НачалоФорумКазинаAmerio Casino - обща дискусия

Amerio Casino - обща дискусия (страница 5)

17 914 преглеждания 121 отговора |
преди 1 година
|
1...4 5 67
Добавете пост
ericleo
преди 9 месеца

Скъпи ериклео .

Разгледахме вашата ситуация. Поради технически проблем вашите печалби не бяха кредитирани във вашата сметка. Благодарение на вас го премахнахме и парите ви са кредитирани във вашата сметка.

Благодаря ви за този призив. Ние се стремим да бъдем по-добри и вие ни помагате в това.


Благодарим ви, че сте с нас.


С уважение, екип на Amerio

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Уважаеми америус,

Направих два депозита от 25,00 R$ вчера (20/03/2025) без бонус, защото имаше подслушване и не искаше да влезе.

filefile

Успях да изтегля R $ 95,00 и след многобройни опити за изтегляне ресурсът беше конфискуван! както и други. filefile

Ще имам ли късмет като нашия колега Ерик?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Отново имам проблеми с това казино и неясни правила.


получих имейл за 50 бразилски реала без депозит. Имаше своите изисквания за залагане, както обикновено.


Изпълних изискванията и поисках теглене на точната разрешена сума, както се казва в бонуса: 250 BRL.


но заявката ми за теглене беше анулирана и парите взети!


Говорих с поддръжката и те казаха, че е установено, че съм нарушил правила и че те не разполагат с информацията за какво. И след това казаха, че не могат да направят нищо и „съжаляват за загубата ви"!!!!


ироничното поведение е константа от екипа за поддръжка.


Много съм разочарован и не очаквам да отделям повече време и пари тук, освен ако не го решат. Или поне изясни. Защото как мога да съм сигурен да вложа парите си в онлайн казино, ако подобни неща продължават да се случват????


Изисках бонуса, играх на игри, в които сумата на бонуса беше активирана, тъй като балансът се показва без сумата на бонуса в игри, които не са разрешени, и поисках теглене на точната максимална сума на бонуса.

как може да е нарушаване на правило???


още веднъж: не искам да бъда над всяко правило. Ако греша според който и да е термин, това е добре. Но изобщо не е честно да предлагам бонус с неговите изисквания, прекарвам часове, за да играя и накрая го губя поне без изясняване.


Имам дневник на бонусите, който казва, че е завършен, дневник на моята заявка за теглене - заявен в 7:38 и отменен, и още един в 8:32, който е отмяната на казиното и комуникацията за поддръжка, на португалски.

Автоматичен превод:
robertafreitas90
преди 8 месеца

Добро утро колега

Съчувствам ви, имах 3 конфискувани тегления и знанието, че повече хора са ощетени, е неоснователно!

Вярвам, че казино гуруто трябва да бъде по-внимателен по този въпрос, но ако погледнете тук, те все още оставят платформа като тази активна в своето пространство.


Нека проблемът ни бъде разрешен и парите ни върнати.

Автоматичен превод:
ADRIELDOMINGOS
преди 8 месеца

Още по-лошо, никога не съм имал... Винаги използвам бонусите.... Дори безплатните vip завъртания, няколко пъти, когато успях да пусна залога, успях да ги взема....

те са много объркани и най-лошото е, че момчетата от поддръжката са развратни.....

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ами... оказва се, че парите изчезват дори не са това, което ме притеснява повече...


Ако някой има някакви съмнения, че тяхната поддръжка е напълно небрежна, не прави никакъв анализ и лъже, че го прави, използва предварително написани фрази и не се интересува дали са правилни или грешни, ето последния имейл, който получих от поддръжката.

file


Те дори не си направиха труда да сменят имейл шаблона!!! Те просто копират и поставят!!!


Жалко е, че толкова голяма компания, която работи с нещо толкова специфично, като хазарта, оставя екипа си за поддръжка толкова разхвърлян.

Редактирано
Автоматичен превод:
robertafreitas90 изтри публикацията
преди 8 месеца

Ако някой има някакви съмнения, че тяхната поддръжка е напълно небрежна, не прави никакъв анализ и лъже, че го прави, използва предварително написани фрази и не се интересува дали са правилни или грешни, ето последния имейл, който получих от поддръжката. Те дори не си направиха труда да сменят имейл шаблона!!!


file

Те просто копират и поставят стандартния отговор!!! Дори не са чели какво изпращат!!!


Разочарован съм, не съм очаквал такъв аматьоризъм.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

След като прекарах целия си ден в доказване на противоречия в отговорите на поддръжката на казиното и работа с неподготвени, непрофесионални, саркастични, неучтиви, пренебрежителни, груби, безразсъдни... е, бих могъл да използвам целия си английски речник от прилагателни, защото е просто невероятно как този случай, който би трябвало да е прост, беше разгледан!!!


Освен, от моя гледна точка, грубата грешка в анализа, екипът за поддръжка просто показа как да не присъства на клиент. Жалко е, че компания, която се занимава с бизнес като хазарта, не може да се справи с прости заявки. И не е виновен индивидът. За мен е ясно, че това е проблем с управлението на екипа. Но това не е моя работа. Само моите 5 цента.


И дори не поисках парите си обратно - просто исках да разбера коя клауза от общите условия е нарушена!!!!!


Получих отговор от екипа за поддръжка, че съм нарушил условията за бонус, защото използвах един и същ бонус код за множество валути... на септември 2024!!!! И не получи никакви пари от това!!! И оттогава играя така, сякаш никога не се е случвало!!! Дори не знаех или дори не си спомнях!!!

Освен това не е нещо, което правя, сякаш съм открил експлойт или нещо подобно.

И дори да го бях правил....нямаше да разбера, че е нарушение, защото не го пише в Общите условия!!!

Освен това платформата ми позволи да използвам бонус кодовете и обикновено блокира, когато не отговарям на изискванията.

И черешката на тортата: предполагаемото нарушение беше през септември, но последната актуализация на правилата и условията беше октомври!!! Така че те ме наказват 6 месеца по-късно въз основа на предполагаеми правила и условия, които са били изпълнени СЛЕД КАТО ФАКТЪТ СЕ СЛУЧИ!!!!!!




Както и да е, уморен съм. Разговорите не доведоха до нищо.

Отказах се да говоря.

Изпратих последния имейл с това изложение на датата на общите условия. Ако те все още настояват да ме накажат за предполагаем бонус за злоупотреба, когато правилата и условията дори не са били валидни... Ще го ескалирам.


Съгласно Правилата и условията, които предоставяте, раздел 20.5 споменава съществуването на Отдел за обслужване на клиенти за разрешаване на спорове и поддръжка. Въпреки това изпитвам затруднения да намеря този отдел или да получа адекватна помощ за моя случай.


Очаквам с нетърпение да получа ясен и обективен отговор, за да можем да разрешим този въпрос по подходящ начин.


Редактирано
Автоматичен превод:
robertafreitas90
преди 8 месеца

здравейте

Виждам, че вие ​​също вече сте подали жалбата, но все пак се надявам, че представителят на казиното може би ще отговори на вашите притеснения дори тук във форума. Ще видим, предполагам.

Във всеки случай колегите ще се опитат да внесат повече светлина в оплакването ви.

Имате ли нещо против да обобщите злоупотребата с бонуси, която споменахте? Просто искам да избегна недоразумения от моя страна. благодаря

Редактирано
Автоматичен превод:
ADRIELDOMINGOS
преди 8 месеца

Уважаеми ADRIELDOMINGOS


Винаги се стремим да разрешаваме спорове и да намираме справедливо решение за всеки играч, точно както направихме във вашия случай преди. Отрицателните коментари във форумите често идват от играчи, които са нарушили правилата на нашето казино, но дори и в такива ситуации ние отделяме време да прегледаме всеки случай, да обясним подробностите и да изясним всички недоразумения. Няма нужда да ескалираме ситуацията — нашата цел е да гарантираме прозрачност и честна игра.


Що се отнася до вашия случай, нашият екип вече го разглежда и скоро ще получите отговор. Оценяваме вашето търпение и разбиране – ще се погрижим да разрешим този въпрос.


С най-добри пожелания, екипът на Amerio

Автоматичен превод:
robertafreitas90
преди 8 месеца

Скъпи robertafreitas90 .

Благодарим ви за обжалването и съжаляваме за трудностите, които изпитвате.

Разглеждаме вашата ситуация и ще се опитаме да я разрешим възможно най-скоро.


Искрено се извиняваме на нашия екип за поддръжка, който не успя да отговори правилно на вашите въпроси и ви уверяваме, че ще глобим безскрупулните служители след вътрешно разследване.


С най-добри пожелания, екип на Amerio.

Автоматичен превод:
Amerio Casino
преди 8 месеца

Здравей Америо,

Първо, просто изразявам искреното си възмущение от платформата, а не ескалирам проблема.

Предходният случай е обяснен, но няма смисъл да го подлагаме на съмнение, след като чукът е ударил там, няма къде да избягаме и да приемем, че боли по-малко.

Освен това, след като този случай с 510 бразилски реала „че наруших правилото" приключи от мен, но имаше още два епизода, един от 116 бразилски реала и друг по-скорошен от 95 бразилски реала, според отпечатъците тук във форума и в началната жалба.


Затова, докато проблемът се реши, ще продължа да коментирам тук и ще чакам да се реши "без да искам да ескалирам". Аз съм фен на америума и се надявам да продължа връзката, която имах с вас от дълго време, докато тези изпитания не започнат да ни спохождат!

Автоматичен превод:
ADRIELDOMINGOS
преди 8 месеца

Разбираме вашето разочарование и оценяваме търпението ви, докато разглеждаме вашия случай. Нашата цел винаги е да поддържаме справедлива и прозрачна игрална среда и приемаме всяко безпокойство сериозно.

Ако има неразрешени проблеми с вашия баланс, нашият екип работи активно по тях. Препоръчваме ви да поддържате връзка с нашия екип за поддръжка за актуализации, тъй като ние се ангажираме да намерим решение.

Ние ценим вашата лоялност и се надяваме да продължим нашите дългогодишни отношения, след като тези въпроси бъдат изяснени. Благодарим ви за търпението и разбирането.

най-добри пожелания,

Екипът на Америо

Автоматичен превод:
Amerio Casino
преди 8 месеца

Здравейте, надявам се да разрешим проблема възможно най-скоро. И че екипът за поддръжка подобрява посещаемостта си.

Чувствайте се свободни да се свържете с мен, ако имате нужда от информация.

Автоматичен превод:
robertafreitas90
преди 8 месеца

здравей

Оценяваме вашето търпение и желанието ви за сътрудничество. Нашият екип работи върху разрешаването на вашия проблем възможно най-скоро и винаги търсим начини да подобрим нашата услуга за поддръжка.

Ако имаме нужда от допълнителна информация, със сигурност ще се свържем с вас. Благодаря ви за разбирането!

С най-добри пожелания, екипът на Amerio

Автоматичен превод:
ericleo изтри публикацията
преди 6 месеца

Здравей, общност,


Имаше реален баланс + бонус баланс от 61 BRL, купих бонус в играта от 60 BRL и бях осветен с печалба от 111 BRL. Мистериозно сумата изчезна, което по отношение на бонуса е 20% от печалбата в реален баланс и 80% от печалбата в бонус баланс, и грубо обясних, че бонус балансът е свършил и това е, приемете, че боли по-малко!


Според моите скромни изчисления, трябваше да получа повече от 20 бразилски реала реален баланс и повече от 80 бразилски реала бонус баланс!


filefilefilefile


Ще бъде ли някога сайтът любезен към нас, играчите? И ще поправи ли всички тези грешки на платформата?

Автоматичен превод:
ADRIELDOMINGOS
преди 6 месеца

Така че, отново виждам, че имате проблеми с бонусите в това казино.

Как така, дори след всички проблеми, през които си преминал, все още свириш там? 🤷‍♀️

Нека видим какво ще постигне вашият специалист по разрешаване на оплаквания с вашата жалба .

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Здравей, Роми,

Знаеш ли как или защо все още съм там?

Просто: Имам „високо" ниво на лоялност, което ми дава предимства, за които бих се сдобил с много време на други платформи.


Бих искал да се възползвам от тази възможност да Ви благодаря за величественото справяне с проблемите между мен и amerio, включително препоръката Ви платформата да блокира акаунта ми.

file

Бих искал/а да Ви информирам, че молбата Ви е изпълнена и сметката ми с печалбите е блокирана от amerio.

file

Мога само да благодаря на guru casino за посредничеството при разрешаването на проблема, сега ще търся друго място, където да започна нова връзка и може би трайна.


Внимание,


Адриел

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини