ФорумКазина56Pg.com измамно казино

56Pg.com измамно казино

преди 3 месеца от Jazz13
|
1231 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца

Внимавайте с казиното 56Pg, не плаща. Когато докладвате в Chat, се репликира автоматично съобщение, изискващо одит на приходите. В моя случай се опитвам да го получа повече от месец и не успях. Мога само да предположа, че това е поредното псевдо казино и измама.

Автоматичен превод:
Jazz13
преди 3 месеца

Здравей. Изглежда, че нямаме това казино в нашата база данни и ще го предам веднага на нашия екип за данни 👍.

Бих искал да ви препоръчам да подадете жалба тук с нашия екип. Безплатно е и можете да го направите лесно, като щракнете/докоснете тази връзка 👈. Когато попълвате информацията за кое казино, ще трябва да изберете тази опция: file тъй като казиното все още не е в нашия списък. Нашият екип ще се опита да ви помогне с проблема в това конкретно казино и ако имате нужда от помощ, моля, уведомете ни. 🙏 Тук 👈 имате и полезна информация за това как работи целият процес.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Внимавайте с казиното 56PG, не плаща. Когато се свържете с Chat, автоматично съобщение, изискващо проверка. Дотогава спечелената сума ще бъде кредитирана в сметката ми в рамките на 24 часа и се опитвам да я получа от 5 дни и не успявам. И сега вече нямам достъп до file платформа, защото има грешка при влизане.

Това казино може да бъде само измама.filefile

Автоматичен превод:
kessa
преди 2 месеца

Здравей, според това, което описваш, имаш същия проблем като играч преди.

Въпреки това трябва да кажа, че даваме 14 дни на казиното, за да разреши заявката за теглене.

Относно грешката при влизане, все още не можете да влезете в казиното? От екранната снимка, която изпратихте, не мога да я оценя много добре, защото изглежда, че вие сте в нея.

Както и да е, имате ли вече потвърден акаунт тук?

Ако казиното продължава да ви изпраща само автоматични отговори и все още не можете да стигнете до парите си, уведомете ме и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Досега не съм получил печалбите си, направени в тази платформа 😡

Автоматичен превод:
kessa
преди 1 месец

Здравей, колко време чакаш точно своите печалби? По жалбата, която отворихте виждам, че не сте получили отговор от няколко дни, затова питам. Също така забелязах, че тегленето се показва като успешно, така че ще имам търпение известно време и ще видя дали наистина ще получите парите. Ако казиното не комуникира, нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.

Ако имате актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро! Но платформа, в която депозирах 30 реала, получих печалбата, но не получих нищо.

За пореден път се хванах на измама 😰

Платформа BET1517

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър ден! Също така направих депозит от 88.00 на платформата PG56 и спечелих 240.00. Направих заявката за теглене на 01/09 и досега не са ми платили. Изпращам съобщение на уебсайта, същият автоматичен разговор, както винаги, че са подложени на проверка на приходите. Минаха повече от два месеца и нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро! Но платформа, в която депозирах 30 реала, получих печалбата, но не получих нищо.

За пореден път се хванах на измама 😰

Платформа BET1517

Автоматичен превод:
преди 1 месец

От колко време чакате победа? Потвърдихте ли вече сметката си в казиното?

Както казах, нашият екип ще се намеси след 14 дни от момента на изпращане на вашия отказ. Твърдо вярвам, че ще можем да ви помогнем и в крайна сметка ще получите парите си. Но, разбира се, не искам да давам никакви обещания.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър ден! Също така направих депозит от 88.00 на платформата PG56 и спечелих 240.00. Направих заявката за теглене на 01/09 и досега не са ми платили. Изпращам съобщение на уебсайта, същият автоматичен разговор, както винаги, че са подложени на проверка на приходите. Минаха повече от два месеца и нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, в такъв случай няма да се поколебая да подам жалба.

Можете да го направите на този линк . ⬅️

Що се отнася до тегленето, 2 месеца са твърде много, за да може казиното да прави каквито и да било проверки. Все още не сте получили нова информация? Не мисля, че трябва да бъде така и каквото и да се случи, играчът винаги трябва да бъде информиран.

Мислите ли, че ще подадете жалба?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те са измама. Не можах да изтегля печалбите си. Трябва да го направя след намесата на ForexFraudTeam-Gmail. Те не можеха да рискуват правната битка с този екип от разследващи киберпрестъпления.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те са измама. Не можах да изтегля печалбите си. Трябва да го направя след намесата на ForexFraudTeam-Gmail. Те не можеха да рискуват правната битка с този екип от разследващи киберпрестъпления.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И най-накрая получихте парите, когато използвахте услугите им? Колко време не успяхте да изтеглите средствата?

Виждам, че играчите започват да имат проблеми с това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Парите бяха задържани в продължение на 3 седмици. Върнах го изцяло и платих само %5. Не е лошо за успешни резултати.

Автоматичен превод:
paintjon
преди 1 месец

Това не е лошо, ако наистина имате всички пари. Колко време отне процесът и какво конкретно направиха? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Трябва да заведа дело срещу Bonus De 888. Те са блокирали акаунта и парите ми за повече от месец. Как мога да се свържа с „Форекс екипа за измами"?

Автоматичен превод:
Jenny05
преди 1 месец

О, съжалявам да видя друг играч в доста подобна ситуация! Какво ще кажете да помолите потребителя " paintjon " за помощ? Просто докоснете бутона за отговор, за да се свържете. Можете ли да опитате това, моля? 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Играта 56pg не плаща, направих заявка за теглене на 21.03.2023 г. в размер на 50,00 R$ и до ден днешен тя не е платена и все още се обработва. Влязох в чата и те изпратиха автоматично съобщение от виртуален асистент, наречен Камила, и в съобщението беше посочено, че: Необходимо е да се допълни половината от стойността на последното теглене и да се изпълнят изискванията за удвояване, за да рестартирате тегленето, и системата автоматично ще изпрати троен размер на сумата към вашата CPF сметка.

Автоматичен превод:
pereirabacha
преди 1 месец

Както виждам в тази тема, за съжаление не сте единственият, който има такъв проблем в това казино. Не съм сигурен дали нашият екип за жалби ще може да ви помогне, но може би си струва да опитате и да подадете жалба. Просто следвайте тази връзка , за да го направите, моля. Уведомете ни, ако има някакво развитие по отношение на вашето оттегляне.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини