преди 7 месеца
Колко пари депозирахте там?
How much money did you deposit there?
wie viel Geld hast du dort eingezahlt?
ОтговорЦитат0
Колко пари депозирахте там?
How much money did you deposit there?
wie viel Geld hast du dort eingezahlt?
Изглежда много бавен процес за получаване на плащане от 1red в днешно време.
Имах няколко плащания. Едното беше одобрено вчера, 30.04.25, но все още не съм получил средства.
Времето за чакане на тегленията се е увеличило. Лимитите за теглене са намалели.
Seems a very slow process to get paid from 1red now days.
Had a few payments. Got one approved yesterday 30-04-25 but not received funds yet.
Pending time for withdrawals has increased. Withdrawal limits decreased.
Така че 1redcasino официално провежда хазартни игри в много страни от Европа без специален лиценз, те не би трябвало да приемат клиенти от Великобритания, Холандия, Германия, Франция и т.н.
Сега разбирам защо не плащат на хората...
Всички ние трябва да докладваме за това казино и да направим международна петиция срещу тази измамна организация!!!
So 1redcasino officially conduct games of chance in many countries from Europe without special license, they're are not supposed to accept clients from UK,The Netherlands, Germany,France and so on.
I see now why they are not paying out for people...
We should all report this casino and make an international petition against this fraudulent organisation!!!
Имах заявка за теглене на 1000 паунда, чакаща обработка от 25 април „сега 7 дни" и VIP представителят непрекъснато ми казва, че ще натисне финансовия отдел и проблемът ще бъде решен, все още имам 10 000 за теглене.
Iv had a £1,000 withdrawal request pending since the 25th of april "now 7 days" and just keep getting told by the vip rep he will push the financial department and it will be sorted , Iv still got 10,000 left to withdraw
Имах 33 хиляди евро в баланса си, успях да изтегля 5000, а останалата сума беше конфискувана и блокирана от сметката ми! Всички трябва да се съберем и да съдим това измамно казино.
I had 33 thousands euro in my balance,I managed to widrawal 5000 and the remaining balance they confiscated,they blocked my account! We should all gathering together and sue this fraudulent casino
Да, но видях, че вече са ти отговорили за злоупотребата с възстановяването на суми.
Yh but iv seen they already replied to you about refund abusing
Не ми дадоха никакви доказателства за неправомерни действия или нещо подобно, защото дори потвърдиха акаунта ми и ми позволиха да се регистрирам от държава с ограничения.
Блокираха ми акаунта едва след като видяха, че имам голяма печалба със залог от 2 евро (33 хиляди евро).
They didn't gave me any Proof of wrong doing or something like that, because they even verified my account and allowed me to register from an restricted country.
They blocked my account only after they saw that I had a big winning with a bet of 2 euro ( 33 thousands euro)
Така че целта им е да позволят на хората да губят много пари, дори ако страната, от която са се регистрирали, е ограничена, защото загубата на пари е лесна в казиното. Така че те блокират само хора, които имат късмет и печелят!!!! Надявам се, че разбирате това, сега очакват да полудеете и да ги третирате като измама, за да имат перфектна причина да не ви платят и да ви блокират.
Те могат да забавят плащането колкото си искат, защото нямат лиценз за дейност от нито един орган по хазарта!!! От 2-3 месеца търся и пиша имейли на всички, но никой не ми отговори за тази измамна организация.
Така че имайте предвид, те могат да направят всичко с парите ви, успех с тегленето.
So they're purpose is to let people lose alot of money even if the country they registered from is restricted, because losing money is easy in casino. So they block only people who are lucky and win!!!! Hope you understand that,now they expect you to go crazy and treathing them so they have a perfect reason to don't pay you and block you .
They can delay payment as long as they want because they don't have any license to operate from any gambling authority!!! For 2-3 months I'm looking and emailing everyone and nobody answered about this fraudulent organisation.
So be aware ,they can do anything with you're money, success with widrawal
Имам една шантава идея.
1redcasino блокираха акаунта ми и ме обвиниха в злоупотреба с възстановяване на суми.
Но те не показаха никакви доказателства.
Както казах в оплакванията си, имам подписани споразумения за неразкриване на информация с техните сестрински казина и знам, че са свързани помежду си в мрежа, софтуер, който използват.
Не знам дали могат да видят подписаните от мен споразумения за неразкриване на информация или не.
Виждам, че не изплащат печалбите ми, така че ще публикувам споразуменията за неразкриване на информация, подписани със сестринските им казина от същата мрежа. Така всички хора ще могат да видят кои са те и аз ще мога да разкрия тази измамна организация!
Никой от 1Red Casino не отговори, обвиниха ме, така че сега имам причина да публикувам онлайн всички тези споразумения за неразкриване на информация.
Не се страхувам от никакви последствия.
Давам им 24 часа. Надявам се, че ще видят това съобщение.
I have a crazy idea.
1redcasino blocked my account and accused me of refund abuse.
But they didn't show any proofs.
Like I've said in my complains I have non disclosure agreements signed with they're sister casinos and I know they are connected together in a network,a software that they use.
I don't know if they can see my non disclosure agreements signed or not .
I see they don't pay my winnings so I'm about to make public those non disclosure agreements signed with they're sister casinos from the same network. So then all people can see who they are and I can expose this fraudulent organisation!
Nobody from 1Red Casino responded,they accused me so now I have w reason to publish online all those non disclosure agreements.
I'm not scared about any consequences.
I give them 24 hours. I hope they can see this message.
Теглих от Casino 1red. За съжаление... Сметката ми беше напълно потвърдена. Първото ми теглене беше върнато в банката ми. 
Резервирано. Моя беше грешката, защото не знаех, че трябва да използвам разплащателната си сметка за тегленето. Но банката върна парите обратно на 16 април 2025 г. И казиното все още не е намерило парите до ден днешен. 4 май 2025 г. Аз също веднага изпратих разписки за банков превод в казиното. Въпреки това парите все още не са се появили. Но това не е краят. Спечелих над 3000 евро. Първо изплатих 400 евро. Пристигнаха бързо. Посочих 1100 евро за следващото теглене, но за съжаление днес вече са минали три дни и все още не са изплатени. Получих информация чрез чатбот за 24-часово изплащане. Максимално изплащане. За съжаление това не е вярно. Все още имам над 2000 евро, които искам да изтегля, но не мога, защото казиното не обработва тегления и следователно не мога да използвам дневния лимит от 1500, защото парите не са изплатени. Хората, които играят в казино czat, винаги пишат едно и също нещо.
... Моля, изчакайте, плащането ще бъде обработено скоро... Но за съжаление това не е вярно.
I withdrew from Casino 1red. Unfortunately... My account was fully verified. My first withdrawal was returned to my bank. 
Booked. It was my mistake because I didn't know I should use my checking account for the withdrawal. But the bank booked the money back on April 16, 2025. And the casino still hasn't found the money to this day. May 4, 2025. I also submitted bank transfer receipts to the casino immediately. Nevertheless, the money hasn't appeared yet. But it's not the end yet. I won over €3,000. I first paid out €400. It arrived quickly. I specified €1,100 for the next withdrawal, but unfortunately, today is already three days, and it still hasn't been paid out. I received information via chatbot about a 24-hour payout. Maximum payout. Unfortunately, that's not true. I still have over €2,000 that I want to withdraw, but I can't because the casino doesn't process withdrawals, and therefore I can't use the 1,500 daily limit because the money hasn't been paid out. Casino czat people always write the same thing.
... Please wait, payment will be processed soon... But unfortunately it is not true.
Ich habe Casino 1red Ausgewelt. Leider.... Mein Konto ich vollständig verifiziert. Erste Auszahlung hat mein Bank zurück 
gebucht. Es war mein fahler weil ich wußte nicht dass ich soll Girokonto zur Auszahlung nutzen. Aber Bank hat am 16.04.25 Geld zurück gebucht. Und Casino hat das Geld bis heute noch nicht gefunden. 4.05.2025. ich habe auch Bank überweisung Nachweise bei Casino sofort verfügbar gestellt. Trotzdem Geld ist noch nicht aufgetaucht. Aber es ich noch nicht das Ende. Ich habe über 3000 Euro gewonnen. Erst habe ich 400 ausgezahlt. Ist schnell angekommen. Nächste Auszahlung habe ich 1100 Euro angegeben leider heute ist schon 3 Tag und es ist immer noch nicht ausgezahlt. Per chatbot Info 24 Stunden Auszahlung. Maximal. Leider stimmt es nicht. Ich habe noch über 2000 Euro war ich auszahlen will aber kann ich nicht weil Casino bearbeitet Auszahlungen nicht und dadurch Limit 1500 täglich kann ich nicht nutzen weil das Geld ist nicht ausgezahlt. Casino czat Leute schreiben immer das selbe
... Bitte warten, Auszahlung wird bald Stadt finden... Aber es stimmt leider nicht.
След като прочетох публикацията ви, смятам, че трябва да опитате да подадете жалба тук, за да може нашият екип първо да се опита да разследва въпроса относно първото ви теглене, а ако е необходимо и относно най-новото.
Надяваме се, че ще успеем да намерим загубените ви пари и да ви помогнем да ги изтеглите.
Какво мислите за тази идея?
Ето линка за вас, в случай че искате да го опитате. Моля, опишете добре цялата ситуация от самото начало и нашият екип по жалби ще се погрижи за следващите стъпки.
After reading your post, I believe that you should try to file a complaint here so our team could try firstly to investigate the matter regarding your first withdrawal and, if necessary, also regarding the newest one.
Hopefully we'll be able to find your lost money and help you to withdraw it.
What do you think about this idea?
Here is the link for you in case you would like to give it a try. Please describe the whole situation well from the beginning, and our complaint team will take care of the next steps.
10-ти ден и първото ми теглене от £1000 е прието и вече е в банковата ми сметка, остават още 10, обещавам!
10th day and my 1st £1,000 withdrawal has been accepted and is also already in my bank account, 10 more to go , promising !
Накрая, надявам се, че следващото теглене скоро ще бъде във вашата сметка и няма да се налага да се притеснявате за това.
Когато това се случи, моля, уведомете ме. 🎉😊
Finally, I hope that the next withdrawal will soon be in your account and you won't have to worry about it.
When that happens, please let me know.🎉😊
Тегленето ми беше отхвърлено след 4 дни чакане поради технически проблем. Трябваше да поискам ново теглене. Сега отново трябва да чакам дни, тъй като времето за изчакване се увеличава и увеличава.
Got my withdrawal declined after 4 days of waiting due to a technical issue . Had to request a new withdrawal. Now I got to wait days again. As the pending time is going up and up.
За съжаление, това е доста често срещана ситуация в това казино в наши дни. Видяхте ли другите теми? Сигурен съм, че няма да ви хареса. 🙁 Сега е нужно истинско търпение, за да получите пари от това казино. Така наречените технически грешки са ежедневни.
Sadly, this is quite a common situation in this casino these days. Did you see the other threads? I'm sure you are not going to like it. 🙁 Now it requires real patience to get money from this casino. So-called technical errors are on a daily basis.
Да, веднага след като получих моите 1000 паунда, теглих 500 паунда, за да допълня дневната си сума от 1500 паунда и в рамките на 2 часа беше одобрено и парите са в сметката ми.
Yes , straight after i got my £1000 i put in a withdrawal of £500 to make up my 1500 daily amount and within 2 hours its been approved and the money is in my account
Изглежда, че казиното работи незаконно в юрисдикцията на Обединеното кралство, бъдете внимателни, теглете всичко и намерете легитимно казино, опасно е да държите пари в сметката си.
Seems that the casino is operating illegally in UK juristriction,be aware widrawal everything and find a legit casino ,is dangerous to hold money on they're account.
Да, ще изтегля всичките си средства от сметката възможно най-бързо и няма да се връщам!
Yes ill be withdrawing all my account as quick as it lets me and will not be returning !
Да, веднага след като получих моите 1000 паунда, теглих 500 паунда, за да допълня дневната си сума от 1500 паунда и в рамките на 2 часа беше одобрено и парите са в сметката ми.
Yes , straight after i got my £1000 i put in a withdrawal of £500 to make up my 1500 daily amount and within 2 hours its been approved and the money is in my account
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.