888Starz - Средствата не са получени
Номерът на моята сметка е 762034843
Знаейки, че досега са минали повече от 115 дни
Наистина се извинявам за този начин, но компания, която отсъстваше от това (прозрачност и го измами, така че се надявам да приемете, че вие сте арбитърът между нас)
Това е последният отговор от компанията
Добре дошъл, скъпи потребителю. За съжаление, агентът твърди, че не е получил средствата. Съветвам ви да се свържете с вашия доставчик на услуги за възстановяване на сумата. Искрено се извиняваме за тази неприятна ситуация.
И това е моят отговор на тяхното невярно твърдение
Пет доказателства, доказващи успеха на операцията
1- Видео от вътрешността на портфейла
2- Извлечение от сметката
3- Запишете разговор с обслужването на клиенти на axisPay
4- Чат в WhatsApp с отдела за обслужване на клиенти на AxisPay
5- Копие от успешното завършване на процеса на прехвърляне
Това е доказателството, което предоставих за успеха на процеса на прехвърляне от доставчика на услуги Wallet.
Къде е доказателството и доказателството от агента и отдела за плащания?
(относно предполагаемото неполучаване на средствата)
Как агентът е разбрал, че парите не са получени?
Ако отговорът е да се свържете с портфейла на axisPay, тогава той трябва да представи това като доказателство за думите си (от съображения за прозрачност) с благодарност.
Повтарям, предизвиквам агента и платежната система на 888starz да предоставят едно доказателство, че парите не достигат до него?
Моля, обърнете внимание, че тези действия засягат репутацията на компанията 888starz, ако тя осъществява прозрачни отношения между клиента и агента отдясно.
888Starz - Funds not received
My account number 762034843
Knowing that more than 115 days have passed so far
I really apologize for this way, but a company that was absent from it (transparency and deceived him, so I hope you accept that you are the arbiter between us)
This is the last reply from the company
Welcome, dear user. Unfortunately, the agent claims not to receive the funds. I advise you to contact your service provider for a refund. We sincerely apologize for this uncomfortable situation
And this is my response to their false claim
Five proofs proving the success of the operation
1- Video from inside the wallet
2- Account statement
3- Record a call with axisPay customer service
4- Whatsapp chat with axisPay customer service
5- A copy of the success of the transfer process
This is what I provided proof of the success of the transfer process from the service provider Wallet
Where is the proof and the proof from the agent and the payments department?
(on the alleged non-receipt of the funds)
How did the agent know that the money was not received?
If the answer is to contact axisPay wallet then he should present this as proof of his words (out of transparency) with thanks
I repeat I challenge the agent and the payment system of 888starz to provide one proof that the money is not reaching him?
Please note that these actions affect the reputation of the company 888starz if it deals transparently between the client and the agent to the right back
Автоматичен превод: