преди 12 часове
Разбрахте.
Преводът е неотменимо платежно нареждане.
You got it.
A transfer is an irrevocable payment order.
Du hast es verstanden.
Eine Überweisung ist eine unwiderrufbare zahlungsanweisung.
0
Разбрахте.
Преводът е неотменимо платежно нареждане.
You got it.
A transfer is an irrevocable payment order.
Du hast es verstanden.
Eine Überweisung ist eine unwiderrufbare zahlungsanweisung.
След това ми обяснете как да си върна резервиран банков превод, когато парите вече са постъпили в сметката на получателя.
И моят пост е верен. Не подкрепям никого, особено не доставчиците на хазарт.
Някои хора обаче залагат, без да поемат никакви рискове, знаейки, че не им е позволено да играят или че няма да получат пари.
Радка: Моля, блокирайте ми акаунта, ядосват ме тези лицемери. Тези уж възрастни хора не могат да се справят с истината. Тази публикация е дълга 500 страници и едни и същи глупости се предъвкват непрекъснато.
Then explain to me how to retrieve a booked bank transfer when the money has already landed in the recipient's account.
And my post is true. I'm not supporting anyone, especially not the gambling providers.
However, some people gamble without taking any risks, knowing that they are not allowed to play or that they will not receive any money.
Radka: Please block my account, these hypocrites are pissing me off. These supposedly grown-ups can't handle the truth. This post is 500 pages long, and the same shit is constantly being chewed over.
Dann erkläre mir mal, wie man eine gebuchte Banküberweisung zurückholt, wo das Geld bereits auf dem Empfängerkonto gelandet ist.
Und mein Beitrag entspricht der wahrheit. Ich stehe niemanden bei, schon gar nicht den Glücksspielanbieter .
Jedoch betreiben hier einige Zocken ohne Risiko, wissentlich dass sie nicht spielen dürfen oder wissen dass sie kein geld bekommen.
Radka: sperre bitte mein account, diese heuchler hier gehen mir auf den Sack. Die Wahrheit vertragen die vermeintlich Erwachsenen Menschen nicht. Der Beitrag besteht auf 500 seiten, wo regelmäßig der selbe scheiß durchgekaut wird.
Просто да затворите акаунта си и да не се връщате? Защо имате нужда някой да го блокира вместо вас?
Just close your account and don’t come back? Why do you need someone to block it for you?
Това просто не е наред😂 Беше ми възстановен банков превод, който е отишъл в нечия сметка по погрешка
That’s just wrong😂 I have been refunded a bank transfer that went to someone’s account in error
Хей момчета!
Първо благодаря за помощта на всички, които следя от няколко седмици.
Имах успешни възстановявания от baldigames и vici games, така че ако някой има нужда от информация.
Някой има ли информация за mahmay? Revolut няма да ги повиши, тъй като е извън времевата рамка. грр!
Махмай
Мобилум
Интершорни консултации
Ще съм вечно благодарен
Благодаря предварително момчета
Hey guys!
Firstly thank you for everyone's help here I've been following for a few weeks.
I have had successful refunds from baldigames and vici games so if anyone needs the info.
Does anyone have any info for mahmay? Revolut won't raise them due to it being out of the time frame. Grr!
Mahmay
Mobilum
Intershore consult
I'd be eternally grateful
Thanks in advance guys
Момчета, наистина ми трябва информация
Махмай
Мобилум
Интершорни консултации
Ще бъда много благодарен, ако някой ме насочи в правилната посока
Guys I really need info for
Mahmay
Mobilum
Intershore consult
I'd be very grateful if someone could point me the right direction
Отказват да ми покажат документите от търговеца. Имам същия търговец skinsmagnate.com какво направихте, мъча се, отказаха връщането на плащането ми
They are refusing to show me the documents from merchant i have same merchant skinsmagnate.com what have you done im struggling they declined my chargeback
о не Имам текущо сторниране на плащане със същия търговец и крайният срок за отказ/анулиране е 16 март.
Oh no. I have an ongoing chargeback with the same merchant and the deadline to decline/cancel it is 16th March.
здрасти
Как се справи с Vici и Baldi? Те дори не отговарят на имейли.
Hi
How did you manage with Vici and Baldi? They dont even answer emails.
След това ми обяснете как да си върна резервиран банков превод, когато парите вече са постъпили в сметката на получателя.
И моят пост е верен. Не подкрепям никого, особено не доставчиците на хазарт.
Някои хора обаче залагат, без да поемат никакви рискове, знаейки, че не им е позволено да играят или че няма да получат пари.
Радка: Моля, блокирайте ми акаунта, ядосват ме тези лицемери. Тези уж възрастни хора не могат да се справят с истината. Тази публикация е дълга 500 страници и едни и същи глупости се предъвкват непрекъснато.
Then explain to me how to retrieve a booked bank transfer when the money has already landed in the recipient's account.
And my post is true. I'm not supporting anyone, especially not the gambling providers.
However, some people gamble without taking any risks, knowing that they are not allowed to play or that they will not receive any money.
Radka: Please block my account, these hypocrites are pissing me off. These supposedly grown-ups can't handle the truth. This post is 500 pages long, and the same shit is constantly being chewed over.
Dann erkläre mir mal, wie man eine gebuchte Banküberweisung zurückholt, wo das Geld bereits auf dem Empfängerkonto gelandet ist.
Und mein Beitrag entspricht der wahrheit. Ich stehe niemanden bei, schon gar nicht den Glücksspielanbieter .
Jedoch betreiben hier einige Zocken ohne Risiko, wissentlich dass sie nicht spielen dürfen oder wissen dass sie kein geld bekommen.
Radka: sperre bitte mein account, diese heuchler hier gehen mir auf den Sack. Die Wahrheit vertragen die vermeintlich Erwachsenen Menschen nicht. Der Beitrag besteht auf 500 seiten, wo regelmäßig der selbe scheiß durchgekaut wird.
Вие сте много снизходителен към публикациите си, можете да се опитате да обясните нещата малко по-добре на хората и както казах преди, вие сте от Германия, нещата не са еднакви в Германия и Обединеното кралство.
Your very condescending on your posts you can try and explain things a bit nicer to people and like I've said before you are from Germany things are not the same in Germany to the UK.
Някой може ли да даде съвет какво да направя относно вечерята от това, което открих, че нямат валиден лиценз и използват falcora finance за плащания, за да избегнат възстановяването им, но не мога да намеря никаква информация, за да се свържа с falcora
Can anyone give any advice on what to do regarding dinner from what I’ve found they don’t have a valid licence and are using falcora finance for payments to avoid getting them refunded but can’t find any information to contact falcora
Здравейте, изпратих им имейл и казах, че искам възстановяване на сумата, тъй като не съм ги купувал и имейлът, който използвах, беше
Върнаха парите доста бързо. Мисля, че vici и baldi са едно и също! Докато се събират xx
Hey there I emailed them and said I'd like a refund as I've had no purchases of them and the email i used was help@baldigame.com
They refunded pretty quickly. I think vici and baldi are the same! As they come in together xx
В момента преговарям с няколко други банкоматни компании, така че ако успеят, ще предоставя и данните за контакт с тях.
Банката [ revolut ] набра с GamerMe и в рамките на 24 часа започна възстановяването.
Ако имате революция, не споменавайте хазарта! Обикалях кръгове с това. Възстановяване на плащане за липса на стоки, услуги [цифрови стоки]
Вие бяхте фантастични тук, така че ако мога да помогна в замяна, ще се радвам да го направя 🙂
I'm currently in talks with a few other companies atm so if they are successful I will also provide the contact details for them.
Bank [ revolut ] have raised with GamerMe and within 24hrs refunds initiated.
If your with revolut don't mention gambling! I went around circles with that. Chargeback for no goods, services [digital goods]
You guys have been fantastic here so if I can help in return il be happy to 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.