След като прекарах целия си ден в доказване на противоречия в отговорите на поддръжката на казиното и работа с неподготвени, непрофесионални, саркастични, неучтиви, пренебрежителни, груби, безразсъдни... е, бих могъл да използвам целия си английски речник от прилагателни, защото е просто невероятно как този случай, който би трябвало да е прост, беше разгледан!!!
Освен, от моя гледна точка, грубата грешка в анализа, екипът за поддръжка просто показа как да не присъства на клиент. Жалко е, че компания, която се занимава с бизнес като хазарта, не може да се справи с прости заявки. И не е виновен индивидът. За мен е ясно, че това е проблем с управлението на екипа. Но това не е моя работа. Само моите 5 цента.
И дори не поисках парите си обратно - просто исках да разбера коя клауза от общите условия е нарушена!!!!!
Получих отговор от екипа за поддръжка, че съм нарушил условията за бонус, защото използвах един и същ бонус код за множество валути... на септември 2024!!!! И не получи никакви пари от това!!! И оттогава играя така, сякаш никога не се е случвало!!! Дори не знаех или дори не си спомнях!!!
Освен това не е нещо, което правя, сякаш съм открил експлойт или нещо подобно.
И дори да го бях правил....нямаше да разбера, че е нарушение, защото не го пише в Общите условия!!!
Освен това платформата ми позволи да използвам бонус кодовете и обикновено блокира, когато не отговарям на изискванията.
И черешката на тортата: предполагаемото нарушение беше през септември, но последната актуализация на правилата и условията беше октомври!!! Така че те ме наказват 6 месеца по-късно въз основа на предполагаеми правила и условия, които са били изпълнени СЛЕД КАТО ФАКТЪТ СЕ СЛУЧИ!!!!!!
Както и да е, уморен съм. Разговорите не доведоха до нищо.
Отказах се да говоря.
Изпратих последния имейл с това изложение на датата на общите условия. Ако те все още настояват да ме накажат за предполагаем бонус за злоупотреба, когато правилата и условията дори не са били валидни... Ще го ескалирам.
Съгласно Правилата и условията, които предоставяте, раздел 20.5 споменава съществуването на Отдел за обслужване на клиенти за разрешаване на спорове и поддръжка. Въпреки това изпитвам затруднения да намеря този отдел или да получа адекватна помощ за моя случай.
Очаквам с нетърпение да получа ясен и обективен отговор, за да можем да разрешим този въпрос по подходящ начин.
After spending my whole day evidencing contradictions on answers from casino support and dealing with unprepared, unprofessional, sarcastic, unpolite, dismissive, rude, reckless... well I could use my whole english vocabulary of adjectives because it's just unbelievable how this case that should be simple has been handled!!!
Besides the, from my point of view, rude analysis error, the support team just gave a show of how to not attend a customer. It's a shame that a company that deals with a business like gambling can't handle simple requests. And it's not the individual's fault. For me it's clear that it's a team management problem. But it's none of my business. Just my 5 cents.
And I did not even requested my money back - I just wanted to understand which clause of the terms and conditions was broken!!!!!
I got a responsefrom the support team that I violated a bonus terms because I used the same bonus code for multiple currencies... on september 2024!!!! And did not get any money from that!!! And have been playing as if it never happened since that!!! I did not even know or didn't even remember!!!
Also it's not something I do, as if I found out an exploit or anything.
And even if I had been doing it.... I wouldn't know that it was a violation, because it is not contained on Terms and Conditions!!!
Plus the platform allowed me to use the bonus codes, and it usually blocks when I don't match the requirements.
And the icing on the cake: the supposed violation was in september but the terms and conditions last update was october!!! So they are punishing me 6 months later based on supposed terms and conditions that were implementer AFTER THE FACT HAPPENED!!!!!!
Anyway, I'm tired. Talking didn't result in anything.
I gave up trying to talk.
I have sent a last email with this statement of the terms and conditions date. If they are still insisting in punish me for supposedly abuse bonus when the terms and conditions were not even valid... I'm going to escalate it.
According to the Terms and Conditions you provide, Section 20.5 mentions the existence of a Customer Service Department for dispute resolution and support. However, I am having difficulty locating this department or receiving adequate assistance for my case.
I look forward to receiving a clear and objective response so that we can resolve this matter appropriately.
Автоматичен превод: