преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 8Bet.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, мога ли да попитам какво точно се случи, когато написахте, че казиното е измама?
Предполагам, че това е свързано с вашата жалба , така че можете ли да потвърдите, че е така?
Какво конкретно се е случило във вашия случай, когато изпитвате негативни чувства?
Hi, can I ask what exactly happened when you wrote that the casino is a scam ?
I assume this is related to your complaint, so could you please confirm that it is ?
What specifically happened in your case when you have negative feelings ?
Колко време е минало, откакто не сте получили изтеглянето си? Освен това, има ли причина казиното да ви блокира и забрани?
How long has it been since you didn't get your withdrawal ? Additionally, is there any reason why the casino blocked and banned you ?
3 дни и ме блокираха и забраниха, защото им изпратих куп съобщения и не ми хареса начина, по който разговарях с тях, след като ме игнорираха и ме оставиха на четене за 2 дни, след като ми казаха едно, препратих им имейл, който ще прокарайте оттеглянето ми. И те ми казаха „ти не си направил абсолютно нищо за тези пари, толкова ли си отчаян?"
3 days now and blocked and banned me because I sent them a bunch of messages and didn’t like the way I talked to them after ignoring me and leaving me on read for 2 days after they told me one I forwarded them an email they would push my withdrawal through. And they told me " you did absolutely nothing for this money, are you that desperate?"
Виждам,..
Какво ще кажете за темата за множество акаунти, спомената в екрана за печат, който изпратихте в нишката за оплакване ?
Знаете ли за нарушение на това правило? Звучи повече като причина за закриване на акаунта, отколкото като настойчивост или грубост. Какво мислиш?
Може би казиното ви е предоставило доказателство?
I see,..
What about the multiple account topic mentioned in the print screen you sent to the complaint thread?
Are you aware of a breach of this rule? It sounds more like a reason for account closure than being persistent or rude. What do you think?
Has the casino provided you with proof, perhaps?
Нямам няколко акаунта, това е, което те казаха в началото, след което се опитаха да кажат, че е, защото използвах vpn, който също не използвах, и прегледах целия интернет и изглежда това казино казва на всички, че използват няколко сметки и са измама
I do not have multiple accounts that’s what they said at first then they tried to say it was because I used a vpn which I also did not use and I’ve looked all over the internet and it seems this casino tells everyone they are using multiple accounts and are a scam
Толкова за измамата. 🙂
Сериозно, имаш ли всички пари? Това е страхотно, оправихте деня ми! Така че можете да продължите да играете в това казино без страх от допълнителна проверка. Виждате ли го по същия начин? 🙂
So much for the scam. 🙂
Seriously, Have you got all the money? That's awesome, you've made my day! So, you may continue to play in this casino without fear of additional verification. Do you see it the same way? 🙂
Здравейте, предполагам, че един printscreen би бил достатъчен. Излишно е да казвам, че имам достъп до казиното. Така че не разбирам въпроса. Имаш ли нужда от помощ? Можете ли да получите достъп до акаунта си, може би?
Hello, I guess one printscreen would be sufficient. Needless to say, I can access the casino. Thus, I do not understand the issue. Do you need help? Can you access your account, perhaps?
Здравейте, можете да го напишете като нормален пост и не е нужно да го пишете в транслатора и да слагате принтскриновете тук.
Що се отнася до проблема ви с тегленето, опитахте ли да пишете в чата на живо и какъв може да е проблемът, ако не отговарят на имейлите? Имате ли напълно потвърдена сметка, когато кажете, че все още не сте направили теглене в казиното, защото ако не сте, е напълно възможно първо да трябва да преминете през този процес. От колко време продължава ситуацията? Моля да ме уведомите.
Hi, you can write it as a normal post and you don't have to write it in the translator and put the printscreens here.
As for your problem with the withdrawal, did you try to write to the live chat and what could be the problem if they don't answer the emails ? Do you have a fully verified account when you say you haven't made a withdrawal in the casino yet because if you haven't it is quite possible that you will have to go through this process first. How long has the situation been going on? Please let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.