В този случай бих казал, че даваме на казиното 14 дни да плати на играча. Ако те не го направят или не са го изпълнили и все още имате парите там и не знаете какво да правите, тогава можете да подадете жалба до нас и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.
Но бих казал, че не залагайте с парите и е най-добре да изчакате, докато всичко се оправи, за да няма допълнителни проблеми надолу по линията.
Ако решите да получите помощ, не се колебайте да пишете.
In this case, I would say that we give the casino 14 days to pay the player. If they don't or haven't complied and you still have the money there and you don't know what to do, then you can file a complaint with us and our team will try to help you with your situation.
But I would say don't gamble with the money and it's best to wait until everything is sorted out so that there are no further problems down the line.
If you decide to get help, feel free to write.
Автоматичен превод: