Здравейте. Съжаляваме да го чуем и добре сте направили, че подадохте жалба 👈 тук. Виждам също така, нашият екип би искал да им предоставите малко повече информация. Можете лесно да го направите, като щракнете/докоснете връзката по-горе 👆.
Вашата сметка потвърдена ли е в това казино? Правили ли сте успешно теглене преди? Би било добре да опитате друга опция за плащане, ако е възможно. Всъщност можете да попитате поддръжката за тази възможност.
Въпреки ниския индекс на безопасност на това казино, сигурен съм, че нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да разреши този случай. Моля, дръжте ни в течение за всяка нова информация относно.
Hello. Sorry to hear that, and you have done well to submit a complaint 👈 here. I can also see, our team would like you to give them some more information. You can easily do so by clicking/tapping on the link above 👆.
Has your account been verified at this casino? Have you made any successful withdrawal before? It could be good to try some other payment option, if possible, perhaps. You could actually ask the support about this possibility.
Despite the low safety index of this casino, I am sure our complaint team will do everything possible to get this case resolved. Please keep us updated about any new information regarding.
Автоматичен превод: