преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Abo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
⚠️⛔️⚠️⛔️⚠️⛔️WARNING ⚠️ DONT УПОТРЕБА това казино измама измама ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ⚠️ ⛔️ STOP DONT депозира пари сайт е измама SPEED се променя, когато HIGH ЗАЛАГАНИЯ HIGH ЗАЛАГАНИЯ НЕ се плаща малки бета DO МАЛКИ изплащания CASINO е измама АКО ИСКАТЕ ДА LOOSE И ЗАГУБИТЕ ТОГАВА ИГРАЙТЕ ABO КАЗИНО ⚠️⛔️⚠️⛔️⚠️⛔️⚠️⛔️
⚠️⛔️⚠️⛔️⚠️⛔️WARNING ⚠️ DONT USE THIS CASINO SCAM SCAM WARNING ⚠️ ⛔️ STOP DONT DEPOSIT ANY MONEY WEBSITE IS A SCAM SPEED CHANGES WHEN HIGH BETS HIGH BETS DONT GET PAID SMALL BETS DO SMALL PAYOUTS CASINO IS A SCAM IF YOU WANT TO LOOSE AND LOOSING THEN PLAY ABO CASINO ⚠️⛔️⚠️⛔️⚠️⛔️⚠️⛔️
Трудно е да се каже дали е измама, тъй като не знаем какво се е случило с вас.
It's hard to say whether it's scam since we don't know what happened to you.
Играх снощи и почти всяка игра беше недостъпна или замръзна. В крайна сметка играх една сега аз съм VIP, заяви, че играенето на ниски залози се справя добре, така че залагам на високо, тогава мислите се промениха, няма изплащания на всички барабани, започнаха да се въртят грешка и отстъпка от $75 AUD за завъртане, за което говоря, след това изведнъж се наложи напълно да опресня телефона си и нямах нищо, нямах пари нищо, сега вярвам, че това казино е нагласено и измамва клиенти
Was playing lastnight and nearly every game was unavailable or it froze I ended up playing one now I’m a VIP stated playing on low bets was doing ok so I bet high that’s when thinks changed no payouts at all reels started to spin glitch on and off at $75 AUD a spin I’m talking about then all of a sudden glitched completely had to refresh my phone and I had nothing no money nothing now i believe this casino is rigged and scamming customers
Моля, дайте ни вашия имейл адрес, за да можем да се свържем с вас.
Уверявам ви, че няма как да повлияем на играта ви по някакъв начин!
Please give us your email address so we can contact you.
I assure you that there is no way we can influence your game in any way!
Разбрах, че моите колеги от поддръжката се опитват да се свържат с вас по пощата, като изискват необходимите ви документи за проверка. Нямаше отговор и това е единственият проблем, доколкото виждам.
Моля, проверете имейла, който сте предоставили при регистрацията, или се свържете отново с чата за поддръжка.
Просто трябва да завършите проверката и всичко ще бъде наред!
I found out that my support colleagues have been trying to contact you by mail, requesting your necessary documents for verification. There was no response, and that is the only problem as far as I can see.
Please check the email you provided when registering or contact the support chat again.
You just need to complete the verification and everything will be fine!
С какво ще кредитирате моя акаунт с $5k преди бъг във вашата система???
What u will credit my account the $5k before the glitch in your system???
Вече ви изпратихме имейл отново!
Моля, проверете електронната си поща. Ако не, проверете папката за спам!
We have already emailed you again!
Please check your email. If not, check your spam folder!
Какво ще кредитирате на моя акаунт с $5k преди грешката във вашата система stevenwfry77@gmail.com
What u will credit my account the $5k before the glitch in your system stevenwfry77@gmail.com
На първо място е необходимо да се разбере ситуацията.
За съжаление не мога да взема тези решения.
Сигурен съм, че можете да решите проблема си с мениджъра.
First of all, it is necessary to understand the situation.
Unfortunately, I cannot make these decisions.
I'm sure you can solve your problem with manager.
Да, ако manger отговори, няколко пъти ми писна да пиша по имейл защо коментирам с молба да потвърдя акаунта си и това е единственият проблем, който можете да видите, така че нищо не е направено за отстраняване на проблема ми, няма бележки в моя акаунт, нищо не ви показва колко некомпетентна е вашата компания и нямате грижа за клиентите си и бихте си помислили, че VIP клиентите ще получат повече поддръжка, като ви напомня, че сме депозирали хиляди долари, да
Yeah if manger replied I have several times sick of emailing why comment asking me to verify my account and THATS the only issue you can see so nothing has been done to fix my problem no notes on my account nothing shows you how incompetent your company really is and you have 0 care for your customers and you would think VIP customers would get more support reminding you we have deposited thousands of dollars yeah
Нашият мениджър вече е получил вашето писмо и го проучва. Моля, изчакайте отговор)
Разберете, че не е в наш интерес да влияем на баланса ви по никакъв начин, ние имаме лицензирано казино, ние се грижим да поддържаме играчите доволни и всичко е честно, ние правим всичко, което зависи от нас и повече!
Our manager has already received your letter and is looking into it. Please wait for a reply)
Understand that it is not in our interest to affect your balance in any way, we have a licensed casino, we care about keeping players happy and everything was fair, we do everything that depends on us and more!
Да, добре, ще видим, че не е трудно да разберем какво ще се случи, нека просто изчакаме извинението, което ще получа за това, може да имате лиценз, но това не означава, че не можете да подправяте игрите, които са просто лиценз за казино... ……..
Yeah ok will see it’s not hard to work out what’s gunna happen let’s just wait for the excuse I’ll receive about this you might have a license but that don’t mean you can’t tamper with the games that’s just a casino license………..
Дори съм готов да сключа сделка с ABO, ако кредитират в сметката ми $5k, които не могат да бъдат теглени и ще играя на високи залози и след това ще видя дали казиното ви не се подправя с игрите И НЕ ЗАПИСВА ИГРИТЕ НА 75$ ЗАВЪРТИ ви няма какво да крия няма какво да губя ??????????
I’m even willing to make a deal with ABO if they credit my account the $5k unwithdrawalable and I’ll play it at high bets and then will see if your casino is tampering with the games AND ILL RECORD THE GAMES AT $75 SPIN you got nothing to hide ive got nothing to loose ??????????
Дублирам отговора на мениджъра тук:
Проверих отново последните ви залози.
От момента, в който сте имали около 5000 EUR в сметката си до момента, в който сте похарчили всички средства, сте играли няколко слота. Играхте Platinum Lightning Deluxe със залога от 12,50 AUD, след това сменихте слота си и играете Buffalo Hold and Win със залога от 10 AUD, 20 AUD и 75 AUD, след което направихте около 40 завъртания в Wild Wild Vegas със залога на 6 AUD и след това започнете да играете Hot Triple Sevens Special и Wolf Treasure. Като цяло сте играли 5 различни слота, преди балансът ви да достигне нула, а средствата, за които говорите, просто са изчезнали, използвали сте ги, за да играете сами.
Разполагам с всички необходими скрийншоти, на които се вижда, че играете, и никакво забавяне или грешки в сайта не може да има, като се има предвид, че сменяте и залозите и слотове, ако е необходимо, мога да изпратя техния мениджър. @ Даниел
За разбирането,
Екип Або.
I'm duplicating the manager's answer here:
I've rechecked your last bets.
From the moment you had about 5000 EUR on your account till the moment you have spent all the funds, you have played several slots. You played Platinum Lightning Deluxe with the stake of 12.50 AUD, then you changed your slot and played Buffalo Hold and Win with the stake of 10 AUD, 20AUD, and 75 AUD, then you made about 40 spins in Wild Wild Vegas with the stake of 6 AUD and then start playing Hot Triple Sevens Special and Wolf Treasure. In total, you have played 5 different slots before your balance reached zero, and the funds you are talking about were just gone, you have used them to play by yourself.
I have all the necessary screenshots, which show that you play, and no lag or errors on the site could not be, given that you change and bets and slots, if necessary, I can send their manager. @Daniel
Regards,
Team Abo.
ИЗВЪРШВАТЕ СЕ, СЕГА ИГРАХ НЯКОЛКО ИГРИ ЗАЩО ТЕЛЕФОНА МИ СЕ ПРЕЗАРЕЖДАВА О, КОЛКО ГЛУПАВО ОТ МЕН, ДА НЕ ЗНАЯ, ЧЕ ТОВА КАЗИНО ЩЕ ВИ ОТКЪРНЕ, ДОКАТО ДА НАПРАСТЯТ ПЕЧАЛБАТА, ОТ КОЯТО СЕ ТРЯБВА, ЗА ДА НАРАСТЯТ И ДА НАПРАВЯТ ПОВЕЧЕ ИГРАЙТЕ ТУК И ето КАКЪТ ВИП КЛИЕНТИТЕ СЕ ЛЕГАТ УСПЕХ ДА СА НОВ ЧЛЕН
THERE YOU GO A BULL*** EXCUSE NOW I PLAYED SEVERAL GAMES WHY MY PHONE WAS RELOADING OH HOW STUPID OF ME NOT TO KNOW THIS CASINO WILL RIP YOU OFF TILL THEY MAKE THE PROFIT THEY NEED TO GROW AND MAKE MORE SO YOU WANT TO LOOSE PLAY HERE AND THIS IS HOW VIP CUSTOMERS GET TREATED GOOD LUCK BEING NEW MEMBER
НИКОГА НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО НИЩО, ОСВЕН ЛЪЖИ И ИЗВЪРДВАНИЯ НА БИКОВ ***ЧАТЪТ НА ЖИВО НЕ ВИ ДАВА ПОМОЩ НЕОБУЧЕНИТЕ НЕПОДХОДЯЩИ КОМЕНТАРИ И ТЕ ИЗМИСЛЯВАТ НЯКАКВИ БИКОВ***, ЗА ДА СЕ ИЗМЪКНЕТЕ ОТ ЖАЛБИ, НАПРАВЕНИ СРЕЩУ ГИ……
NEVER PLAY IN THIS CASINO NOTHING BUT LIES AND BULL EXCUSES ***LIVE CHAT GIVE YOU NO HELP UN EDUCATED INAPPROPRIATE COMMENTS AND THEM MAKE UP SOME BULL*** TO GET OUT OF COMPLAINTS MADE AGAINST THEM ABO CASINO………… SCAMMING DOGS
НАИСТИНА ЛИ СИ МИСЛИШЕ, ЧЕ НИЕ КЛИЕНТИТЕ НЕ ЗНАЕХА КАКЪВ ЩЕ БЪДЕ ОТГОВОРЪТ ВИ, КАЖЕТЕ КАКВОТО ВИ КАЖЕТЕ, АКО ХОРАТА НЕ ВЯРВАТ ДА СЕ ОПИТАТ ЗА ТЯХ САМИ ДА СЕ ИЗПРИЯТ 75$ ДА СЕ ЗАвъртят 1 ТОГАВА СЕ СЛУЧВА, КАЖЕТЕ, ЧЕ ЛЪЖА, НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ТРУДНО ДА СЕ РАЗУМЯ ДА ИЗМАМЕТЕ КУЧЕТА
DID YOU REALLY THINK WE THE CUSTOMERS DIDNT KNOW WHAT YOUR RESPONSE WAS GOING TO BE LOL YOU A FULL OF *** SAY WHATEVER YOU LIKE IF PEOPLE DONT BELIEVE ME GO TRY FOR THEM SELF $75 SPINS AND WATCH WHAT HAPPENS CHANGE TO $1 SPINS SEE WHAT HAPPENS THEN SAY IM LIEING NOT GUNNA BE HARD TO WORK OUT YA SCAMMING DOGS
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.