НачалоФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 37)

 от oscarhorche14
|
165 060 преглеждания 751 отговора |
|
1...36 37 38
Romi

Решение??? Не вярвам на 1win. Имам своите грешки, но това казино наистина е най-лошата престъпна група. Никъде в фалшивата реклама не е издаден лиценз, но те са Хонг Конг, че е така. Това място е измамно казино.

Автоматичен превод:
neo09092

Засега трябва да изчакате и да видите как ще се развие оплакването ви. Надявам се на възможно най-доброто решение тук.

Автоматичен превод:

Направих депозит в 1win и той никога не стигна до сметката, моят ID: 300358444. Ако можете да го разрешите, ще го оценя. Благодаря ви 👍🏻

Автоматичен превод:
mategonzalezsapata

здравей Съжалявам, но тази информация едва ли е достатъчна, за да отговорим правилно на проблема ви. Ние не сме служители на Казиното; по този начин, дори като предоставим вашата лична карта, ние все още нямаме представа какво се е случило с вас. Можете ли да ни помогнете с това, моля? Опишете проблема като цяло и добавете дати или срокове, за да покриете времевите клейма. 🙏

Автоматичен превод:
theprince0157 deleted the post

Как там. Предполагам, че измамата означава, че казиното никога не е възнамерявало да изплати парите. Това все още не звучи като измама, бих казал. Мога ли да знам кога сте изпратили заявките за теглене и също кога акаунтът ви е бил напълно потвърден, моля? Вярвам, че можем да се опитаме да разберем това, след като времевата линия стане малко по-ясна. Най-лесното обяснение е, че утре е Коледа; например много хора са в отпуск. 🙂


Автоматичен превод:

1win казино,

file Моят акаунт беше потвърден на 29 ноември. След това получих теглене на 21 декември. Но отново тегленето ми беше затворено от казиното.

Когато моето теглене беше спряно, получих имейл за проверка, след това акаунтът ми беше успешно потвърден, след което получих имейл с (14 дни) 1win.

14 дни бяха завършени на 12 декември

но все още не съм получил тегленето си.

И когато се свързах с 1win след 14 дни, те отново ми изпратиха имейл (14 дни)

1win казино не плаща пари,

Автоматичен превод:
Radka

Моят акаунт беше потвърден на 29 ноември. След това получих теглене на 21 декември. Но тогава тегленето ми беше блокирано от казино 1win.

Когато тегленето ми беше спряно, получих имейл за потвърждение. След това акаунтът ми беше успешно потвърден, след което получих имейл с (14 дни) 1win.

14 дни бяха завършени на 12 декември

но все още не съм получил тегленето си.

И когато се свързах с 1win след 14 дни, те отново ми изпратиха имейл (14 дни)

Играл съм всички залози законно и честно без бонуси. моля, свържете се с 1win и реши проблема ми file

Автоматичен превод:
theprince0157

И какво казаха в този имейл? Залагали ли сте на спорт тук?

Автоматичен превод:
Jaro

1win поиска доказателство за депозит, поиска банкови данни, дадох всички доказателства, но тегленето ми все още не е активирано. file

Автоматичен превод:
theprince0157

здравейте Благодаря ви за подробностите. Според това, което ни казахте досега, смятам, че имаме нужда представителят на казиното да ни отговори, предоставяйки обяснението чрез нишката за оплакване. По някаква причина казиното е решило, че парите трябва да изчакат и се страхувам, че никой извън казиното не може да обясни това забавяне.


Моля, поддържайте връзка с жалбата; да видим какво ще стане!

Автоматичен превод:

file


Според моята антивирусна е имало изтичане на данни в 1win преди повече от два месеца, сменете паролите си с по-сигурни.

Автоматичен превод:
DiegoVB

Благодаря ви за тази информация.

Ти самият направи ли го вече?

Автоматичен превод:

Това е моят нов акаунт, създаден от мен и всички формалности бяха извършени, но все още нищо не работи. Направих няколко тегления, но всички още не са обработени

Автоматичен превод:
Vishal9205

Здравейте, за какви формалности говорим, които трябваше да извършите? Когато направихте своите тегления, колко време чакахте? Бихте ли ни казали малко повече и нека се опитаме да разберем какво може да е препъникамъкът?

Автоматичен превод:

file Опитвам се да депозирам в 1win и ми казва това, когато активирам vpn-а, няма значение, че продължава да се появява. ПОМОЩ!!!!

Автоматичен превод:
nonaimsong

Може би трябва да опитате да изчистите кеша и бисквитките на вашия компютър и дори да смените браузъра, ако е възможно, и след това да отворите уебсайта отново.

Моля, уведомете ни, ако е било полезно.

Автоматичен превод:

Здравейте, имам въпрос, ако жалбата ми не бъде разрешена, каква ще бъде следващата стъпка?

защото 14-дневният период за отговор на казиното на таймера изтича и не мисля, че те ще отговорят.

Автоматичен превод:
andersondutraamaral

Всичко зависи от това как вашата жалба ще бъде разрешена от вашия специалист по оплаквания.

Виждам, че представителят на казиното вече е предоставил някаква информация в нишката преди и след това беше помолен да изпрати имейл на Питър. Сега трябва да изчакаме и да видим как ще се развие.

Опитайте се да бъдете търпеливи и изчакайте няколко дни. Надяваме се, че ще можем да видим някакво движение там.

Автоматичен превод:
Romi

Разбирам, благодаря за обратната връзка

Автоматичен превод:
1...36 37 38
Отидете на страницаот 38 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини