ФорумДоставчици на игриНЕТЕНТ ИЗМАМА или не

НЕТЕНТ ИЗМАМА или не

преди 3 години от matsak
|
4041 преглеждания 7 отговора |
|
преди 3 години

Играя слота на NETENT Fruit Shop. Член съм в много онлайн казина. В този момент играя в BET365.gr и 4starsgames.gr. Една и съща игра работи различно в bet365 и 4starsgames. Когато натиснете бутона, за да започнете да се въртите, ако го натиснете отново, той спира да се върти и получава резултат, че функцията не работи в bet365. Така че, когато натиснете бутона за въртене в 365, не можете да спрете колелата само да чакате да спрат. как е възможно една и съща игра от един и същ доставчик да работи с 2 различни начина по 2 различни онлайн казино.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
matsak
преди 3 години

Това е добър въпрос. Например вече обсъдихме тук на форума нови правила, които казината трябва да спазват на немски. Това е правило, при което завъртането не може да бъде по-бързо от 5 секунди. Възможно е bet365 да е приложил това правило за всички играчи в играта или да използват тази версия на слота, но не са наясно с това. Свързвали ли сте се с тях относно това?

Автоматичен превод:
преди 3 години

да, чатя с поддръжка на клиенти на bet365, но те не отговарят на нещо конкретно.

Автоматичен превод:
matsak
преди 3 години

Може би се опитайте да се свържете с тях по имейл, за да имат повече време да се справят с него в сравнение с чата на живо.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Днес направих депозит от 150 евро в bet365 и изиграх почти всичко в fruitShop на NETENT. След като загубих всичките си пари и се оплаках в онлайн чата, те ми казаха да не правя нищо, защото имат технически проблем. Тоест, в случай че не протестирах, бихме казали пак лош късмет. Сега какво трябва да ми отговорите за това и знам, че предишните пъти, когато си губех парите, нямаше съответния проблем ????

Автоматичен превод:
matsak
преди 3 години

Това звучи странно - значи ще се свържат ли с вас относно техническия проблем?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Не, те не споменават какъв технически проблем имат, аз просто ги помолих да върнат поне сумата или част от нея от последния ми депозит и те все още не са отговорили.

Автоматичен превод:
matsak
преди 3 години

Вероятно първо трябва да го разследват, но напълно разбирам загрижеността ви. За следващия път, как да разберете, че сте загубили честно и честно или ако има някакъв технически проблем и вместо това всъщност трябва да спечелите? Това е странно.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини