ФорумКазина8Bet.io Casino - обща дискусия

8Bet.io Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от thatmanadam187
|
3939 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
Добавете пост
czibakjanos1995
преди 11 месеца

Здравей. Трябва да кажа, че показването на екранни снимки е напълно умно решение. Сега, като се замисля, видях го и преди тук във форума и съм напълно сигурен, че това е същият проблем, пред който сте изправени сега.

Ще проведа малко проучване, за да ви помогна. Междувременно, използвате ли някакви добавки в браузъра си? Имам чувството, че някакъв активен плъгин за преводач може да причини такова глупаво поведение, докато пиша публикация тук.


Що се отнася до вашия проблем, радвам се да чуя, че говорим само за печалби от бонуса без депозит, защото поне можете да помислите дали това е полезен депозит в казиното.

Да, най-вероятно трябва да депозирате, за да потвърдите опцията си за плащане, за да можете да я използвате по-късно за теглене.

Аз обаче бих се поколебал. Звучи рисковано да депозирате в казино, което изглежда ви игнорира повече от седмица. Не бихте ли казали?


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

сега мога да пиша през браузъра (Opera)! просто това казино 8bet.io не отговаря никъде. да, конвертирах $100 от бонус без депозит в реални пари и сега не мога да започна теглене, някакво съобщение за грешка. Всъщност никога не съм направи депозит в казино 8bet.io. може би това е грешката, затова не можах да инициирам теглене.+ възможно е да се изисква и идентификация, но няма такава опция, където да я подам. може би трябва да изпратя традиционните документи за самоличност по имейл? за 8bet.io казино? вижте дали реагират на това..може ли някой да ми помогне защо казиното не отговаря? как мога да инициирам теглене тук? $100 бонус без депозит кой портал мога да използвам, за да се свържа с казиното 8bet.io?

Автоматичен превод:
czibakjanos1995
преди 11 месеца

Здравейте.

Щастлив съм да видя действителното ви писане тук 🙂. Само една подсказка, не е необходимо обаче да превключвате браузъра; просто откажете опцията „преведете тази страница" през браузъра Google.

Относно оттеглянето, любезно прегледайте предишната ми публикация. Ето един цитат:

„Що се отнася до вашия проблем, радвам се да чуя, че говорим само за печалби от бонуса без депозит, защото поне можете да помислите дали това е полезен депозит в казиното.

Да, най-вероятно трябва да депозирате, за да потвърдите опцията си за плащане, за да можете да я използвате по-късно за теглене.

Аз обаче бих се поколебал. Звучи рисковано да депозирате в казино, което изглежда ви игнорира повече от седмица."

Бих изчакал първо някой от казиното да се свърже с вас.

Бихте ли споделили екранна снимка, илюстрираща грешката, която току-що споменахте?

Освен това изпращането на документи по имейл изглежда добра идея, но предположих, че вече сте се опитали да се свържете с казиното чрез имейл, нали?

Ще бъда тук за актуализацията. Благодаря ви🙏


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file да, вече им изпратих имейл, но не отговарят. Мисля, че плащането е необходимо .... + проверка ... тогава ако отговорят, само в този случай сте готови да ми платите. Ще изпратя документите за самоличност по имейл.. . може би ще отговориш по-рано.

Автоматичен превод:
czibakjanos1995
преди 11 месеца

Чудя се как ще се развие всичко това и какво ще ви каже казиното. Виждам, че за теглене на пари е необходима проверка на акаунта, така че вероятно е най-добре да си сътрудничите с казиното тук.

Що се отнася до вашето теглене, съобщението казва какъв е вашият седмичен лимит за теглене, който, ако се опитвате да изтеглите $100, е повече от това, което ви показва. Но бих казал, че това е доста ниско, което не е много честно. Вероятно обаче ще трябва да завършите проверката на акаунта и след като това стане, ще видим дали можете да теглите. Можете ли да дадете актуална информация за това как върви, защото ако продължавате да имате проблеми, тогава ще ви препоръчам следващото действие, което е да подадете жалба.

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

да, проблемът продължава. Днес ще подам жалба и ще изпратя идентификационните октави по мейла. може би ще отговорят накрая. Какво друго мислиш, че трябва да направя?

Автоматичен превод:
czibakjanos1995
преди 11 месеца

Най-разумното нещо, което можете да направите, е да имате търпение и да изчакате да видите как ще се окаже проверката в крайна сметка и дали ще успеете да я преминете успешно. Тогава ще бъдем по-умни.

Подали сте жалба, така че нека да видим докъде ще стигне тя. Стискам ти палци и ако има нова информация, пиши. Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

нищо няма да излезе от това... 8bet.io casino отказва да отговори. Мисля, че може да имат финансови затруднения. близо до фалит?

Автоматичен превод:
czibakjanos1995
преди 11 месеца

Така че съжалявам, ако казиното ви игнорира и не ви отговори. Не знам дали имат финансови затруднения, но все още имате открита жалба, така че ще видим докъде ще стигне екипът ни с нея. Трябва да имаш търпение известно време, въпреки че знам, че не е лесно. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Чудото се случи! отговори 8bet.io в имейла, като ме помоли да започна тегленето отново и сега най-накрая успях да 74 USD. инициирайте теглене с помощта на coinbase. С нетърпение чакам да видя дали наистина наградата ми е изпратена. Сигурен съм, че сега ще отговарям по-често. Ще уведомя всички, когато получа наградата си. Очаквам пак същото, дано този път не толкова. може би днес

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

момчета, наистина съм разочарован от казиното 8bet.io! Получих моята награда от 74 USD, пристигна! .това е добро казино .нека случаят бъде приключен благодаря!

Автоматичен превод:
czibakjanos1995
преди 11 месеца

Здравейте. Виждам, че сте много развълнувани от получаването на парите! Това е готино, разбира се.

Обзалагам се, че вече не сте убедени, че казиното има финансови проблеми, нали? Знаеш ли, понякога всичко, което е необходимо, е да си малко по-спокоен.

И така, сега, след като знаете, че казиното може да плаща, какво следва? 🙂

Искам да кажа, оставаш ли?

Автоматичен превод:
czibakjanos1995
преди 11 месеца

Това е идеална новина. 🎉🎉😊

Както се казва, „търпението носи рози" и в този случай също се потвърди. Радвам се, че получихте парите си днес и казиното ви отговори. Понякога просто трябва да изчакате известно време, докато всичко се обработи.

Както и да е, планирате ли да останете в това казино?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да да да

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Да, добро казино

Автоматичен превод:
czibakjanos1995
преди 11 месеца

Така че казиното е запазило своя играч според това, което пишете.

Искам обаче да ви попитам още нещо, а то е дали е възможно да актуализирате жалбата си и да напишете, че вече сте получили парите, за да може нашият екип да я затвори? Със сигурност би било подходящо. Благодаря ви и ви желая много добри сесии🙂

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Получих си наградата! Бях положително разочарован от казиното 8bet.ió. Вече получих 74 USD без депозит. Мога само да го препоръчам. Можете да затворите тази тема сега! Благодаря ви за всички! 😉

Автоматичен превод:
czibakjanos1995
преди 11 месеца

Мисля, че може да сме се разбрали погрешно, би било подходящо да го напишете тук във вашата жалба: https://casino.guru/8bet-io-casino-player-s-withdrawal-issue-with-no-response

Чувствайте се свободни да копирате това, което сте написали тук във форума. Насладете се на победата си. 😁☘️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

20


Автоматичен превод:
SabeloNxumaloo
преди 7 месеца

Здравейте. Разкажете ни повече, моля.🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини