ФорумКазинаA Big Candy Casino - обща дискусия

A Big Candy Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Radka
|
21460 преглеждания 187 отговора |
|
1...4 5 6...10
Добавете пост
преди 7 месеца

здравейте, боря се да получа тегленето си, може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здравейте, боря се да получа тегленето си, може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Много съжалявам за теб. Това казино трябва да бъде заличено от планетата

Автоматичен превод:
Публикация на dinobrown е изтрит
преди 7 месеца

Направих заявка за теглене на 2/02/24, колко време трябва да чакам, докато ви включа

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 7 месеца

Няма проблем, ще бъдем тук.

Ако искате да инспектирате Центъра за разрешаване на проблеми, прегледайте това ръководство 👈 Бих казал, че никога не боли да сте подготвени...

Все пак се надявам, че жалбата няма да е необходима! 🤞🤞

Връщайте се винаги, когато нещо ви хрумне.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, казват ми, че имам 7-10 работни дни за одобрение, така че ще видим какво ще стане от това, предоставих документи и бяха проверени, така че се надявам всички стоки

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 7 месеца

Имате ли проблеми с тегленето?

Автоматичен превод:
tomgarner
преди 7 месеца

Просто все още е в процес на изчакване, направих го едва на 2/02/24, така че продължават да ми казват, че все още е в рамките на 7-10 работни дни, така че екипът на финансистите ми каза, че моите печалби ще отидат в определена банкова сметка, която им дадох с моето банково извлечение, което им предоставих

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 7 месеца

Аха

това е редовна процедура.

Надявам се всичко да е наред 🙏

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, казват ми, че имам 7-10 работни дни за одобрение, така че ще видим какво ще стане от това, предоставих документи и бяха проверени, така че се надявам всички стоки

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не мисля, че все още има нужда да сте негативни, тъй като току-що направихте своето теглене наскоро. Виждам, че проверката е била успешна, така че сега ще трябва да имате търпение и твърдо вярвам, че ще получите парите.

Ако имате актуализации или проблеми и казиното не е комуникирало с вас, ние ще бъдем тук. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

След 7 месеца все още чакам ИМА ГЛУПИ ЛЪЖИ. НАЙ-ДОБРЕ ДА ОСТАНЕШ

ДАЛЕЧ ОТ ТЕЗИ ИЗМАМНИЦИ


Автоматичен превод:
evricliamalandris
преди 7 месеца

Здравей. Само за да се уверя, това тук ли е 👈, казиното, за което говорите? И моля, внимавайте малко за езика си, благодаря.

Бихте ли искали да ни кажете повече подробности за проблема, за да можем да помогнем? 🤷‍♀️ Винаги има възможност за подаване на жалба, нашият екип със сигурност ще се опита да я разреши. Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Хей, тегленето ми беше одобрено, така че предполагам, че това е добър знак, просто чакам да влезе в банковата ми сметка

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 7 месеца

Това ми харесва да чувам. Надявам се скоро парите да дойдат по сметката ви.

Не забравяйте да ме уведомите, когато стане. Ще чакам. 🙂

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 7 месеца

Само любопитно, колко беше вашето теглене? Все още чакам $10k USD от тези клоуни.

Чудя се дали сумата в долари има нещо общо със закъсненията...

Автоматичен превод:
Corona42
преди 7 месеца

Здравейте, видях, че вие също сте имали подадена жалба срещу това казино и в крайна сметка тя не беше разрешена, защото казиното не я разреши в крайна сметка.

Предполагам, че сте чакали тези пари от доста време. Все още поддържате ли връзка с казиното и имали ли сте актуална информация от тях относно вашите пари?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Досаждам им на всеки 3 часа чрез автоматизирани имейли. Те отговарят с едни и същи отговори в по-голямата си част.

Автоматичен превод:
Corona42
преди 7 месеца

1000 AUD беше одобрено, но виждам дали идва в рамките на 10 бизнес, ако не, ще трябва да го ескалирам

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Досаждам им на всеки 3 часа чрез автоматизирани имейли. Те отговарят с едни и същи отговори в по-голямата си част.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хм, жалко и мисля, че като пишеш толкова често, вероятно няма да решиш много.

Както и да е, колко време си чакаш парите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

От 18 ноември.

В крайна сметка ще увелича честотата на имейлите.

искам си парите. И не ми коства пари или време да направя това хаха.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още