ФорумКазинаA Big Candy Casino - обща дискусия

A Big Candy Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Radka
|
25830 преглеждания 187 отговора |
|
12 3 4...10
Добавете пост
AusPlayer15
преди 11 месеца

Значи вашето теглене от $1900 е било в очакване от май? И сега е декември? Това не звучи добре.

Автоматичен превод:
Corona42
преди 11 месеца

Правилно. Проследих безброй пъти. Чаках и чаках. Така че си помислих, че няма значение и в двата случая, нямам какво да губя, като го анулирам, залагам и сега имам $10k, които чакат да изтегля, но отново се съмнявам, че някога ще видя нещо. Но знам, че са ми платили веднъж. Така…

Автоматичен превод:
AusPlayer15
преди 11 месеца

Благодаря ви за отговора. Оценявам го. Мисля, че следващия път просто ще се придържам към Brango, Limitless, Yabby и Xtreme.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Съжалявам, че съживявам стара тема, но някой от вас получавал ли е плащане от Abigcandy? Чакам 25 тегления от тях на обща стойност $9300 американски долара / почти $15000 австралийски долара. Ще подам жалба тук, но също така се занимавам с 2 други казина, които няма да изплатят, след като изплатят, няма проблеми, така че първо ще ги преследвам.

Освен това загубихте ли VIP статус случайно по времето, когато поискахте тегленията си?

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Хей, сложих публикациите ти под казиното, за което говориш.

Виждам обаче, че чакаш доста пари. От колко време продължава и даде ли ви казиното някаква причина?

Мисля, че най-разумно е да подадете жалба и да не чакате, тъй като ще има проверка и нашият екип ще ви зададе някои въпроси, така че мисля, че е добре да започнете възможно най-скоро. Но, разбира се, не искам да те подтиквам към нищо.

Що се отнася до VIP статуса, казиното дори не го оправда?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Всъщност имах теглене за $1900 до 30 май, но VIP статусът ми беше запазен. Днес анулирах тегленето и го превърнах в $10 000. Днес поисках 2x $2500 тегления, но наистина се съмнявам, че ще получа нещо.

Получих около $700 от тях за теглене, което направих предишния ден през май, но обработката отне около 8 седмици.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Съжалявам, че ситуацията ви все още не е разрешена и съм още по-тъжен да видя, че казиното не е разрешило жалбата ви от миналото. Мисля, че и от тях си чакал доста дълго първото теглене, тъй като казваш, че е било 2 месеца.

Въпреки това поддържате ли връзка с казиното и знаете ли нещо за вашите тегления?

Автоматичен превод:
Corona42
преди 11 месеца

Brango, limitless, extreme, yabby и bonusblitz толкова професионални и надеждни, собствениците на Big candy са крадци, никога повече не депозирайте пари при тях, те никога не кредитират печалбите, дори и да минат месеци, казината, които споменах в началото на съобщението, плащат в рамките на 10 минути

Автоматичен превод:
lazarosbot
преди 11 месеца

да Изобщо не съм имал никакви проблеми с тези 5 казина.

От друга страна, все още чакам за изплащане на Heaps O Wins, Sector 777 и A Big Candy и мина месец за всеки от тях.

Обмислям да подам жалба срещу A Big Candy, но гледам други неща, като имейла, който получих преди месец от техния отдел за плащания, потвърждаващ моя BTC адрес.

Кой знае какво ще излезе от това…

Автоматичен превод:
Corona42
преди 11 месеца

Всички казина, свързани с анклави, имат страхотни оферти, но когато дойде моментът да кредитирате печалбите си, радостта, която имате, се превръща в кошмар, подайте жалба с големи бонбони, въпреки че според това, което прочетох, има чакане от май, искам да ви поздравя за търпението , никога не съм чувал за такова нещо..

Автоматичен превод:
lazarosbot
преди 11 месеца

Това би бил Ausplayer15, който чака от май да се оттегли от A Big Candy.

нямам толкова много търпение хаха. А моята е непогасена от 23 ноември.

Въпреки това ще видя какво ще се случи и ще продължа да съм гадняр (и ще подам жалба и тук).

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
lazarosbot
преди 11 месеца

Напълно съм съгласен. Аз също напускам ЦЯЛИТЕ казина Enclave. Щом останалите ми дадат парите, ще бъдат блокирани във всички аспекти. Също така НАПЪЛНО съм съгласен за „добрите" казина, които споменахте тук, и аз също играя САМО в тези сайтове. Готово с ВСИЧКИ останали

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Играя в голямо бонбонено казино от няколко месеца и нямах проблем с депозирането и с вземането на парите ми, но най-накрая спечелих и започнах процеса на теглене на 2 лота от $2500, хвърлен безжичен трансфер, към който всичко отиде гладко и прехвърлянето беше задържано в очакване. Още на следващия ден отидох да вляза и сайтът не ми позволи и опитах много пъти, откакто изпратих много имейли до support@abigcandy.com и няма отговор нищо. Имам приятел, който също играе на голям бонбон и той няма проблеми с достъпа до сайта, така че има ли друг начин да се свържа с тези мурони, за да мога или да получа тегленето си, или дори да коригирам този проблем

Автоматичен превод:
hqorsm73
преди 11 месеца

Леле мале! Това е най-лошото... Сигурни ли сте, че не сте получили имейл с обяснение на ситуацията?

Просто питам; знаете, папката за боклук или спамът могат да направят истинска болка, когато пропуснете имейл.

Както и да е, намерих друг адрес и въпреки че предназначението му е малко по-различно, предполагам, че няма да навреди, ако искате да го изпробвате: support@abigcandypromos.com

Може би можете да споменете дали вашият акаунт е напълно потвърден; понякога казината предпочитат да закрият акаунта, но във ВСЕКИ случай винаги трябва да бъдете информирани какво се случва, особено когато има предстоящи тегления в акаунта ви.

Уведомете ме, моля.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Просто искам да коментирам, че всеки тук, който чака плащане от A Big Candy, го очаква огромно разочарование. Имах 3 отделни w/d заявки и в крайна сметка ги изчерпах ВСИЧКИ. Не получавате заплащане. Съжалявам, че не ви казвам. Дори нито веднъж не отговориха на многото ми имейли. Току-що изчерпа балансите и постави този сайт в черен списък

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 11 месеца

За мое съжаление имам максимално изплащане на купона, който използвах. И в момента съм на този максимален кеш аут. Ще продължа да тормозя, тормозя, тормозя, докато не спрат или не платят, тъй като няма смисъл да изчерпвам баланса, тъй като не мога да стигна по-далеч от този баланс.

Имах подобен проблем с Digits7. Чака 10 седмици. След това изчерпаха баланса и проклеха обслужването на клиентите да не се безпокоят повече. Не правя това тук. Този баланс е твърде голям.

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 10 месеца

Благодарим ви, че споделихте това с нас сега и тук.

Понякога дори най-лошите новини са по-добри от нищо, бих казал.

Ако мога да ви помоля само за една услуга, бих искал да спомена, че не само ние, но най-вероятно и останалата част от общността, ще бъдем благодарни, ако решите да подадете жалбата, преди балансът да бъде загубен.

Искам да кажа, че резултатът от жалбата оказва влияние върху индекса за безопасност на казиното, цитирам сега:

Какви ще бъдат последствията от вашата жалба?

Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.

Източник: Информация и инструкции за разрешаване на жалби

Това е просто любезна молба, разбира се.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

За мое съжаление имам максимално изплащане на купона, който използвах. И в момента съм на този максимален кеш аут. Ще продължа да тормозя, тормозя, тормозя, докато не спрат или не платят, тъй като няма смисъл да изчерпвам баланса, тъй като не мога да стигна по-далеч от този баланс.

Имах подобен проблем с Digits7. Чака 10 седмици. След това изчерпаха баланса и проклеха обслужването на клиентите да не се безпокоят повече. Не правя това тук. Този баланс е твърде голям.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Искам само да кажа, че се надявам да има начин да ви помогна с оплакването ви.

Не се предавай!

Честно казано, трябва да призная, че тази част от годината обикновено е много натоварена. Както вероятно сте видели в темата за оплаквания, броят на наскоро подадените оплаквания оказва своето влияние. Така че, моля, бъдете търпеливи. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Това е, когато за първи път започнах да играя и съм почти сигурен, че дори още не съм бил член ТУК. Отговориха ми, щом си спомням. Казаха ми, че не могат да изтеглят в портфейл с кеш база. ТРЯБВАше да бъде Coinbase, което не мога да получа само с паспорт. Обясних им това и те просто възразиха срещу копиране на предишния си имейл. Никога повече не ги чух. Имах няколко изтегляния, които чакаха по това време. Просто продължих, изчерпах балансите и поставих казиното в черен списък. Всъщност беше едно от първите, които трябваше да премахна. ПЪРВО ОТ 7 Мога да добавя. Цялата тази мрежа от казина ТРЯБВА да бъде прогонена от тази планета. ВСИЧКИ са лоши. Нямам търпение да получа моите ИЗКЛЮЧИТЕЛНО забавени плащания, за да мога да продължа и да поставя в черен списък последните от тях

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
angel47usa
преди 10 месеца

За съжаление, Coinbase е доста популярен сред казината. Но това не означава, че една прилична компания трябва да направи всичко по силите си, за да изплати печалбите. Между другото, срещали ли сте нещо подобно в техните правила и условия?


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Не. Не видях НИЩО за това в техните T&C. И го прочетох.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Буквално най-странното нещо. Докато ти отговарях точно сега, получих ТЕКСТОВО СЪОБЩЕНИЕ от тях с някаква BS промоция. Текстово съобщение?? сигурен съм, че никога не съм одобрявал това

Автоматичен превод:
12 3 4...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини