НачалоФорумКазинаAmerio Casino - обща дискусия

Amerio Casino - обща дискусия (страница 5)

 от vann1791
|
6 251 преглеждания 87 отговора |
|
1...4 5
ericleo

Скъпи ериклео .

Разгледахме вашата ситуация. Поради технически проблем вашите печалби не бяха кредитирани във вашата сметка. Благодарение на вас го премахнахме и парите ви са кредитирани във вашата сметка.

Благодаря ви за този призив. Ние се стремим да бъдем по-добри и вие ни помагате в това.


Благодарим ви, че сте с нас.


С уважение, екип на Amerio

Автоматичен превод:

Уважаеми америус,

Направих два депозита от 25,00 R$ вчера (20/03/2025) без бонус, защото имаше подслушване и не искаше да влезе.

filefile

Успях да изтегля R $ 95,00 и след многобройни опити за изтегляне ресурсът беше конфискуван! както и други. filefile

Ще имам ли късмет като нашия колега Ерик?

Автоматичен превод:

Отново имам проблеми с това казино и неясни правила.


получих имейл за 50 бразилски реала без депозит. Имаше своите изисквания за залагане, както обикновено.


Изпълних изискванията и поисках теглене на точната разрешена сума, както се казва в бонуса: 250 BRL.


но заявката ми за теглене беше анулирана и парите взети!


Говорих с поддръжката и те казаха, че е установено, че съм нарушил правила и че те не разполагат с информацията за какво. И след това казаха, че не могат да направят нищо и „съжаляват за загубата ви"!!!!


ироничното поведение е константа от екипа за поддръжка.


Много съм разочарован и не очаквам да отделям повече време и пари тук, освен ако не го решат. Или поне изясни. Защото как мога да съм сигурен да вложа парите си в онлайн казино, ако подобни неща продължават да се случват????


Изисках бонуса, играх на игри, в които сумата на бонуса беше активирана, тъй като балансът се показва без сумата на бонуса в игри, които не са разрешени, и поисках теглене на точната максимална сума на бонуса.

как може да е нарушаване на правило???


още веднъж: не искам да бъда над всяко правило. Ако греша според който и да е термин, това е добре. Но изобщо не е честно да предлагам бонус с неговите изисквания, прекарвам часове, за да играя и накрая го губя поне без изясняване.


Имам дневник на бонусите, който казва, че е завършен, дневник на моята заявка за теглене - заявен в 7:38 и отменен, и още един в 8:32, който е отмяната на казиното и комуникацията за поддръжка, на португалски.

Автоматичен превод:
robertafreitas90

Добро утро колега

Съчувствам ви, имах 3 конфискувани тегления и знанието, че повече хора са ощетени, е неоснователно!

Вярвам, че казино гуруто трябва да бъде по-внимателен по този въпрос, но ако погледнете тук, те все още оставят платформа като тази активна в своето пространство.


Нека проблемът ни бъде разрешен и парите ни върнати.

Автоматичен превод:
ADRIELDOMINGOS

Още по-лошо, никога не съм имал... Винаги използвам бонусите.... Дори безплатните vip завъртания, няколко пъти, когато успях да пусна залога, успях да ги взема....

те са много объркани и най-лошото е, че момчетата от поддръжката са развратни.....

Автоматичен превод:

Ами... оказва се, че парите изчезват дори не са това, което ме притеснява повече...


Ако някой има някакви съмнения, че тяхната поддръжка е напълно небрежна, не прави никакъв анализ и лъже, че го прави, използва предварително написани фрази и не се интересува дали са правилни или грешни, ето последния имейл, който получих от поддръжката.

file


Те дори не си направиха труда да сменят имейл шаблона!!! Те просто копират и поставят!!!


Жалко е, че толкова голяма компания, която работи с нещо толкова специфично, като хазарта, оставя екипа си за поддръжка толкова разхвърлян.

Edited
Автоматичен превод:
robertafreitas90 deleted the post

Ако някой има някакви съмнения, че тяхната поддръжка е напълно небрежна, не прави никакъв анализ и лъже, че го прави, използва предварително написани фрази и не се интересува дали са правилни или грешни, ето последния имейл, който получих от поддръжката. Те дори не си направиха труда да сменят имейл шаблона!!!


file

Те просто копират и поставят стандартния отговор!!! Дори не са чели какво изпращат!!!


Разочарован съм, не съм очаквал такъв аматьоризъм.

Автоматичен превод:

След като прекарах целия си ден в доказване на противоречия в отговорите на поддръжката на казиното и работа с неподготвени, непрофесионални, саркастични, неучтиви, пренебрежителни, груби, безразсъдни... е, бих могъл да използвам целия си английски речник от прилагателни, защото е просто невероятно как този случай, който би трябвало да е прост, беше разгледан!!!


Освен, от моя гледна точка, грубата грешка в анализа, екипът за поддръжка просто показа как да не присъства на клиент. Жалко е, че компания, която се занимава с бизнес като хазарта, не може да се справи с прости заявки. И не е виновен индивидът. За мен е ясно, че това е проблем с управлението на екипа. Но това не е моя работа. Само моите 5 цента.


И дори не поисках парите си обратно - просто исках да разбера коя клауза от общите условия е нарушена!!!!!


Получих отговор от екипа за поддръжка, че съм нарушил условията за бонус, защото използвах един и същ бонус код за множество валути... на септември 2024!!!! И не получи никакви пари от това!!! И оттогава играя така, сякаш никога не се е случвало!!! Дори не знаех или дори не си спомнях!!!

Освен това не е нещо, което правя, сякаш съм открил експлойт или нещо подобно.

И дори да го бях правил....нямаше да разбера, че е нарушение, защото не го пише в Общите условия!!!

Освен това платформата ми позволи да използвам бонус кодовете и обикновено блокира, когато не отговарям на изискванията.

И черешката на тортата: предполагаемото нарушение беше през септември, но последната актуализация на правилата и условията беше октомври!!! Така че те ме наказват 6 месеца по-късно въз основа на предполагаеми правила и условия, които са били изпълнени СЛЕД КАТО ФАКТЪТ СЕ СЛУЧИ!!!!!!




Както и да е, уморен съм. Разговорите не доведоха до нищо.

Отказах се да говоря.

Изпратих последния имейл с това изложение на датата на общите условия. Ако те все още настояват да ме накажат за предполагаем бонус за злоупотреба, когато правилата и условията дори не са били валидни... Ще го ескалирам.


Съгласно Правилата и условията, които предоставяте, раздел 20.5 споменава съществуването на Отдел за обслужване на клиенти за разрешаване на спорове и поддръжка. Въпреки това изпитвам затруднения да намеря този отдел или да получа адекватна помощ за моя случай.


Очаквам с нетърпение да получа ясен и обективен отговор, за да можем да разрешим този въпрос по подходящ начин.


Edited
Автоматичен превод:
robertafreitas90

здравейте

Виждам, че вие ​​също вече сте подали жалбата, но все пак се надявам, че представителят на казиното може би ще отговори на вашите притеснения дори тук във форума. Ще видим, предполагам.

Във всеки случай колегите ще се опитат да внесат повече светлина в оплакването ви.

Имате ли нещо против да обобщите злоупотребата с бонуси, която споменахте? Просто искам да избегна недоразумения от моя страна. благодаря

Edited
Автоматичен превод:
ADRIELDOMINGOS

Уважаеми ADRIELDOMINGOS


Винаги се стремим да разрешаваме спорове и да намираме справедливо решение за всеки играч, точно както направихме във вашия случай преди. Отрицателните коментари във форумите често идват от играчи, които са нарушили правилата на нашето казино, но дори и в такива ситуации ние отделяме време да прегледаме всеки случай, да обясним подробностите и да изясним всички недоразумения. Няма нужда да ескалираме ситуацията — нашата цел е да гарантираме прозрачност и честна игра.


Що се отнася до вашия случай, нашият екип вече го разглежда и скоро ще получите отговор. Оценяваме вашето търпение и разбиране – ще се погрижим да разрешим този въпрос.


С най-добри пожелания, екипът на Amerio

Автоматичен превод:
robertafreitas90

Скъпи robertafreitas90 .

Благодарим ви за обжалването и съжаляваме за трудностите, които изпитвате.

Разглеждаме вашата ситуация и ще се опитаме да я разрешим възможно най-скоро.


Искрено се извиняваме на нашия екип за поддръжка, който не успя да отговори правилно на вашите въпроси и ви уверяваме, че ще глобим безскрупулните служители след вътрешно разследване.


С най-добри пожелания, екип на Amerio.

Автоматичен превод:
Amerio Casino

Здравей Америо,

Първо, просто изразявам искреното си възмущение от платформата, а не ескалирам проблема.

Предходният случай е обяснен, но няма смисъл да го подлагаме на съмнение, след като чукът е ударил там, няма къде да избягаме и да приемем, че боли по-малко.

Освен това, след като този случай с 510 бразилски реала „че наруших правилото" приключи от мен, но имаше още два епизода, един от 116 бразилски реала и друг по-скорошен от 95 бразилски реала, според отпечатъците тук във форума и в началната жалба.


Затова, докато проблемът се реши, ще продължа да коментирам тук и ще чакам да се реши "без да искам да ескалирам". Аз съм фен на америума и се надявам да продължа връзката, която имах с вас от дълго време, докато тези изпитания не започнат да ни спохождат!

Автоматичен превод:
ADRIELDOMINGOS

Разбираме вашето разочарование и оценяваме търпението ви, докато разглеждаме вашия случай. Нашата цел винаги е да поддържаме справедлива и прозрачна игрална среда и приемаме всяко безпокойство сериозно.

Ако има неразрешени проблеми с вашия баланс, нашият екип работи активно по тях. Препоръчваме ви да поддържате връзка с нашия екип за поддръжка за актуализации, тъй като ние се ангажираме да намерим решение.

Ние ценим вашата лоялност и се надяваме да продължим нашите дългогодишни отношения, след като тези въпроси бъдат изяснени. Благодарим ви за търпението и разбирането.

най-добри пожелания,

Екипът на Америо

Автоматичен превод:
Amerio Casino

Здравейте, надявам се да разрешим проблема възможно най-скоро. И че екипът за поддръжка подобрява посещаемостта си.

Чувствайте се свободни да се свържете с мен, ако имате нужда от информация.

Автоматичен превод:
robertafreitas90

здравей

Оценяваме вашето търпение и желанието ви за сътрудничество. Нашият екип работи върху разрешаването на вашия проблем възможно най-скоро и винаги търсим начини да подобрим нашата услуга за поддръжка.

Ако имаме нужда от допълнителна информация, със сигурност ще се свържем с вас. Благодаря ви за разбирането!

С най-добри пожелания, екипът на Amerio

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини