преди 1 година
Значи вашето теглене от $1900 е било в очакване от май? И сега е декември? Това не звучи добре.
So your $1900 withdrawal was pending from May? And it is now December? That does not sound good.
1
Значи вашето теглене от $1900 е било в очакване от май? И сега е декември? Това не звучи добре.
So your $1900 withdrawal was pending from May? And it is now December? That does not sound good.
Правилно. Проследих безброй пъти. Чаках и чаках. Така че си помислих, че няма значение и в двата случая, нямам какво да губя, като го анулирам, залагам и сега имам $10k, които чакат да изтегля, но отново се съмнявам, че някога ще видя нещо. Но знам, че са ми платили веднъж. Така…
Correct. I followed up countless times. I waited and waited. So I thought it didn’t matter either way, had nothing to lose by cancelling it, gambling it and now I’ve got $10k waiting to withdraw but again, doubt I’ll ever see anything. But I know they’ve paid me once. So…
Благодаря ви за отговора. Оценявам го. Мисля, че следващия път просто ще се придържам към Brango, Limitless, Yabby и Xtreme.
Thank you for the response. I appreciate it. I think next time I’m just going to stick to Brango, Limitless, Yabby and Xtreme lol.
Съжалявам, че съживявам стара тема, но някой от вас получавал ли е плащане от Abigcandy? Чакам 25 тегления от тях на обща стойност $9300 американски долара / почти $15000 австралийски долара. Ще подам жалба тук, но също така се занимавам с 2 други казина, които няма да изплатят, след като изплатят, няма проблеми, така че първо ще ги преследвам.
Освен това загубихте ли VIP статус случайно по времето, когато поискахте тегленията си?
Благодаря ти.
Sorry to revive an old thread but have any of you gotten paid from Abigcandy? I’m waiting for 25 withdrawals from them totaling $9300 American dollars/ almost $15000 Australian dollars. I’m going to file a complaint on here but I’m also dealing with 2 other casinos that won’t pay out after paying out no problems so I’m going after them first.
Also did you lose VIP status by chance around the time that you requested your withdrawals?
Thank you.
Хей, сложих публикациите ти под казиното, за което говориш.
Виждам обаче, че чакаш доста пари. От колко време продължава и даде ли ви казиното някаква причина?
Мисля, че най-разумно е да подадете жалба и да не чакате, тъй като ще има проверка и нашият екип ще ви зададе някои въпроси, така че мисля, че е добре да започнете възможно най-скоро. Но, разбира се, не искам да те подтиквам към нищо.
Що се отнася до VIP статуса, казиното дори не го оправда?
Hey, I put your posts under the casino you're talking about.
However, I see you're waiting for quite a bit of money. How long has it been going on and did the casino give you any reason ?
I think the most sensible thing to do would be to file a complaint and not wait, as there will be an investigation and our team will ask you some questions, so I think it would be good to start as soon as possible. But of course I don't want to push you into anything.
As for the VIP status, the casino didn't even justify it ?
Всъщност имах теглене за $1900 до 30 май, но VIP статусът ми беше запазен. Днес анулирах тегленето и го превърнах в $10 000. Днес поисках 2x $2500 тегления, но наистина се съмнявам, че ще получа нещо.
Получих около $700 от тях за теглене, което направих предишния ден през май, но обработката отне около 8 седмици.
I actually had a withdrawal for $1900 pending May 30 but my VIP Status was maintained. I cancelled the withdrawal today and turned it into $10,000. Requested 2x $2500 withdrawals today but I genuinely doubt I’ll get paid anything.
I did get paid about $700 from them for a withdrawal I made the day prior in May but that took about 8 weeks to process.
Съжалявам, че ситуацията ви все още не е разрешена и съм още по-тъжен да видя, че казиното не е разрешило жалбата ви от миналото. Мисля, че и от тях си чакал доста дълго първото теглене, тъй като казваш, че е било 2 месеца.
Въпреки това поддържате ли връзка с казиното и знаете ли нещо за вашите тегления?
I am sorry that your situation is still not resolved and I am even more sad to see that the casino has not resolved your complaint from the past. I think you waited quite a long time for your first withdrawal from them as well, since you say it was 2 months.
Nevertheless, are you in contact with the casino and do you know anything about your withdrawals ?
Brango, limitless, extreme, yabby и bonusblitz толкова професионални и надеждни, собствениците на Big candy са крадци, никога повече не депозирайте пари при тях, те никога не кредитират печалбите, дори и да минат месеци, казината, които споменах в началото на съобщението, плащат в рамките на 10 минути
Brango, limitless, extreme, yabby and bonusblitz so professional and reliable, the owners of Big candy are thieves, never deposit money with them again, they never credit the winnings even if months pass, the casinos I mentioned at the beginning of the message pay within 10 minutes
Brango, limitless, extreme, yabby και bonusblitz εινσι επαγγελματίες και αξιόπιστοι, οι ιδιοκτήτες του Big candy είναι κλέφτες, δεν πρέπει να ξανακάνει ποτέ κατάθεση χρημάτων σε αυτούς, δεν πιστωνουν ποτέ τα κέρδη ακόμα και αν αν περάσουν μήνες, τα καζίνο που ανέφερα στην αρχή του μηνύματος πληρώνουν μέσα σε 10 λεπτά
да Изобщо не съм имал никакви проблеми с тези 5 казина.
От друга страна, все още чакам за изплащане на Heaps O Wins, Sector 777 и A Big Candy и мина месец за всеки от тях.
Обмислям да подам жалба срещу A Big Candy, но гледам други неща, като имейла, който получих преди месец от техния отдел за плащания, потвърждаващ моя BTC адрес.
Кой знае какво ще излезе от това…
Yep. I haven’t had any issues with those 5 casinos at all.
On the other hand I’m still waiting on Heaps O Wins, Sector 777 and A Big Candy to pay out and it has been a month for each of them.
I am considering doing the complaint against A Big Candy but I’m looking at other stuff such as the email I got a month ago from their payments department confirming my BTC address.
Who knows what’s going to come out of this…
Всички казина, свързани с анклави, имат страхотни оферти, но когато дойде моментът да кредитирате печалбите си, радостта, която имате, се превръща в кошмар, подайте жалба с големи бонбони, въпреки че според това, което прочетох, има чакане от май, искам да ви поздравя за търпението , никога не съм чувал за такова нещо..
All enclave related casinos have great deals but when the time comes to credit your winnings the joy you have turns into a nightmare file a complaint with big candy although from what I read there is a wait from May I want to I congratulate you for your patience, I have never heard of such a thing before..
Ολα τα καζίνο που σχετίζονται με το inclave έχουν μεγάλες προσφορές αλλά όταν έρθει η στιγμή που πρέπει να σου πιστωσουν τα κέρδη η χαρά που έχεις μετατρέπεται σε εφιάλτη, κάνε καταγγελία στο big candy, αν και με αυτά που διάβασα υπάρχει αναμονή από το Μάιο θέλω να σε συγχαρώ για την υπομονή σου, κάτι τέτοιο δεν έχω ακούσει ξανά..
Това би бил Ausplayer15, който чака от май да се оттегли от A Big Candy.
нямам толкова много търпение хаха. А моята е непогасена от 23 ноември.
Въпреки това ще видя какво ще се случи и ще продължа да съм гадняр (и ще подам жалба и тук).
That would be Ausplayer15 waiting since May for his withdrawal from A Big Candy.
i don’t have that much patience lol. And mine has been outstanding since November 23rd.
Nevertheless I’m going to see what happens and keep being a nag(and file a complaint here as well).
Напълно съм съгласен. Аз също напускам ЦЯЛИТЕ казина Enclave. Щом останалите ми дадат парите, ще бъдат блокирани във всички аспекти. Също така НАПЪЛНО съм съгласен за „добрите" казина, които споменахте тук, и аз също играя САМО в тези сайтове. Готово с ВСИЧКИ останали
I totally agree. I too am leaving the ENTIRE Enclave Casinos. As soon as the rest of them give me my money they will be blocked on all facets. Also TOTALLY agree about the "good" Casinos you mentioned here and I too am ONLY playing on those sites. Done with ALL others
Играя в голямо бонбонено казино от няколко месеца и нямах проблем с депозирането и с вземането на парите ми, но най-накрая спечелих и започнах процеса на теглене на 2 лота от $2500, хвърлен безжичен трансфер, към който всичко отиде гладко и прехвърлянето беше задържано в очакване. Още на следващия ден отидох да вляза и сайтът не ми позволи и опитах много пъти, откакто изпратих много имейли до support@abigcandy.com и няма отговор нищо. Имам приятел, който също играе на голям бонбон и той няма проблеми с достъпа до сайта, така че има ли друг начин да се свържа с тези мурони, за да мога или да получа тегленето си, или дори да коригирам този проблем
I have been playing on a big candy casino for a few months now and not had a problem with depositing and them taking my money but I had a win finally and started the process of cashing out 2 lots of $2500 threw wireless transfer to which everything went smoothly and transfer was held in pending. The very next day I went to log in and the site won’t let me and I’ve tried many times since I’ve slso sent many emails to support@abigcandy.com and got no reply nothing. I have a friend who also plays at a big candy and he has no drama accessing the site so is there another way I can contact these moorons so I can either get my withdrawal or even rectify this problem
Леле мале! Това е най-лошото... Сигурни ли сте, че не сте получили имейл с обяснение на ситуацията?
Просто питам; знаете, папката за боклук или спамът могат да направят истинска болка, когато пропуснете имейл.
Както и да е, намерих друг адрес и въпреки че предназначението му е малко по-различно, предполагам, че няма да навреди, ако искате да го изпробвате: support@abigcandypromos.com
Може би можете да споменете дали вашият акаунт е напълно потвърден; понякога казината предпочитат да закрият акаунта, но във ВСЕКИ случай винаги трябва да бъдете информирани какво се случва, особено когато има предстоящи тегления в акаунта ви.
Уведомете ме, моля.
Oh my! This is the worst... Are you sure that you have not received an email explaining the situation?
I'm just asking; you know, the trash folder or spam can make it a real pain when you miss an email.
Anyway, I found another address, and though its purpose is a bit different, I guess it won't hurt if you care to try it out: support@abigcandypromos.com
Perhaps you can mention whether your account is fully verified; sometimes casinos prefer to close the account, but in ANY case, you should always be told what is happening, especially when there are pending withdrawals in your account.
Let me know, please.
Просто искам да коментирам, че всеки тук, който чака плащане от A Big Candy, го очаква огромно разочарование. Имах 3 отделни w/d заявки и в крайна сметка ги изчерпах ВСИЧКИ. Не получавате заплащане. Съжалявам, че не ви казвам. Дори нито веднъж не отговориха на многото ми имейли. Току-що изчерпа балансите и постави този сайт в черен списък
I just like to comment that anyone here waiting for payment from A Big Candy is in for a huge disappointment. I had in 3 separate w/d requests and wound up depleting them ALL. You are not getting paid. Sorry t tell you. They never once even replied to my many emails. Just depleted the balances and blacklisted this site
За мое съжаление имам максимално изплащане на купона, който използвах. И в момента съм на този максимален кеш аут. Ще продължа да тормозя, тормозя, тормозя, докато не спрат или не платят, тъй като няма смисъл да изчерпвам баланса, тъй като не мога да стигна по-далеч от този баланс.
Имах подобен проблем с Digits7. Чака 10 седмици. След това изчерпаха баланса и проклеха обслужването на клиентите да не се безпокоят повече. Не правя това тук. Този баланс е твърде голям.
Unfortunately for me I have a max cash out on the coupon I used. And I’m currently at that max cash out. I will keep harassing, harassing, harassing until either they shut down, or they pay up, as there is no point in depleting the balance as I cannot go farther up from that balance.
i had a similar issue with Digits7. Waited 10 weeks. Then depleted the balance and cursed out their customer service to not to be bothered anymore. Not doing that here. This balance is too big.
Благодарим ви, че споделихте това с нас сега и тук.
Понякога дори най-лошите новини са по-добри от нищо, бих казал.
Ако мога да ви помоля само за една услуга, бих искал да спомена, че не само ние, но най-вероятно и останалата част от общността, ще бъдем благодарни, ако решите да подадете жалбата, преди балансът да бъде загубен.
Искам да кажа, че резултатът от жалбата оказва влияние върху индекса за безопасност на казиното, цитирам сега:
Какви ще бъдат последствията от вашата жалба?
Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.
Източник: Информация и инструкции за разрешаване на жалби
Това е просто любезна молба, разбира се.
Thank you for sharing this with us now and here.
Sometimes even the worst news is better than nothing, I'd say.
If I may ask just one favor, I'd like to mention that not just we, but most likely also the rest of the community, would appreciate it if you decided to submit the complaint before the balance was lost.
My point is that the complaint's outcome has an impact on the casino's safety index, quoting now:
What will be the consequences of your complaint?
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
Source: Complaint Resolution Information and Instructions
It's merely a kind plea, of course.
За мое съжаление имам максимално изплащане на купона, който използвах. И в момента съм на този максимален кеш аут. Ще продължа да тормозя, тормозя, тормозя, докато не спрат или не платят, тъй като няма смисъл да изчерпвам баланса, тъй като не мога да стигна по-далеч от този баланс.
Имах подобен проблем с Digits7. Чака 10 седмици. След това изчерпаха баланса и проклеха обслужването на клиентите да не се безпокоят повече. Не правя това тук. Този баланс е твърде голям.
Unfortunately for me I have a max cash out on the coupon I used. And I’m currently at that max cash out. I will keep harassing, harassing, harassing until either they shut down, or they pay up, as there is no point in depleting the balance as I cannot go farther up from that balance.
i had a similar issue with Digits7. Waited 10 weeks. Then depleted the balance and cursed out their customer service to not to be bothered anymore. Not doing that here. This balance is too big.
Искам само да кажа, че се надявам да има начин да ви помогна с оплакването ви.
Не се предавай!
Честно казано, трябва да призная, че тази част от годината обикновено е много натоварена. Както вероятно сте видели в темата за оплаквания, броят на наскоро подадените оплаквания оказва своето влияние. Така че, моля, бъдете търпеливи. 🙏
I just want to say that I hope there is a way to help you out with your complaint.
Don't give up!
Frankly, I have to admit that this part of the year is usually very busy. As you probably saw in the complaint thread, the number of recently submitted complaints takes its toll. So, please be patient. 🙏
Това е, когато за първи път започнах да играя и съм почти сигурен, че дори още не съм бил член ТУК. Отговориха ми, щом си спомням. Казаха ми, че не могат да изтеглят в портфейл с кеш база. ТРЯБВАше да бъде Coinbase, което не мога да получа само с паспорт. Обясних им това и те просто възразиха срещу копиране на предишния си имейл. Никога повече не ги чух. Имах няколко изтегляния, които чакаха по това време. Просто продължих, изчерпах балансите и поставих казиното в черен списък. Всъщност беше едно от първите, които трябваше да премахна. ПЪРВО ОТ 7 Мога да добавя. Цялата тази мрежа от казина ТРЯБВА да бъде прогонена от тази планета. ВСИЧКИ са лоши. Нямам търпение да получа моите ИЗКЛЮЧИТЕЛНО забавени плащания, за да мога да продължа и да поставя в черен списък последните от тях
This is when I first started playing and pretty sure I wasnt even a member HERE yet. They did reply once I remember. They told me they could not withdraw to a cash base wallet. It NEEDED to be Coinbase which I cant get with just a passport. I explained that to them and they just resent a copy paste of their previous email. I never heard from them again. I had several withdraws waiting at the time. I just went ahead and depleted the balances and blacklisted the Casino. It was actually one of the first I had to do away with. FIRST OF 7 I might add. This entire network of Casinos NEEDS to be banished from this Planet. They are ALL bad. Cant wait to get my EXTREMELY delayed payments so I can go ahead and blacklist the last of them
За съжаление, Coinbase е доста популярен сред казината. Но това не означава, че една прилична компания трябва да направи всичко по силите си, за да изплати печалбите. Между другото, срещали ли сте нещо подобно в техните правила и условия?
Sadly, Coinbase is pretty popular among casinos. But it does not mean a decent company should do everything within its power to pay out the winnings. By the way, have you ever found something like this in their terms and conditions?
Не. Не видях НИЩО за това в техните T&C. И го прочетох.
No. I did not see ANYTHING about that in their T&C. And I did read it.
Буквално най-странното нещо. Докато ти отговарях точно сега, получих ТЕКСТОВО СЪОБЩЕНИЕ от тях с някаква BS промоция. Текстово съобщение?? сигурен съм, че никога не съм одобрявал това
Literally the most bizarre thing ever. As I was replying to you just now I got a TEXT MESSAGE from them with some BS promo. Text message?? pretty sure I never approved that
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.