Хубав ден и на теб!
Това е не само много важна тема, но и една от най-сложните, ако нямате нищо против да кажа.
Тъй като не съм сигурен какъв резултат очаквате от тази публикация, бих искал да подчертая възможността за подаване на официална жалба чрез Casino Guru Resolution Center. Такива стъпки гарантират, че нашите специалисти ще разследват свързани събития, като прилагат Кодекса за честни хазартни игри на Casino Guru до окончателното заключение.
Интересува ли ви, моля?
Обикновено препоръчвам на играчите да прочетат тези ръководства, за да получат повече информация отпред:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈
Формулярът за изпращане е точно тук 👈
Тъй като също споменахте преждевременно самоизключване и след това период на изключване, наистина смятам, че навлизането в подробности може да бъде от голяма полза. Ако нямате нищо против да излезете публично, можем да обсъдим подробностите дори тук във форума. обаждането е твое.
В такава трудна ситуация посочването на причината за окончателното закриване на акаунта е от голямо значение; следователно, обяснихте ли напълно причината, моля? Трябва да се уверя, че избягвам често срещаните недоразумения.
Ако искате да продължите с неговата тема, не се колебайте да го направите, моля.
Съгласен съм, че самоизключването по своята същност служи като вид най-добър инструмент за избягване на бъдещи регистрации, но дори и в такава директна опция обикновено има включени други подробности. Някои казина, например, позволяват на играчите да се регистрират чрез това, което аз наричам „бърза" регистрация. Което означава, че можете да продължите само като добавите имейл плюс парола. Както можете да си представите, това е удобно за случайни играчи, но от друга страна, създава доста заобиколен път за ефективно самоизключване. Такива казина изобщо не са безопасни за натрапчивите играчи.
По един или друг начин ние сме тук, за да проучим и да ви помогнем да останете по-добре защитени.
Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Инструментът за самоизключване на Casino Guru също наистина си заслужава да бъде споменат.
Ще поддържам връзка.
Good day to you!
This is not just a very important topic but also one of the most complex ones, if you don't mind me saying.
Since I'm unsure of what outcome you expect from this post, I'd like to highlight the possibility of submitting an official complaint through the Casino Guru Resolution Center. Such stes ensures our specialists will investigate associated events, applying the Casino Guru Fair Gambling Codex all the way to the final conclusion.
Does it interest you, please?
I usually recommend players read these guides to get more information up front:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈
The submission form is right here 👈
Since you also mentioned premanent self-exclusion and then exclusion period, I truly think getting into details might be of great benefit. If you don't mind going public, we can discuss the details even here on the forum. the call is yours.
In such a demanding situation, stating the reason for permanent account closure is of great importance; hence, did you fully explain the cause, please? I am to ensure to avoid the common misunderstandings.
If you like to go on with his topic, don't hesitate to do so, please.
I agree the self-exclusion in its nature serves as a sort of ultimate tool to avoid future registrations, yet even in such a direct option there are usually other details involved. Some casinos, for example, allow players to register using what I call a "quick" registration. Which means you can proceed just by adding an email plus password. As you may imagine, it is convenient for casual players, but on the other hand, it creates quite a bypass for effective self-exclusion. Such casinos are not safe for compulsive players at all.
One way or another, we are here to investigate and help you stay better protected.
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
The Casino Guru Self-Exclusion Tool is truly worth a mention too.
I'll stay in touch.
Автоматичен превод: