Направих заявка за теглене на 2/02/24, колко време трябва да чакам, докато ви включа
I made a withdrawal request on the 2/02/24, how long should I wait until I get you guys involved
Няма проблем, ще бъдем тук.
Ако искате да инспектирате Центъра за разрешаване на проблеми, прегледайте това ръководство 👈 Бих казал, че никога не боли да сте подготвени...
Все пак се надявам, че жалбата няма да е необходима! 🤞🤞
Връщайте се винаги, когато нещо ви хрумне.
No problem, we'll be here.
If you'd like to inspect the Resolution Center, browse this guide 👈 I'd say it never hurts to be prepared...
Yet I do hope the complaint won't be needed! 🤞🤞
Come back whenever something is on your mind.
Да, казват ми, че имам 7-10 работни дни за одобрение, така че ще видим какво ще стане от това, предоставих документи и бяха проверени, така че се надявам всички стоки
Yeah they’re telling I have 7-10 business days for approval, sooooo we’ll see what happens from that, I’ve supplied documents and have been verified so hopefully all goods
Просто все още е в процес на изчакване, направих го едва на 2/02/24, така че продължават да ми казват, че все още е в рамките на 7-10 работни дни, така че екипът на финансистите ми каза, че моите печалби ще отидат в определена банкова сметка, която им дадох с моето банково извлечение, което им предоставих
It’s just still pending, I only did it on the 2/02/24 so they keep telling me it’s still within the 7-10 business days, so the fiannce team told me my winnings will go to a certain bank account I gave them with my bank statement I supplied them
Аха
това е редовна процедура.
Надявам се всичко да е наред 🙏
Aha
its a regular procedure.
Hope everything will be ok 🙏
Да, казват ми, че имам 7-10 работни дни за одобрение, така че ще видим какво ще стане от това, предоставих документи и бяха проверени, така че се надявам всички стоки
Yeah they’re telling I have 7-10 business days for approval, sooooo we’ll see what happens from that, I’ve supplied documents and have been verified so hopefully all goods
Не мисля, че все още има нужда да сте негативни, тъй като току-що направихте своето теглене наскоро. Виждам, че проверката е била успешна, така че сега ще трябва да имате търпение и твърдо вярвам, че ще получите парите.
Ако имате актуализации или проблеми и казиното не е комуникирало с вас, ние ще бъдем тук. 🙂
I don't think there is any need to be negative yet as you have only just made your withdrawal recently. I see that the verification was successful, so now you will have to be patient and I firmly believe that you will get the money.
If you have any updates or problems and the casino has not communicated with you, we will be here. 🙂
Здравей. Само за да се уверя, това тук ли е 👈, казиното, за което говорите? И моля, внимавайте малко за езика си, благодаря.
Бихте ли искали да ни кажете повече подробности за проблема, за да можем да помогнем? 🤷♀️ Винаги има възможност за подаване на жалба, нашият екип със сигурност ще се опита да я разреши. Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ.
Hello there. Just to make sure, is this one here👈, the casino you are talking about? And just please mind your language a little bit, thanks.
Would you like to tell us more details about the issue, so maybe we could help? 🤷♀️ There is always the possibility of submitting a complaint, our team would surely try to solve it out. Please let us know, if you need any assistance.
Хей, тегленето ми беше одобрено, така че предполагам, че това е добър знак, просто чакам да влезе в банковата ми сметка
Hey, my withdrawal got approved soo I guess that’s a good sign just waiting on it to get into my bank account
Това ми харесва да чувам. Надявам се скоро парите да дойдат по сметката ви.
Не забравяйте да ме уведомите, когато стане. Ще чакам. 🙂
That's what I like to hear. I hope the money will come to your account soon.
Be sure to let me know when it does. I'll be waiting. 🙂
Само любопитно, колко беше вашето теглене? Все още чакам $10k USD от тези клоуни.
Чудя се дали сумата в долари има нещо общо със закъсненията...
Just curious, how much was your withdrawal? I’m still waiting for $10k USD from these clowns.
I am wondering if the dollar amount has something to do with the delays….
Здравейте, видях, че вие също сте имали подадена жалба срещу това казино и в крайна сметка тя не беше разрешена, защото казиното не я разреши в крайна сметка.
Предполагам, че сте чакали тези пари от доста време. Все още поддържате ли връзка с казиното и имали ли сте актуална информация от тях относно вашите пари?
Hi, I saw that you also had a complaint filed against this casino and it ended up being unresolved because the casino didn't resolve it in the end.
I assume you have been waiting for this money for quite a long time. Are you still in contact with the casino and have you had any updates from them regarding your money ?
Досаждам им на всеки 3 часа чрез автоматизирани имейли. Те отговарят с едни и същи отговори в по-голямата си част.
I have been nagging them every 3 hours via automated emails. They respond with the same responses for the most part.
1000 AUD беше одобрено, но виждам дали идва в рамките на 10 бизнес, ако не, ще трябва да го ескалирам
1000 AUD it’s been approved but I’m seeing if it comes within 10 business if not I’ll have to escalate it
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.