Е, следващата седмица ще присъстваме на работен тиймбилдинг (което много ще забави ежедневните ни задачи, но е необходимо да се срещнем и да обсъдим ключови ситуации около нас), така че ако нищо не се промени, може да се опитам да намеря някои подробности директно от колегите.
сега, след като споменахте потребителските отзиви, ето защо ние все още пазим потребителската оценка отделно от индекса за безопасност; много е популярно да се „увеличава" обратната връзка с потребителите и да се очаква индексът да се подобри въпреки неразрешените оплаквания.
Наистина се опитваме да направим разлика между „истинските" прегледи и останалите, но както можете да заключите, не е толкова лесно. И все пак, с постоянното нарастване на ботове с изкуствен интелект и генерирано от изкуствен интелект съдържание около нас, може да добавим доста пряко изискване за качване на потребителския преглед - поддържаща екранна снимка.
Ще си направя бележка; обаче, след като намеря достатъчно време да прегледам историята на прегледите на казиното, ще я разгледам по-отблизо. Благодаря за наблюдението.
Well, we'll be attending a working team-building next week (which will very slow our daily tasks, but it is necessary to meet up and discuss key situations around us), so if nothing changes, I may try to find some details directly from my colleagues.
now that you mentioned the user reviews, this is why we still keep the user rating separate from the Safety Index; it is very popular to "boost" user feedback and expect the Index to improve despite unresolved complaints.
We are really trying to distinguish between "real" reviews and the rest, but as you may conclude, it is not that easy. Yet, with the constant rise of AI bots and AI-generated content around us, we may add quite a direct requirement for uploading the user review - supportive screenshot.
I'll make a note; however, once I find enough time to browse the casino review history, I'll give it a closer look. Thank you for the observation.
Автоматичен превод: