Значи все още не сте успели да потвърдите акаунта си, нали? Също така ми е доста смешно, когато казвате, че вече сте верифицирани в няколко казина, които имат едно и също управление.
Ако не сте успели да проверите, бих се замислил дали да подадете жалба, защото нямате алтернатива от казиното и подобно тривиално нещо може да се реши много по-бързо според мен. Какво казваш ? Ще изчакате ли още известно време и ще се опитате да го разрешите или ще подадете жалба? 🤔
So you still haven't managed to verify your account, yes ? I also find it quite funny when you say that you are already verified in several casinos that have the same management.
If you haven't managed to verify, I would think about filing a complaint, because you have no alternative from the casino and such a trivial thing could be solved much faster in my opinion. What do you say ? Are you going to wait some more time and try to resolve it or are you going to go ahead and file a complaint ? 🤔