ФорумКазина8Bet.io Casino - обща дискусия

8Bet.io Casino - обща дискусия

преди 1 година от thatmanadam187
|
3220 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 8Bet.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Измама със сигурност

Автоматичен превод:
thatmanadam187
преди 1 година

Здравейте, мога ли да попитам какво точно се случи, когато написахте, че казиното е измама?

Предполагам, че това е свързано с вашата жалба , така че можете ли да потвърдите, че е така?

Какво конкретно се е случило във вашия случай, когато изпитвате негативни чувства?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ами не ми платиха и сега ме блокираха и забраниха акаунта ми

Автоматичен превод:
thatmanadam187
преди 1 година

Колко време е минало, откакто не сте получили изтеглянето си? Освен това, има ли причина казиното да ви блокира и забрани?

Автоматичен превод:
преди 1 година

3 дни и ме блокираха и забраниха, защото им изпратих куп съобщения и не ми хареса начина, по който разговарях с тях, след като ме игнорираха и ме оставиха на четене за 2 дни, след като ми казаха едно, препратих им имейл, който ще прокарайте оттеглянето ми. И те ми казаха „ти не си направил абсолютно нищо за тези пари, толкова ли си отчаян?"

Автоматичен превод:
thatmanadam187
преди 1 година

Виждам,..

Какво ще кажете за темата за множество акаунти, спомената в екрана за печат, който изпратихте в нишката за оплакване ?

Знаете ли за нарушение на това правило? Звучи повече като причина за закриване на акаунта, отколкото като настойчивост или грубост. Какво мислиш?

Може би казиното ви е предоставило доказателство?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нямам няколко акаунта, това е, което те казаха в началото, след което се опитаха да кажат, че е, защото използвах vpn, който също не използвах, и прегледах целия интернет и изглежда това казино казва на всички, че използват няколко сметки и са измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратиха ми тегленето

Автоматичен превод:
thatmanadam187
преди 1 година

Толкова за измамата. 🙂

Сериозно, имаш ли всички пари? Това е страхотно, оправихте деня ми! Така че можете да продължите да играете в това казино без страх от допълнителна проверка. Виждате ли го по същия начин? 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
thatmanadam187
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
thatmanadam187
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, предполагам, че един printscreen би бил достатъчен. Излишно е да казвам, че имам достъп до казиното. Така че не разбирам въпроса. Имаш ли нужда от помощ? Можете ли да получите достъп до акаунта си, може би?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
czibakjanos1995
преди 10 месеца

Здравейте, можете да го напишете като нормален пост и не е нужно да го пишете в транслатора и да слагате принтскриновете тук.

Що се отнася до проблема ви с тегленето, опитахте ли да пишете в чата на живо и какъв може да е проблемът, ако не отговарят на имейлите? Имате ли напълно потвърдена сметка, когато кажете, че все още не сте направили теглене в казиното, защото ако не сте, е напълно възможно първо да трябва да преминете през този процес. От колко време продължава ситуацията? Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини