превод:
MetaspinsExtortion
преди 1 година

Радвам се, че най-после реагираме като хора и можем да си говорим нормално. Знам колко трудна е ситуацията за теб и ти съчувствам.

Колкото до това защо казиното има толкова висок индекс на безопасност , можете да прочетете за това тук в това ръководство за това как оценяваме казината .

Видях обаче, че жалбата ви също е преместена и трябва да получите възстановяване. Бихте ли ни уведомили, когато това се случи?

Още веднъж, съжалявам, че попаднахте в тази ситуация, но след като жалбата бъде разрешена, имате възможност да не посещавате казиното отново. Надявам се, че ще вземете правилното решение за вас и ще имате само добри преживявания в бъдеще.

Автоматичен превод:
MetaspinsExtortion
преди 1 година

Здравейте,

Ще получите цялата възможна подкрепа чрез жалбата.

Това обаче е само форумът, където обсъждаме проблеми, опит и мнения. Няма да получите специално отношение, като го поискате тук, съжалявам. 🙁

Желая ви щастлив край!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на MetaspinsExtortion е изтрит
преди 1 година

Здравейте,

Джаро вероятно е проверил оплакването ви и е открил това:

„Получих известие от казиното относно ваше случайно депозиране на ETH средства в портфейла USDC, което доведе до неуспешна транзакция. Освен това бях информиран, че вашите средства ще ви бъдат възстановени ."

И така, той ви помоли да потвърдите, след като получите възстановяването.

Има обаче още нещо, което трябва да уредим. Тази тема е за The Royale Casino и съм почти сигурен, че публикацията ви не е тук, защото продължавате да говорите за проблема си с Metaspins .

Прав ли съм, моля?

Ако е така, моля, следвайте тази тема вместо това :

https://casino.guru/forum/casinos/metaspins-casino---general-discussion/4#post-72303

Ние просто се стремим да поддържаме форума добре организиран за другите, разбирате ли. 🙏


Автоматичен превод:
Petronela
преди 5 месеца

Здравейте, искам да сменя региона си, но не мога да го направя. Обърках се с региона и сега не мога да го променя.

Автоматичен превод:
nailedbiegas
преди 5 месеца

здрасти Бихте ли били по-конкретни, моля, и ни кажете къде искате да направите тази промяна?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини