ФорумКазинаA Big Candy Casino - обща дискусия

A Big Candy Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Radka
|
21431 преглеждания 187 отговора |
|
1...5 6 7...10
Добавете пост
Corona42
преди 7 месеца

О, това е доста дълго чакане, бих казал.

Чудя се обаче дали в крайна сметка ще можете да извадите парите си или казиното просто ще ви игнорира. Какво ви дава казиното като причина да не разполагате с парите си? Все още ли са същите шаблони?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Това са различни шаблони в зависимост от представителя, но те казват едно и също нещо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

хората наистина ли са теглили пари преди? идва близо 10 дни и все още не съм получил нищо

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това са различни шаблони в зависимост от представителя, но те казват едно и също нещо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Виждам, значи все още се въртите в кръг. В такъв случай не остава нищо друго освен да се надявам, дори и да съм скептичен, но искам да вярвам, че накрая всичко ще се нареди добре.

Ако имате нещо ново, не забравяйте да ме уведомите. Мисля, че определено ще помогне и на другите играчи.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

хората наистина ли са теглили пари преди? идва близо 10 дни и все още не съм получил нищо

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ако прегледате цялата тема, със сигурност ще получите отговор на въпроса си. Последният път, когато видях подобна ситуация разрешена , според жалбите, беше миналия декември

Все още обаче не сте чули нищо и казиното не се занимава с вас или ви игнорира? Даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене, така че ако все още сте на същото място, препоръчвам ви да подадете жалба. 😕

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Те продължават да казват, че в заявката ми за теглене липсват банкови данни и връщат заявката ми за теглене. Но трябва да попълня всяка информация.

Така че вярвам, че те са глупави мрежи и няма да ви дадат никакво теглене за истински пари. Далеч от тази мрежа

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
wwprince
преди 7 месеца

Здравейте. Съжаляваме да го чуем и добре сте направили, че подадохте жалба 👈 тук. Виждам също така, нашият екип би искал да им предоставите малко повече информация. Можете лесно да го направите, като щракнете/докоснете връзката по-горе 👆.

Вашата сметка потвърдена ли е в това казино? Правили ли сте успешно теглене преди? Би било добре да опитате друга опция за плащане, ако е възможно. Всъщност можете да попитате поддръжката за тази възможност.

Въпреки ниския индекс на безопасност на това казино, сигурен съм, че нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да разреши този случай. Моля, дръжте ни в течение за всяка нова информация относно.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Защо никой не отговаря на оплакването ми??

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Моят акаунт е потвърден в това казино. Това е първото ми теглене и е трудно. Така че моето предложение към други австралийци е далеч от това боклук казино. Не депозирайте средства.

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 7 месеца

Какъв е проблемът, който срещате?

Автоматичен превод:
wwprince
преди 6 месеца

Моята молба за оплакване, тъй като не получих тегленето си от казино abigcandy

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 6 месеца

Ако не сте депозирали никакви средства, Забравете, те са боклук. Докладвайте го на ACMA. Ако имате депозит, съжалявам, те са напълно загубени

Автоматичен превод:
wwprince
преди 6 месеца

Ммм кой си ти?

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 6 месеца

Това въпрос ли е? И все още мечтаете за парите си?

Автоматичен превод:
Публикация на dinobrown е изтрит
dinobrown
преди 6 месеца

Какво от това? Да си губиш времето с него? Не знам как ми отбелязаха жалбата като чакане 24 месеца. Докладвам на ACMA

Автоматичен превод:
wwprince
преди 6 месеца

хората са получили там пари в крайна сметка

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 6 месеца

И така, откъде знаеш? Защо не си? Просто защото нямаш късмет?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Защо никой не отговаря на оплакването ми??

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте,

тъй като те работят върху това, моля, обърнете внимание на таймера 🙏

file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моят акаунт е потвърден в това казино. Това е първото ми теглене и е трудно. Така че моето предложение към други австралийци е далеч от това боклук казино. Не депозирайте средства.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мога само да се съглася, неговият индекс на безопасност 👈 е нещо като предупреждение. Не бихте ли казали?

„Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното"


Автоматичен превод:
1...5 6 7...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още