Здравей.
Надявам се също. Но честно казано, надеждата не е достатъчна. Исках да покажа, че играчите трябва да внимават, за да избегнат попадането във вашата ситуация. С късмет много други играчи ще видят този разговор, преди да направят лош избор.
Извинете ме, но вероятно съм пропуснал това, което изглежда неоправдано.
Така или иначе,
Проверих жалбата ви и смятам, че трябва да се съсредоточите върху преминаването на проверката сега.
Това е неизбежна стъпка и въз основа на многото ви отговори в темата за жалби, мисля, че трябва да знаете, че това не е чат. Боя се, че никой не може да ви посъветва стъпка по стъпка. По-важното е, че смятам, че не сте разбрали правилно въпроса.
Ник питаше за проверката на акаунта в казиното (KYC):
„Трябва да можете да видите дали сте потвърдени или не във вашия акаунт в казиното . Изпратихте ли на казиното някакви документи за потвърждение – лична карта, паспорт, доказателство или адрес?
Кога за последен път казиното ви отговори?"
Докато вие отговаряте с въпроса: „Как ще проверя банковата сметка , ако нямам представа как да го направя?"
Виждате ли разликата?
Мога ли да знам дали вашият акаунт е потвърден? Помолете казиното да ви подкрепи. Обикновено това е най-лесният начин.
Имам за цел само да ти помогна.
Hello there.
I hope too. But honestly, hope is not enough. I wanted to demonstrate players should be cautious to avoid being in your situation. With luck, many other players will see this conversation before making a bad choice.
Pardon me, but I probably missed what seems to be indefensible.
Anyway,
I checked your complaint and I think you should focus on passing the verification now.
It's an inevitable step and based on your many replies in the complaint thread, I think you should know this is not a chat. I fear no one can advise you step by step. More importantly, I also feel you didn't understand the question correctly.
Nick was asking about the casino's account verification (KYC):
"You should be able to see whether you are verified or not within your casino account. Did you send the casino any kind of verification documents - ID, passport, proof or address?
When was the last time the casino responded to you?"
While you responded with the question: "How am I going to verify the bank account if I have no idea how to do it? "
Do you see the difference?
May I know whether your account is verified? Ask the casino to support you. That's usually the easiest way.
I only aim to help you.
Автоматичен превод: