ФорумОтговорен хазартЖалби за отговорен хазарт - Gamdom Smein Hosting NV

Жалби за отговорен хазарт - Gamdom Smein Hosting NV

преди 10 месеца от Select2006at
|
4433 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца

Искам да създам тази тема във форума, за да подкрепя играчи, които срещат проблеми с казиното.


В момента има много случаи на играчи със здравословни проблеми, които са допускани да играят без никакви ограничения.


Вярваме, че това казино има технологията да налага контроли за защита на играчите, но не го прави.


Можете да дадете вашето мнение и да ни кажете вашия опит.


Целта е да се създадат по-справедливи условия и да се прегледат най-уместните оплаквания, за да се документират преживяванията и да се изложат на обществеността.

Автоматичен превод:
Select2006at
преди 10 месеца

Здравейте, това наистина е сериозен въпрос. Може ли да подкрепите поста си с конкретни ситуации?

Или вие лично имате нужда от помощ?

Ако мога да позная, бих казал, че е свързано с вашето оплакване 👈

Искате ли да добавите нещо? Чувствайте се свободни да го направите, моля.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Радка. В момента, ако не се лъжа, Gamdom има 4 отворени оплаквания в casinoguru.


Всичките 4 са свързани с отговорни RG игри.


Тази тема е постоянна, за да можем всички да обясним нашия опит. Също така за документален филм, който създавам, който ще бъде публикуван в YouTube.


Когато искът ми приключи, ще коментирам моя. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Select2006at
преди 10 месеца

Здравейте.

Е, разбира се.

Само за да добавя малко насоки, бих ви посъветвал да запазите печатни екрани на всички опити за затваряне на акаунти за бъдещи справки. 🙏

Приятно прекарване. Бъди силен!

Автоматичен превод:
bazza5257
преди 9 месеца

здрасти

Съжалявам, че го казвам, но въпросът е, че никой никога не е успял да докаже, че казиното е направило нещо нечестно. Без такова доказателство не можем да накажем казиното.

file

https://casino.guru/complaints/all

Когато става въпрос за вашия случай, той е отворен; следователно, досега няма резюме. Както можете да видите, ние не предполагаме резултата; вместо това изчисляваме възможни черни точки въз основа на реални и доказани обяснения за затваряне:

— Какви ще са последствията от оплакването ви?

Нека започнем с това, че не всички оплаквания са основателни. Ето защо, ако обстоятелствата и доказателствата показват, че казиното не е направило нещо, което считаме за несправедливо, жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „отхвърлена". Същото се случва, ако спрете да общувате с нас, след като подадете жалбата си.

Ако жалбата е основателна и казиното е направило нещо нечестно, идеалният сценарий е ние да разрешим жалбата по ваш вкус. В този случай жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „разрешена".

Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.

Източник: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

Така че, любезно изчакайте приключването на жалбата. Ако казиното не е правилно, ще има последствия.


Автоматичен превод:
bazza5257
преди 9 месеца

Ние следваме нашия Кодекс за справедлив хазарт, защото ние не сме лицензиращият или управляващият орган; правната страна тук играе втора роля. Ние се стремим да подкрепяме справедливостта.

Предприехте ли някакви стъпки, за да се изправите пред казиното с интерес в правни стъпки? Тъй като казината обикновено отговарят така на играчи, които искат да съдят казина. Това е акт на защита.

Уверете се, че сте актуализирали жалбата си правилно, моля. Това е важното.

Останалото зависи от напредъка на оплакванията. Не съм много любител на гадаенето, така че няма да започвам с това сега.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини