вчера
Чудесно, всяка информация, която откриете, можете да ме уведомите.
Ще ги чака. 🙂
Great, any information you find out, you can let me know.
Will wait for them. 🙂
0
Чудесно, всяка информация, която откриете, можете да ме уведомите.
Ще ги чака. 🙂
Great, any information you find out, you can let me know.
Will wait for them. 🙂
Просто ми е странно, че казиното вече не ми изпраща никакви имейли.
исках да променя ограниченията си на залози, не получих имейл, когато направих депозит, не получих имейл, когато поисках теглене, не получих имейл...това беше различно около половин година преди винаги съм бил информиран по имейл
I just find it strange that the casino doesn't send me any emails anymore.
wanted to change my stake limits, I didn't get an email, when I made a deposit I didn't get an email, when I requested a withdrawal I didn't get an email...that was different about half a year ago, I was always informed by email
Ich finde es nur komisch, dass das casino mir gar keine mail mehr schreibt..
wollte meine einsatzlimits ändern, bekam ich keine mail, bei einzahlung bekomme ich keine mail, bei beantragung einer auszahlung bekomme ich keine mail...das war ca vor einem halben jahr noch anders, da wirde ich immer per mail informiert
Мисля, че винаги е най-добре, когато играчът има информация, че всичко е минало добре и когато пристигне имейлът, можете да го потвърдите. Опитахте ли да попитате казиното защо вече не е така? 🤔
I think it's always best when the player has information that everything went well and when the email arrives you can confirm it. Have you tried asking the casino why it's not like that anymore? 🤔
Това е нещастие, тогава е трудно да се свържете с тях, ако не пишат никъде. Чудех се дали имат социални мрежи, където можете да ги попитате.
That's unlucky, then it's hard to contact them if they don't write anywhere. I was wondering if they have any socials where you could ask them.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.