ФорумОтговорен хазартРеактивиране след постоянно самоизключване

Реактивиране след постоянно самоизключване

преди 4 месеца от Domlaw
|
2334 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 месеца

Добро утро, съмнението ми е следното.


Бях реактивиран след постоянно самоизключване, без да съм го поискал. Шестмесечният срок обаче беше изтекъл.

Възможно ли е да се премахне самоизключване, без играчът да го поиска?


Тъй като повторното активиране също е трансверсално, опитвам се да разбера кой сайт ме е активирал отново, но всички ми казват, че е направено на друга платформа. Регистриран съм в основните италиански сайтове на AAMS


Някакви подобни преживявания?

Автоматичен превод:
Domlaw
преди 4 месеца

Добро утро. Мога ли да попитам кое конкретно казино е активирало отново вашия акаунт, моля? Според мен това никога не трябва да се случва, ако сте поискали постоянно самоизключване в казиното или дори в казината-сестри.🤷‍♀️

Ако смятате, че имате нужда от намесата на нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем в тази ситуация. Ще чакаме вашия отговор тук.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, Роми, точно това е целта, не съм сигурен кой го е направил.


Нека обясня по-добре, след като говорих с помощта на много сайтове. Всички са съгласни за началната дата на самоизключването (15-11-2021) и края му (септември 2022), но всички ми казват, че искането е направено до друг дилър.

Само един сайт (bwin) ми каза, че са прекратили самоизключването си на 16.05.2022 г. (точно 6 месеца след началото), но нямам доказателство, че са били те и не искат да ми изпратят доказателства . Усложнението е, че вече нямам достъп до имейл адреса, който бях свързал с акаунтите

Както казах, всички други сайтове са съгласни с края на самоизключването през септември 2022 г

Мисля, че първата стъпка е да разбера (може би от adm?) кой е прекратил самоизключването ми или да помоля Bwin за проследяване на моята заявка за отмяна, което съм сигурен, че не съм направил

Благодаря отново

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Що се отнася до екипа за оплаквания, абсолютно да

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Само за актуализация, възстанових имейла и нямам комуникация относно повторното активиране на акаунта

Автоматичен превод:
Domlaw
преди 4 месеца

Здравейте и благодаря за публикациите.

Това наистина е объркана ситуация, както мога да кажа, и наистина съжалявам, че се забъркахте в това.

Можете да опитате да се свържете с нашия трамвай за оплаквания, въпреки че не съм съвсем сигурен, че ще могат да ви помогнат, да ви кажа истината. Не искам да давам никакви надежди, наистина. Опитайте да изпратите имейл до complaints@casino.guru като опишете проблема си и се надяваме, че екипът ще може да ви помогне. Кажете ни, моля, как сте се справили.🙏

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей, разбирам разочарованието ти, братле, всичко ще бъде наред!

Автоматичен превод:
ANystrom
преди 4 месеца

Имам един съвет и той е, че ако отговорите на определен играч, можете да използвате бутона "отговори", защото той ще го уведоми, че сте му отговорили и в някои случаи, ако ситуацията го изисква, можете да намалите времевата рамка за отговорът. Но както казах това е само препоръка. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте, моля ви да закриете акаунта ми в casinoguru. Благодаря много.

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 4 месеца

Никакъв проблем. Вашият акаунт вече е затворен завинаги. Остани добре.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Добре, благодаря за предложението, сега ще знам. съжалявам :(

Автоматичен превод:
ANystrom
преди 4 месеца

Няма за какво да се извиняваш, беше просто идея, ако отговаряш на конкретен човек.

Освен това, имали ли сте някога проблем със самоизключването?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини