преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 5Gringos Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Момчета и момичета, моля, моля, не играйте тази игра, парите ви за теглене не са дайте този уебсайт, моля, гуру казино вашия уебсайт премахнете този уебсайт е много легло
Boys and girls please please please don't play this game your withdrawal money is not give this website please guru casino your website remove this website is very bed
Здравейте, ако премахнем всички "лоши" казина от нашата селекция, как някой би могъл да знае, че те са най-добрите, които трябва да се избягват, чудя се... Какво се е случило с вас, моля?
Hello, if we remove all the "bad" casinos from our selection, how could anybody know these are the best to be avoided, I wonder... What's happened to you, please?
Преминавайки през същия BS с 5gringos, отне почти три седмици постоянни имейли, качване на потвърждение за идентификация и промени на адреси, сметки за комунални услуги само за да стигнем до, имаме удоволствието да ви информираме, че вашата заявка за теглене в момента е на последния етап на процеса и ще бъде изплатен от нашия финансов отдел възможно най-скоро, след това ден по-късно получавам друг имейл, който казва, че акаунтът ви трябва да премине допълнителна проверка, какво BS е оставил да се чувства раздразнен, разочарован и ограбен. Те могат да получат депозитите ми незабавно, но са необходими от 24 до 48 часа за половин отговор и месец за потвърждение, което в крайна сметка е renag 24 часа по-късно, Абсолютни ИЗМАМНИЦИ! Това е моят честен преглед, 5GRINGOS получава оценка 0/10 за мен.
Going through the same BS with 5gringos, took almost three weeks of constant emails, uploading of Confirmation of identification and Varifications of addresses, Utility Bills just to get to the, we are pleased to inform you that your withdrawal request is currently at its final stage of process and will be paid out by our financial department as soon as possible, then a day later, I get another email saying, your account has to pass additional verification, what BS left feeling Annoyed, Disappointed and Ripped off. They can receive my deposits instantly, yet it takes 24 to 48 hours for a half asre response and a month for a Confirmation that ends up being a renag 24 hours later, Absolute SCAMMERS! That's my Honest review, 5GRINGOS gets 0/10 Rating for me.
Здравейте, определено не звучи добре. Би било хубаво, ако можете да напишете свои собствени потребителски отзиви - имаме специална страница за това, така че другите могат да видят вашата гледна точка. Можете да го направите тук . Можете също да подадете жалба, ако желаете.
Hello, it certainly does not sound good at all. It would be nice if you could write your own user reviews - we have a special page for that, so the others may see your point. You can do so here. You can submit a complaint as well if you feel like it.
Моля, момчета, не обръщайте внимание на играта 5Gringos, която депозирате, след като акаунтът ви е блокиран, не ме играйте, моля никого
Please guys don't paly 5Gringos game you deposit after your account is balck me don't play please anyone
Избягвайте го с широка койка, няма да можете да теглите пари от там!!! Никой метод на плащане не работи!!! Всички те са корумпирани и те карат да чакаш безкрайно дълго. Анулираните тегления се считат за депозити и ви карат да ги върнете отново!!! Чакам си плащането месец и нямам търпение! Този сайт не трябва да съществува и служителите трябва да са в затвора!!!
Avoid it with a wide berth, you will not be able to withdraw money from there!!! No payment method works!!! They are all corrupt and just make you wait indefinitely. Canceled withdrawals count as deposits and make you turn them over again!!! I've been waiting a month for my payment and I can't wait! This site should not exist and the employees should be in jail!!!
Omijać to szerokim łukiem nieda sie z tamtąd wypłacić pieniędzy!!! Nie dziala zadna metoda wyplaty!!! Wszyscy sa skorumpowani i tylko każą czekac w nieskończoność anulowane wyplaty zaliczają jako wpłaty i każą je na nowo obracać!!! Czekam miesiac na wyplate i dalej nie mogę sie doczekac! Ta witryna nie powinna istnieć a pracownicy powinni siedzieć w więzieniu!!!
Започнах в това казино и направих първи депозит от €50 и всичко мина добре. Опитах се да направя втори депозит от €50 и каза, че е анулиран, опитвах се доста време, докато не поисках да изтрия акаунта си. На следващия ден ми липсваха 50 евро от картата ми и картата беше заключена поради зловреден софтуер.
Изпратих съобщение до поддръжката им по имейл, изпратих им снимка на това кой е изтеглил парите чрез моята карта. На следващия ден ми върнаха парите обратно на картата.
Бъдете внимателни с това казино
I started at this casino & made a first deposit of €50 & everything went fine. I tried to make & second deposit of €50 & it said it was cancelled, I tried for quite some time, until I asked to delete my account. The next day I was missing €50 from my card & the card was locked due to malware.
I sent a message to their support via email, I sent them a photo of who withdrew the money through my card. The next day they sent my money back to the card.
Be careful with this casino
Ξεκίνησα σε αυτό το καζίνο & έκανα πρώτη κατάθεση 50€ & όλα πήγαν μια χαρά. Προσπάθησα να κάνω & δεύτερη κατάθεση των 50€ & μου έλεγε ότι ακυρώθηκε, προσπαθούσα για αρκετή ώρα, ώσπου ζήτησα να γίνει διαγραφή του λογαριασμού μου. Την επόμενη ημέρα μου έλειπαν τα 50€ από την κάρτα μου & η κάρτα κλειδώθηκε λόγω κακόβουλο λογισμικού.
Έστειλα μήνυμα στο support τους μέσω email , τους έστειλα φωτογραφία ποιός τράβηξε τα λεφτά μέσω της κάρτα μου. Την επόμενη ημέρα μου έστειλαν τα λεφτά μου πίσω στην κάρτα.
Προσέχετε με το συγκεκριμένο καζίνο
Хм, вероятно бих се свързал с доставчика на плащания, за да разбера какво се е случило и защо е възникнала тази ситуация. Не разбирам много тези неща, но ако сте опитвали няколко пъти, не може ли да е проблем защо е възникнала тази ситуация?
Както и да е, радвам се, че нямате повече проблеми с тегленето на пари и го разбрахте. 🙂
Hmm, I would probably contact the payment provider to find out what happened and why this situation occurred. I don't really understand these things, but if you've tried several times, couldn't it be a problem of why this situation arose ?
Anyway, I'm glad you do not have further issues with withdrawing money and you got it. 🙂
Добро утро, на 19.09.2024 г. направих заявка за теглене от сайта https://5gringos6.com/it/. Бих искал да отбележа, че вече съм правил тегления и те винаги са били успешни, но за съжаление това беше отменено и вече не се кредитира в баланса ми.
Свързах се с моя VIP МЕНИДЖЪР, който ми отговори по имейл, както следва:
"ВИП екип (5Gringos)
21 септември 2024 г., 14:44 EEST
Скъпа Алесия
Благодарим ви, че се свързахте с нас!
Наистина съжаляваме за неудобството, но вашата заявка за теглене за съжаление е отменена поради актуализация от доставчика на плащания, която засегна тегленията на кредитни/дебитни карти. Извиняваме се за неудобството.
За в бъдеще ви предлагаме да използвате опцията за национални банкови преводи и да посочите банковите данни, свързани с картата, която сте използвали в нашето казино.
Потвърждаваме, че сме препратили вашия сигнал до съответния отдел, ще получите отговор по имейл възможно най-скоро!
Предварително ви благодарим за ценното ви сътрудничество!
Междувременно използваме възможността да ви пожелаем добър ден.
Сърдечно,
VIP екип - 5Gringos.com "
Ами след многобройни имейли от мен, VIP МЕНИДЖЪРЪТ ИЗЧЕЗНА..той никога не отговори на имейла ми и балансът продължава да е нула и тегленето вече не съществува...
Прилагам екранна снимка на моята заявка за теглене, ако е необходимо, също така ще ви предоставя всички имейли, които изпратих и на които те отговориха.
Можете ли да ми помогнете?
благодаря
Алесия
Good morning, on 09/19/2024 I made a withdrawal request from the site https://5gringos6.com/it/. I would like to point out that I have already made withdrawals and they have always been successful but unfortunately this one was cancelled and no longer credited to my balance.
I contacted my VIP MANAGER who replied to me by email as follows:
"VIP Team (5Gringos)
Sep 21, 2024, 2:44 PM EEST
Dear Alessia
Thank you for contacting us!
We are truly sorry for the inconvenience, but your withdrawal request has unfortunately been cancelled due to an update from the Payment Provider that affected credit/debit card withdrawals, we apologize for the inconvenience.
For the future we suggest you use the National Bank Transfers option, and indicate the bank details associated with the card you used on our Casino.
We confirm that we have forwarded your report to the relevant department, you will receive a reply by email as soon as possible!
We thank you in advance for your precious collaboration!
In the meantime, we take this opportunity to wish you a good day.
Cordially,
VIP Team - 5Gringos.com "
Well after numerous emails from me, the VIP MANAGER DISAPPEARED..he never responded to my email and the balance continues to be zero and the withdrawal no longer exists...
I attach a screenshot of my withdrawal request if needed I will also provide you with all the emails I sent and to which they responded.
Can you please help me?
Thank you
Alessia
Buongiorno, in data 19/09/2024 ho effettuato una richiesta di prelievo dal sito https://5gringos6.com/it/. Premetto che ho già fatto dei prelievi e sono sempre andati a buon fine ma questo purtroppo, mi è stato cancellato e non più riaccreditato nel mio saldo.
Ho contattato il mio VIP MANAGER che con una mail mi ha risposto quanto segue:
"VIP Team (5Gringos)
21 set 2024, 14:44 EEST
Gentile Alessia
Grazie per averci contattato!
Ci dispiace davvero per il disagio, ma la Sua richiesta di prelievo è stata nostro malgrado cancellata a causa di un aggiornamento del Provider di pagamento che ha coinvolto i prelievi tramite carta di credito/debito, ci scusiamo per l'inconveniente.
Per il futuro Le suggeriamo di utilizzare la modalità Bonifici Nazionali, ed indicare eventualmente i dati bancari collegati alla carta che ha utilizzato sul nostro Casino.
Le confermiamo comunque che abbiamo provveduto ad inoltrare la Sua segnalazione al dipartimento competente, riceverà riscontro via mail non appena possibile!
La ringraziamo anticipatamente per la preziosa collaborazione!
Cogliamo l'occasione per augurarLe nel frattempo una buona giornata.
Cordialmente,
VIP Team - 5Gringos.com"
Bene dopo numerose mie e-mail, il VIP MANAGER è SPARITO..non ha più dato riscontro alla mia mail e il saldo continua ad essere a zero e il prelievo non esiste più...
Allego screenshot della mia richiesta di prelievo se serve vi fornisco anche tutte le mail che ho inviato e a cui loro hanno risposto.
Potete per favore aiutarmi?
Grazie
Alessia
Със сигурност ще се опитаме да ви помогнем с тази изключително неприятна проява на събития.
За мен изглежда, че това казино като цяло няма проблем с изплащането на печалбите на играчите, защото прегледът му е страхотен. Честно казано, те все още не успяват да подкрепят своите играчи доста често, а тегленията също се забавиха поради подобни усложнения от доста време. Въпреки че разбирам, че вероятно възлагат платежни услуги на доставчик трета страна, отношението към клиентите им по начина, по който не само вие описахте, е тревожно.
Моля, използвайте тази зелена връзка 👈, изпратете жалба и оставете нашия специален специалист да провери въпроса по-задълбочено.
Също така ще сме ви благодарни, ако ни информирате дори тук във форума. ще ти
Surely we will try to help you out with this highly unpleasant display of events.
To me, it seems this casino generally has no issue paying out players winnings because its review is great. Frankly, they still fail to support their players quite often, and the drawals have also been delayed due to similar complications for quite some time. Even though I understand they probably outsource payment services to a third-party provider, treating their customers the way not only you have described is alarming.
Kindly use this green link 👈, submit a complaint, and let our dedicated specialist inspect the matter more thoroughly.
We would also appreciate it if you kept us updated even here on the forum. Will you?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.