ФорумКазинаA Big Candy Casino - обща дискусия

A Big Candy Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Radka
|
25818 преглеждания 187 отговора |
|
1 2 3...10
Добавете пост
преди 1 година

Просто искам ВЪН от това ужасно казино. Чатът е груб и безполезен и те карат да тичате. Не мога да получа адрес на портфейла на Coinbase и те няма да изпратят до моя портфейл на базата на Cash, въпреки че са приели от него няколко пъти. Какво да правя...?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното не ви предлага друга алтернатива за теглене на пари? Верифициран ли сте вече тук? Казиното каза ли ви защо не можете да теглите в портфейла си с кеш база?

Въпреки това, ако не е възможно да се постигне споразумение с казиното и да се разреши тази ситуация, както посочих преди, вероятно би било разумно да подадете жалба.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що изчерпах монетите и оставих това казино в миналото.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ахааа, съжалявам, аз също не забелязах този отговор, така че разбирам, че това казино ще бъде забранена зона за вас. Надявам се, че можете да намерите по-добър, където няма да имате подобни проблеми.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих няколко депозита в това казино, успях да изпълня изискванията за залагане, поисках теглене на пари от 2500$ на 26 октомври, сметката ми беше потвърдена на 27 октомври, това е в рамките на срока, ще ви споделя впечатленията си за обработка на заявки за теглене, служителите в отдела за обслужване на клиенти са много приятелски настроени..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, радвам се, че някой има положителен опит. 😉

Що се отнася до проверката, беше доста бързо.

Относно тегленето, ако можете, уведомете ни колко време ви отне и дали е имало проблеми. Мисля, че ще бъде полезно и за други играчи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Проверката на акаунта ми завърши за 2 работни дни от момента, в който изпратих необходимите документи...

Автоматичен превод:
lazarosbot
преди 1 година

Никак не е зле! Благодаря ти.

Мога ли също да попитам коя опция за плащане бихте препоръчали на други играчи от Гърция? Доколкото мога да преценя, това може да се окаже полезен съвет, особено за нови играчи. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, потвърдено от седмици. Не, тегленията не бяха от безплатни завъртания или нещо подобно и НЕ, те не ми предлагат НИКАКЪВ друг тип процес на теглене. Всеки тук, който твърди, че е получил плащане веднага, трябва да има портфейл на Coinbase или просто не ме харесва.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Показва ми като метод за теглене Банков превод и биткойни, избрах да кредитирам портфейла си с биткойни за по-голямо удобство, чакам заявката ми да бъде обработена.. Ще ви уведомя..

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 1 година

Имам същия проблем!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, радвам се, че някой има положителен опит. 😉

Що се отнася до проверката, беше доста бързо.

Относно тегленето, ако можете, уведомете ни колко време ви отне и дали е имало проблеми. Мисля, че ще бъде полезно и за други играчи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да...хаха!! Моята проверка също не отне време. Да видим какво ще каже, когато дойде време казиното да плати. Чакам със затаен дъх.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, потвърдено от седмици. Не, тегленията не бяха от безплатни завъртания или нещо подобно и НЕ, те не ми предлагат НИКАКЪВ друг тип процес на теглене. Всеки тук, който твърди, че е получил плащане веднага, трябва да има портфейл на Coinbase или просто не ме харесва.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, в такъв случай ситуацията е доста трудна, ако трябва да съм честен. Във всеки случай, както казахте, вероятно не искате да имате нищо повече с това казино. Жалко, че не подадохте жалба, защото може би щяхме да ви помогнем. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Показва ми като метод за теглене Банков превод и биткойни, избрах да кредитирам портфейла си с биткойни за по-голямо удобство, чакам заявката ми да бъде обработена.. Ще ви уведомя..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че това е най-бързият вариант. Определено ще изчакаме вашата актуализация и се надяваме, че ще получите парите си възможно най-скоро. Късмет. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

да Чувам те. И вероятно трябваше. Защото съм харчил пари в това казино повече от веднъж. Не беше безплатен чип или промоция или нещо подобно. Предполагам, че след като започна да виждам "модела" в казино... като трудности при получаване на плащане или непрекъснати опити за разрешаване на въпрос без реално решение... се разочаровам и просто изчиствам баланса си и никога не се връщам към това Казино. Този наистина нямах избор, защото те НЯМАХА да ми платят, освен ако нямах портфейл на Coinbase, което нямам и нямам навик от дълго време.

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 1 година

Е, надявам се следващия път да помислите за това, защото ако депозирате парите си някъде и чувствате, че ги губите по нечестен начин, тогава е много хубаво да потърсите помощ. Може би щяхме да разрешим случая, а може би не, но поне можете да кажете, че сте опитали, защото загубата на пари и основното им предаване на казиното не е приятно. Вярвам обаче, че ще оцените по различен начин следващия подобен случай и ще се опитате да помолите за помощ. От друга страна се надявам, че нищо подобно няма да е необходимо и няма да имате подобно преживяване.

Автоматичен превод:
lazarosbot
преди 12 месеца

Любопитно е да знам дали някога са ви плащали. Много много любопитен

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Така. Никой ли не намира за странно, че това Казино ще ВЗЕМЕ парите ви от портфейл с кеш база, но отказва да тегли в него? Ще тегли САМО към портфейл с база монети. ТОВА ме дразни

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Не, все още не ми е платено, подадох жалба с подробности за цялата история..

Автоматичен превод:
lazarosbot
преди 12 месеца

съжалявам Гадно е, знам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Съжалявам, че съживявам стара тема, но някой от вас получавал ли е плащане от Abigcandy? Чакам 25 тегления от тях на обща стойност $9300 американски долара / почти $15000 австралийски долара. Ще подам жалба тук, но също така се занимавам с 2 други казина, които няма да изплатят, след като изплатят, няма проблеми, така че първо ще ги преследвам.

Освен това загубихте ли VIP статус случайно по времето, когато поискахте тегленията си?

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Corona42
преди 11 месеца

Всъщност имах теглене за $1900 до 30 май, но VIP статусът ми беше запазен. Днес анулирах тегленето и го превърнах в $10 000. Днес поисках 2x $2500 тегления, но наистина се съмнявам, че ще получа нещо.

Получих около $700 от тях за теглене, което направих предишния ден през май, но обработката отне около 8 седмици.

Автоматичен превод:
AusPlayer15
преди 11 месеца

Да, с моя използвах купон, който на практика диктува максимални пари в брой от 15 хиляди австралийски, така че за съжаление няма да анулирам тегленията си.

разделих някои от моите тегления на стъпки от $125, в случай че първо гледат по-малки суми (може би защото са неплатежоспособни?).

загубих VIP статуса си с тях и с 3 други казина, защото те казаха, че всъщност са загубили повече пари от мен, отколкото са спечелили... хаха.

Автоматичен превод:
1 2 3...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини