Просто искам ВЪН от това ужасно казино. Чатът е груб и безполезен и те карат да тичате. Не мога да получа адрес на портфейла на Coinbase и те няма да изпратят до моя портфейл на базата на Cash, въпреки че са приели от него няколко пъти. Какво да правя...?
I just want OUT of this horrible Casino. Chat is rude and unhelpful and they give you the run around. I am unable to get a Coinbase wallet address and they will not send to my Cash base wallet even though they have accepted from it several times. What do I do...?
Казиното не ви предлага друга алтернатива за теглене на пари? Верифициран ли сте вече тук? Казиното каза ли ви защо не можете да теглите в портфейла си с кеш база?
Въпреки това, ако не е възможно да се постигне споразумение с казиното и да се разреши тази ситуация, както посочих преди, вероятно би било разумно да подадете жалба.
Ще чакам отговора.
Casino doesn't offer you any other alternative to withdraw money ? Have you been verified here yet ? Did the casino tell you why you can't withdraw to your cash base wallet ?
However, if it is not possible to come to an agreement with the casino and resolve this situation, as I have outlined before, it would probably be wise to file a complaint.
I will wait for the answer.
Ахааа, съжалявам, аз също не забелязах този отговор, така че разбирам, че това казино ще бъде забранена зона за вас. Надявам се, че можете да намерите по-добър, където няма да имате подобни проблеми.
Ahaaa, sorry, I didn't notice this answer too, so I understand that this casino will be a no-go zone for you. I hope you can find a better one where you won't have similar problems.
Направих няколко депозита в това казино, успях да изпълня изискванията за залагане, поисках теглене на пари от 2500$ на 26 октомври, сметката ми беше потвърдена на 27 октомври, това е в рамките на срока, ще ви споделя впечатленията си за обработка на заявки за теглене, служителите в отдела за обслужване на клиенти са много приятелски настроени..
I made a few deposits at this casino, managed to complete the wagering requirements, requested a 2500$ money withdrawal on October 26, my account was verified on October 27,It is within the time limit, I will let you know my impressions about the processing of withdrawal requests, the employees in customer service are very friendly..
Здравейте, радвам се, че някой има положителен опит. 😉
Що се отнася до проверката, беше доста бързо.
Относно тегленето, ако можете, уведомете ни колко време ви отне и дали е имало проблеми. Мисля, че ще бъде полезно и за други играчи.
Hello, I'm glad someone has a positive experience. 😉
As far as verification goes, it was pretty quick.
Regarding the withdrawal, if you can, let us know how long it took you and if there were any issues. I think it will be useful for other players as well.
Никак не е зле! Благодаря ти.
Мога ли също да попитам коя опция за плащане бихте препоръчали на други играчи от Гърция? Доколкото мога да преценя, това може да се окаже полезен съвет, особено за нови играчи. 🙂
Not bad at all! Thank you.
May I also ask which payment option you would recommend to fellow players from Greece? As far as I can tell, this may prove to be a handy tip, especially for new players. 🙂
Да, потвърдено от седмици. Не, тегленията не бяха от безплатни завъртания или нещо подобно и НЕ, те не ми предлагат НИКАКЪВ друг тип процес на теглене. Всеки тук, който твърди, че е получил плащане веднага, трябва да има портфейл на Coinbase или просто не ме харесва.
Yes been verified for weeks. No the withdraws were not from free spins or anything like that and NOPE they arent offering me ANY other type of withdraw process. Anyone here claiming they got paid immediately must have a Coinbase wallet or they just dont like me.
Показва ми като метод за теглене Банков превод и биткойни, избрах да кредитирам портфейла си с биткойни за по-голямо удобство, чакам заявката ми да бъде обработена.. Ще ви уведомя..
It shows me as a withdrawal method Wire Transfer and bitcoin, I chose to credit my bitcoin wallet for more convenience, I am waiting for my request to be processed.. I'll let you know..
Здравейте, радвам се, че някой има положителен опит. 😉
Що се отнася до проверката, беше доста бързо.
Относно тегленето, ако можете, уведомете ни колко време ви отне и дали е имало проблеми. Мисля, че ще бъде полезно и за други играчи.
Hello, I'm glad someone has a positive experience. 😉
As far as verification goes, it was pretty quick.
Regarding the withdrawal, if you can, let us know how long it took you and if there were any issues. I think it will be useful for other players as well.
Да...хаха!! Моята проверка също не отне време. Да видим какво ще каже, когато дойде време казиното да плати. Чакам със затаен дъх.
Yeah...lol!! My verification took NO time either. Lets see what he says when its time for the Casino to pay. I wait with bated breath.
Да, потвърдено от седмици. Не, тегленията не бяха от безплатни завъртания или нещо подобно и НЕ, те не ми предлагат НИКАКЪВ друг тип процес на теглене. Всеки тук, който твърди, че е получил плащане веднага, трябва да има портфейл на Coinbase или просто не ме харесва.
Yes been verified for weeks. No the withdraws were not from free spins or anything like that and NOPE they arent offering me ANY other type of withdraw process. Anyone here claiming they got paid immediately must have a Coinbase wallet or they just dont like me.
Е, в такъв случай ситуацията е доста трудна, ако трябва да съм честен. Във всеки случай, както казахте, вероятно не искате да имате нищо повече с това казино. Жалко, че не подадохте жалба, защото може би щяхме да ви помогнем. 🙁
Well, in that case, it's quite a difficult situation, if I'm honest. Anyway, as you said, you probably don't want to have anything more to do with this casino. It's a pity you didn't file a complaint, because we might have been able to help you. 🙁
Показва ми като метод за теглене Банков превод и биткойни, избрах да кредитирам портфейла си с биткойни за по-голямо удобство, чакам заявката ми да бъде обработена.. Ще ви уведомя..
It shows me as a withdrawal method Wire Transfer and bitcoin, I chose to credit my bitcoin wallet for more convenience, I am waiting for my request to be processed.. I'll let you know..
Мисля, че това е най-бързият вариант. Определено ще изчакаме вашата актуализация и се надяваме, че ще получите парите си възможно най-скоро. Късмет. 🙂
I think that's the quickest option. We will definitely wait for your update and hopefully you will get your money as soon as possible. Good luck. 🙂
да Чувам те. И вероятно трябваше. Защото съм харчил пари в това казино повече от веднъж. Не беше безплатен чип или промоция или нещо подобно. Предполагам, че след като започна да виждам "модела" в казино... като трудности при получаване на плащане или непрекъснати опити за разрешаване на въпрос без реално решение... се разочаровам и просто изчиствам баланса си и никога не се връщам към това Казино. Този наистина нямах избор, защото те НЯМАХА да ми платят, освен ако нямах портфейл на Coinbase, което нямам и нямам навик от дълго време.
Yeah. I hear you. And I probably should have. Because I have spent money at this Casino more than once. It wasnt a free chip or promotion or anything. I guess once I start seeing "the pattern" in a Casino...such as hard time getting paid or continuous attempts to resolve a matter with no real resolution...I get frustrated and just clear my balance and never go back to that Casino. This one I didnt really have a choice because they would NOT pay me unless I had a Coinbase wallet which I dont and wont for a long time.
Е, надявам се следващия път да помислите за това, защото ако депозирате парите си някъде и чувствате, че ги губите по нечестен начин, тогава е много хубаво да потърсите помощ. Може би щяхме да разрешим случая, а може би не, но поне можете да кажете, че сте опитали, защото загубата на пари и основното им предаване на казиното не е приятно. Вярвам обаче, че ще оцените по различен начин следващия подобен случай и ще се опитате да помолите за помощ. От друга страна се надявам, че нищо подобно няма да е необходимо и няма да имате подобно преживяване.
Well, I hope next time you'll think about it, because if you deposit your money somewhere and you feel like you're losing it in an unfair way, then it's quite nice to look for some help. Maybe we could have solved the case and maybe not, but at least you could say you tried, because losing money and basically handing it over to the casino is not pleasant. However, I believe that you will evaluate the next similar case differently and try to ask for help. On the other hand, I hope that nothing like this will be necessary and you will not have such an experience.
Любопитно е да знам дали някога са ви плащали. Много много любопитен
Curious to know if you ever got paid. Very very Curious
Така. Никой ли не намира за странно, че това Казино ще ВЗЕМЕ парите ви от портфейл с кеш база, но отказва да тегли в него? Ще тегли САМО към портфейл с база монети. ТОВА ме дразни
So. Does noone find it bizarre that this Casino will TAKE your money from a cash base wallet but refuse to withdraw to it? Will ONLY withdraw to a Coin base wallet. THAT is what vexes me
Не, все още не ми е платено, подадох жалба с подробности за цялата история..
No I haven't been paid yet, I have filed a complaint detailing the whole history..
Όχι ακόμα δεν πληρώθηκα, έχω υποβάλει καταγγελία που περιγράφω όλο το ιστορικό..
Съжалявам, че съживявам стара тема, но някой от вас получавал ли е плащане от Abigcandy? Чакам 25 тегления от тях на обща стойност $9300 американски долара / почти $15000 австралийски долара. Ще подам жалба тук, но също така се занимавам с 2 други казина, които няма да изплатят, след като изплатят, няма проблеми, така че първо ще ги преследвам.
Освен това загубихте ли VIP статус случайно по времето, когато поискахте тегленията си?
Благодаря ти.
Sorry to revive an old thread but have any of you gotten paid from Abigcandy? I’m waiting for 25 withdrawals from them totaling $9300 American dollars/ almost $15000 Australian dollars. I’m going to file a complaint on here but I’m also dealing with 2 other casinos that won’t pay out after paying out no problems so I’m going after them first.
Also did you lose VIP status by chance around the time that you requested your withdrawals?
Thank you.
Всъщност имах теглене за $1900 до 30 май, но VIP статусът ми беше запазен. Днес анулирах тегленето и го превърнах в $10 000. Днес поисках 2x $2500 тегления, но наистина се съмнявам, че ще получа нещо.
Получих около $700 от тях за теглене, което направих предишния ден през май, но обработката отне около 8 седмици.
I actually had a withdrawal for $1900 pending May 30 but my VIP Status was maintained. I cancelled the withdrawal today and turned it into $10,000. Requested 2x $2500 withdrawals today but I genuinely doubt I’ll get paid anything.
I did get paid about $700 from them for a withdrawal I made the day prior in May but that took about 8 weeks to process.
Да, с моя използвах купон, който на практика диктува максимални пари в брой от 15 хиляди австралийски, така че за съжаление няма да анулирам тегленията си.
разделих някои от моите тегления на стъпки от $125, в случай че първо гледат по-малки суми (може би защото са неплатежоспособни?).
загубих VIP статуса си с тях и с 3 други казина, защото те казаха, че всъщност са загубили повече пари от мен, отколкото са спечелили... хаха.
Yea with mine I used a coupon that basically dictates max cash out of 15k Australian so I won’t be cancelling my withdrawals unfortunately.
i broke up some of my withdrawals into $125 increments in case they look at smaller amounts first(maybe because they are insolvent?).
i did lose my VIP status with them and 3 other casinos because they said that basically they lost more money from me than they gained…lol.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.