ФорумКазина888Starz Casino - обща дискусия

888Starz Casino - обща дискусия

преди 2 години от carsix79
|
4976 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 888Starz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
carsix79
преди 2 години

Здравейте, най-общо казано, вярвам, че въпреки че доставчикът може да бъде ограничен, винаги е отговорност на казиното да се увери, че не можете да играете игрите в неговото казино. Когато ви позволят това, това може да е част от тяхната бизнес стратегия.

Те могат просто да решат да поемат риска и да разрешат игрите в страни, където техните конкуренти (други казина) ги ограничават. В такива случаи всички печалби трябва да бъдат изплатени, а загубите трябва да се приемат като справедливи загуби.

Разбира се, не можете да приемете загуби на играчите, но да откажете да изплащате печалби поради ограниченията на държавата. От наша гледна точка най-важната част от хазарта е неговата справедливост. Всеки път, когато играч депозира и губи пари, той винаги трябва да има и шанс да спечели.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Ако имате справедлив шанс да спечелите, тогава трябва да имате справедлив шанс да загубите. Доставчикът може да бъде официално забранен, но просто го погледнете от друга гледна точка. Със сигурност има играчи, които харесват игри от доставчика. Играчите биха били много тъжни, ако изведнъж не могат да играят игри от доставчика. Тогава казино решава да предостави игрите и за тези играчи. Играчите са доволни, защото са намерили място, където могат да играят игри, които иначе са забранени за тях.

Ще накажем ли казиното? Не точно. Това е техен собствен риск. Те рискуват да имат проблеми с лицензиращия си орган, рискуват да имат проблеми с правителството на конкретната държава, защото предоставят игри, които не са лицензирани там и също така рискуват да създадат лоши отношения с доставчика на игри, тъй като предлагат своите игри в ограничена територия.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих два имейла (до nikolas.b@casino.guru и privacy@casino.guru), за да поискам окончателното премахване на моята жалба, която е подадена като неразрешена. Казино 888starz реши да възстанови сумата, но ме помоли да премахна искането. Така че, моля, продължете с премахването на жалбата и тази дискусия. Благодаря.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Здравейте,

Препратих информацията ви и на Nikolas.

Утре ще го проверя.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Видях, че сте го променили от неразрешен на разрешен, но бях помолил да бъде изтрит за постоянно. Защо не е изтрито?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Здравейте carsix79,

защото не изтриваме оплаквания, можем да направим жалбата анонимна. Както и да е, консултирах се с Nikolas, той ще се свърже с вас по имейл.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Бихте ли потвърдили, че 888starz вече не предоставя игри от доставчика на игри Evolution?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Попитах оператора за чат на живо:

file

„Доставчикът на игри Evolution не е наличен на нашия уебсайт."

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Така че те премахнаха доставчика на игри Evolution, след като изпратих жалбата, че този доставчик не може да бъде предложен на италиански (и не само) играчи, освен ако нямат местния лиценз на страната, на която предлагат игри на Evolution (в моя случай италианския лиценз ADM ). Така че бях прав, че те нарушиха основните лицензионни правила на доставчика и не посочиха никакви ограничения в техните условия. Това също означава, че все още има десетки казина в Кюрасао, които нарушават териториалните ограничения на Evolution.

Същото нещо ми се случи с Power casino, което сега също беше затворено..

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Здравейте, Carsix79,

Мога да разбера вашата гледна точка, но бих казал, че от казиното зависи дали искат да предоставят ограничени игри на играчите и да рискуват проблеми с участващия доставчик на игри или лицензиращ орган. Мога да си представя, че много италиански играчи ще пропуснат тези мачове.

Вярвам, че ключовият момент е дали казиното изплаща печалбите, които можете да спечелите, като играете „официално" ограничени игри. Позволете ми да бъда ясен, тази ситуация никога не трябва да се използва срещу играча.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Първо съжалявам за лошия ми английски. Аз съм нов регистриран в това казино и получих безплатни завъртания като оферта в моето съобщение. След като ги играя, имам 29 $ като печалби от безплатни завъртания. Потърсих в сайта как да заложа тази печалба, но не мога да намеря нищо. Ако имате някаква идея как работи, моля, покажете ми. Благодаря ви

Автоматичен превод:
biboutou
преди 1 година

Здравей, мисля, че се справи добре с английския. Възможно ли е да ни дадете информация за бонуса, с който сте играли?

Като алтернатива, по отношение на бонуса, опитахте ли да проверите с поддръжка или чат на живо? Мисля, че те ще могат да дадат най-достоверната информация за ситуацията. ще го пробваш ли

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте господа, имам проблеми с тегленията в казино 888starz .

Те блокираха моето теглене и беше поискана проверка на акаунта и в процеса вече бяха изпратени множество документи и винаги искат още, за да усложнят процеса и да накарат клиента да се откаже.

Вече е препратено:

- 2x документ за самоличност (изпраща се два пъти)

- Доказателство за депозити с лични данни

- Селфи снимка с документ за самоличност до лицето

- Селфи снимка близо до лицето и на заден план имейлите, разменени с отдела за сигурност на 888starz , и всички данни трябва да са видими (Какво искане е това?)

- Доказателство за сметки за услуги, където се създават трудности за валидиране на документи.


Изпратих снимка на сметката за вода, снимка на сметката за ток и изпратих сметката за вода и сметката за ток в PDF формат. Но те винаги отговарят.


„Моля, обърнете внимание на изискванията на отдел „Сигурност".

или

„Предоставете некомпресирани изображения. Уверете се, че размерът на файла надвишава 1 MB."


Не компресирам нищо, начинът, по който го взех, беше препратен на същите хора.

Вече не знам какво да правя


може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
jhonydrigues
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с верификацията на акаунта и конкретно със сметките за услуги. Размерът на файла по-голям ли е от 1 MB, ако това е едно от изискванията? Опитахте ли да попитате поддръжката какъв е проблемът, тъй като смятате, че въвеждате всичко правилно и трябва да е наред?

Както и да е, виждам, че вече сте успели да подадете жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне в този случай. Би ли било възможно да се отговори на Томас, за да може той да продължи напред? Това със сигурност би било подходящо.

Надяваме се, че вашият случай ще бъде решен и че в крайна сметка ще можете да потвърдите акаунта си. Ако имате нова информация, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравей Джаро, благодаря за вниманието.

След като препратих отново някои документи и други искания от поддръжката на 888Stars , като например:

- Паспортна снимка

- Актуална снимка с код, предоставен от поддръжката с текуща дата

листо.

Тази сутрин получих отговор от екипа за поддръжка на 888Stars , който ме информира, че акаунтът ми е блокиран за нови залози и че тегленията са разрешени.


Успях да направя тегленето и всичко беше разрешено след няколко искания за KYC.


Оставяйки мнението си за 888Stars , не препоръчвам това казино, разменях имейли с поддръжката от почти три седмици, за да потвърдя акаунта си и да направя тегленето, от всички казина, които съм използвал, това беше най-лошото.

Това беше най-уморителният процес на проверка на акаунта, през който съм минавал.

Наистина изтощително


Благодарим на Casino Guro за предоставянето на място, за да споделим нашия опит с онлайн казината.

Автоматичен превод:
jhonydrigues
преди 11 месеца

Радвам се, че си получи парите в крайна сметка, но виждам цената. Мисля, че беше доста изтощително за вас и не се учудвам, че възприехте такова отношение към казиното.

Също така смятам, че поне вашият опит може да бъде полезен за други играчи и твърдо вярвам, че подобни ситуации няма да ви се случват в бъдеще и че когато играете в казино, всичко ще върви гладко. Желая ви късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Опитът ми в началото беше добър, аз съм от Аржентина, методът, който използвах за депозиране на пари, беше в брой, защото е по-лесно от купуването на крипто, от ноември не ми позволяват да изтегля това, което спечеля, молят ме да им изпратя "банково извлечение", обясних им, че няма да важи, защото плащането е в брой, имам фактурите, които съм платил, дадох им каквото ми поискаха, но не ми отговориха от имейла за сигурност, ако само те щяха да ми кажат нещо.


Автоматичен превод:
reptile019
преди 10 месеца

Здравейте, така че е жалко, когато имаше проблеми, след като беше доста добре. Колко време обаче продължава тази ваша ситуация? Виждам, че са ви поискани още документи и затова ще трябва да преминете през допълнителна проверка. От колко време казиното не е отговорило на предоставеното от вас?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, от 14 ноември пиша на вашия защитен имейл с това, което ме питате, но все още не съм получил отговор.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини