ФорумКазинаA Big Candy Casino - обща дискусия

A Big Candy Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Radka
|
25945 преглеждания 187 отговора |
|
1...5 6 7...10
Добавете пост
преди 8 месеца

Те продължават да казват, че в заявката ми за теглене липсват банкови данни и връщат заявката ми за теглене. Но трябва да попълня всяка информация.

Така че вярвам, че те са глупави мрежи и няма да ви дадат никакво теглене за истински пари. Далеч от тази мрежа

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
wwprince
преди 8 месеца

Здравейте. Съжаляваме да го чуем и добре сте направили, че подадохте жалба 👈 тук. Виждам също така, нашият екип би искал да им предоставите малко повече информация. Можете лесно да го направите, като щракнете/докоснете връзката по-горе 👆.

Вашата сметка потвърдена ли е в това казино? Правили ли сте успешно теглене преди? Би било добре да опитате друга опция за плащане, ако е възможно. Всъщност можете да попитате поддръжката за тази възможност.

Въпреки ниския индекс на безопасност на това казино, сигурен съм, че нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да разреши този случай. Моля, дръжте ни в течение за всяка нова информация относно.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Защо никой не отговаря на оплакването ми??

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Моят акаунт е потвърден в това казино. Това е първото ми теглене и е трудно. Така че моето предложение към други австралийци е далеч от това боклук казино. Не депозирайте средства.

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 8 месеца

Какъв е проблемът, който срещате?

Автоматичен превод:
wwprince
преди 8 месеца

Моята молба за оплакване, тъй като не получих тегленето си от казино abigcandy

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 8 месеца

Ако не сте депозирали никакви средства, Забравете, те са боклук. Докладвайте го на ACMA. Ако имате депозит, съжалявам, те са напълно загубени

Автоматичен превод:
wwprince
преди 8 месеца

Ммм кой си ти?

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 8 месеца

Това въпрос ли е? И все още мечтаете за парите си?

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 8 месеца

Какво от това? Да си губиш времето с него? Не знам как ми отбелязаха жалбата като чакане 24 месеца. Докладвам на ACMA

Автоматичен превод:
wwprince
преди 8 месеца

хората са получили там пари в крайна сметка

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 8 месеца

И така, откъде знаеш? Защо не си? Просто защото нямаш късмет?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Защо никой не отговаря на оплакването ми??

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте,

тъй като те работят върху това, моля, обърнете внимание на таймера 🙏

file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Моят акаунт е потвърден в това казино. Това е първото ми теглене и е трудно. Така че моето предложение към други австралийци е далеч от това боклук казино. Не депозирайте средства.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мога само да се съглася, неговият индекс на безопасност 👈 е нещо като предупреждение. Не бихте ли казали?

„Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното"


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Какво от това? Да си губиш времето с него? Не знам как ми отбелязаха жалбата като чакане 24 месеца. Докладвам на ACMA

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Съжалявам, но вероятно пропускам мисълта ви.

Какво искате да изразите с това, моля? „Не знам как ми отбелязаха жалбата, че чакам 24 месеца.

Доколкото мога да кажа, няма такава "маркировка":

file

https://casino.guru/a-big-candy-casino-player-struggles-with-withdrawal


Автоматичен превод:
AusPlayer15
преди 7 месеца

Здравей, Мате, получи ли средствата си по-късно?

Автоматичен превод:
wwprince
преди 7 месеца

Няма приятел. Все още предстои оценка.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Честно казано, не мисля, че някой получава пари от това казино. Моите тегления чакат 3 месеца (дори не са докосвани)..... Жалбата е отворена тук, но казиното не получи отговор. Всички VIP Wins казина са измами.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съгласен съм, но те плащат пари за рекламен бонус завъртане. Или може да сменят друго име и да изневерят отново

Автоматичен превод:
AusPlayer15
преди 7 месеца

Здравей приятелю, виждам, че молбата ми за теглене на $2500 е одобрена днес след почти един месец.

Просто се свързвам с тяхната онлайн услуга всеки ден и също така изпращам имейл на техния екип за плащания всеки ден.

Ще изчакам и ще видя дали средствата могат да стигнат до сметката след две седмици и ще ви публикувам актуализацията.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини