ФорумКазинаA Big Candy Casino - обща дискусия

A Big Candy Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Radka
|
26616 преглеждания 187 отговора |
|
1...3 4 5...10
angel47usa
преди 10 месеца

Това е огромно. Честно казано, това няма да ни помогне много във вашата ситуация.

Какво ще кажете за създаване на друга жалба? Съжалявам, не мога да си спомня дали все още имате пари там. Ако го направите обаче, не бих се поколебал.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Не госпожо. Както казах, изчерпах тези баланси на w/d и поставих това казино в черния списък преди МЕСЕЦИ. Той беше един от първите, които влезе в черния списък

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 10 месеца

Спомням си ясно тази ситуация, когато каза, че няма да се върнеш. Не мисля, че изпращането на някакви промоции също ще помогне. Няма ли начин да забраните тези съобщения или да не ги получавате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

ХА!!! НЕ. Отидох на сайта. НЕ-Абониран за ВСИЧКИ имейли/текстови съобщения и т.н. Отидох в чата на живо и им казах да отменят абонамента си и дори ги блокирам от моя имейл. Искам обаче да кажа, в случай че някой друг също е забелязал това, може би ще помогне....маркирането и блокирането на ВСИЧКИ тези казина от имейла ми СЕГА накара Google/Microsoft буквално да забрани изходящата ми поща и да ги постави ВСИЧКИ в моята папка с чернови. Потърсих тази причина и се казва, че вероятно е, защото съм изпратил Твърде много имейли до спам... бла бла бла ... и вероятно това е причината този имейл адрес да е "повреден".

Трябва да отида до ВСИЧКИ казина, които не съм включил в черния списък, и да поискам да променя имейла си, свързан с тях. Както можете да си представите, това е доста досадно и УЖАСНО. МНОГО чатове на живо!!

Досега съм правил само 1...толкова е досаден.

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 10 месеца

Хм, не съм срещал такъв случай, честно казано. Разбира се, никога не съм го опитвал и не съм филтрирал имейли за спам в голям брой.

Така че това е ново за мен и доста странно. Сигурен съм, че сега ще е доста мъчно да пишеш навсякъде и да обясняваш какво се е случило, но явно нямаш друга възможност.

Въпреки това, ако промените пощата си в казината, които са подходящи за вас, поне ще избегнете спам от останалите. Така че има поне малка положителна страна в това. 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравей, имах същия проблем с бонбони за насекоми.

Първоначално започнах с бонус за депозит, спечелих до 7000, трябваше да платя около 3500 byx, преди да мога да изтегля нещо.

късметът е, че загубих повечето от него. завърших с 1800, можех с равенство. Кандидатствах за теглене на средствата и те го отказаха. каза, че имам смесени средства. очевидно когато депозирах с tge бонус купон, все още имах няколко бъкса, останали в акаунта ми по това време. тъй като това все още беше в моята сметка, когато добавих новия депозит, те го смятат за пари от смесени находки и следователно не ми платиха нищо. просто премахва всичките ми печалби, оставяйки ми 30 bux, с които да играя. Не получих нищо от печалбите си. хитри гадове.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

кралските барабани бяха страхотни за игра. Дори не трябваше да проверявам идентификацията си и други неща. просто продължи. депозиран, спечелен. , кандидатствах за теглене на печалби и на следващия ден имах 800 в сметката си. .

следващия път, когато спечелих, кандидатствах за теглене на 200, акаунтът ми беше деактивиран за 2 часа. дайте им шанс. страхотни са

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Собствениците са олимпийски медалисти по измама, никой не трябва да депозира пари тук

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравей, имах същия проблем с бонбони за насекоми.

Първоначално започнах с бонус за депозит, спечелих до 7000, трябваше да платя около 3500 byx, преди да мога да изтегля нещо.

късметът е, че загубих повечето от него. завърших с 1800, можех с равенство. Кандидатствах за теглене на средствата и те го отказаха. каза, че имам смесени средства. очевидно когато депозирах с tge бонус купон, все още имах няколко бъкса, останали в акаунта ми по това време. тъй като това все още беше в моята сметка, когато добавих новия депозит, те го смятат за пари от смесени находки и следователно не ми платиха нищо. просто премахва всичките ми печалби, оставяйки ми 30 bux, с които да играя. Не получих нищо от печалбите си. хитри гадове.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ако сте убедени, че тези смесени фондове не са правилни предвид настоящите обстоятелства, продължете и подайте своя собствена безплатна жалба. Няма много за губене, бих казал: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈

Какво ще кажете, струва ли си да опитате?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Собствениците са олимпийски медалисти по измама, никой не трябва да депозира пари тук

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

О, неразрешена жалба ... Съжалявам да го чуя. Поне казиното спечели други черни точки по пътя. 🙁

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Близо съм до това да възобновя изпращането на автоматизирани имейли на всеки 3 часа с въпрос къде е тегленето ми....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

кралските барабани бяха страхотни за игра. Дори не трябваше да проверявам идентификацията си и други неща. просто продължи. депозиран, спечелен. , кандидатствах за теглене на печалби и на следващия ден имах 800 в сметката си. .

следващия път, когато спечелих, кандидатствах за теглене на 200, акаунтът ми беше деактивиран за 2 часа. дайте им шанс. страхотни са

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Royal Reels се обръща към Planet 7 Casino за мен, когато щракна върху него. Трябва да бъде ограничено в моя район.

Казиното Planet 7 е сайт на Inclave. И УЖАСНИ отзиви. Ще мине

Автоматичен превод:
Corona42
преди 10 месеца

Започнах автоматизираните си имейли до A Big Candy на всеки 3 часа. Те отговаряха с един и същ имейл всеки път.


Избягвайте това казино като чума.

Автоматичен превод:
Corona42
преди 10 месеца

Здравейте, предполагам, че вероятно няма да помогне, ако казиното е решило да не отговаря и продължава да ви изпраща същите отговори. Видях, че имаш и нерешена жалба при тях и доста пари, които е трябвало да ти платят. Жалко, че казиното не е лицензирано и няма орган, към който да се обърнете. Мисля, че това ще бъде предупредителен пръст да избягвате подобни казина и по-скоро да играете в тези, които са лицензирани, защото винаги ще има към кого да се свържете.

Съжалявам, че нищо не е решено, но мисля, че си научи урока. 😥

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Имам, но така или иначе ще продължа да взривявам пощенската им кутия.....

Автоматичен превод:
Corona42
преди 10 месеца

Разбирам, но не знам дали това е най-добрата идея. Както и да е, аз също бих се опитал да се добера до парите си и не бих искал да ги оставя просто така.

Така че, ако чуете нещо ново и имате актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

здравейте, боря се да получа тегленето си, може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

здравейте, боря се да получа тегленето си, може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Много съжалявам за теб. Това казино трябва да бъде заличено от планетата

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Направих заявка за теглене на 2/02/24, колко време трябва да чакам, докато ви включа

Автоматичен превод:
dinobrown
преди 9 месеца

Няма проблем, ще бъдем тук.

Ако искате да инспектирате Центъра за разрешаване на проблеми, прегледайте това ръководство 👈 Бих казал, че никога не боли да сте подготвени...

Все пак се надявам, че жалбата няма да е необходима! 🤞🤞

Връщайте се винаги, когато нещо ви хрумне.


Автоматичен превод:
1...3 4 5...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини