НачалоФорумКазинаA Big Candy Casino - обща дискусия

A Big Candy Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Radka
|
31 616 преглеждания 187 отговора |
|
1...4 5 6...10
преди 10 месеца

Да, казват ми, че имам 7-10 работни дни за одобрение, така че ще видим какво ще стане от това, предоставих документи и бяха проверени, така че се надявам всички стоки

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 10 месеца

Имате ли проблеми с тегленето?

Автоматичен превод:
tomgarner
преди 10 месеца

Просто все още е в процес на изчакване, направих го едва на 2/02/24, така че продължават да ми казват, че все още е в рамките на 7-10 работни дни, така че екипът на финансистите ми каза, че моите печалби ще отидат в определена банкова сметка, която им дадох с моето банково извлечение, което им предоставих

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 10 месеца

Аха

това е редовна процедура.

Надявам се всичко да е наред 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, казват ми, че имам 7-10 работни дни за одобрение, така че ще видим какво ще стане от това, предоставих документи и бяха проверени, така че се надявам всички стоки

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не мисля, че все още има нужда да сте негативни, тъй като току-що направихте своето теглене наскоро. Виждам, че проверката е била успешна, така че сега ще трябва да имате търпение и твърдо вярвам, че ще получите парите.

Ако имате актуализации или проблеми и казиното не е комуникирало с вас, ние ще бъдем тук. 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

След 7 месеца все още чакам ИМА ГЛУПИ ЛЪЖИ. НАЙ-ДОБРЕ ДА ОСТАНЕШ

ДАЛЕЧ ОТ ТЕЗИ ИЗМАМНИЦИ


Автоматичен превод:
evricliamalandris
преди 10 месеца

Здравей. Само за да се уверя, това тук ли е 👈, казиното, за което говорите? И моля, внимавайте малко за езика си, благодаря.

Бихте ли искали да ни кажете повече подробности за проблема, за да можем да помогнем? 🤷‍♀️ Винаги има възможност за подаване на жалба, нашият екип със сигурност ще се опита да я разреши. Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Хей, тегленето ми беше одобрено, така че предполагам, че това е добър знак, просто чакам да влезе в банковата ми сметка

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 10 месеца

Това ми харесва да чувам. Надявам се скоро парите да дойдат по сметката ви.

Не забравяйте да ме уведомите, когато стане. Ще чакам. 🙂

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 10 месеца

Само любопитно, колко беше вашето теглене? Все още чакам $10k USD от тези клоуни.

Чудя се дали сумата в долари има нещо общо със закъсненията...

Автоматичен превод:
Corona42
преди 10 месеца

Здравейте, видях, че вие също сте имали подадена жалба срещу това казино и в крайна сметка тя не беше разрешена, защото казиното не я разреши в крайна сметка.

Предполагам, че сте чакали тези пари от доста време. Все още поддържате ли връзка с казиното и имали ли сте актуална информация от тях относно вашите пари?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Досаждам им на всеки 3 часа чрез автоматизирани имейли. Те отговарят с едни и същи отговори в по-голямата си част.

Автоматичен превод:
Corona42
преди 10 месеца

1000 AUD беше одобрено, но виждам дали идва в рамките на 10 бизнес, ако не, ще трябва да го ескалирам

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Досаждам им на всеки 3 часа чрез автоматизирани имейли. Те отговарят с едни и същи отговори в по-голямата си част.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хм, жалко и мисля, че като пишеш толкова често, вероятно няма да решиш много.

Както и да е, колко време си чакаш парите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

От 18 ноември.

В крайна сметка ще увелича честотата на имейлите.

искам си парите. И не ми коства пари или време да направя това хаха.

Автоматичен превод:
Corona42
преди 10 месеца

О, това е доста дълго чакане, бих казал.

Чудя се обаче дали в крайна сметка ще можете да извадите парите си или казиното просто ще ви игнорира. Какво ви дава казиното като причина да не разполагате с парите си? Все още ли са същите шаблони?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Това са различни шаблони в зависимост от представителя, но те казват едно и също нещо.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

хората наистина ли са теглили пари преди? идва близо 10 дни и все още не съм получил нищо

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това са различни шаблони в зависимост от представителя, но те казват едно и също нещо.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Виждам, значи все още се въртите в кръг. В такъв случай не остава нищо друго освен да се надявам, дори и да съм скептичен, но искам да вярвам, че накрая всичко ще се нареди добре.

Ако имате нещо ново, не забравяйте да ме уведомите. Мисля, че определено ще помогне и на другите играчи.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

хората наистина ли са теглили пари преди? идва близо 10 дни и все още не съм получил нищо

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ако прегледате цялата тема, със сигурност ще получите отговор на въпроса си. Последният път, когато видях подобна ситуация разрешена , според жалбите, беше миналия декември

Все още обаче не сте чули нищо и казиното не се занимава с вас или ви игнорира? Даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене, така че ако все още сте на същото място, препоръчвам ви да подадете жалба. 😕

Автоматичен превод:
1...4 5 6...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини