ФорумКазина7Slots Casino - обща дискусия

7Slots Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от carolmachadocm13
|
14981 преглеждания 94 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
GuiGrossmann
преди 1 година

Съчувствам ви, въпреки че е твърде рано да продължим с жалбата. остават още 3 дни.

Ще видим дали казиното плаща или не. Все още има вероятност да е просто забавяне.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте GuiGrossmann !


Изпратете данните си на support@7slots.casino

Това ще ни позволи да ви идентифицираме и да обработим проблема ви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте GuiGrossmann !


Изпратете данните си на support@7slots.casino

Това ще ни позволи да ви идентифицираме и да обработим проблема ви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят потребител на платформата е g******0


Моят имейл gu*****@******.com

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: скрити от съображения за сигурност
Автоматичен превод:
7Slots Casino
преди 1 година

Изпратих ви няколко имейла, опитвайки се да разреша проблема и нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте GuiGrossmann !

Както виждаме, тя е успешно потвърдена! Но от вашата история виждаме, че сте отменили кандидатурата си и сте създали нова. Моля, не анулирайте текущата си поръчка, транзакцията ще бъде обработена в рамките на 5 работни дни , както е посочено в правилата на услугата.

Благодарим, че избрахте нас!

Автоматичен превод:
7Slots Casino
преди 1 година

Анулирах след 15 дни без връщане, предишното теглене поисках на 3 април.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте GuiGrossmann !

Както виждаме, тя е успешно потвърдена! Но от вашата история виждаме, че сте отменили кандидатурата си и сте създали нова. Моля, не анулирайте текущата си поръчка, транзакцията ще бъде обработена в рамките на 5 работни дни , както е посочено в правилата на услугата.

Благодарим, че избрахте нас!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Само кратка забележка: най-добре е да използвате бутона за отговор, в случай че играчът пропусне вашия отговор, той ще бъде уведомен, ако бутонът за отговор бъде използван. 🙂

Автоматичен превод:
ana52130lidia
преди 1 година

Здравейте!

Както можете да видите, представителят на казиното е отзивчив тук във форума. Може би и вие ще получите някои отговори.

Ако не, ние ще се придържаме към вашата открита жалба .

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

За съжаление вчера изтече още един краен срок, засега нищо от slot7 не освобождава парите ми. Казиното инвестира много в реклама, но за съжаление не плаща! #преврат

Автоматичен превод:
ana52130lidia
преди 1 година

Е, тегленето ми беше 3500 реала. Щях да чакам досега! Отмених 15 дни по-късно и коригирах една от 200, защото според правилата на казиното стойности под 1500 падат за 3 дни.

Автоматичен превод:
ana52130lidia
преди 1 година

Да, играя на няколко платформи и всички не отнемат 1 ден. Те няма да плащат, трябва да са разорени. Но парите на моите последователи дори не видяха цвета. #casino7slot измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление вчера изтече още един краен срок, засега нищо от slot7 не освобождава парите ми. Казиното инвестира много в реклама, но за съжаление не плаща! #преврат

Автоматичен превод:
преди 1 година

О, надявах се, че можете да се свържете с казиното, както споменахме по-рано, и да получите някаква представа.🙁

Както и да е, ще опитаме това чрез жалбата, предполагам...



Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на ana52130lidia е изтрит
преди 1 година

Нека изчакаме някои отговори, трябва да кажа, че в такива случаи чакането обикновено е най-честата част 🙁.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Казиното не изпълнява това, което казва, само дава срокове и още срокове и не плаща нищо, което е добре!

Автоматичен превод:
ana52130lidia
преди 1 година

Да, това казах.. това е измама! Те не искат да плащат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното не изпълнява това, което казва, само дава срокове и още срокове и не плаща нищо, което е добре!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, има лоша репутация . Какво очакваше? Справедливи бързи изплащания? 🙁

file

Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на ana52130lidia е изтрит
преди 1 година

Мога ли да знам какви усилия положихте, за да проверите казиното, преди да решите да депозирате там? 🙏🤔

Виждал ли си това? https://casino.guru/7slots-casino-review

Боя се, че просто трябва да сте подготвени за това...

Автоматичен превод:
ana52130lidia
преди 1 година

Здравей.

Надявам се също. Но честно казано, надеждата не е достатъчна. Исках да покажа, че играчите трябва да внимават, за да избегнат попадането във вашата ситуация. С късмет много други играчи ще видят този разговор, преди да направят лош избор.

Извинете ме, но вероятно съм пропуснал това, което изглежда неоправдано.

Така или иначе,

Проверих жалбата ви и смятам, че трябва да се съсредоточите върху преминаването на проверката сега.

Това е неизбежна стъпка и въз основа на многото ви отговори в темата за жалби, мисля, че трябва да знаете, че това не е чат. Боя се, че никой не може да ви посъветва стъпка по стъпка. По-важното е, че смятам, че не сте разбрали правилно въпроса.

Ник питаше за проверката на акаунта в казиното (KYC):

„Трябва да можете да видите дали сте потвърдени или не във вашия акаунт в казиното . Изпратихте ли на казиното някакви документи за потвърждение – лична карта, паспорт, доказателство или адрес?

Кога за последен път казиното ви отговори?"

Докато вие отговаряте с въпроса: „Как ще проверя банковата сметка , ако нямам представа как да го направя?"

Виждате ли разликата?

Мога ли да знам дали вашият акаунт е потвърден? Помолете казиното да ви подкрепи. Обикновено това е най-лесният начин.

Имам за цел само да ти помогна.


Автоматичен превод:
ana52130lidia
преди 1 година

Здравей Анна!

Съжаляваме, че сте се натъкнали на този проблем на нашия уебсайт. От момента на създаване на вашата жалба, нашите специалисти проучват въпроса и полагат всички усилия за разрешаване на проблема.

Ще се свържем с вас като част от отворената ви жалба, тъй като не можем да предоставим такава информация тук.

Екипът на 7Slots ви благодари, че изчакахте! 💚

Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на ana52130lidia е изтрит
преди 1 година

Да – във вашата казино сметка.

Само за пояснение: оплаквате се от забавено теглене, за да приемем правилно ситуацията, трябва да знаем дали акаунтът ви в казино - 7slots е потвърден.

Можете ли да отговорите на въпроса, моля? 🤔 Можете ли да влезете в акаунта си в казиното, за да го проверите?


Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини