ФорумОтговорен хазартСамоизключване от всички онлайн казина!

Самоизключване от всички онлайн казина!

преди 2 години от SimonV
|
27442 преглеждания 44 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте всички!


Казвам се Саймън и съм част от екипа на Casino Guru в отговорния хазарт. Моята работа е основно да ръководя нашите усилия в областта на по-безопасния хазарт и намаляването на вредите от хазарта. Основната ми грижа е Глобалната инициатива за самоизключване , която възнамерява да създаде глобална схема, включваща всички оператори на хазарт.


Причината за подобна инициатива е, че виждаме настоящите опции за самоизключване като недостатъчни. Дори ако играч успее да изключи на национално ниво или ниво на лиценз, много други оператори, които нямат представа за това, са готови да приемат играча. Искаме да преодолеем тази празнина, като създадем надеждна система и убедим останалата част от индустрията да се присъедини към нея. Можете да научите повече за това тук .


Искам да доближа този проект до общността . Откакто създадохме инициативата, започнахме да получаваме заявки за самоизключване в световен мащаб. За съжаление това все още не е възможно, но ме накара да се замисля повече за индивидуалните истории на играчи, които се борят да изградят надеждна бариера пред онлайн хазарта. Тогава Чарли посегна към опита си с пристрастяването към хазарта и проблемите със самоизключването. Той беше достатъчно смел да сподели историята си с мен и света, за да помогне на други в подобни ситуации. Искам да го платя напред тук.


file Това е неговата история.


Чувствайте се свободни да ми кажете какво мислите за това или да споделите свои собствени истории . Твърдо вярвам в подкрепата на общността, когато хазартът стане проблематичен. Надявам се също така да намерите вдъхновение в историята на Чарли и евентуално да преминете към по-добър път.


Саймън







Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, момчета,


Историята е кратък преглед на моето хазартно пътуване през последното десетилетие.


ако някой иска да говори, за да обсъдим нещо или ако просто се нуждаете от някой, с когото да говорите, който е преминал през някои ужасни времена с тази тъмна зависимост, моля, изпратете ми съобщение!


Бъдете в безопасност всички.


Чарли

Автоматичен превод:
Charlie_Manchester
преди 2 години

След години на хазарт, 5 години се регистрирах за Gamstop, след което не намерих Gamstop казина, най-накрая открих волята да закрия последните си 2 акаунта. Конкретен слот стана моята мания от години и въпреки че имах някои добри печалби, загубих хиляди паунда. Вчера загубих £600 и това беше капката, която пречупи камилите обратно. Последните 50 завъртания, които имах, 49 бяха мъртви и аз ги загубих и казах на двете казина, че имам проблем с хазарта, което правя. Сега съм свободен от това, трябва да прекалибрирам мозъка си, за да спра да мисля за това и да продължа напред. Казиното винаги ПЕЧЕЛИ

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Знам положението, в което се намираш много добре. Преди всичко браво за затварянето на акаунта си, това е най-важната стъпка, за да поставите известно разстояние между вас и казиното.. сега е време да бъдете силни и да преминете през първите няколко часа и дни на гняв и разочарование от себе си.

Аз също имах много нездравословна мания за конкретен слот и използвах да гоня и преследвах бонус завъртанията, убеден, че ще ми плати огромни суми пари.. много от време на време щеше, но както знаете, не гоним парите, каквито сме не контролираме какво правим, след като тази ужасна болест завладее.

Само не забравяйте, че не сте сами през този труден момент. Надяваме се, че споделянето на вашата история тук ще ви помогне да намерите малко фокус, за да успокоите ума си.

Бъдете силни 👊🏻



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Браво, Чарли, че беше толкова смел и сподели историята си.

Страхотно е, че Casino GURU лобира за глобално самоизключване. Gamstop има много вратички, които смятам, че и двата хазартния бизнес използват, за да спечелят от хазартната вреда, но през последните години стана по-добре.

Автоматичен превод:
Karen1
преди 2 години

Здравей Карън,


Благодаря ви за милите думи.


За Gamstop съм напълно съгласен. Мисля, че основен проблем е нарастването на всички тези нелицензирани казина, които ще позволят на всеки да се регистрира без никакви проверки. Според мен трябва да можете да използвате само онлайн казина, които са регистрирани във вашата страна на произход. Поне по този начин Gamstop и други инициативи могат да бъдат почти перфектни за спиране на играчи.


Надяваме се, че GSE може да се приложи и тогава може би все повече хора могат да бъдат спасени от живот в мизерия поради пристрастяването.


Всичко най-хубаво,


Чарли

Автоматичен превод:
преди 2 години

Casino Intense не отговаря на имейли с искане за закриване на акаунт поради пристрастяване към хазарта!

Автоматичен превод:
Gluecksmaus
преди 2 години

Здравейте,

От колко време чакате, моля?

Можете ли да потвърдите, че сте използвали този имейл, моля?

support@casinointense.com

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мога да разбирам Charly или други потребители много добре, когато се откажат от хазарта.

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 2 години

Ако можете да си признаете, че хазартът е проблем. Тогава единственият начин да си помогнете е да се отвърнете.

За мен хазартът не е забавление. Отне ми много години, за да разбера това. Сега, когато не залагам, умът ми е толкова свободен. Отнема много време, за да се почувстваш по този начин. Но е възможно

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Charlie_Manchester
преди 2 години

Страхотен! Радвам се да го чуя, Чарли!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Саймън, отказах се на 8 октомври за Yabby file казино, но продължих да играя и бях любопитен дали имат системни проблеми или просто измама и за съжаление след почти 48 часа игра и най-малко 15 депозита от $100 намерих отговора си какво правя, ако им кажа, че искате да се самоизключите? Благодаря Кийт

file


Автоматичен превод:
Georgey1230
преди 2 години

Мога ли да знам дали печатният екран, който преди това споделихте в Yabby Casino (където вече ви отговорих ) Обща тема, е действителният отговор на тези два, моля? Считам, че трябва да следвате конкретни процедури, за да поискате правилно самоизключване.

Всеки път, когато искате да блокирате сметката си в казино, трябва да се свържете с тях относно техните правила и условия. Например: в някои казина е достатъчно да се свържете с техния чат на живо и те просто го блокират, но понякога трябва да изпратите имейл до специален имейл адрес. Винаги е важно да споменавате проблемите си с хазарта, в противен случай те нямат задължение да блокират акаунта ви .

Виждам, че не сте споменали проблема с хазарта. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не, направих го още през септември и те ме разубедиха, предполагам, че ще ви изпратя и този имейл или ще го изпратя на Даниел, ако имам нейния адрес, или ще го взема от data@ guru, който ми даде благодаря

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Изпращах различни имейли до Yabby и ексклузивно и прикачих всичко към Даниел. Винаги изпращах имейли за самоизключване и не бях готов миналия месец, нито знаех, че мога да ги направя всичките наведнъж. Освен това имам два или три други, които имат ми позволиха да играя, след като им изпратих имейл за самоизключване, но няма да ги докладвам, защото предполагам, че вината е моя, но докато не срещнете този проблем, няма да разберете напълно какво се случва в главата ви и след почти 50 години да го правя толкова лошо, ще свърша след това, благодаря за цялата ви помощ, довиждане, можете да дарите всички $$, които възстановите, на всяка благотворителна организация, която гуруто би искал Просто се опитах да помогна на други хора главно преди себе си поради моето любопитство, така че отново съжалявам и оценявам това, което всички в guru направиха за мен, така че прекъсвам връзката ✌️👍👏😩😢

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, направих го още през септември и те ме разубедиха, предполагам, че ще ви изпратя и този имейл или ще го изпратя на Даниел, ако имам нейния адрес, или ще го взема от data@ guru, който ми даде благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Нямам нужда от това, не съм част от екипа за жалби, така че ако искате въпросът да бъде разследван правилно, изпратете жалбата отново, моля, предоставете цялата необходима комуникация и PrintScreen точно там.

Това важи за всяко казино поотделно.

Разбирам, че може да смятате, че казината не обръщат нужното внимание на проблема ви, но има само няколко общи стандарта, когато става дума за проблеми с хазарта, и играчите не могат да се самоизключат за всяко казино наведнъж - тъжно, но факт .

Продължете и подайте жалба срещу всяко казино, което е игнорирало вашите искания за самоизключване (когато се споменава пристрастяване към хазарта) в миналото или където закриването на акаунта е отнело повече от дни, за да бъде изпълнено.

Можете ли да го направите, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпращах различни имейли до Yabby и ексклузивно и прикачих всичко към Даниел. Винаги изпращах имейли за самоизключване и не бях готов миналия месец, нито знаех, че мога да ги направя всичките наведнъж. Освен това имам два или три други, които имат ми позволиха да играя, след като им изпратих имейл за самоизключване, но няма да ги докладвам, защото предполагам, че вината е моя, но докато не срещнете този проблем, няма да разберете напълно какво се случва в главата ви и след почти 50 години да го правя толкова лошо, ще свърша след това, благодаря за цялата ви помощ, довиждане, можете да дарите всички $$, които възстановите, на всяка благотворителна организация, която гуруто би искал Просто се опитах да помогна на други хора главно преди себе си поради моето любопитство, така че отново съжалявам и оценявам това, което всички в guru направиха за мен, така че прекъсвам връзката ✌️👍👏😩😢

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам да го чуя.

Важно е да разберете как точно да поискате от казиното да закрие акаунта ви и важността на споменаването на проблемите с хазарта. Просто изпратете жалбите, както споменах в предишния си отговор, и екипът за жалби ще ги прегледа.

Моля, прочетете нашия раздел, посветен на проблема с хазарта . Моля, не се колебайте да се свържете с местните помощни центрове .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поздравления Чарли!

Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

Много благодаря.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини