ФорумКазинаAbo Casino - обща дискусия

Abo Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от Radka
|
20124 преглеждания 66 отговора |
|
1...3 4
franztheuerw
преди 1 година

Значи все още не сте успели да потвърдите акаунта си, нали? Също така ми е доста смешно, когато казвате, че вече сте верифицирани в няколко казина, които имат едно и също управление.

Ако не сте успели да проверите, бих се замислил дали да подадете жалба, защото нямате алтернатива от казиното и подобно тривиално нещо може да се реши много по-бързо според мен. Какво казваш ? Ще изчакате ли още известно време и ще се опитате да го разрешите или ще подадете жалба? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте

Всъщност не знам дали ще платя пак там. Ако е така, ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Това означава ли, че нямате пари в това казино? Имах чувството, че го направихте, тъй като споменахте, че не е възможно да се удостоверите. Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

След това го намалих.

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Съжалявам да го чуя, тъй като намалява шансовете за оплакване до нула. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

И аз не исках да подавам жалба. Не ме проверяват, затова го оставих. Проверен съм в партньорските казина.

Автоматичен превод:
преди 1 година

След това го намалих.

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление не сте сами. Така завършват много от потенциалните оплаквания.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини