преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 777onfire Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих депозит със 100% бонус за първи депозит и бонус 50 безплатни завъртания, но по някаква неизвестна причина, когато обърнах слота, бях блокиран да играя. Казаха ми, че съм превишил сумата, която планирах да използвам, и вече не мога да играя. Свързах се с поддръжката и те казаха, че са успели да разрешат проблема, но в крайна сметка не успях да играя отново и отново.
В този случай има ограничение във времето за 50-те безплатни завъртания и ако не искам да играя, искам възстановяване на сумата, но не получавам бърз отговор.
Ако все още имате останали пари, но не можете да играете, бих искал възстановяване възможно най-скоро.
I made a deposit with the 100% First Deposit Bonus and 50 Free Spins Bonus, but for some unknown reason, when I turned the slot, I was blocked from playing. I was told that I had exceeded the amount I had planned to use, and I was no longer able to play. I contacted support and they said they were able to resolve the issue, but I ended up not being able to play over and over again.
In that case, there is a time limit for the 50 free spins, and if I don't want to play, I ask for a refund, but I don't get a quick reply.
If you still have money left but can't play, I would like a refund as soon as possible.
初回100% First Deposit Bonusと50回のフリースピンボーナスで入金しましたが、理由は、不明ですが、スロットを回すとプレーをブロックしました。使用予定額を超えていますと表示され、途中からあそべなくなりました。サポートに連絡し対処出来たと言われるんですが、結局遊べないを何度も繰り返しました。
それなら、フリースピンの50回も時間制限あるし、あそべないのなら、返金して欲しいと伝えると早かった返信もないままです。
お金が残っているのに遊べないなら、早急に返金して欲しいです。
Хей, изглежда доста сложна ситуация.
Както и да е, когато казвате, че сте писали на поддръжката и те казаха, че са успели да го решат, но пак не можете да играете, писахте ли им отново и ги попитахте какъв е проблемът? Вашият бонус за първи депозит все още ли е активен или вече е изтекъл?
Така или иначе, смятам, че направихте правилния ход да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне да разрешите проблема. Информирайте ме, ако разберете нещо ново и можете да играете бонуса си нормално или ако сте получили възстановяване.
Стискам палци. 🤞
Hey, it looks like a pretty complicated situation.
Anyway, when you say that you wrote to support and they said that they managed to solve it, but you still couldn't play, did you write to them again and ask them what the problem is ? Is your first deposit bonus still active or has it already expired?
Either way, I think you made the right move to lodge a complaint with us and our team will try to help you sort it out. Update me if you find out anything new and you can play your bonus normally or if you have received a refund.
Fingers crossed. 🤞
Изпращах имейли много пъти, но не получих никакъв отговор от поддръжката.
Влязох и се опитах много пъти да видя дали мога да играя, но пак не мога.
50-те безплатни завъртания са изтекли.
Бонусът за първи депозит има още 5 дни до изтичане.
I have emailed many times, but I have not received any response from support.
I logged in and tried many times to see if I could play, but I still can't.
The 50 free spins have expired.
The first deposit bonus still has 5 days left to expire.
何度もメールしましたが、サポートからの返答が全くなくなりました。
ログインもして、プレー可能か何度も試しましたが、プレー出来ないままです。
50回のフリースピンは、有効期限切れです。
初回入金ボーナスはまだ有効期限が5日あります。
Е, първо, мислех, че просто сте достигнали зададените лимити за хазарт, което между другото е чудесен инструмент за поддържане на играта в безопасност. Но сега не съм толкова сигурен.
Според жалбата никога не сте поставяли такива ограничения сами; правилно ли го разбрах, моля?
По един или друг начин, мразя да виждам такава липса на подкрепа. Мислите ли, че има друг вариант, който можете да опитате да се свържете с тях?
Well, firstly, I thought you simply reached the set gambling limits, which is, by the way, a great tool to keep the game safe. But now, I'm not so sure.
According to the complaint, you have never set such limits yourself; did I get it correctly, please?
One way or another, I hate to see such a lack of support. Do you think there is any other option you may try to get in touch with them?
Да, няма ограничения,
След това проверих и нищо не беше зададено.
Има други начини да се свържете с нас, но в момента не знам за други.
Yes, there are no restrictions,
After that, I checked and nothing was set.
There are other ways to contact us, but I don't know of any other methods at this time.
はい、何も制限していませんし、
その後、確認しましたが何も設定していませんでした。
他の連絡方法ですが、現状では、わかりません。
Това е объркващо и съжалявам, че трябва да преминете през това. Такива ситуации ни учат, че добрият канал за комуникация е най-важен. Въпреки че някой друг извън системата на казиното желае да ви помогне, ние не можем да направим това без тяхната подкрепа.
Какво ще кажете за каналите им в социалните медии? Пускат ли нещо полезно?
This is confusing, and I'm sorry you have to go through this. Such situations teach us that a good communication channel matters the most. Despite anyone else outside the casino system being willing to help you, we can't do that without their support.
How about their social media channels? Do they run anything useful?
@ casino.guru
Във вашето представяне на бонусите на това казино вие показвате само бонусите за "висок играч", където минималният депозит е 200 евро. Имат и редовните бонуси за добре дошли, започващи от 20 евро:
@ casino.guru
In your presentation of this casino's bonuses you only display the "high roller" bonuses, where the minimum deposit is 200 euros. They have the regular welcome bonuses as well, starting from 20 euros:
Благодаря ви за интереса, но този път трябва малко да ви коригирам. Всъщност имаме тези бонуси, включени в нашия пълен преглед на това казино. Вижте го тук 👈, моля. 😉
Пробвали ли сте някой от тях, бихте ли споделили опита си, може би?
Thank you for your interest, I have to correct you a bit this time, though. We do have those bonuses included in our full review of this casino, actually. Check it out over here 👈, please. 😉
Have you tried any of them, would you like to share your experience, perhaps?
Здравейте, от известно време съм с 777onfire и в момента имам проблем. Поддръжката не отговаря на имейли от миналия четвъртък, нито има някой наличен в чата. Може ли някой да ми каже какво става?
Hello, I've been with 777onfire for a while now and I'm having a current problem. Support hasn't responded to emails since last Thursday, nor is anyone available in the chat. Can anyone tell me what's going on?
Hallo, ich bin schon länger bei 777onfire und habe jetzt aktuelles Problem der Support antwortet seit letzter Woche Donnerstag weder auf Emails noch ist jemand im Chat verfügbar. Kann mir jemand sagen was da los ist ?
Здравейте, какво искахте да решите с поддръжката, моля? Когато отворите чата на живо, никой не може да се свърже с вас или иконата за чат на живо дори не е там? Нямам представа какво може да се случва, така че вероятно е най-добре да започнем с описание на проблема.
Hello, so what did you want to solve with support please ? When you open the live chat, nobody can reach you or the live chat icon is not even there ? I have no idea what could be going on, so it's probably best to start by describing the problem.
Аз също чакам отговор от 2 седмици, за изплащане
Досега винаги е работил чудесно, този път изобщо не
I have also been waiting for a response for a good 2 weeks, for a payout
So far it has always worked great, this time not at all
Warte auch seit gut 2 wochen auf rückantwort, bei einer auszahlung
bisher klappte das immer super, diesmal gar nicht
Така че за мен всичко е непроменено. Не получих никаква реакция, откакто публикувах този пост. Изобщо не се вижда чат на живо. Жалко, наистина бях доволен от 777onfire. Но добре.
So for me everything is unchanged. I haven't received any reaction since I published this post. There is no live chat to be seen at all. It's a shame, I was really happy with 777onfire. But oh well.
Also bei mir ist alles unverändert. Ich habe seitdem ich diesen Beitrag veröffentlicht habe, keine Reaktion erhalten. Es ist auch überhaupt kein LiveChat mehr zu sehen. Sehr schade ich war echt zufrieden mit 777onfire. Aber nunja.
Свързах се с Casino Guru. Те също не можаха да разрешат проблема вместо мен. Изпратих поне 15 имейла до 777onfire, без отговор вече 2 месеца. Преди това всичко вървеше гладко, никога не съм имал проблеми, винаги имаше някой в чата на живо. Не знам какво да правя сега.
I contacted Casino Guru. They couldn't resolve the issue for me either. I've sent at least 15 emails to 777onfire, no response for 2 months now. Before that everything went smoothly, I never had any problems, there was always someone in the live chat. I don't know what to do now.
Ich habe mich hier an das Casino Guru gewandt. Hier konnte es für mich auch nicht geklärt werden. Habe mindestens 15 Emails gesendet an 777onfire keine Reaktion seit 2 Monaten aktuell. Davor ging alles reibungslos, nie Probleme gehabt es war immer jemand im Livechat da. Wüsste jetzt auch nicht was ich da unternehmen sollte.
Досега нещо ми е изплащано 5 пъти и винаги е минавало гладко; чрез банков превод понякога беше в сметката ми още същия ден.
Поддръжката от 777onfire изобщо не отговаря, но добре, ако и при вас е подобно, нямам никаква надежда.
Жалко, винаги съм бил много доволен досега.
So far I have had something paid out 5 times and it always went smoothly; via bank transfer it was sometimes in my account the same day.
Support from 777onfire doesn't respond at all, but well, if it's similar for you, I have no hope at all.
Too bad, I was always very satisfied until now.
Also habe mir bisher 5x was auszahlen lassen das ging immer reibungslos, per banküberweisung war es teilweise am selben tag noch auf dem konto.
Support von 777onfire reagiert gar nicht, aber gut, wenns bei dir ähnlich ist, habe ich da mal gar keine hoffnung.
schade, bisher war ich immer sehr zufrieden.
Аз също чакам отговор от 2 седмици, за изплащане
Досега винаги е работил чудесно, този път изобщо не
I have also been waiting for a response for a good 2 weeks, for a payout
So far it has always worked great, this time not at all
Warte auch seit gut 2 wochen auf rückantwort, bei einer auszahlung
bisher klappte das immer super, diesmal gar nicht
Здравей, казиното не ти каза нищо, защо все още нямаш печалби? Играхте ли с бонус? Ако сте получавали тегления преди, колко време е отнело?
Hi, the casino didn't tell you anything, why don't you have any winnings yet? Did you play with a bonus? If you've received withdrawals before, how long did it take?
Не получавам отговор от казиното
не, парите са напълно безплатни, защото играя само без бонус
последните плащания бяха по моята сметка в същия ден
I don't get a response from the casino
no the money is completely free, because I only play without a bonus
the last payments were on my account on the same day
Bekomme keine rückantwort vom casino
nein das geld ist komplett frei, da ich nur ohne bonus spiele
die letzten auszahlungen waren am selben tag auf meinem konto
Тогава ще се опитам да бъда малко търпелив и да видя какво можете да направите. Даваме на казината 14 дни да платят на играча и ако нищо не се промени, ще се опитаме да ви помогнем. Когато казино не реагира, това е трудно и определено трябва да информира своите играчи, когато става дума за пари.
Но понякога е необходимо и търпение от страна на играчите и имаше много случаи, в които те се притесняваха ненужно, защото накрая получиха парите.
Така че мислите ли, че можете да изчакате и да видите дали нещо ще се промени?
Then I would try to be a bit patient and see what you can do. We give the casinos 14 days to pay the player and if nothing changes we will try to help you. When a casino doesn't respond it's difficult and they should definitely inform their players when money is involved.
But sometimes patience is also needed from the players and there have been many cases where they were worried unnecessarily because they got the money in the end.
So do you think you can wait and see if something will change?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.