преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 888Starz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, най-общо казано, вярвам, че въпреки че доставчикът може да бъде ограничен, винаги е отговорност на казиното да се увери, че не можете да играете игрите в неговото казино. Когато ви позволят това, това може да е част от тяхната бизнес стратегия.
Те могат просто да решат да поемат риска и да разрешат игрите в страни, където техните конкуренти (други казина) ги ограничават. В такива случаи всички печалби трябва да бъдат изплатени, а загубите трябва да се приемат като справедливи загуби.
Разбира се, не можете да приемете загуби на играчите, но да откажете да изплащате печалби поради ограниченията на държавата. От наша гледна точка най-важната част от хазарта е неговата справедливост. Всеки път, когато играч депозира и губи пари, той винаги трябва да има и шанс да спечели.
Hi, generally speaking, I believe that even though the provider can be restricted, it's always casino's responsibility to make sure that you can't play the games in their casino. When they allow this to you, it may be a part of their business strategy.
They can simply decide to take the risk and allow the games in countries where their competitors (other casinos) restrict them. In such cases, all winnings should be paid out and losses should be taken as fair losses.
Of course, you can't accept players losses, but refuse to pay winnings due to country restrictions. From our point of view, the most important part of the gambling is its fairness. Whenever a player deposits and loses money, they should always have a chance to win as well.
Ако имате справедлив шанс да спечелите, тогава трябва да имате справедлив шанс да загубите. Доставчикът може да бъде официално забранен, но просто го погледнете от друга гледна точка. Със сигурност има играчи, които харесват игри от доставчика. Играчите биха били много тъжни, ако изведнъж не могат да играят игри от доставчика. Тогава казино решава да предостави игрите и за тези играчи. Играчите са доволни, защото са намерили място, където могат да играят игри, които иначе са забранени за тях.
Ще накажем ли казиното? Не точно. Това е техен собствен риск. Те рискуват да имат проблеми с лицензиращия си орган, рискуват да имат проблеми с правителството на конкретната държава, защото предоставят игри, които не са лицензирани там и също така рискуват да създадат лоши отношения с доставчика на игри, тъй като предлагат своите игри в ограничена територия.
If you have a fair chance to win, then you should have a fair chance to lose. The provider might be officially banned, but just look at it from a different perspective. There are certainly players who like games from the provider. The players would be very sad if they suddenly couldn't play games from the provider. Then a casino decides to provide the games for those players as well. The players are happy, because they found a place where they can play games that are otherwise forbidden for them.
Would we punish the casino? Not really. It's their own risk. They risk to have issues with their licensing authority, they risk to have troubles with the government of the specific country, because they provide games that aren't licensed there and they also risk to create bad relations to the game provider since they offer their games in a restricted territory.
Изпратих два имейла (до nikolas.b@casino.guru и privacy@casino.guru), за да поискам окончателното премахване на моята жалба, която е подадена като неразрешена. Казино 888starz реши да възстанови сумата, но ме помоли да премахна искането. Така че, моля, продължете с премахването на жалбата и тази дискусия. Благодаря.
I have sent two emails (to nikolas.b@casino.guru and to privacy@casino.guru) to request the permanent removal of my complaint which has been filed as unresolved. 888starz casino decided to refund but asked me to have the claim removed. So please proceed to remove the complaint and this discussion. Thanks.
Ho inviato due mail (a nikolas.b@casino.guru e a privacy@casino.guru) per chiedere la rimozione definitiva del mio reclamo che è stato archiviato come non risolto. Il casinò 888starz ha deciso di rimborsare ma mi ha chiesto che venga eliminato il reclamo. Quindi per favore procedete alla rimozione del reclamo e di questa discussione. Grazie.
Здравейте,
Препратих информацията ви и на Nikolas.
Утре ще го проверя.
Hello,
I forwarded your information to Nikolas as well.
I will check it up tomorrow.
Видях, че сте го променили от неразрешен на разрешен, но бях помолил да бъде изтрит за постоянно. Защо не е изтрито?
I saw that you changed it from unresolved to resolved but I had asked for it to be permanently deleted. Why hasn't it been deleted?
Ho visto che lo avete passato da non risolto a risolto ma io ne avevo chiesto la cancellazione definitiva. Perché non è stato eliminato?
Здравейте carsix79,
защото не изтриваме оплаквания, можем да направим жалбата анонимна. Както и да е, консултирах се с Nikolas, той ще се свърже с вас по имейл.
Hello carsix79,
it's because we do not delete complaints, we can make the complaint anonymized. Anyway, I consulted with Nikolas, he will get back to you by email.
Бихте ли потвърдили, че 888starz вече не предоставя игри от доставчика на игри Evolution?
Could you please confirm that 888starz no longer provides games from the Evolution gaming provider?
Potreste confermarmi che ora 888starz non fornisce più giochi del provider Evolution gaming?
Попитах оператора за чат на живо:
„Доставчикът на игри Evolution не е наличен на нашия уебсайт."
I asked the live chat operator:
"Evolution gaming provider is not available on our website."
Така че те премахнаха доставчика на игри Evolution, след като изпратих жалбата, че този доставчик не може да бъде предложен на италиански (и не само) играчи, освен ако нямат местния лиценз на страната, на която предлагат игри на Evolution (в моя случай италианския лиценз ADM ). Така че бях прав, че те нарушиха основните лицензионни правила на доставчика и не посочиха никакви ограничения в техните условия. Това също означава, че все още има десетки казина в Кюрасао, които нарушават териториалните ограничения на Evolution.
Същото нещо ми се случи с Power casino, което сега също беше затворено..
So they removed the Evolution gaming provider after I had sent the complaint that this provider could not be offered to Italian (and not only) players unless they have the local license of the country they offer Evolution games to (in my case the Italian license ADM). So I was right that they violated the provider's underlying license rules and did not specify any limitations in their terms and conditions. This also means that there are still dozens of Curacao casinos that are violating the territorial restrictions on Evolution.
The same thing happened to me with Power casino which has now also been closed ..
Quindi hanno rimosso il provider Evolution gaming dopo che avevo inviato il reclamo per il fatto che tale provider non poteva essere offerto ai giocatori italiani (e non solo) a meno che non abbiano la licenza locale del Paese a cui offrono i giochi Evolution (nel mio caso la licenza italiana ADM). Perciò avevo ragione io sul fatto che avessero violato le regole della licenza sottostante al provider e nei loro termini e condizioni non specificavano alcuna limitazione. Questo vuol dire anche che ci sono ancora decine di casinò di Curacao che stanno violando le restrizioni territoriali su Evolution.
La stessa cosa mi era successa con Power casinò che ora è stato pure chiuso..
Здравейте, Carsix79,
Мога да разбера вашата гледна точка, но бих казал, че от казиното зависи дали искат да предоставят ограничени игри на играчите и да рискуват проблеми с участващия доставчик на игри или лицензиращ орган. Мога да си представя, че много италиански играчи ще пропуснат тези мачове.
Вярвам, че ключовият момент е дали казиното изплаща печалбите, които можете да спечелите, като играете „официално" ограничени игри. Позволете ми да бъда ясен, тази ситуация никога не трябва да се използва срещу играча.
Hello Carsix79,
I can understand your point of view, but I'd say that it's up to the casino whether they want to provide restricted games to players and risk troubles with the involved game provider or licensing authority. I can imagine that lot of Italian players will miss those games.
I believe that the key point is whether the casino pays out the winnings you can gain by playing "officially" restricted games. Allow me to be clear, this situation should never be used against the player.
Първо съжалявам за лошия ми английски. Аз съм нов регистриран в това казино и получих безплатни завъртания като оферта в моето съобщение. След като ги играя, имам 29 $ като печалби от безплатни завъртания. Потърсих в сайта как да заложа тази печалба, но не мога да намеря нищо. Ако имате някаква идея как работи, моля, покажете ми. Благодаря ви
First sorry for my bad English. I am new registered in this casino and I received a free spins as offer in my message.after play them I have 29 $ as winnings from free spin. I surched in the site how to wager this winnings but can't find anything. If you have any idea how does it work please show me.thank you
Здравей, мисля, че се справи добре с английския. Възможно ли е да ни дадете информация за бонуса, с който сте играли?
Като алтернатива, по отношение на бонуса, опитахте ли да проверите с поддръжка или чат на живо? Мисля, че те ще могат да дадат най-достоверната информация за ситуацията. ще го пробваш ли
Hi, I think you did pretty well with the English. Would it be possible to give us some information about the bonus you played with ?
Alternatively, regarding the bonus, did you try to check with support or live chat ? I think they will be able to provide the most reliable information on the situation. Will you try it ?
Здравейте господа, имам проблеми с тегленията в казино 888starz .
Те блокираха моето теглене и беше поискана проверка на акаунта и в процеса вече бяха изпратени множество документи и винаги искат още, за да усложнят процеса и да накарат клиента да се откаже.
Вече е препратено:
- 2x документ за самоличност (изпраща се два пъти)
- Доказателство за депозити с лични данни
- Селфи снимка с документ за самоличност до лицето
- Селфи снимка близо до лицето и на заден план имейлите, разменени с отдела за сигурност на 888starz , и всички данни трябва да са видими (Какво искане е това?)
- Доказателство за сметки за услуги, където се създават трудности за валидиране на документи.
Изпратих снимка на сметката за вода, снимка на сметката за ток и изпратих сметката за вода и сметката за ток в PDF формат. Но те винаги отговарят.
„Моля, обърнете внимание на изискванията на отдел „Сигурност".
или
„Предоставете некомпресирани изображения. Уверете се, че размерът на файла надвишава 1 MB."
Не компресирам нищо, начинът, по който го взех, беше препратен на същите хора.
Вече не знам какво да правя
може ли някой да ми помогне
Hello gentlemen, I am having problems making withdrawals at 888starz casino.
They blocked my withdrawal, and account verification was requested and in the process, multiple documents have already been sent and they always ask for more in order to complicate the process and make the customer give up.
It has already been forwarded:
- 2x identity document (sent twice)
- Proof of deposits with personal data
- Selfie photo holding identity document next to face
- Selfie photo close to the face and in the background the emails exchanged with the 888starz security department and all data must be visible (What request is this?)
- Proof of service bills, where difficulties are being created to validate documents.
I sent a photo of the water bill, a photo of the electricity bill, and sent the water bill and electricity bill in PDF format. But they always respond.
"Please pay attention to the requirements of the Security Department."
or
"Provide uncompressed images, Make sure the file size exceeds 1 MB."
I'm not compressing anything, the way I took it was forwarded to the same people.
I don't know what to do anymore
Can anyone help me?
Здравейте, виждам, че имате проблем с верификацията на акаунта и конкретно със сметките за услуги. Размерът на файла по-голям ли е от 1 MB, ако това е едно от изискванията? Опитахте ли да попитате поддръжката какъв е проблемът, тъй като смятате, че въвеждате всичко правилно и трябва да е наред?
Както и да е, виждам, че вече сте успели да подадете жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне в този случай. Би ли било възможно да се отговори на Томас, за да може той да продължи напред? Това със сигурност би било подходящо.
Надяваме се, че вашият случай ще бъде решен и че в крайна сметка ще можете да потвърдите акаунта си. Ако имате нова информация, не се колебайте да ни уведомите.
Hi, I see that you have a problem with account verification and specifically with service bills. Is the file size larger than 1MB if this is one of the requirements ? Did you try to ask support what the issue is, since you think you're entering everything correctly and it should be fine ?
Anyway, I see that you have already managed to file a complaint, so our team will try to help you in this case. Would it be possible to reply to Tomas so that he can then move on ? That would certainly be appropriate.
I hope that your case will be resolved and that you will eventually be able to verify your account. If you have any new information, don't hesitate to let us know.
Здравей Джаро, благодаря за вниманието.
След като препратих отново някои документи и други искания от поддръжката на 888Stars , като например:
- Паспортна снимка
- Актуална снимка с код, предоставен от поддръжката с текуща дата
листо.
Тази сутрин получих отговор от екипа за поддръжка на 888Stars , който ме информира, че акаунтът ми е блокиран за нови залози и че тегленията са разрешени.
Успях да направя тегленето и всичко беше разрешено след няколко искания за KYC.
Оставяйки мнението си за 888Stars , не препоръчвам това казино, разменях имейли с поддръжката от почти три седмици, за да потвърдя акаунта си и да направя тегленето, от всички казина, които съм използвал, това беше най-лошото.
Това беше най-уморителният процес на проверка на акаунта, през който съм минавал.
Наистина изтощително
Благодарим на Casino Guro за предоставянето на място, за да споделим нашия опит с онлайн казината.
Hi Jaro, thanks for your attention.
After I forwarded some documents again and other requests from 888Stars support such as:
- Passport photo
- Current photo with code provided by support with current date
a leaf.
This morning I heard back from 888Stars support informing me that my account is blocked from new bets and that withdrawals are allowed.
I was able to make the withdrawal and everything was resolved, after several KYC requests.
Leaving my opinion about 888Stars, I do not recommend this casino, I have been exchanging emails with support for almost three weeks to verify my account and make the withdrawal, of all the casinos I have used this was the worst.
This was the most tiring account verification process I have ever gone through.
Really exhausting
Thank you to Casino Guro for providing the space for us to share our experiences with online casinos.
Радвам се, че си получи парите в крайна сметка, но виждам цената. Мисля, че беше доста изтощително за вас и не се учудвам, че възприехте такова отношение към казиното.
Също така смятам, че поне вашият опит може да бъде полезен за други играчи и твърдо вярвам, че подобни ситуации няма да ви се случват в бъдеще и че когато играете в казино, всичко ще върви гладко. Желая ви късмет. ☘️
I'm glad you got your money in the end, but I can see the price. I think it was pretty exhausting for you and I'm not surprised that you took that attitude towards the casino.
I also think that at least your experience could be useful for other players, and I firmly believe that such situations won't happen to you in the future and that when you play in a casino everything will go smoothly. I wish you good luck. ☘️
Опитът ми в началото беше добър, аз съм от Аржентина, методът, който използвах за депозиране на пари, беше в брой, защото е по-лесно от купуването на крипто, от ноември не ми позволяват да изтегля това, което спечеля, молят ме да им изпратя "банково извлечение", обясних им, че няма да важи, защото плащането е в брой, имам фактурите, които съм платил, дадох им каквото ми поискаха, но не ми отговориха от имейла за сигурност, ако само те щяха да ми кажат нещо.
My experience at the beginning was good, I am from Argentina, the method I used to deposit money was in cash because it is easier than buying cryptos, since November they have not let me withdraw what I earn, they ask me to send them a "bank statement", I explained to them that it would not apply because the payment is in cash, I have the invoices that I paid, I gave them what they asked me for but they did not respond to me from the security email, if only they would tell me something.
Здравейте, така че е жалко, когато имаше проблеми, след като беше доста добре. Колко време обаче продължава тази ваша ситуация? Виждам, че са ви поискани още документи и затова ще трябва да преминете през допълнителна проверка. От колко време казиното не е отговорило на предоставеното от вас?
Кажи ми.
Hi so it's a pity when there were problems after it was quite fine. However, how long does this situation of yours last ? I see that you have been asked for more documents and so you will have to go through additional verification. How long has the casino not responded to what you provided ?
Let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.