НачалоФорумКазинаA Big Candy Casino - обща дискусия

A Big Candy Casino - обща дискусия (страница 6)

 от Radka
|
38 894 преглеждания 189 отговора |
|
1...5 6 7...10

Те продължават да казват, че в заявката ми за теглене липсват банкови данни и връщат заявката ми за теглене. Но трябва да попълня всяка информация.

Така че вярвам, че те са глупави мрежи и няма да ви дадат никакво теглене за истински пари. Далеч от тази мрежа

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
wwprince

Здравейте. Съжаляваме да го чуем и добре сте направили, че подадохте жалба 👈 тук. Виждам също така, нашият екип би искал да им предоставите малко повече информация. Можете лесно да го направите, като щракнете/докоснете връзката по-горе 👆.

Вашата сметка потвърдена ли е в това казино? Правили ли сте успешно теглене преди? Би било добре да опитате друга опция за плащане, ако е възможно. Всъщност можете да попитате поддръжката за тази възможност.

Въпреки ниския индекс на безопасност на това казино, сигурен съм, че нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да разреши този случай. Моля, дръжте ни в течение за всяка нова информация относно.

Автоматичен превод:

Защо никой не отговаря на оплакването ми??

Автоматичен превод:
Romi

Моят акаунт е потвърден в това казино. Това е първото ми теглене и е трудно. Така че моето предложение към други австралийци е далеч от това боклук казино. Не депозирайте средства.

Автоматичен превод:
dinobrown

Какъв е проблемът, който срещате?

Автоматичен превод:
wwprince

Моята молба за оплакване, тъй като не получих тегленето си от казино abigcandy

Автоматичен превод:
dinobrown

Ако не сте депозирали никакви средства, Забравете, те са боклук. Докладвайте го на ACMA. Ако имате депозит, съжалявам, те са напълно загубени

Автоматичен превод:
wwprince

Ммм кой си ти?

Автоматичен превод:
dinobrown

Това въпрос ли е? И все още мечтаете за парите си?

Автоматичен превод:

Какво от това? Да си губиш времето с него? Не знам как ми отбелязаха жалбата като чакане 24 месеца. Докладвам на ACMA

Автоматичен превод:
wwprince

хората са получили там пари в крайна сметка

Автоматичен превод:
dinobrown

И така, откъде знаеш? Защо не си? Просто защото нямаш късмет?

Автоматичен превод:

Защо никой не отговаря на оплакването ми??

Автоматичен превод:

Здравейте,

тъй като те работят върху това, моля, обърнете внимание на таймера 🙏

file

Автоматичен превод:

Моят акаунт е потвърден в това казино. Това е първото ми теглене и е трудно. Така че моето предложение към други австралийци е далеч от това боклук казино. Не депозирайте средства.

Автоматичен превод:

Мога само да се съглася, неговият индекс на безопасност 👈 е нещо като предупреждение. Не бихте ли казали?

„Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното"


Автоматичен превод:

Какво от това? Да си губиш времето с него? Не знам как ми отбелязаха жалбата като чакане 24 месеца. Докладвам на ACMA

Автоматичен превод:

Съжалявам, но вероятно пропускам мисълта ви.

Какво искате да изразите с това, моля? „Не знам как ми отбелязаха жалбата, че чакам 24 месеца.

Доколкото мога да кажа, няма такава "маркировка":

file

https://casino.guru/a-big-candy-casino-player-struggles-with-withdrawal


Автоматичен превод:
AusPlayer15

Здравей, Мате, получи ли средствата си по-късно?

Автоматичен превод:
wwprince

Няма приятел. Все още предстои оценка.

Автоматичен превод:

Честно казано, не мисля, че някой получава пари от това казино. Моите тегления чакат 3 месеца (дори не са докосвани)..... Жалбата е отворена тук, но казиното не получи отговор. Всички VIP Wins казина са измами.

Автоматичен превод:

Съгласен съм, но те плащат пари за рекламен бонус завъртане. Или може да сменят друго име и да изневерят отново

Автоматичен превод:
AusPlayer15

Здравей приятелю, виждам, че молбата ми за теглене на $2500 е одобрена днес след почти един месец.

Просто се свързвам с тяхната онлайн услуга всеки ден и също така изпращам имейл на техния екип за плащания всеки ден.

Ще изчакам и ще видя дали средствата могат да стигнат до сметката след две седмици и ще ви публикувам актуализацията.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини