НачалоФорумКазинаAbo Casino - обща дискусия

Abo Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Radka
|
23 178 преглеждания 66 отговора |
|
1 2 34
Abo Casino

Първо, благодаря ви, че се включихте в дискусията. Играчът е подал жалба тук и в момента чакаме отговора на играча ( https://casino.guru/abo-casino-player-has-experienced-technical-glitches )

Предполагам, че лицето, което е назначено за този случай, ще се свърже с вас, в случай че е необходимо.

Автоматичен превод:

Поздрави, @stevenwfry


Кажете ми какво се случи, моля.


И със сигурност ще решим всички проблеми.

Автоматичен превод:

Така че със сигурност ще разрешите всичките ми проблеми, нали? Хахахахаха добре до приключението на кого разбира се приключението в казината HOUSE НИКОГА НЕ ГУБИ никога не се доверявайте на това казино никога не депозирайте пари в това казино повярвайте ми те вземат повече, отколкото дават много повече

Автоматичен превод:
stevenwfry

И така, до какво точно се опитвате да стигнете тук? Оплакахте се от загубените пари, липсата на комуникация. Сега, когато казиното се опитва да говори с вас, вие не искате да говорите с тях 😕

Автоматичен превод:

filefilefilefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Daniel

filefile ВСИЧКО, КОЕТО ЗНАЕШ, ОТГОВОРНИТЕ ЗА НЕГО, ЗНАЕТЕ, ДА СЪМ ПРАВ, ТАКА ЧЕ НЕ Е *** ПРАВИЛНО НЕЩО ЗА ВЕДНЪЖ, ДАЖЕ НЕ ИСКАМ КРЕДИТА В МОЯТА СМЕТКА И НЕ ИСКАМ ВИСОКИ ЗАЛОГИ И ХАЗАРЯМ МНОГО И СТРЕМАЙТЕ ВИЖТЕ КАКВО КАЗВАМ, ПО дяволите *** 5000$, КОИТО НЯМА ДА ГО ПЛАЩАТЕ ВСИЧКИ ТОВА ВСИЧКИ ЗНАЕМ НО АБО ЩЕ ИЗГУБИ ПОВЕЧЕ ПАРИ ОТ МЕН С ВСИЧКИ ТОЗИ ЛОШИ ОТБРАТНИ ОТРАЖЕНИЯ В ОЩЕ МНОГО САЙТОВЕ, ТАКА ДА СИ ДА СИ ПАРИ, КЪДЕТО Е НЯМА ИГРАНЕТО МОЖЕ ДА СИ СИГУРНО, ЧЕ НЕ ДОКАЗАТЕ НИЩО, ЗАЩОТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ИЗМАМИТЕ КУЧЕТА

Редактиран от Radka
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
Daniel

СМЕШНО МОЯТА ИСТОРИЯ НА ИГРИТЕ НЕ ТАКА *** КАКВО КАЖЕТЕ ПОГЛЕДАЙТЕ ДАТАТА, КОЯТО СЕ ПУТНИН 1/11/21 до 1/12/21, ПОГЛЕДАЙТЕ КАКВО ИМАМ ДОСТЪП ДО НИЩО И ГЛЕДАЙТЕ ВСИЧКИ ГИ ВЪРТИ И Ф*** ALL IN ВЪРНЕТЕ СЕ ОПИТАЙТЕ ПО-УСИЛНО, ЗА ДА ДОКАЖЕТЕ, ЧЕ КАЗИНОТО НЕ Е БУЛ***

Редактиран от Radka
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:

И така, до какво точно се опитвате да стигнете тук? Оплакахте се от загубените пари, липсата на комуникация. Сега, когато казиното се опитва да говори с вас, вие не искате да говорите с тях 😕

Автоматичен превод:

BULL*** ОТГОВОРЯМ ВСЕКИ ПЪТ ВЗЕМЕТЕ ФАКТИТЕ ТОЧНО БЛАГОДАРЯ ДАНИЕЛ

Редактиран от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
Автоматичен превод:

Дублирам отговора на мениджъра тук:


Проверих отново последните ви залози.


От момента, в който сте имали около 5000 EUR в сметката си до момента, в който сте похарчили всички средства, сте играли няколко слота. Играхте Platinum Lightning Deluxe със залога от 12,50 AUD, след това сменихте слота си и играете Buffalo Hold and Win със залога от 10 AUD, 20 AUD и 75 AUD, след което направихте около 40 завъртания в Wild Wild Vegas със залога на 6 AUD и след това започнете да играете Hot Triple Sevens Special и Wolf Treasure. Като цяло сте играли 5 различни слота, преди балансът ви да достигне нула, а средствата, за които говорите, просто са изчезнали, използвали сте ги, за да играете сами.


Разполагам с всички необходими скрийншоти, на които се вижда, че играете, и никакво забавяне или грешки в сайта не може да има, като се има предвид, че сменяте и залозите и слотове, ако е необходимо, мога да изпратя техния мениджър. @ Даниел


За разбирането,

Екип Або.


Автоматичен превод:

filefilefilefilefile това са моите депозити ХИЛЯДИ

Редактиран от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
Автоматичен превод:
Abo Casino

filefile

Автоматичен превод:
stevenwfry

От наша страна ще се радваме да разрешим този проблем по начин, който ще ви направи щастливи.


Разбирам как се чувстваш, разбирам, че си разстроен и искаме да изгладим нещата вместо теб.


Ще Ви изпратим лично предложение по пощата.


Най-важното нещо, което искам отново да отбележа, е, че ние по никакъв начин не влияем на вашата игра или баланс. Отново, ние се грижим за нашата репутация и спазваме всички правила на лиценза, както се вижда от многобройните ревюта и статии в големи новинарски сайтове като този.

Автоматичен превод:

От наша страна ще се радваме да разрешим този проблем по начин, който ще ви направи щастливи.


Разбирам как се чувстваш, разбирам, че си разстроен и искаме да изгладим нещата вместо теб.


Ще Ви изпратим лично предложение по пощата.


Най-важното нещо, което искам отново да отбележа, е, че ние по никакъв начин не влияем на вашата игра или баланс. Отново, ние се грижим за нашата репутация и спазваме всички правила на лиценза, както се вижда от многобройните ревюта и статии в големи новинарски сайтове като този.

Автоматичен превод:

ТОВА Е ПРОСТО НАЧИН ДА СЕ СПРАВЯВАТ, ЗА ДА КУПЕМ ПОВЕЧЕ ВРЕМЕ ЗА ПОВЕЧЕ ИЗВИНЕНИЯ ГОВОРЯ С ВИП МЕНИДЖЪР НА ABO КАЗИНО, ТЯ МЕ ПРАВИ ТОЛКОВА ПО-ЗЛЕ, КОЛКОТО *** ПРЕДЛОЖЕНИЕТО И АЗ КАЗАХ НЕ НАПРАВИХ ДРУГО, ТОГАВА ТЯ КАЗА, ЧЕ ПОМОЛИ МЕНИДЖЪРЪТ СЕГА ПЪРВО НАОМИ ТИ, КЪДЕТО СЕ ГРИЖИ ЗА МОИТЕ ВЪПРОСИ И САМО ЩЕ ГОВОРИ С ТЕБ, НЕ ЩЕ ГОВОРИ С ТЕБ, НО ЧАКВАМ ОТГОВОРИ ОТ ИСТИНСКИ МЕНИДЖЪРИ ABO CASINOS, ТАКА ЧЕ ИМЕЙЛЪТ ИМАМ ИМЕЙЛ ДА ИЗПРАЩАТЕ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ИСТИНСКИ ОТГОВОРИ ABO CASINO СЕ ВЛЕШВА С ВСЕКИ ДЕН

Редактиран от Radka
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
stevenwfry

Скъпи Стивънуфри


Извиняваме се за закъснението. В момента чакаме отговор от Мартин (Специалист по качество и оплаквания в казиното)


Сигурен съм, че всичко ще бъде решено възможно най-скоро!


Автоматичен превод:

ИЗПРАТИХ ИМЕЙЛ ДО NAOMI, КАТО ОБЯСНЯВАЩА СИТУАЦИЯТА, ТЯТА ИМА НАД 48 ЧАСА, ЗА ДА ОБСЪКНЕ ТОВА С МАРТИН, КОГАТО МИ НАПРАХАХА ПРЕДЛОЖЕНИЕТО, ТАКА ЧЕ ПРОСТО ПОРЕДНА ЛЪЖА И ИЗВИНЕНИЕ ЗА КАЗИНА ОТ ИМЕТО НА ABO, ЗА ТАКА ЧЕ МОЛЯ, МОЛЯ, ДА СЕ ПРЕПРАТА НА ИМЕЙЛ НЕ КОЙТО МОЖЕТЕ ДА ВЯРВАТЕ ИЛИ ДА СЕ ДОВЕРЕТЕ НА МУ ТОЛКОВА ЛЕСНИЯ ПРОЦЕС ЗА ТЯХ, КОГАТО ИСКАТ ВАШИТЕ ПАРИ, НО КОГАТО ИСКАТЕ ВАШИТЕ, МИВАТЕ ПРЕЗ ТОЗИ Д**с**Т ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ КЪМ ВСИЧКИ, КОИТО ИСКАТ ДА СЕ ПРИСЪЕДИНЕТ КЪМ ТОЗИ DEPCA0 МЕ ТРЕТЯВАТ КАТО КУЧЕ И СЕ НАКАРА ДА СЕ ЧУВСТВАМ КАТО КРАДЕЦ, ЗАЩОТО ИМАМ ОПАЛБА, НЕ ПРАВЕТЕ СЪЩАТА ГРЕШКА, КОЯТО ДА СТОЯ ДАЛЕЧ ОТ ABO CASINO И НЕГОВОТО ПАРТНЬОРНО КАЗИНО ЩЕ БЪДЕТЕ ПО-ДОБРЕ

Автоматичен превод:
stevenwfry

Просто се чудя дали наистина вярвате, че използването на caps lock помага в този случай... всъщност е трудно да се чете, така че е възможно някои важни факти или информация, които сте написали, да бъдат пренебрегнати.

Автоматичен превод:

ХЕЙ ДАНИЕЛ

МОЖЕБИ АКО СИ НАПРАВИ РАБОТА ПРАВИЛНО, НЯМА ДА ОТНЕМЕ МНОГО ЗА ОТГОВОР НА ОПЛАКВАНИЯ НА ХОРАТА, НО ТИ ИСКАШ ДА ПИШЕШ ТАКА НА ГЛУПАТА ПОДАРАКА И СИ МИСЛИШ ЗА СМЕШЕН, ДОБРЕ УМНО А*** ТЕЛЕФОНА МИ Е ЗАДЪЛЖЕН ТАКА

Редактиран от Radka
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
stevenwfry

Преди не сте използвали главни букви, така че няма нищо общо с телефона ви... Ако вярвате, че служителите на казиното с удоволствие ще се справят с вашия случай, когато общувате по този начин, значи грешите. Те също са човешки същества.

Автоматичен превод:

Скъпи мои приятели, полагам си труда да дойда тук, за да ви посъветвам да не играете тук. Депозирам $36 с бонус за добре дошли $72 не е пуснат бонус в мистериозните игри за 6 месеца. Все пак не съм спечелил никъде, но казиното е това, което ме накара да разбера, че това не е нормално, късмет, това беше последният ми депозит в онлайн казино, приятно прекарване чао

Автоматичен превод:
bigjos

Здравейте, благодаря за споделянето. Не съм сигурен обаче, че разбирам какви са мистериозните игри.

Приятно изкарване и ти 🙂

Автоматичен превод:

Така че съм искрено изненадан от негативните преживявания тук.

Abo Casino е супер казино!

Проверките са много бързи тук и без да дразнят играча 🙂

Изборът на игри наистина е МЕГА! По нещо за всеки!

Депозитите и тегленията също са много бързи тук!!!

И според мен можете да спечелите и супер, ако имате късмет! Акцентът тук е КЪСМЕТ 😀

Това е просто хазарт 🙂

Определено мога да препоръчам на всеки играч, който е имал лош опит, да даде шанс на Abo Casino!!!

А на играчите, които може би депозират 1-2 пъти и губят, не е задължително да давате лоши оценки само защото не сте имали късмет с 1 или 2 депозита. Понякога депозирате 10x пари и губите, но това не е по вина на казината, просто лош късмет!!!

В края на деня, както казах преди, късмет 🙂

Присъединих се към Abo Casino преди повече от 1 година и никога не съм имал главоболие!

За мен много уважавано казино, което се управлява от почтени хора!

Благодаря ти скъпи AboCasino за страхотното казино!!!

С Най-Добри Пожелания

аскан


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88

Здрасти,

Бих искал да добавя, че винаги сме смятали, че даването на лоша оценка за казино трябва да показва, че нещо всъщност не работи добре по отношение на качеството на услугите, техническата подготовка, избора на игри или методите на плащане. За съжаление някои играчи просто не могат да приемат, че в хазарта е нормално да се губи. 🙂

Благодаря ви, че споменахте и това 👍

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини